11.9 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Desgraciat, et rebente el cap, l’amenaça d’una col·laboradora de ‘Sálvame’

Terratrémol en el plató de ‘Sálvame’ per un monumental enfrontament entre Anabel Pantoja i Rafa Mora. Els dos tertulians, que han estat discutint des de l’arrancada del lliurament d’este divendres, s’han encarat davant la mirada perplexa de la resta de col·laboradors i d’una Pau Padilla que ha intentat frenar el conflicte. La gota que ha plenat el got ha sigut una burla de l’extronista sobre el pare de la influencer, provocant que esta perdera els papers.

Després d’apostar-se en directe 100.000 euros, Rafa li ha llançat un dard a la seua companya: “Jo els tinc, no soc com tu”. “Si els tingueres, li pagaries l’ascensor al seu pare”, li ha etzibat, fent referència al problema de mobilitat de Bernardo Pantoja. Lluny de quedar-se ací, el col·laborador s’ha posat a peu coix, un gest de burla que ha fet esclatar a Anabel.

“Em cague en la teua punyetera mare! L’última vegada que nomenes el meu pare, desgraciat. Envejós, fastigós, desgraciat! Jo al teu pare no li esmente! L’última vegada que li dius coix, et rebente el cap, pallasso”, ha exclamat una Anabel fora de si. “T’han vist les càmeres rient-te del meu pare!”, li ha enlletgit.

Visiblement nerviosa i alterada, la neboda d’Isabel Pantoja ha abandonat el plató en companyia de Gema López per a intentar tranquil·litzar-se.

 

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.