Isabel Rábago, nova expulsada de ‘Secret Story’, revela el seu secret

 

Aquest dijous, Telecinco va emetre un nou lliurament de ‘Secret Story: la casa de los secretos’. Encara que és habitual que aquestes gales les presente Jorge Javier Vázquez, va anar Carlos Sobera el que la va dirigir en aquesta ocasió a causa de la baixa del català per una laringitis.

Isabel Rábago ha sigut l’expulsada de ‘Secret Story’ després de deu setmanes de reality. La col·laboradora de televisió ha perdut el duel enfront de Cristina Porta després que més del 80% hagen votat perquè siga ella l’expulsada de la nit. «Em sent molt feliç, he conegut ací a persones excepcionals», ha dit Rábago a punt de trencar-se però controlant les seues emocions.

«Agraïsc a tot l’equip el que m’han cuidat, la qual cosa m’han acaronat, la qual cosa em van insistir perquè entrara i espere no haver-los defraudat. Em sent immensament feliç i només puc dir que gràcies», ha dit Isabel Rábago abans d’abandonar per sempre ‘La casa de los secretos’.

Abans d’anar-se, això sí, ha tingut unes paraules per als seus màxims enemics. «Haurien guanyat la batalla si hagueren pujat amb alguna de nosaltres i haguérem eixit expulsades. Aquesta batalla la lliurem soles ella i jo», ha dit la periodista deixant clar que ella és expulsada de ‘Secret Story’ però no perd cap guerra enfront dels repescats.

Des de plató, la defensora de Rábago, Terelu Campos, va reconéixer que havia desitjat en moltes ocasions que la seua amiga isquera en veure els seus mals moments, encara que mai va arribar a verbalitzar-ho. La germana de Mª Teresa Campos també va tindre un dur enfrontament amb Lucía Pariente, una de les majors enemigues de Rábago, encara que no fora així al principi del reality.

 

Rábago en plató

 

Quan va arribar al plató després de la seua expulsió, la gallega es va enfrontar a totes les acusacions d’Alba Carrillo, que també va ser la seua amiga fins que va veure com la periodista es va posicionar en contra de la seua mare. Rábago, com és habitual, va mantindre el componiment i va repetir que no considerava que haguera traït a ningú, sinó que havia decidit, com una persona adulta, fer el seu concurs de manera independent al de Lucía Pariente.

Isabel es retroba amb el seu marit

 

No obstant això, el moment més emocionant va ser el retrobament amb el seu marit Carlos, que li esperava després de les càmeres. En veure-ho, la periodista ha corregut cap a ell, entre llàgrimes, i s’han fos en una interminable abraçada. Rábago ha parlat moltíssim del seu marit dins de la casa de ‘Secret Story’.

 

Ràbago revela el seu secret

 

Poc abans d’anar-se, la periodista es va veure obligada a revelar el seu secret. Va ocórrer durant l’acarament amb Julen de la Guerra, qui havia apostat que Rábago havia sigut kelly… i va encertar, alguna cosa que alguns espectadors ja van saber durant la gala del dimarts, quan va contar que havia netejat habitacions d’hotels a Londres en fer la seua línia secreta de la vida.

D’aquesta manera, el madrileny es va col·locar al capdavant en el joc dels secrets, aconseguint 9 esferes més, per la qual cosa ara té 11. El nóvio de Sandra Pica és així el concursant que més possibilitats té de guanyar els 50.000 euros que amaga una de les boles.

 

 

Nominats: Miguel Frigenti, Adara Molinero i Cristina Porta

 

Els nominats van acabar sent tres pesos pesats del programa: Miguel Frigenti, Adara Molinero i Cristina Porta.

 

Els tres s’havien enfrontat en diverses ocasions a la palestra, però en aquesta ocasió ningú va escapar a la sorpresa per les nominacions de Sandra Pica, que li va donar tres punts a Adara Molinero i dos a Miguel Frigenti.

Es va tractar d’una cosa inesperada perquè, segons ells mateixos van comptar, aqueixa mateixa vesprada havien acordat les nominacions Frigenti, Molinero, Pica i Julen De la Guerra per a protegir-se de cara als altres.

Últimes notícies

Un llamp provoca un incendi forestal entre Gàtova i Sogorb i obliga a activar el nivell 1 del PEIF

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals han treballat esta vesprada en un incendi entre Gàtova i Sogorb provocat per un llamp, que ha obligat a activar la situació 1 del Pla Especial contra Incendis Forestals. Les autoritats han demanat extremar la precaució davant l’episodi de tempestes i la intensa activitat elèctrica a la Comunitat Valenciana.

Un incendi entre Gàtova i Sogorb obliga a activar la situació 1 del pla contra incendis

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals treballen en un incendi entre Gàtova i Sogorb causat per un llamp, que ha motivat l’activació de la situació 1 del PEIF. El foc se situa a la Serra Calderona i ha forçat restriccions puntuals d’aigua potable a Gàtova.

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.