Les Falles donen a À Punt el seu rècord històric de quota de pantalla en març

 

La televisió pública valenciana, À Punt, ha registrat per segon mes consecutiu el seu rècord històric d’audiència amb un 2,5 per cent de quota de pantalla durant el març passat i s’ha situat com la televisió autonòmica que més ha crescut aquest mes, en concret un 67% respecte a febrer.

 

Els programes que lideren aquesta tendència són els informatius i les sèries. En el primer cas, es tracta d’un dels espais més vistos de la televisió pública valenciana, tant en el cas de ‘NTC Migdia’ com de ‘NTC Nit’. Quant a les sèries, l’estrena de ‘La forastera’, es va fer amb un 3,7% de quota, mentre que ‘L’Alqueria Blanca’ aconsegueix el 5,3%, ha informat la televisió autonòmica en un comunicat.

 

La franja horària de la sobretaula, amb un 4,3% de quota, i la de la vesprada, amb un 2,5%, van ser les més seguides per l’audiència i van registrar un creixement que supera el 90% respecte a febrer, mentre que la franja del prime time ha experimentat un augment de mig punt.

 

La Cremà, l’espai més vist

Març també va estar marcat pel seguiment que À Punt va fer de la celebració de les Falles i de les festes de la Magdalena. La nit de la Cremà va ser l’espai més vist del mes amb un 10,3% de quota, mentre que la mascletà del dia 1 va sumar una audiència del 6,3% i L’Ofrena un 3,6%.

 

D’altra banda, durant les festes de la Magdalena la televisió va arribar al 6,6% de quota durant la mascletà del dia 30 i aqueix mateix dia es va aconseguir un 2,4% amb l’emissió del partit de futbol entre el C. D. Castelló i l’Hèrcules d’Alacant C.F, mentre que el ‘Magdalena Vítol’ es va situar en el 3%.

Últimes notícies

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.

Les residències per a víctimes de violència atenen 305 dones en mig any

Els centres residencials de la Generalitat han acollit 305 dones i 115 menors víctimes de violència en el primer semestre de 2026. Susana Camarero destaca el reforç de la xarxa assistencial i la nova Estratègia Valenciana contra la tracta.

Sagunt a Escena porta al Teatre Romà ‘La òpera dels tres cèntims’ amb Coque Malla

Sagunt a Escena programa este cap de setmana 'La òpera dels tres cèntims', protagonitzada per Coque Malla, i l'espectacle de dansa contemporània 'Públic' de la companyia valenciana Fil d'Arena.

La ciutadania europea ja pot posar denúncies en línia davant la Guàrdia Civil

La Guàrdia Civil ha obert el seu sistema de denúncia telemàtica a la ciutadania europea amb identificació electrònica reconeguda pel Reglament eIDAS.

Elx dona llum verda a la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, amb més de 10 milions

L’Ajuntament d’Elx ha aprovat el projecte per a rehabilitar íntegrament el Convent de la Mercè, amb una inversió de més de 10 milions finançada per la Generalitat, per a crear un nou espai cultural i ciutadà. Les obres, amb un termini estimat de tres anys, inclouen la recuperació dels elements patrimonials i l’adaptació dels antics espais conventuals a nous usos públics.
FILMOTECA D'ESTIU