19.4 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Li embarguen el sou a Makoke per deure-li diners a Mila Ximénez

Va ser el maig de 2020 quan Mila Ximénez li va demanar en directe a Makoke que li pagara els diners que li devia després de perdre un judici. No obstant això, la col·laboradora de ‘Viva la vida’ va apel·lar al recurs que, també va perdre.

Malgrat això, el procés legal continuava obert quan Mila Ximénez va morir a causa del càncer de pulmó que patia l’any passat. Malgrat això, ja hi ha resolució final sobre aquest conflicte entre ambdues. L’ex de Kiko Matamoros va perdre també l’apel·lació i a causa d’aqueix deute econòmic té el seu sou embargat. La col·laboradora de televisió actualment està treballant en ‘Viva la vida’ però li embarguen el seu sou fins que acabe de pagar el deute pendent amb Mila.

Jorge Javier va ser l’encarregat de soltar un esquer al voltant de les 18.00 hores de la vesprada que, per a variar, no es va resoldre fins als últims minuts d’emissió del magazín. “Sembla ser, segons m’he assabentat que Pipi no és l’única persona que està treballant en un plató per a pagar a una altra persona. Ací en Mediaset. Ací en Telecinco”, avançava, començant un joc d’expectatives amb la resta de col·laboradors.

Pipi està treballant per a Terelu, però hi ha una altra persona en Telecinco treballant per a pagar a una altra persona”, repetia, fent-se de pregar, assegurant que necessitava “el permís d’una personaper a poder explicar-lo en públic i en directe.

“No et cregues que és fum, és bo”

Em vaig assabentar ahir de la notícia i m’agradaria poder explicar-la públicament”. No faltava la conversa amb el director, David Valldeperas, per a debatre els detalls i allargar el suspens entorn de la identitat de la treballadora de Telecinco. Era llavors quan prometia: “Ho comptarem hui. A més aquesta persona s’alegrarà molt que ho fem públic”.

Això sí, calia esperar a les 19.50 per a conéixer la informació. Almenys, Vázquez ja havia tranquil·litzat a l’audiència: “No et cregues que és fum, és bo”, deia, potser recordant els nombrosos esquers amb els quals ‘Sálvame’ ha mantingut l’atenció dels televidents i que després s’han quedat en res.

“És Makoke, per una demanda que li va posar a Mila Ximénez, va perdre la raó i també el recurs d’apel·lació. L’advocat de Mila va fer els comptes i són 11.200 euros. Mila va morir mentre s’estava executant el procés i ara Makoke està embargada fins que complete la quantia. Té molts comptes pendents per altres processos”, ha explicat.

De moment, Makoke no s’ha pronunciat sobre aquest tema. 

Cal remuntar-se fins a novembre de 2015 quan Makoke va substituir a Kiko Matamoros en ‘Sálvame’ durant uns dies, ja que el col·laborador s’havia sotmés a una intervenció per a fer-se un retoc estètic. Durant aqueixos dies, Makoke i Mila Ximénez van protagonitzar diverses topades i, després d’un últim desacord, Makoke es va anar de plató per a no tornar més.

A més, va decidir emprendre accions legals contra Mila que, durant el seu pas per ‘Supervivientes’ li va demanar perdó públicament.

No obstant això Makoke li demanava més: li va proposar a Mila que retirava la demanda a canvi d’un perdó públic, que pagara les costes del judici i que es comprometera a pagar 50.000 euros en el cas de tornar a parlar sobre ella. Alguna cosa que Mila Ximénez va rebutjar de manera categòrica.

El judici va seguir avant i Makoke el va perdre, a més del recurs d’aquest. Ara, Makoke té el seu sou embargat fins que pague el deute de més d’11.000 euros per perdre aqueixa demanda.

Últimes notícies

El Jutjat d’Instància 5 assumix la denúncia de Mans Netes per les vivendes públiques d’Alacant

El Tribunal d'Instància número 5 d'Alacant ha rebut per repartiment la denúncia de Mans Netes per presumptes anomalies en les vivendes de protecció pública de la Platja de Sant Joan. L'òrgan serà competent per a investigar i acumular altres quatre denúncies ja en Fiscalia, en un cas que ha provocat dimissions.

Detingut un home pel robatori de desenes de bicicletes i patinets a Torrevieja i el seu entorn

Un home de 45 anys ha sigut detingut pel suposat robatori de desenes de bicicletes i patinets d'alta gamma a Torrevieja i localitats pròximes. En la seua vivenda es van trobar 35 bicicletes, 18 patinets i diversos carregadors; ha quedat en llibertat a l'espera de citació i s'ha demanat col·laboració per a identificar-los.

Tres ferits per fum en un incendi en un pis de Vila-real

Tres persones van ser ateses per inhalació de fum després de l'incendi en l'última planta d'un edifici de Vila-real. El foc es va extingir a mitjanit.

Detingut a Elda per amenaçar i colpejar a un home amb una arma de foc després d’una discussió

Un home de 58 anys ha sigut detingut a Elda després d'amenaçar a un altre amb una pistola de salva i colpejar-li al cap. La Policia va intervindre més armes i munició.

La incidència de grip puja un 75% en la Comunitat Valenciana en l’última setmana

La taxa de grip ascendix a 35,2 casos per 100.000 habitants enfront de 19,8 la setmana prèvia. VRS i el total d'infeccions respiratòries baixen; covid se situa en zero.

La borrasca Nils deixa ratxes de 104 km/h i una nit de 23 graus en la Comunitat Valenciana

El temporal ha disparat el vent i les temperatures: 104 km/h a Atzeneta del Maestrat i fins a 23 graus en diverses localitats, amb rècords nocturns provisionals.

Dimecres amb ratxes molt fortes de ponent en la Comunitat Valenciana

La borrasca Nils impulsa vent de l'oest amb avisos taronja en el litoral i interior sud de València i grocs a Castelló, interior nord de València i nord d'Alacant. Hi haurà nuvolositat variable i pluges febles a l'interior a la vesprada, amb mala mar en la costa.

La borrasca Nils deixa ratxes de 104 km/h i 23 graus de matinada en la Comunitat Valenciana

La borrasca Nils ha deixat ratxes de fins a 104 km/h i temperatures de 23 graus en plena matinada en diversos punts de la Comunitat Valenciana. Bombers han intervingut pels efectes del vent.