Les Falles donen a À Punt el seu rècord històric de quota de pantalla en març

 

La televisió pública valenciana, À Punt, ha registrat per segon mes consecutiu el seu rècord històric d’audiència amb un 2,5 per cent de quota de pantalla durant el març passat i s’ha situat com la televisió autonòmica que més ha crescut aquest mes, en concret un 67% respecte a febrer.

 

Els programes que lideren aquesta tendència són els informatius i les sèries. En el primer cas, es tracta d’un dels espais més vistos de la televisió pública valenciana, tant en el cas de ‘NTC Migdia’ com de ‘NTC Nit’. Quant a les sèries, l’estrena de ‘La forastera’, es va fer amb un 3,7% de quota, mentre que ‘L’Alqueria Blanca’ aconsegueix el 5,3%, ha informat la televisió autonòmica en un comunicat.

 

La franja horària de la sobretaula, amb un 4,3% de quota, i la de la vesprada, amb un 2,5%, van ser les més seguides per l’audiència i van registrar un creixement que supera el 90% respecte a febrer, mentre que la franja del prime time ha experimentat un augment de mig punt.

 

La Cremà, l’espai més vist

Març també va estar marcat pel seguiment que À Punt va fer de la celebració de les Falles i de les festes de la Magdalena. La nit de la Cremà va ser l’espai més vist del mes amb un 10,3% de quota, mentre que la mascletà del dia 1 va sumar una audiència del 6,3% i L’Ofrena un 3,6%.

 

D’altra banda, durant les festes de la Magdalena la televisió va arribar al 6,6% de quota durant la mascletà del dia 30 i aqueix mateix dia es va aconseguir un 2,4% amb l’emissió del partit de futbol entre el C. D. Castelló i l’Hèrcules d’Alacant C.F, mentre que el ‘Magdalena Vítol’ es va situar en el 3%.

Últimes notícies

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.