Desgraciat, et rebente el cap, l’amenaça d’una col·laboradora de ‘Sálvame’

Terratrémol en el plató de ‘Sálvame’ per un monumental enfrontament entre Anabel Pantoja i Rafa Mora. Els dos tertulians, que han estat discutint des de l’arrancada del lliurament d’este divendres, s’han encarat davant la mirada perplexa de la resta de col·laboradors i d’una Pau Padilla que ha intentat frenar el conflicte. La gota que ha plenat el got ha sigut una burla de l’extronista sobre el pare de la influencer, provocant que esta perdera els papers.

Després d’apostar-se en directe 100.000 euros, Rafa li ha llançat un dard a la seua companya: «Jo els tinc, no soc com tu». «Si els tingueres, li pagaries l’ascensor al seu pare», li ha etzibat, fent referència al problema de mobilitat de Bernardo Pantoja. Lluny de quedar-se ací, el col·laborador s’ha posat a peu coix, un gest de burla que ha fet esclatar a Anabel.

«Em cague en la teua punyetera mare! L’última vegada que nomenes el meu pare, desgraciat. Envejós, fastigós, desgraciat! Jo al teu pare no li esmente! L’última vegada que li dius coix, et rebente el cap, pallasso», ha exclamat una Anabel fora de si. «T’han vist les càmeres rient-te del meu pare!», li ha enlletgit.

Visiblement nerviosa i alterada, la neboda d’Isabel Pantoja ha abandonat el plató en companyia de Gema López per a intentar tranquil·litzar-se.

 

Últimes notícies

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.

Sis jornades per a reforçar la resposta municipal davant les inundacions a la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha organitzat sis jornades per a tècnics i càrrecs municipals de les tres províncies per a millorar la prevenció i la coordinació davant inundacions abans de l’època de pluges intenses.

Pastor acusa el PSPV de caure en una espiral d’insults i senyalament

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE i la seua direcció valenciana de fomentar una espiral de crispació i insults, arran de la polèmica per un tuit de Vicent Mompó sobre Diana Morant.

Diana Morant descarta deixar el Ministeri i defensa que continua sent útil als valencians

Diana Morant ha descartat, per ara, abandonar el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats per bolcar-se en la seua candidatura a la Generalitat i defensa que des del Govern central és molt útil per als valencians.

Morant rebutja les disculpes de Mompó i reclama responsabilitats pels insults masclistes

Diana Morant rebutja les disculpes de Vicent Mompó pels insults masclistes que li va dirigir en X i anuncia accions polítiques a través del Consell de les Dones del PSPV-PSOE. La ministra defensa que estes actituds no es poden normalitzar en la política i reclama que el president de la Diputació de València assumisca responsabilitats.

Estrenes i grans musicals al Principal d’Alacant fins a gener de 2027

El Teatre Principal d’Alacant ha avançat la programació entre octubre de 2026 i gener de 2027, amb dos estrenes estatals i dos grans musicals. Les entrades es podran comprar des del 7 de setembre pels canals habituals del teatre.

Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, guardonades als premis de l’empresa familiar d’Alacant

L’AEFA reconeix Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, així com els empresaris Vicente Berbegal i Coral Erum, en la XXXI edició dels seus premis, que se celebrarà el 29 de setembre a Torrevieja.