Les Falles donen a À Punt el seu rècord històric de quota de pantalla en març

 

La televisió pública valenciana, À Punt, ha registrat per segon mes consecutiu el seu rècord històric d’audiència amb un 2,5 per cent de quota de pantalla durant el març passat i s’ha situat com la televisió autonòmica que més ha crescut aquest mes, en concret un 67% respecte a febrer.

 

Els programes que lideren aquesta tendència són els informatius i les sèries. En el primer cas, es tracta d’un dels espais més vistos de la televisió pública valenciana, tant en el cas de ‘NTC Migdia’ com de ‘NTC Nit’. Quant a les sèries, l’estrena de ‘La forastera’, es va fer amb un 3,7% de quota, mentre que ‘L’Alqueria Blanca’ aconsegueix el 5,3%, ha informat la televisió autonòmica en un comunicat.

 

La franja horària de la sobretaula, amb un 4,3% de quota, i la de la vesprada, amb un 2,5%, van ser les més seguides per l’audiència i van registrar un creixement que supera el 90% respecte a febrer, mentre que la franja del prime time ha experimentat un augment de mig punt.

 

La Cremà, l’espai més vist

Març també va estar marcat pel seguiment que À Punt va fer de la celebració de les Falles i de les festes de la Magdalena. La nit de la Cremà va ser l’espai més vist del mes amb un 10,3% de quota, mentre que la mascletà del dia 1 va sumar una audiència del 6,3% i L’Ofrena un 3,6%.

 

D’altra banda, durant les festes de la Magdalena la televisió va arribar al 6,6% de quota durant la mascletà del dia 30 i aqueix mateix dia es va aconseguir un 2,4% amb l’emissió del partit de futbol entre el C. D. Castelló i l’Hèrcules d’Alacant C.F, mentre que el ‘Magdalena Vítol’ es va situar en el 3%.

Últimes notícies

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.