No té nom: El despropòsit que ha ocorregut amb India Martínez en ‘Lazos de Sangre’

TVE ha estrenat este dimarts la quarta temporada de ‘Lazos de Sangre‘ amb un lliurament dedicat a María Jiménez. Després del documental, Boris Izaguirre va tornar a posar-se al capdavant del debat en el qual han col·laborat rostres tan variats com Fran Rivera, Belinda Washington, Carlos Ferrando, Paloma  García Pelayo, Jaime Cantizano o Samanta Villar.

El programa ha comptat també amb la primera entrevista en televisió d’Isabel Jiménez, la germana de l’artista que visitava el plató per a parlar de la vida de la seua germana i de com va viure la família la seua tempestuosa relació amb Pepe Sancho, al qual va denunciar per maltractaments.

Per a concloure la nit, Izaguirre ha presentat l’actuació de la cantant Índia Martínez, qui interpretaria un dels temes de Jiménez. “Com un homenatge absolut a María Jiménez, va per tu María”, ha introduït el presentador abans de donar pas a Índia Martínez. No obstant això, res més començar ja deixava patent que alguna cosa no marxava bé.

La cantant no parava de tocar-se l’orella i es mostrava una mica distreta al començament de la seua interpretació. El moment que ha alçat polseguera va arribar, no obstant això, quan es va alçar del sofà i va parar de cantar.

No obstant això, poc després de començar l’actuació ja es veia que la cantant tenia algun tipus de problema amb els in ears i no parava de tocar-se les oïdes. Quan per fi aconseguia arrancar-se, l’Índia s’alçava del sofà en el qual estava actuant i parava l’actuació. “És que no veig la lletra, és que no veig la lletra, me la podeu posar una altra vegada“, es lamentava.

“Un segonet, fallades del directe”, afegia ella. “Pren-t’ho amb tota tranquil·litat, seguim ací amb tu, val? Mentre ens anem recuperant tens concerts pròximament”, deia Boris Izaguirre abans de donar pas a l’avanç del pròxim programa dedicat a María Teresa Campos. Quan tot feia indicar que el programa s’acomiadaria amb l’Índia Martínez cantant, ‘Llaços de sang’ acabava i no tornava al plató deixant a l’Índia sense poder cantar.

 

“Pren-t’ho amb tota la tranquil·litat, seguim ací amb tu, d’acord? Mentre ens anem recuperant, tens concerts pròximament”, ha continuat Boris Izaguirre enumerant les pròximes actuacions de la cantant. La nit d’estrena ha conclòs, finalment, sense el fermall final esperat.

El programa ha explicat després que s’ha tractat “d’una fallada tècnica” aliena a la cantant, i ha pujat en el compte de Twitter la interpretació completa, que sí que es va produir, però no en directe

No obstant això, els espectadors no es podien creure l’ocorregut i molts han qualificat el moment de “ridícul” en les xarxes socials. Uns altres han destacat el fet que la cantant, qui ha confessat que María Jiménez és la seua padrina, no se sabera la lletra d’un dels seus temes més famosos.

I com calia esperar, el momentàs no ha parat de ser comentat en xarxes socials. “Història del zàping espanyol”, ”va ser història d’Espanya” o “Mira que no saber-se la lletra” han sigut alguns dels missatges que s’han pogut llegir en Twitter. 

 

Últimes notícies

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.

Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les màximes han arribat este dilluns als 34 °C en comarques de l’interior de Castelló i València, amb salts de més de 25 graus respecte a les mínimes en alguns punts. Ademús ha registrat 8,3 °C de mínima i 33,7 °C de màxima, mentre València ciutat ha arribat als 32,5 °C.

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.