Les Falles donen a À Punt el seu rècord històric de quota de pantalla en març

 

La televisió pública valenciana, À Punt, ha registrat per segon mes consecutiu el seu rècord històric d’audiència amb un 2,5 per cent de quota de pantalla durant el març passat i s’ha situat com la televisió autonòmica que més ha crescut aquest mes, en concret un 67% respecte a febrer.

 

Els programes que lideren aquesta tendència són els informatius i les sèries. En el primer cas, es tracta d’un dels espais més vistos de la televisió pública valenciana, tant en el cas de ‘NTC Migdia’ com de ‘NTC Nit’. Quant a les sèries, l’estrena de ‘La forastera’, es va fer amb un 3,7% de quota, mentre que ‘L’Alqueria Blanca’ aconsegueix el 5,3%, ha informat la televisió autonòmica en un comunicat.

 

La franja horària de la sobretaula, amb un 4,3% de quota, i la de la vesprada, amb un 2,5%, van ser les més seguides per l’audiència i van registrar un creixement que supera el 90% respecte a febrer, mentre que la franja del prime time ha experimentat un augment de mig punt.

 

La Cremà, l’espai més vist

Març també va estar marcat pel seguiment que À Punt va fer de la celebració de les Falles i de les festes de la Magdalena. La nit de la Cremà va ser l’espai més vist del mes amb un 10,3% de quota, mentre que la mascletà del dia 1 va sumar una audiència del 6,3% i L’Ofrena un 3,6%.

 

D’altra banda, durant les festes de la Magdalena la televisió va arribar al 6,6% de quota durant la mascletà del dia 30 i aqueix mateix dia es va aconseguir un 2,4% amb l’emissió del partit de futbol entre el C. D. Castelló i l’Hèrcules d’Alacant C.F, mentre que el ‘Magdalena Vítol’ es va situar en el 3%.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.