Li embarguen el sou a Makoke per deure-li diners a Mila Ximénez

Va ser el maig de 2020 quan Mila Ximénez li va demanar en directe a Makoke que li pagara els diners que li devia després de perdre un judici. No obstant això, la col·laboradora de ‘Viva la vida’ va apel·lar al recurs que, també va perdre.

Malgrat això, el procés legal continuava obert quan Mila Ximénez va morir a causa del càncer de pulmó que patia l’any passat. Malgrat això, ja hi ha resolució final sobre aquest conflicte entre ambdues. L’ex de Kiko Matamoros va perdre també l’apel·lació i a causa d’aqueix deute econòmic té el seu sou embargat. La col·laboradora de televisió actualment està treballant en ‘Viva la vida’ però li embarguen el seu sou fins que acabe de pagar el deute pendent amb Mila.

Jorge Javier va ser l’encarregat de soltar un esquer al voltant de les 18.00 hores de la vesprada que, per a variar, no es va resoldre fins als últims minuts d’emissió del magazín. “Sembla ser, segons m’he assabentat que Pipi no és l’única persona que està treballant en un plató per a pagar a una altra persona. Ací en Mediaset. Ací en Telecinco”, avançava, començant un joc d’expectatives amb la resta de col·laboradors.

Pipi està treballant per a Terelu, però hi ha una altra persona en Telecinco treballant per a pagar a una altra persona”, repetia, fent-se de pregar, assegurant que necessitava “el permís d’una personaper a poder explicar-lo en públic i en directe.

“No et cregues que és fum, és bo”

Em vaig assabentar ahir de la notícia i m’agradaria poder explicar-la públicament”. No faltava la conversa amb el director, David Valldeperas, per a debatre els detalls i allargar el suspens entorn de la identitat de la treballadora de Telecinco. Era llavors quan prometia: “Ho comptarem hui. A més aquesta persona s’alegrarà molt que ho fem públic”.

Això sí, calia esperar a les 19.50 per a conéixer la informació. Almenys, Vázquez ja havia tranquil·litzat a l’audiència: “No et cregues que és fum, és bo”, deia, potser recordant els nombrosos esquers amb els quals ‘Sálvame’ ha mantingut l’atenció dels televidents i que després s’han quedat en res.

«És Makoke, per una demanda que li va posar a Mila Ximénez, va perdre la raó i també el recurs d’apel·lació. L’advocat de Mila va fer els comptes i són 11.200 euros. Mila va morir mentre s’estava executant el procés i ara Makoke està embargada fins que complete la quantia. Té molts comptes pendents per altres processos», ha explicat.

De moment, Makoke no s’ha pronunciat sobre aquest tema. 

Cal remuntar-se fins a novembre de 2015 quan Makoke va substituir a Kiko Matamoros en ‘Sálvame’ durant uns dies, ja que el col·laborador s’havia sotmés a una intervenció per a fer-se un retoc estètic. Durant aqueixos dies, Makoke i Mila Ximénez van protagonitzar diverses topades i, després d’un últim desacord, Makoke es va anar de plató per a no tornar més.

A més, va decidir emprendre accions legals contra Mila que, durant el seu pas per ‘Supervivientes’ li va demanar perdó públicament.

No obstant això Makoke li demanava més: li va proposar a Mila que retirava la demanda a canvi d’un perdó públic, que pagara les costes del judici i que es comprometera a pagar 50.000 euros en el cas de tornar a parlar sobre ella. Alguna cosa que Mila Ximénez va rebutjar de manera categòrica.

El judici va seguir avant i Makoke el va perdre, a més del recurs d’aquest. Ara, Makoke té el seu sou embargat fins que pague el deute de més d’11.000 euros per perdre aqueixa demanda.

Últimes notícies

Un jove de 22 anys mata presumptament son tio amb un ganivet a Massanassa

La Guàrdia Civil ha detingut a Massanassa un jove de 22 anys, de nacionalitat colombiana, acusat de matar son tio de 43 anys amb un arma blanca després d’una discussió al carrer. El detingut es troba en dependències policials mentre continuen les investigacions.

Una nit d’infern tèrmic bateix rècords a la meteorologia valenciana

La nit de dimecres a dijous ha deixat temperatures entre 35 i 39 graus en prop de cent localitats valencianes, amb ponent molt càlid i rècords nocturns com els 37,3 graus de Nules.

Dijous amb ruixats, tronades fortes i granís a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dijous ruixats i tronades localment fortes, amb granís i ratxes molt intenses de vent, després d’un dimecres de calor rècord. Les mínimes pujaran en el litoral, mentres que les màximes baixaran en la major part del territori.

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.