No té nom: El despropòsit que ha ocorregut amb India Martínez en ‘Lazos de Sangre’

TVE ha estrenat este dimarts la quarta temporada de ‘Lazos de Sangre‘ amb un lliurament dedicat a María Jiménez. Després del documental, Boris Izaguirre va tornar a posar-se al capdavant del debat en el qual han col·laborat rostres tan variats com Fran Rivera, Belinda Washington, Carlos Ferrando, Paloma  García Pelayo, Jaime Cantizano o Samanta Villar.

El programa ha comptat també amb la primera entrevista en televisió d’Isabel Jiménez, la germana de l’artista que visitava el plató per a parlar de la vida de la seua germana i de com va viure la família la seua tempestuosa relació amb Pepe Sancho, al qual va denunciar per maltractaments.

Per a concloure la nit, Izaguirre ha presentat l’actuació de la cantant Índia Martínez, qui interpretaria un dels temes de Jiménez. “Com un homenatge absolut a María Jiménez, va per tu María”, ha introduït el presentador abans de donar pas a Índia Martínez. No obstant això, res més començar ja deixava patent que alguna cosa no marxava bé.

La cantant no parava de tocar-se l’orella i es mostrava una mica distreta al començament de la seua interpretació. El moment que ha alçat polseguera va arribar, no obstant això, quan es va alçar del sofà i va parar de cantar.

No obstant això, poc després de començar l’actuació ja es veia que la cantant tenia algun tipus de problema amb els in ears i no parava de tocar-se les oïdes. Quan per fi aconseguia arrancar-se, l’Índia s’alçava del sofà en el qual estava actuant i parava l’actuació. “És que no veig la lletra, és que no veig la lletra, me la podeu posar una altra vegada“, es lamentava.

“Un segonet, fallades del directe”, afegia ella. “Pren-t’ho amb tota tranquil·litat, seguim ací amb tu, val? Mentre ens anem recuperant tens concerts pròximament”, deia Boris Izaguirre abans de donar pas a l’avanç del pròxim programa dedicat a María Teresa Campos. Quan tot feia indicar que el programa s’acomiadaria amb l’Índia Martínez cantant, ‘Llaços de sang’ acabava i no tornava al plató deixant a l’Índia sense poder cantar.

 

“Pren-t’ho amb tota la tranquil·litat, seguim ací amb tu, d’acord? Mentre ens anem recuperant, tens concerts pròximament”, ha continuat Boris Izaguirre enumerant les pròximes actuacions de la cantant. La nit d’estrena ha conclòs, finalment, sense el fermall final esperat.

El programa ha explicat després que s’ha tractat “d’una fallada tècnica” aliena a la cantant, i ha pujat en el compte de Twitter la interpretació completa, que sí que es va produir, però no en directe

No obstant això, els espectadors no es podien creure l’ocorregut i molts han qualificat el moment de “ridícul” en les xarxes socials. Uns altres han destacat el fet que la cantant, qui ha confessat que María Jiménez és la seua padrina, no se sabera la lletra d’un dels seus temes més famosos.

I com calia esperar, el momentàs no ha parat de ser comentat en xarxes socials. “Història del zàping espanyol”, ”va ser història d’Espanya” o “Mira que no saber-se la lletra” han sigut alguns dels missatges que s’han pogut llegir en Twitter. 

 

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.