Li embarguen el sou a Makoke per deure-li diners a Mila Ximénez

Va ser el maig de 2020 quan Mila Ximénez li va demanar en directe a Makoke que li pagara els diners que li devia després de perdre un judici. No obstant això, la col·laboradora de ‘Viva la vida’ va apel·lar al recurs que, també va perdre.

Malgrat això, el procés legal continuava obert quan Mila Ximénez va morir a causa del càncer de pulmó que patia l’any passat. Malgrat això, ja hi ha resolució final sobre aquest conflicte entre ambdues. L’ex de Kiko Matamoros va perdre també l’apel·lació i a causa d’aqueix deute econòmic té el seu sou embargat. La col·laboradora de televisió actualment està treballant en ‘Viva la vida’ però li embarguen el seu sou fins que acabe de pagar el deute pendent amb Mila.

Jorge Javier va ser l’encarregat de soltar un esquer al voltant de les 18.00 hores de la vesprada que, per a variar, no es va resoldre fins als últims minuts d’emissió del magazín. “Sembla ser, segons m’he assabentat que Pipi no és l’única persona que està treballant en un plató per a pagar a una altra persona. Ací en Mediaset. Ací en Telecinco”, avançava, començant un joc d’expectatives amb la resta de col·laboradors.

Pipi està treballant per a Terelu, però hi ha una altra persona en Telecinco treballant per a pagar a una altra persona”, repetia, fent-se de pregar, assegurant que necessitava “el permís d’una personaper a poder explicar-lo en públic i en directe.

“No et cregues que és fum, és bo”

Em vaig assabentar ahir de la notícia i m’agradaria poder explicar-la públicament”. No faltava la conversa amb el director, David Valldeperas, per a debatre els detalls i allargar el suspens entorn de la identitat de la treballadora de Telecinco. Era llavors quan prometia: “Ho comptarem hui. A més aquesta persona s’alegrarà molt que ho fem públic”.

Això sí, calia esperar a les 19.50 per a conéixer la informació. Almenys, Vázquez ja havia tranquil·litzat a l’audiència: “No et cregues que és fum, és bo”, deia, potser recordant els nombrosos esquers amb els quals ‘Sálvame’ ha mantingut l’atenció dels televidents i que després s’han quedat en res.

«És Makoke, per una demanda que li va posar a Mila Ximénez, va perdre la raó i també el recurs d’apel·lació. L’advocat de Mila va fer els comptes i són 11.200 euros. Mila va morir mentre s’estava executant el procés i ara Makoke està embargada fins que complete la quantia. Té molts comptes pendents per altres processos», ha explicat.

De moment, Makoke no s’ha pronunciat sobre aquest tema. 

Cal remuntar-se fins a novembre de 2015 quan Makoke va substituir a Kiko Matamoros en ‘Sálvame’ durant uns dies, ja que el col·laborador s’havia sotmés a una intervenció per a fer-se un retoc estètic. Durant aqueixos dies, Makoke i Mila Ximénez van protagonitzar diverses topades i, després d’un últim desacord, Makoke es va anar de plató per a no tornar més.

A més, va decidir emprendre accions legals contra Mila que, durant el seu pas per ‘Supervivientes’ li va demanar perdó públicament.

No obstant això Makoke li demanava més: li va proposar a Mila que retirava la demanda a canvi d’un perdó públic, que pagara les costes del judici i que es comprometera a pagar 50.000 euros en el cas de tornar a parlar sobre ella. Alguna cosa que Mila Ximénez va rebutjar de manera categòrica.

El judici va seguir avant i Makoke el va perdre, a més del recurs d’aquest. Ara, Makoke té el seu sou embargat fins que pague el deute de més d’11.000 euros per perdre aqueixa demanda.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.