L’esbroncada de Jorge Javier Vázquez a Carlota Corredera: «Quina p*tada m’has fet»

Jorge Javier Vázquez és un dels presentadors estrella de Telecinco i és per això que la cadena sempre vol comptar amb la seua col·laboració. Tot i això, quan el presentador vol descansar i mantenir-se lluny del focus mediàtic, es respecta la seua decisió i es busca un substitut.

Este divendres, 16 d’abril, Carlota Corredera ha estat l’encarregada de presentar la versió diària de ‘Sálvame’. Durant el programa s’ha parlat sobre molts temes de la premsa del cor, però cal destacar el moment en què s’han revelat uns missatges que va escriure Sylvia Pantoja a les seues xarxes socials. En estos missatges, l’actual concursant de ‘Supervivientes‘ critica a Jorge Javier, que també és presentador del concurs.

Així doncs, Sylvia va utilitzar les seues xarxes socials per criticar a Jorge Javier Vázquez i titllar-lo de superb. Davant d’això, Corredera ha volgut saber quina és l’opinió de Jorge Javier Vázquez i, per tant, ha proposat trucar-li des del programa. Esta idea ha fet saltar les alarmes d’alguns col·laboradors com Anabel Pantoja o Chelo García Cortés, que han afirmat que al presentador no li agrada que el molesten quan no ha de treballar.

Tot i això, Carlota no ha fet cas a les seues companyes i ha decidit trucar des del seu telèfon mòbil. El presentador ha respost a la trucada amb un to lent, com si acabés de despertar-se, i ha assegurat que no era un bon moment per parlar.

 

Seguidament, Carlota ha explicat que només volia saber la seua opinió sobre les publicacions de Sylvia Pantoja. El presentador ha manifestat que no tenia res a dir i que a més, estava descansant i que esta trucada li semblava fora de lloc. La presentadora ha respost que no se’n recordava, però Jorge li ha assegurat que s’ho havia dit, que estaria uns dies allunyat de la televisió.

Carlota demana perdó

Jorge Javier Vázquez s’ha dirigit a Carlota Corredera i ha manifestat: «Quina p*tada m’has fet». Carlota, totalment sorpresa, ha demanat perdó, però el presentador ha penjat el telèfon i no ha volgut saber res més.

La reacció de Jorge Javier Vázquez ha estat molt curiosa, ja que ‘Sálvame’ sempre fa trucades inesperades per tal de mantenir l’audiència. Així doncs, el presentador hauria d’aprendre a gestionar estos moments, ja que ell també fa este tipus de trucades sense avisar a la gent. Per tant, Carlota Corredera ha complert amb la seua feina i Jorge Javier hauria de demanar disculpes.

Últimes notícies

Maximo Quiles afronta Silverstone amb fam de victòria però sense confiar-se

Maximo Quiles arriba al Gran Premi de Gran Bretanya com a sòlid líder de Moto3, amb 104 punts d’avantatge, i anuncia que no pensa relaxar-se a Silverstone.

El PPCV carrega contra els retalls al Tajo-Segura i reclama un pacte estatal per l’aigua

El PPCV ha denunciat els retalls al transvasament Tajo-Segura, que considera una injustícia per a la Comunitat Valenciana, i ha exigit un Pacte Nacional de l’Aigua que done estabilitat i criteris tècnics a la gestió hídrica.

El Valencia Basket femení arranca la pretemporada el 17 d’agost amb dos amistosos clau

El Valencia Basket femení començarà la pretemporada el 17 d’agost, farà només dos amistosos i arribarà a la Supercopa LF Endesa amb quasi tres setmanes de preparació.

Avís groc per fortes pluges, tronades i granís a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat l’avís groc este dimecres a la vesprada a l’interior nord de Castelló per pluges intenses, tronades, granís i ratxes molt fortes de vent, i manté també avisos per calor en punts de València i Alacant.

Quatre detinguts en desmantellar dos laboratoris de marihuana a la Marina Alta

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens i ha desmantellat dos laboratoris interiors de marihuana a la Marina Alta, amb registres a Oliva, Adsubia i la Vall de la Gallinera. Els arrestats estan investigats per delictes contra la salut pública, pertinença a grup criminal, armes i frau elèctric.

Compromís denuncia una caiguda del 40 % en la venda d’entrades dels concerts de Vivers

Compromís ha criticat que els concerts de Vivers han venut enguany 33.626 entrades, un 40 % menys que en 2023, i acusa el govern municipal de voler amagar les dades i aplicar censura cultural.

Xixona es transforma en capital mundial de la trompeta amb el VIII FIT

Xixona acull de l’1 al 6 d’agost el VIII Festival Internacional de Trompeta, amb cinc concerts gratuïts i concursos per a joves talents, i reunix figures destacades d’Europa, Àsia, Iberoamèrica i els Estats Units.

La Comunitat Valenciana lidera la creació d’ocupació en l’últim any malgrat pujar l’atur al juliol

La Comunitat Valenciana se situa entre les autonomies que més llocs de treball han creat en els últims dotze mesos, tot i registrar una pujada de l’atur al juliol i una afiliació que creix per davall d’altres territoris.
FILMOTECA D'ESTIU