Les Falles donen a À Punt el seu rècord històric de quota de pantalla en març

 

La televisió pública valenciana, À Punt, ha registrat per segon mes consecutiu el seu rècord històric d’audiència amb un 2,5 per cent de quota de pantalla durant el març passat i s’ha situat com la televisió autonòmica que més ha crescut aquest mes, en concret un 67% respecte a febrer.

 

Els programes que lideren aquesta tendència són els informatius i les sèries. En el primer cas, es tracta d’un dels espais més vistos de la televisió pública valenciana, tant en el cas de ‘NTC Migdia’ com de ‘NTC Nit’. Quant a les sèries, l’estrena de ‘La forastera’, es va fer amb un 3,7% de quota, mentre que ‘L’Alqueria Blanca’ aconsegueix el 5,3%, ha informat la televisió autonòmica en un comunicat.

 

La franja horària de la sobretaula, amb un 4,3% de quota, i la de la vesprada, amb un 2,5%, van ser les més seguides per l’audiència i van registrar un creixement que supera el 90% respecte a febrer, mentre que la franja del prime time ha experimentat un augment de mig punt.

 

La Cremà, l’espai més vist

Març també va estar marcat pel seguiment que À Punt va fer de la celebració de les Falles i de les festes de la Magdalena. La nit de la Cremà va ser l’espai més vist del mes amb un 10,3% de quota, mentre que la mascletà del dia 1 va sumar una audiència del 6,3% i L’Ofrena un 3,6%.

 

D’altra banda, durant les festes de la Magdalena la televisió va arribar al 6,6% de quota durant la mascletà del dia 30 i aqueix mateix dia es va aconseguir un 2,4% amb l’emissió del partit de futbol entre el C. D. Castelló i l’Hèrcules d’Alacant C.F, mentre que el ‘Magdalena Vítol’ es va situar en el 3%.

Últimes notícies

El Certamen Internacional de Bandes de Música de València, declarat Festa d’Interés Turístic Autonòmic

El certamen rep el reconeixement de la Generalitat i reunirà 44 bandes de cinc països del 15 al 19 de juliol.

Més de 35.700 contribuents fan la declaració de la Renda amb l’ajuda de l’Agència Tributària Valenciana

L’assistència de l’ATV en la campanya de l’IRPF 2025 creix un 18,7 % i reforça l’atenció presencial i telefònica

Diana Morant formalitza la seua candidatura i assegura que seguirà com a ministra

Diana Morant ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a optar a la Presidència de la Generalitat i ha confirmat que, per ara, mantindrà el seu càrrec de ministra perquè es considera útil per a la Comunitat Valenciana.

Calatrava se’n va a l’Espanyol: traspàs rècord del Castelló per més de 5 milions

El CD Castellón ha venut el centrecampista Álex Calatrava a l’Espanyol per més de 5 milions d’euros, el major traspàs en 104 anys d’història del club.

Acabades les 17 obres d’emergència per la DANA al Júcar després d’una inversió de més de 220 milions

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha donat per tancades les 17 obres d’emergència per la DANA del 29 d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 220 milions d’euros i actuacions centrades sobretot a la província de València.

Les obres d’emergència per la dana del 2024 al Júcar queden acabades després d’una inversió de 220 milions

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha conclòs les 17 obres d’emergència per la dana del 29 d’octubre del 2024, amb més de 220 milions invertits sobretot a la província de València per reforçar la protecció davant futures inundacions.

Paiporta prova nous avisos d’emergència amb megafonia de llarg abast

L’Ajuntament de Paiporta ha provat un sistema de megafonia de llarg abast per a reforçar els avisos a la població en emergències i continua analitzant diferents tecnologies per a triar la més eficaç.

Deixa el mòbil en la casa on ha robat a Elx i trau a la llum el furt en telefonar per a recuperar-lo

Un home de 64 anys ha sigut detingut a Elx després de deixar-se el mòbil en una vivenda on havia robat i telefonar després per intentar recuperar-lo, la qual cosa ha permés a la Policia Nacional identificar-lo i localitzar part dels objectes sostrets.