No té nom: El despropòsit que ha ocorregut amb India Martínez en ‘Lazos de Sangre’

TVE ha estrenat este dimarts la quarta temporada de ‘Lazos de Sangre‘ amb un lliurament dedicat a María Jiménez. Després del documental, Boris Izaguirre va tornar a posar-se al capdavant del debat en el qual han col·laborat rostres tan variats com Fran Rivera, Belinda Washington, Carlos Ferrando, Paloma  García Pelayo, Jaime Cantizano o Samanta Villar.

El programa ha comptat també amb la primera entrevista en televisió d’Isabel Jiménez, la germana de l’artista que visitava el plató per a parlar de la vida de la seua germana i de com va viure la família la seua tempestuosa relació amb Pepe Sancho, al qual va denunciar per maltractaments.

Per a concloure la nit, Izaguirre ha presentat l’actuació de la cantant Índia Martínez, qui interpretaria un dels temes de Jiménez. “Com un homenatge absolut a María Jiménez, va per tu María”, ha introduït el presentador abans de donar pas a Índia Martínez. No obstant això, res més començar ja deixava patent que alguna cosa no marxava bé.

La cantant no parava de tocar-se l’orella i es mostrava una mica distreta al començament de la seua interpretació. El moment que ha alçat polseguera va arribar, no obstant això, quan es va alçar del sofà i va parar de cantar.

No obstant això, poc després de començar l’actuació ja es veia que la cantant tenia algun tipus de problema amb els in ears i no parava de tocar-se les oïdes. Quan per fi aconseguia arrancar-se, l’Índia s’alçava del sofà en el qual estava actuant i parava l’actuació. “És que no veig la lletra, és que no veig la lletra, me la podeu posar una altra vegada“, es lamentava.

“Un segonet, fallades del directe”, afegia ella. “Pren-t’ho amb tota tranquil·litat, seguim ací amb tu, val? Mentre ens anem recuperant tens concerts pròximament”, deia Boris Izaguirre abans de donar pas a l’avanç del pròxim programa dedicat a María Teresa Campos. Quan tot feia indicar que el programa s’acomiadaria amb l’Índia Martínez cantant, ‘Llaços de sang’ acabava i no tornava al plató deixant a l’Índia sense poder cantar.

 

“Pren-t’ho amb tota la tranquil·litat, seguim ací amb tu, d’acord? Mentre ens anem recuperant, tens concerts pròximament”, ha continuat Boris Izaguirre enumerant les pròximes actuacions de la cantant. La nit d’estrena ha conclòs, finalment, sense el fermall final esperat.

El programa ha explicat després que s’ha tractat “d’una fallada tècnica” aliena a la cantant, i ha pujat en el compte de Twitter la interpretació completa, que sí que es va produir, però no en directe

No obstant això, els espectadors no es podien creure l’ocorregut i molts han qualificat el moment de “ridícul” en les xarxes socials. Uns altres han destacat el fet que la cantant, qui ha confessat que María Jiménez és la seua padrina, no se sabera la lletra d’un dels seus temes més famosos.

I com calia esperar, el momentàs no ha parat de ser comentat en xarxes socials. “Història del zàping espanyol”, ”va ser història d’Espanya” o “Mira que no saber-se la lletra” han sigut alguns dels missatges que s’han pogut llegir en Twitter. 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.