Li embarguen el sou a Makoke per deure-li diners a Mila Ximénez

Va ser el maig de 2020 quan Mila Ximénez li va demanar en directe a Makoke que li pagara els diners que li devia després de perdre un judici. No obstant això, la col·laboradora de ‘Viva la vida’ va apel·lar al recurs que, també va perdre.

Malgrat això, el procés legal continuava obert quan Mila Ximénez va morir a causa del càncer de pulmó que patia l’any passat. Malgrat això, ja hi ha resolució final sobre aquest conflicte entre ambdues. L’ex de Kiko Matamoros va perdre també l’apel·lació i a causa d’aqueix deute econòmic té el seu sou embargat. La col·laboradora de televisió actualment està treballant en ‘Viva la vida’ però li embarguen el seu sou fins que acabe de pagar el deute pendent amb Mila.

Jorge Javier va ser l’encarregat de soltar un esquer al voltant de les 18.00 hores de la vesprada que, per a variar, no es va resoldre fins als últims minuts d’emissió del magazín. “Sembla ser, segons m’he assabentat que Pipi no és l’única persona que està treballant en un plató per a pagar a una altra persona. Ací en Mediaset. Ací en Telecinco”, avançava, començant un joc d’expectatives amb la resta de col·laboradors.

Pipi està treballant per a Terelu, però hi ha una altra persona en Telecinco treballant per a pagar a una altra persona”, repetia, fent-se de pregar, assegurant que necessitava “el permís d’una personaper a poder explicar-lo en públic i en directe.

“No et cregues que és fum, és bo”

Em vaig assabentar ahir de la notícia i m’agradaria poder explicar-la públicament”. No faltava la conversa amb el director, David Valldeperas, per a debatre els detalls i allargar el suspens entorn de la identitat de la treballadora de Telecinco. Era llavors quan prometia: “Ho comptarem hui. A més aquesta persona s’alegrarà molt que ho fem públic”.

Això sí, calia esperar a les 19.50 per a conéixer la informació. Almenys, Vázquez ja havia tranquil·litzat a l’audiència: “No et cregues que és fum, és bo”, deia, potser recordant els nombrosos esquers amb els quals ‘Sálvame’ ha mantingut l’atenció dels televidents i que després s’han quedat en res.

«És Makoke, per una demanda que li va posar a Mila Ximénez, va perdre la raó i també el recurs d’apel·lació. L’advocat de Mila va fer els comptes i són 11.200 euros. Mila va morir mentre s’estava executant el procés i ara Makoke està embargada fins que complete la quantia. Té molts comptes pendents per altres processos», ha explicat.

De moment, Makoke no s’ha pronunciat sobre aquest tema. 

Cal remuntar-se fins a novembre de 2015 quan Makoke va substituir a Kiko Matamoros en ‘Sálvame’ durant uns dies, ja que el col·laborador s’havia sotmés a una intervenció per a fer-se un retoc estètic. Durant aqueixos dies, Makoke i Mila Ximénez van protagonitzar diverses topades i, després d’un últim desacord, Makoke es va anar de plató per a no tornar més.

A més, va decidir emprendre accions legals contra Mila que, durant el seu pas per ‘Supervivientes’ li va demanar perdó públicament.

No obstant això Makoke li demanava més: li va proposar a Mila que retirava la demanda a canvi d’un perdó públic, que pagara les costes del judici i que es comprometera a pagar 50.000 euros en el cas de tornar a parlar sobre ella. Alguna cosa que Mila Ximénez va rebutjar de manera categòrica.

El judici va seguir avant i Makoke el va perdre, a més del recurs d’aquest. Ara, Makoke té el seu sou embargat fins que pague el deute de més d’11.000 euros per perdre aqueixa demanda.

Últimes notícies

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.