11.2 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Tremend enfrontament entre Isabel Rábago i Marta López en directe

 

Aquest dimarts, ‘Ya es mediodía‘, ha viscut un dels seus moments més tibants, i és que Marta López i Isabel Rábago, col·laboradores de la taula del ‘Fresh‘ s’han enredat en un enfrontament en directe per culpa d’Amador Mohedano. Mentre que Isabel aplaudia la reacció de Rosa Benito, Marta eixia en defensa del germà de Rocío Jurado al·legant que seguia enamorat de la seua exmuller.

 

Va ser en aqueix moment quan la tensió va augmentar. Isabel Rábago es va dirigir a la seua companya i sense cap mena de compassió li ha recordat a l’exconcursant de ‘Supervivientes 2021‘ els seus nombrosos fracassos sentimentals. “Ara entenc per què no et funciona cap relació. Tens un concepte de l’amor un poc rar”. Un silenci de diversos segons que es trencava amb les paraules de Verónica Dulanto: “Això ha sigut un colp baix”.

 

La resposta de Marta López

“Estem parlant d’Amador, no de mi. Faré com si no ho haguera escoltat”, apuntava Marta, visiblement molesta amb l’atreviment de la seua amiga.

 

Després dels seus últims fracassos sentimentals amb l’advocat Alfonso Merlos i l’extronista Efrén Reyero, Marta López va afirmar fa uns dies que estava de nou enamorada d’un xic anomenat Rubén. La col·laboradora de Telecinco no va voler donar més detalls de la seua nova relació, no obstant això, poc han tardat a eixir a la llum una sèrie de testimoniatges que asseguren que aquest cavaller estaria enganyant a Marta amb Samira, concursant de ‘La casa fuerte“.

 

Malgrat aquestes informacions, la madrilenya ha decidit confiar en la seua nova parella. “Em sembla fatal, tinc 47 anys estic estupenda tant de bo arribes tu”, li recriminava l’exgran germana després que Samira fera referència a la seua diferència d’edat.

Últimes notícies

Atzeneta del Maestrat ha registrat ratxes de 63 km/h i Morella de 56 km/h

L'interior de Castelló ha concentrat les ratxes més intenses de la jornada, amb 63 km/h a Atzeneta del Maestrat i 56 km/h a Morella. L'avís groc per vent del nord-oest seguix actiu fins al matí del dijous en diferents punts de la província.

La dana d’octubre va disparar en 2024 la factura per catàstrofes a Espanya fins a 11.330 milions

La factura per catàstrofes a Espanya va ascendir en 2024 a 11.330 milions, més del doble que en 2023, per l'impacte de la dana d'octubre. El cost assegurat es va disparar i el colp econòmic va aconseguir també al PIB i a les emergències.

Controlat l’incendi sense ferits a l’hospital Saint Lucia de Cartagena; demanen auditar la seua façana ventilada

El foc s'ha iniciat en una terrassa, s'ha propagat per la façana pel vent i s'ha controlat en 20 minutos, sense ferits. S'han evacuat 113 pacients i sindicats i PSOE han demanat auditories i retirada de materials inflamables.

El Consorci de Compensació d’Assegurances supera els 4.000 milions en indemnitzacions per la DANA

El Consorci de Compensació d'Assegurances ha superat els 4.000 milions en pagaments per la DANA. Ha gestionat el 98,3% de 250.946 sol·licituds i manté 4.276 pendents.

Robo i trobo

Leo Giménez es lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa el valencià viu i tradicional, reivindica paraules autèntiques que alguns sectors han qualificat erròniament de vulgars o castellanitzants, i critica una visió purista que se separa de la parla

Braxton Key evita una lesió greu de genoll i estarà diversos dies al marge

Les proves van descartar danys importants en el genoll de l'ala pivot del València Basket, que seguirà uns dies apartat mentres completa rehabilitació.

Aldaia se suma a un projecte per a atendre les persones sense llar afectades per la DANA

Aldaia s'ha sumat a una iniciativa per a analitzar l'impacte de la DANA en el sensellarisme i orientar respostes públiques. Este dijous 27 hi haurà un recompte nocturn amb l'equip municipal i voluntariat, també en onze municipis pròxims.

Braxton Key evita una lesió greu de genoll però estarà diversos dies apartat

L'ala pivot del València Basket va caure en l'últim quart davant el Bayern i les proves van descartar una lesió de gravetat. Seguirà rehabilitació i el seu retorn dependrà de l'evolució.