L’esbroncada de Jorge Javier Vázquez a Carlota Corredera: «Quina p*tada m’has fet»

Jorge Javier Vázquez és un dels presentadors estrella de Telecinco i és per això que la cadena sempre vol comptar amb la seua col·laboració. Tot i això, quan el presentador vol descansar i mantenir-se lluny del focus mediàtic, es respecta la seua decisió i es busca un substitut.

Este divendres, 16 d’abril, Carlota Corredera ha estat l’encarregada de presentar la versió diària de ‘Sálvame’. Durant el programa s’ha parlat sobre molts temes de la premsa del cor, però cal destacar el moment en què s’han revelat uns missatges que va escriure Sylvia Pantoja a les seues xarxes socials. En estos missatges, l’actual concursant de ‘Supervivientes‘ critica a Jorge Javier, que també és presentador del concurs.

Així doncs, Sylvia va utilitzar les seues xarxes socials per criticar a Jorge Javier Vázquez i titllar-lo de superb. Davant d’això, Corredera ha volgut saber quina és l’opinió de Jorge Javier Vázquez i, per tant, ha proposat trucar-li des del programa. Esta idea ha fet saltar les alarmes d’alguns col·laboradors com Anabel Pantoja o Chelo García Cortés, que han afirmat que al presentador no li agrada que el molesten quan no ha de treballar.

Tot i això, Carlota no ha fet cas a les seues companyes i ha decidit trucar des del seu telèfon mòbil. El presentador ha respost a la trucada amb un to lent, com si acabés de despertar-se, i ha assegurat que no era un bon moment per parlar.

 

Seguidament, Carlota ha explicat que només volia saber la seua opinió sobre les publicacions de Sylvia Pantoja. El presentador ha manifestat que no tenia res a dir i que a més, estava descansant i que esta trucada li semblava fora de lloc. La presentadora ha respost que no se’n recordava, però Jorge li ha assegurat que s’ho havia dit, que estaria uns dies allunyat de la televisió.

Carlota demana perdó

Jorge Javier Vázquez s’ha dirigit a Carlota Corredera i ha manifestat: «Quina p*tada m’has fet». Carlota, totalment sorpresa, ha demanat perdó, però el presentador ha penjat el telèfon i no ha volgut saber res més.

La reacció de Jorge Javier Vázquez ha estat molt curiosa, ja que ‘Sálvame’ sempre fa trucades inesperades per tal de mantenir l’audiència. Així doncs, el presentador hauria d’aprendre a gestionar estos moments, ja que ell també fa este tipus de trucades sense avisar a la gent. Per tant, Carlota Corredera ha complert amb la seua feina i Jorge Javier hauria de demanar disculpes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.