L’esbroncada de Jorge Javier Vázquez a Carlota Corredera: «Quina p*tada m’has fet»

Jorge Javier Vázquez és un dels presentadors estrella de Telecinco i és per això que la cadena sempre vol comptar amb la seua col·laboració. Tot i això, quan el presentador vol descansar i mantenir-se lluny del focus mediàtic, es respecta la seua decisió i es busca un substitut.

Este divendres, 16 d’abril, Carlota Corredera ha estat l’encarregada de presentar la versió diària de ‘Sálvame’. Durant el programa s’ha parlat sobre molts temes de la premsa del cor, però cal destacar el moment en què s’han revelat uns missatges que va escriure Sylvia Pantoja a les seues xarxes socials. En estos missatges, l’actual concursant de ‘Supervivientes‘ critica a Jorge Javier, que també és presentador del concurs.

Així doncs, Sylvia va utilitzar les seues xarxes socials per criticar a Jorge Javier Vázquez i titllar-lo de superb. Davant d’això, Corredera ha volgut saber quina és l’opinió de Jorge Javier Vázquez i, per tant, ha proposat trucar-li des del programa. Esta idea ha fet saltar les alarmes d’alguns col·laboradors com Anabel Pantoja o Chelo García Cortés, que han afirmat que al presentador no li agrada que el molesten quan no ha de treballar.

Tot i això, Carlota no ha fet cas a les seues companyes i ha decidit trucar des del seu telèfon mòbil. El presentador ha respost a la trucada amb un to lent, com si acabés de despertar-se, i ha assegurat que no era un bon moment per parlar.

 

Seguidament, Carlota ha explicat que només volia saber la seua opinió sobre les publicacions de Sylvia Pantoja. El presentador ha manifestat que no tenia res a dir i que a més, estava descansant i que esta trucada li semblava fora de lloc. La presentadora ha respost que no se’n recordava, però Jorge li ha assegurat que s’ho havia dit, que estaria uns dies allunyat de la televisió.

Carlota demana perdó

Jorge Javier Vázquez s’ha dirigit a Carlota Corredera i ha manifestat: «Quina p*tada m’has fet». Carlota, totalment sorpresa, ha demanat perdó, però el presentador ha penjat el telèfon i no ha volgut saber res més.

La reacció de Jorge Javier Vázquez ha estat molt curiosa, ja que ‘Sálvame’ sempre fa trucades inesperades per tal de mantenir l’audiència. Així doncs, el presentador hauria d’aprendre a gestionar estos moments, ja que ell també fa este tipus de trucades sense avisar a la gent. Per tant, Carlota Corredera ha complert amb la seua feina i Jorge Javier hauria de demanar disculpes.

Últimes notícies

Maribel Vilaplana evita aportar més dades en el Congrés i remitent tot a la seua declaració judicial

Maribel Vilaplana ha declarat en el Congrés que ja va explicar tot el que sabia sobre la DANA davant el jutge i que, per responsabilitat i prudència, no afegirà nova informació en la comissió política.

El PSPV de la Diputació de València proposa uns pressupostos de 250 milions centrats en l’equitat territorial

El PSPV en la Diputació de València presenta una proposta de pressupostos per a 2026 amb 250 milions en inversions, centrats en l'equitat territorial i la recuperació dels municipis afectats per la dana.

Valenciaport licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric en el port

L'Autoritat Portuària de València licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric vinculat a la subestació ST1, clau en el seu pla Valenciaport Net Zero Emissions 2035.

Grues de 90 metres reparen de nit el pont de lAssut de lOr a València

Un equip d'especialistes treballa de nit amb grues de fins a 90 metres per a reparar i reforçar el pont de lAssut de lOr de València, allargant la seua vida útil i millorant la seua seguretat.

València tramita 7.500 informes de vulnerabilitat per la regularització d’immigrants

L'Ajuntament de València ha rebut més de 7.500 sol·licituds d'informe de vulnerabilitat des del 16 d'abril i manté una unitat específica per a agilitzar la regularització extraordinària d'immigrants.

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.