Desgraciat, et rebente el cap, l’amenaça d’una col·laboradora de ‘Sálvame’

Terratrémol en el plató de ‘Sálvame’ per un monumental enfrontament entre Anabel Pantoja i Rafa Mora. Els dos tertulians, que han estat discutint des de l’arrancada del lliurament d’este divendres, s’han encarat davant la mirada perplexa de la resta de col·laboradors i d’una Pau Padilla que ha intentat frenar el conflicte. La gota que ha plenat el got ha sigut una burla de l’extronista sobre el pare de la influencer, provocant que esta perdera els papers.

Després d’apostar-se en directe 100.000 euros, Rafa li ha llançat un dard a la seua companya: «Jo els tinc, no soc com tu». «Si els tingueres, li pagaries l’ascensor al seu pare», li ha etzibat, fent referència al problema de mobilitat de Bernardo Pantoja. Lluny de quedar-se ací, el col·laborador s’ha posat a peu coix, un gest de burla que ha fet esclatar a Anabel.

«Em cague en la teua punyetera mare! L’última vegada que nomenes el meu pare, desgraciat. Envejós, fastigós, desgraciat! Jo al teu pare no li esmente! L’última vegada que li dius coix, et rebente el cap, pallasso», ha exclamat una Anabel fora de si. «T’han vist les càmeres rient-te del meu pare!», li ha enlletgit.

Visiblement nerviosa i alterada, la neboda d’Isabel Pantoja ha abandonat el plató en companyia de Gema López per a intentar tranquil·litzar-se.

 

Últimes notícies

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.

La Comunitat Valenciana es manté quarta en matriculacions de turismes al juliol amb el 8,4 %

Les matriculacions de turismes han tingut un repartiment desigual per autonomies al juliol. La Comunitat Valenciana s’ha situat en quarta posició, amb el 8,4 % de les vendes i 8.573 vehicles.

Així demana Marina Mercant extremar la seguretat per vore l’eclipsi en barco

Marina Mercant ha llançat una sèrie de recomanacions perquè les embarcacions que isquen a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost des de la mar, especialment davant la costa de la Comunitat Valenciana, ho facen amb la màxima seguretat possible i tornen als ports de manera escalonada.
FILMOTECA D'ESTIU