No té nom: El despropòsit que ha ocorregut amb India Martínez en ‘Lazos de Sangre’

TVE ha estrenat este dimarts la quarta temporada de ‘Lazos de Sangre‘ amb un lliurament dedicat a María Jiménez. Després del documental, Boris Izaguirre va tornar a posar-se al capdavant del debat en el qual han col·laborat rostres tan variats com Fran Rivera, Belinda Washington, Carlos Ferrando, Paloma  García Pelayo, Jaime Cantizano o Samanta Villar.

El programa ha comptat també amb la primera entrevista en televisió d’Isabel Jiménez, la germana de l’artista que visitava el plató per a parlar de la vida de la seua germana i de com va viure la família la seua tempestuosa relació amb Pepe Sancho, al qual va denunciar per maltractaments.

Per a concloure la nit, Izaguirre ha presentat l’actuació de la cantant Índia Martínez, qui interpretaria un dels temes de Jiménez. “Com un homenatge absolut a María Jiménez, va per tu María”, ha introduït el presentador abans de donar pas a Índia Martínez. No obstant això, res més començar ja deixava patent que alguna cosa no marxava bé.

La cantant no parava de tocar-se l’orella i es mostrava una mica distreta al començament de la seua interpretació. El moment que ha alçat polseguera va arribar, no obstant això, quan es va alçar del sofà i va parar de cantar.

No obstant això, poc després de començar l’actuació ja es veia que la cantant tenia algun tipus de problema amb els in ears i no parava de tocar-se les oïdes. Quan per fi aconseguia arrancar-se, l’Índia s’alçava del sofà en el qual estava actuant i parava l’actuació. “És que no veig la lletra, és que no veig la lletra, me la podeu posar una altra vegada“, es lamentava.

“Un segonet, fallades del directe”, afegia ella. “Pren-t’ho amb tota tranquil·litat, seguim ací amb tu, val? Mentre ens anem recuperant tens concerts pròximament”, deia Boris Izaguirre abans de donar pas a l’avanç del pròxim programa dedicat a María Teresa Campos. Quan tot feia indicar que el programa s’acomiadaria amb l’Índia Martínez cantant, ‘Llaços de sang’ acabava i no tornava al plató deixant a l’Índia sense poder cantar.

 

“Pren-t’ho amb tota la tranquil·litat, seguim ací amb tu, d’acord? Mentre ens anem recuperant, tens concerts pròximament”, ha continuat Boris Izaguirre enumerant les pròximes actuacions de la cantant. La nit d’estrena ha conclòs, finalment, sense el fermall final esperat.

El programa ha explicat després que s’ha tractat “d’una fallada tècnica” aliena a la cantant, i ha pujat en el compte de Twitter la interpretació completa, que sí que es va produir, però no en directe

No obstant això, els espectadors no es podien creure l’ocorregut i molts han qualificat el moment de “ridícul” en les xarxes socials. Uns altres han destacat el fet que la cantant, qui ha confessat que María Jiménez és la seua padrina, no se sabera la lletra d’un dels seus temes més famosos.

I com calia esperar, el momentàs no ha parat de ser comentat en xarxes socials. “Història del zàping espanyol”, ”va ser història d’Espanya” o “Mira que no saber-se la lletra” han sigut alguns dels missatges que s’han pogut llegir en Twitter. 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.