Isabel Rábago, nova expulsada de ‘Secret Story’, revela el seu secret

 

Aquest dijous, Telecinco va emetre un nou lliurament de ‘Secret Story: la casa de los secretos’. Encara que és habitual que aquestes gales les presente Jorge Javier Vázquez, va anar Carlos Sobera el que la va dirigir en aquesta ocasió a causa de la baixa del català per una laringitis.

Isabel Rábago ha sigut l’expulsada de ‘Secret Story’ després de deu setmanes de reality. La col·laboradora de televisió ha perdut el duel enfront de Cristina Porta després que més del 80% hagen votat perquè siga ella l’expulsada de la nit. «Em sent molt feliç, he conegut ací a persones excepcionals», ha dit Rábago a punt de trencar-se però controlant les seues emocions.

«Agraïsc a tot l’equip el que m’han cuidat, la qual cosa m’han acaronat, la qual cosa em van insistir perquè entrara i espere no haver-los defraudat. Em sent immensament feliç i només puc dir que gràcies», ha dit Isabel Rábago abans d’abandonar per sempre ‘La casa de los secretos’.

Abans d’anar-se, això sí, ha tingut unes paraules per als seus màxims enemics. «Haurien guanyat la batalla si hagueren pujat amb alguna de nosaltres i haguérem eixit expulsades. Aquesta batalla la lliurem soles ella i jo», ha dit la periodista deixant clar que ella és expulsada de ‘Secret Story’ però no perd cap guerra enfront dels repescats.

Des de plató, la defensora de Rábago, Terelu Campos, va reconéixer que havia desitjat en moltes ocasions que la seua amiga isquera en veure els seus mals moments, encara que mai va arribar a verbalitzar-ho. La germana de Mª Teresa Campos també va tindre un dur enfrontament amb Lucía Pariente, una de les majors enemigues de Rábago, encara que no fora així al principi del reality.

 

Rábago en plató

 

Quan va arribar al plató després de la seua expulsió, la gallega es va enfrontar a totes les acusacions d’Alba Carrillo, que també va ser la seua amiga fins que va veure com la periodista es va posicionar en contra de la seua mare. Rábago, com és habitual, va mantindre el componiment i va repetir que no considerava que haguera traït a ningú, sinó que havia decidit, com una persona adulta, fer el seu concurs de manera independent al de Lucía Pariente.

Isabel es retroba amb el seu marit

 

No obstant això, el moment més emocionant va ser el retrobament amb el seu marit Carlos, que li esperava després de les càmeres. En veure-ho, la periodista ha corregut cap a ell, entre llàgrimes, i s’han fos en una interminable abraçada. Rábago ha parlat moltíssim del seu marit dins de la casa de ‘Secret Story’.

 

Ràbago revela el seu secret

 

Poc abans d’anar-se, la periodista es va veure obligada a revelar el seu secret. Va ocórrer durant l’acarament amb Julen de la Guerra, qui havia apostat que Rábago havia sigut kelly… i va encertar, alguna cosa que alguns espectadors ja van saber durant la gala del dimarts, quan va contar que havia netejat habitacions d’hotels a Londres en fer la seua línia secreta de la vida.

D’aquesta manera, el madrileny es va col·locar al capdavant en el joc dels secrets, aconseguint 9 esferes més, per la qual cosa ara té 11. El nóvio de Sandra Pica és així el concursant que més possibilitats té de guanyar els 50.000 euros que amaga una de les boles.

 

 

Nominats: Miguel Frigenti, Adara Molinero i Cristina Porta

 

Els nominats van acabar sent tres pesos pesats del programa: Miguel Frigenti, Adara Molinero i Cristina Porta.

 

Els tres s’havien enfrontat en diverses ocasions a la palestra, però en aquesta ocasió ningú va escapar a la sorpresa per les nominacions de Sandra Pica, que li va donar tres punts a Adara Molinero i dos a Miguel Frigenti.

Es va tractar d’una cosa inesperada perquè, segons ells mateixos van comptar, aqueixa mateixa vesprada havien acordat les nominacions Frigenti, Molinero, Pica i Julen De la Guerra per a protegir-se de cara als altres.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.