17.8 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

L’esbroncada de Jorge Javier Vázquez a Carlota Corredera: «Quina p*tada m’has fet»

Jorge Javier Vázquez és un dels presentadors estrella de Telecinco i és per això que la cadena sempre vol comptar amb la seua col·laboració. Tot i això, quan el presentador vol descansar i mantenir-se lluny del focus mediàtic, es respecta la seua decisió i es busca un substitut.

Este divendres, 16 d’abril, Carlota Corredera ha estat l’encarregada de presentar la versió diària de ‘Sálvame’. Durant el programa s’ha parlat sobre molts temes de la premsa del cor, però cal destacar el moment en què s’han revelat uns missatges que va escriure Sylvia Pantoja a les seues xarxes socials. En estos missatges, l’actual concursant de ‘Supervivientes‘ critica a Jorge Javier, que també és presentador del concurs.

Així doncs, Sylvia va utilitzar les seues xarxes socials per criticar a Jorge Javier Vázquez i titllar-lo de superb. Davant d’això, Corredera ha volgut saber quina és l’opinió de Jorge Javier Vázquez i, per tant, ha proposat trucar-li des del programa. Esta idea ha fet saltar les alarmes d’alguns col·laboradors com Anabel Pantoja o Chelo García Cortés, que han afirmat que al presentador no li agrada que el molesten quan no ha de treballar.

Tot i això, Carlota no ha fet cas a les seues companyes i ha decidit trucar des del seu telèfon mòbil. El presentador ha respost a la trucada amb un to lent, com si acabés de despertar-se, i ha assegurat que no era un bon moment per parlar.

 

Seguidament, Carlota ha explicat que només volia saber la seua opinió sobre les publicacions de Sylvia Pantoja. El presentador ha manifestat que no tenia res a dir i que a més, estava descansant i que esta trucada li semblava fora de lloc. La presentadora ha respost que no se’n recordava, però Jorge li ha assegurat que s’ho havia dit, que estaria uns dies allunyat de la televisió.

Carlota demana perdó

Jorge Javier Vázquez s’ha dirigit a Carlota Corredera i ha manifestat: «Quina p*tada m’has fet». Carlota, totalment sorpresa, ha demanat perdó, però el presentador ha penjat el telèfon i no ha volgut saber res més.

La reacció de Jorge Javier Vázquez ha estat molt curiosa, ja que ‘Sálvame’ sempre fa trucades inesperades per tal de mantenir l’audiència. Així doncs, el presentador hauria d’aprendre a gestionar estos moments, ja que ell també fa este tipus de trucades sense avisar a la gent. Per tant, Carlota Corredera ha complert amb la seua feina i Jorge Javier hauria de demanar disculpes.

Últimes notícies

El PPCV exigix al Govern que protegisca l’agricultura valenciana davant la competència deslleial que podria provocar l’acord UE-Mercosur

El grup popular en Les Corts ha registrat una Proposició No de Llei per a reclamar més controls, reciprocitat fitosanitària i salvaguardes automàtiques. La iniciativa alerta de caigudes de preus i increments d'importacions vinculats al pacte UE-Mercosur.

Els bombers de Castelló han realitzat 48 servicis pel vent a la província

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha intervingut en 48 actuacions pel temporal de vent, amb retirada d'arbres i sanejament de façanes. Onda ha concentrat més avisos i no s'han registrat ferits.

El València Basket obri la segona volta en el Roig Arena davant un Hiopos Lleida en ratxa

L'equip taronja inicia la segona volta de la Lliga Endesa a casa enfront d'un Hiopos Lleida que arriba llançat, després de quatre triomfs en cinc partits.

Corberán va assegurar que la necessitat de resultats continua sent alta

El tècnic del València va assegurar que, malgrat les dos victòries davant Getafe i Espanyol, l'exigència no va afluixar abans del dol davant el Betis en la Cartoixa. Va analitzar al rival com un equip de possessió perillós al contraatac i va sostindre que només pensa en el pròxim partit.

Punts vitals i el morb per Guido Rodríguez en La Cartoixa

Tres punts clau en La Cartoixa enfrontaran a un Betis amb baixes i calendari exigent i a un València en ratxa, amb el morb del retorn de Guido Rodríguez davant el seu exequipo.

Bernabé insta el PP a intervindre el mercat immobiliari i rebutja els privilegis en vivenda

Pilar Bernabé ha reclamat al PP que use les ferramentes legals per a intervindre el mercat immobiliari i ha criticat adjudicacions i projectes urbanístics que, al seu juí, fomenten privilegis. També ha assenyalat a la Generalitat i a l'Ajuntament de València per no reforçar la vivenda pública.

Bernabé acusa a Pérez Llorca de falta de moral per comparar indemnitzacions de la dana i de Adamuz

Bernabé ha acusat a Pérez Llorca de creuar els límits en equiparar les indemnitzacions a les víctimes de la dana amb les de l'accident de Adamuz i li ha demanat rectificar.

Vivenda revisarà un a un els expedients dels adjudicataris dels Naus a Alacant

Vivenda revisarà 'tots i cada un dels expedients' de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan per a verificar dades i descartar manipulació. La revisió arriba després de la polèmica per adjudicataris amb vincles municipals i es recolzarà en un informe detallat del visat.