No té nom: El despropòsit que ha ocorregut amb India Martínez en ‘Lazos de Sangre’

TVE ha estrenat este dimarts la quarta temporada de ‘Lazos de Sangre‘ amb un lliurament dedicat a María Jiménez. Després del documental, Boris Izaguirre va tornar a posar-se al capdavant del debat en el qual han col·laborat rostres tan variats com Fran Rivera, Belinda Washington, Carlos Ferrando, Paloma  García Pelayo, Jaime Cantizano o Samanta Villar.

El programa ha comptat també amb la primera entrevista en televisió d’Isabel Jiménez, la germana de l’artista que visitava el plató per a parlar de la vida de la seua germana i de com va viure la família la seua tempestuosa relació amb Pepe Sancho, al qual va denunciar per maltractaments.

Per a concloure la nit, Izaguirre ha presentat l’actuació de la cantant Índia Martínez, qui interpretaria un dels temes de Jiménez. “Com un homenatge absolut a María Jiménez, va per tu María”, ha introduït el presentador abans de donar pas a Índia Martínez. No obstant això, res més començar ja deixava patent que alguna cosa no marxava bé.

La cantant no parava de tocar-se l’orella i es mostrava una mica distreta al començament de la seua interpretació. El moment que ha alçat polseguera va arribar, no obstant això, quan es va alçar del sofà i va parar de cantar.

No obstant això, poc després de començar l’actuació ja es veia que la cantant tenia algun tipus de problema amb els in ears i no parava de tocar-se les oïdes. Quan per fi aconseguia arrancar-se, l’Índia s’alçava del sofà en el qual estava actuant i parava l’actuació. “És que no veig la lletra, és que no veig la lletra, me la podeu posar una altra vegada“, es lamentava.

“Un segonet, fallades del directe”, afegia ella. “Pren-t’ho amb tota tranquil·litat, seguim ací amb tu, val? Mentre ens anem recuperant tens concerts pròximament”, deia Boris Izaguirre abans de donar pas a l’avanç del pròxim programa dedicat a María Teresa Campos. Quan tot feia indicar que el programa s’acomiadaria amb l’Índia Martínez cantant, ‘Llaços de sang’ acabava i no tornava al plató deixant a l’Índia sense poder cantar.

 

“Pren-t’ho amb tota la tranquil·litat, seguim ací amb tu, d’acord? Mentre ens anem recuperant, tens concerts pròximament”, ha continuat Boris Izaguirre enumerant les pròximes actuacions de la cantant. La nit d’estrena ha conclòs, finalment, sense el fermall final esperat.

El programa ha explicat després que s’ha tractat “d’una fallada tècnica” aliena a la cantant, i ha pujat en el compte de Twitter la interpretació completa, que sí que es va produir, però no en directe

No obstant això, els espectadors no es podien creure l’ocorregut i molts han qualificat el moment de “ridícul” en les xarxes socials. Uns altres han destacat el fet que la cantant, qui ha confessat que María Jiménez és la seua padrina, no se sabera la lletra d’un dels seus temes més famosos.

I com calia esperar, el momentàs no ha parat de ser comentat en xarxes socials. “Història del zàping espanyol”, ”va ser història d’Espanya” o “Mira que no saber-se la lletra” han sigut alguns dels missatges que s’han pogut llegir en Twitter. 

 

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.