13.6 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Isabel Rábago, nova expulsada de ‘Secret Story’, revela el seu secret

 

Aquest dijous, Telecinco va emetre un nou lliurament de ‘Secret Story: la casa de los secretos’. Encara que és habitual que aquestes gales les presente Jorge Javier Vázquez, va anar Carlos Sobera el que la va dirigir en aquesta ocasió a causa de la baixa del català per una laringitis.

Isabel Rábago ha sigut l’expulsada de ‘Secret Story’ després de deu setmanes de reality. La col·laboradora de televisió ha perdut el duel enfront de Cristina Porta després que més del 80% hagen votat perquè siga ella l’expulsada de la nit. “Em sent molt feliç, he conegut ací a persones excepcionals”, ha dit Rábago a punt de trencar-se però controlant les seues emocions.

“Agraïsc a tot l’equip el que m’han cuidat, la qual cosa m’han acaronat, la qual cosa em van insistir perquè entrara i espere no haver-los defraudat. Em sent immensament feliç i només puc dir que gràcies”, ha dit Isabel Rábago abans d’abandonar per sempre ‘La casa de los secretos’.

Abans d’anar-se, això sí, ha tingut unes paraules per als seus màxims enemics. “Haurien guanyat la batalla si hagueren pujat amb alguna de nosaltres i haguérem eixit expulsades. Aquesta batalla la lliurem soles ella i jo”, ha dit la periodista deixant clar que ella és expulsada de ‘Secret Story’ però no perd cap guerra enfront dels repescats.

Des de plató, la defensora de Rábago, Terelu Campos, va reconéixer que havia desitjat en moltes ocasions que la seua amiga isquera en veure els seus mals moments, encara que mai va arribar a verbalitzar-ho. La germana de Mª Teresa Campos també va tindre un dur enfrontament amb Lucía Pariente, una de les majors enemigues de Rábago, encara que no fora així al principi del reality.

 

Rábago en plató

 

Quan va arribar al plató després de la seua expulsió, la gallega es va enfrontar a totes les acusacions d’Alba Carrillo, que també va ser la seua amiga fins que va veure com la periodista es va posicionar en contra de la seua mare. Rábago, com és habitual, va mantindre el componiment i va repetir que no considerava que haguera traït a ningú, sinó que havia decidit, com una persona adulta, fer el seu concurs de manera independent al de Lucía Pariente.

Isabel es retroba amb el seu marit

 

No obstant això, el moment més emocionant va ser el retrobament amb el seu marit Carlos, que li esperava després de les càmeres. En veure-ho, la periodista ha corregut cap a ell, entre llàgrimes, i s’han fos en una interminable abraçada. Rábago ha parlat moltíssim del seu marit dins de la casa de ‘Secret Story’.

 

Ràbago revela el seu secret

 

Poc abans d’anar-se, la periodista es va veure obligada a revelar el seu secret. Va ocórrer durant l’acarament amb Julen de la Guerra, qui havia apostat que Rábago havia sigut kelly… i va encertar, alguna cosa que alguns espectadors ja van saber durant la gala del dimarts, quan va contar que havia netejat habitacions d’hotels a Londres en fer la seua línia secreta de la vida.

D’aquesta manera, el madrileny es va col·locar al capdavant en el joc dels secrets, aconseguint 9 esferes més, per la qual cosa ara té 11. El nóvio de Sandra Pica és així el concursant que més possibilitats té de guanyar els 50.000 euros que amaga una de les boles.

 

 

Nominats: Miguel Frigenti, Adara Molinero i Cristina Porta

 

Els nominats van acabar sent tres pesos pesats del programa: Miguel Frigenti, Adara Molinero i Cristina Porta.

 

Els tres s’havien enfrontat en diverses ocasions a la palestra, però en aquesta ocasió ningú va escapar a la sorpresa per les nominacions de Sandra Pica, que li va donar tres punts a Adara Molinero i dos a Miguel Frigenti.

Es va tractar d’una cosa inesperada perquè, segons ells mateixos van comptar, aqueixa mateixa vesprada havien acordat les nominacions Frigenti, Molinero, Pica i Julen De la Guerra per a protegir-se de cara als altres.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat este diumenge MVP de la Copa del Rei després de liderar el triomf del Baskonia davant el Reial Madrid per 89-100. Va firmar 22 punts, 11 rebots i un 38 de valoració, el més alt de la final.

89-100: Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest coronen al Baskonia davant el Reial Madrid

El Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 89-100 al Reial Madrid. El trident Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest va sumar 73 punts i Howard va resoldre al final.