Isabel Rábago, nova expulsada de ‘Secret Story’, revela el seu secret

 

Aquest dijous, Telecinco va emetre un nou lliurament de ‘Secret Story: la casa de los secretos’. Encara que és habitual que aquestes gales les presente Jorge Javier Vázquez, va anar Carlos Sobera el que la va dirigir en aquesta ocasió a causa de la baixa del català per una laringitis.

Isabel Rábago ha sigut l’expulsada de ‘Secret Story’ després de deu setmanes de reality. La col·laboradora de televisió ha perdut el duel enfront de Cristina Porta després que més del 80% hagen votat perquè siga ella l’expulsada de la nit. «Em sent molt feliç, he conegut ací a persones excepcionals», ha dit Rábago a punt de trencar-se però controlant les seues emocions.

«Agraïsc a tot l’equip el que m’han cuidat, la qual cosa m’han acaronat, la qual cosa em van insistir perquè entrara i espere no haver-los defraudat. Em sent immensament feliç i només puc dir que gràcies», ha dit Isabel Rábago abans d’abandonar per sempre ‘La casa de los secretos’.

Abans d’anar-se, això sí, ha tingut unes paraules per als seus màxims enemics. «Haurien guanyat la batalla si hagueren pujat amb alguna de nosaltres i haguérem eixit expulsades. Aquesta batalla la lliurem soles ella i jo», ha dit la periodista deixant clar que ella és expulsada de ‘Secret Story’ però no perd cap guerra enfront dels repescats.

Des de plató, la defensora de Rábago, Terelu Campos, va reconéixer que havia desitjat en moltes ocasions que la seua amiga isquera en veure els seus mals moments, encara que mai va arribar a verbalitzar-ho. La germana de Mª Teresa Campos també va tindre un dur enfrontament amb Lucía Pariente, una de les majors enemigues de Rábago, encara que no fora així al principi del reality.

 

Rábago en plató

 

Quan va arribar al plató després de la seua expulsió, la gallega es va enfrontar a totes les acusacions d’Alba Carrillo, que també va ser la seua amiga fins que va veure com la periodista es va posicionar en contra de la seua mare. Rábago, com és habitual, va mantindre el componiment i va repetir que no considerava que haguera traït a ningú, sinó que havia decidit, com una persona adulta, fer el seu concurs de manera independent al de Lucía Pariente.

Isabel es retroba amb el seu marit

 

No obstant això, el moment més emocionant va ser el retrobament amb el seu marit Carlos, que li esperava després de les càmeres. En veure-ho, la periodista ha corregut cap a ell, entre llàgrimes, i s’han fos en una interminable abraçada. Rábago ha parlat moltíssim del seu marit dins de la casa de ‘Secret Story’.

 

Ràbago revela el seu secret

 

Poc abans d’anar-se, la periodista es va veure obligada a revelar el seu secret. Va ocórrer durant l’acarament amb Julen de la Guerra, qui havia apostat que Rábago havia sigut kelly… i va encertar, alguna cosa que alguns espectadors ja van saber durant la gala del dimarts, quan va contar que havia netejat habitacions d’hotels a Londres en fer la seua línia secreta de la vida.

D’aquesta manera, el madrileny es va col·locar al capdavant en el joc dels secrets, aconseguint 9 esferes més, per la qual cosa ara té 11. El nóvio de Sandra Pica és així el concursant que més possibilitats té de guanyar els 50.000 euros que amaga una de les boles.

 

 

Nominats: Miguel Frigenti, Adara Molinero i Cristina Porta

 

Els nominats van acabar sent tres pesos pesats del programa: Miguel Frigenti, Adara Molinero i Cristina Porta.

 

Els tres s’havien enfrontat en diverses ocasions a la palestra, però en aquesta ocasió ningú va escapar a la sorpresa per les nominacions de Sandra Pica, que li va donar tres punts a Adara Molinero i dos a Miguel Frigenti.

Es va tractar d’una cosa inesperada perquè, segons ells mateixos van comptar, aqueixa mateixa vesprada havien acordat les nominacions Frigenti, Molinero, Pica i Julen De la Guerra per a protegir-se de cara als altres.

Últimes notícies

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.

Així serà el calendari escolar 2026-2027 a la Comunitat Valenciana

El curs 2026-2027 començarà el 9 de setembre en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i FP i acabarà el 18 de juny, amb 179 dies lectius i més flexibilitat per als ajuntaments.

València estrena 245 bombers nous i el major consorci provincial d’Espanya

El Consorci Provincial de Bombers de València ha incorporat 245 professionals nous i es convertix en el consorci provincial amb més efectius d’Espanya, després d’una inversió històrica de la Diputació.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres gestionades per un tinent coronel a la Comunitat

Un informe del Servei d'Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala un tinent coronel de la Unitat de Gestió Econòmica a la Comunitat Valenciana per presumptes sobrecostos en obres adjudicades a empreses amb què hauria obtingut beneficis il·lícits des de fons públics.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres d’un tinent coronel a la Comunitat Valenciana

Un informe del Servei d’Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala que un tinent coronel hauria adjudicat obres amb forts sobrecostos en casernes de la Comunitat Valenciana per a enriquir-se. També investiga un empresari que hauria facturat fins a un milió d’euros entre 2008 i 2022.

Morant reclama que Mazón siga expulsat del partit per la gestió de la dana amb 230 morts

La dirigent del PSPV i ministra de Ciència, Diana Morant, ha demanat al president Juafran Pérez Llorca que expulse Carlos Mazón del partit i deixe de protegir-lo, perquè el considera responsable de les 230 morts durant la dana.

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 en el terme de Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous migdia a la carretera CV-649, al terme municipal de Vallada, malgrat la ràpida actuació dels servicis sanitaris.