L’esbroncada de Jorge Javier Vázquez a Carlota Corredera: «Quina p*tada m’has fet»

Jorge Javier Vázquez és un dels presentadors estrella de Telecinco i és per això que la cadena sempre vol comptar amb la seua col·laboració. Tot i això, quan el presentador vol descansar i mantenir-se lluny del focus mediàtic, es respecta la seua decisió i es busca un substitut.

Este divendres, 16 d’abril, Carlota Corredera ha estat l’encarregada de presentar la versió diària de ‘Sálvame’. Durant el programa s’ha parlat sobre molts temes de la premsa del cor, però cal destacar el moment en què s’han revelat uns missatges que va escriure Sylvia Pantoja a les seues xarxes socials. En estos missatges, l’actual concursant de ‘Supervivientes‘ critica a Jorge Javier, que també és presentador del concurs.

Així doncs, Sylvia va utilitzar les seues xarxes socials per criticar a Jorge Javier Vázquez i titllar-lo de superb. Davant d’això, Corredera ha volgut saber quina és l’opinió de Jorge Javier Vázquez i, per tant, ha proposat trucar-li des del programa. Esta idea ha fet saltar les alarmes d’alguns col·laboradors com Anabel Pantoja o Chelo García Cortés, que han afirmat que al presentador no li agrada que el molesten quan no ha de treballar.

Tot i això, Carlota no ha fet cas a les seues companyes i ha decidit trucar des del seu telèfon mòbil. El presentador ha respost a la trucada amb un to lent, com si acabés de despertar-se, i ha assegurat que no era un bon moment per parlar.

 

Seguidament, Carlota ha explicat que només volia saber la seua opinió sobre les publicacions de Sylvia Pantoja. El presentador ha manifestat que no tenia res a dir i que a més, estava descansant i que esta trucada li semblava fora de lloc. La presentadora ha respost que no se’n recordava, però Jorge li ha assegurat que s’ho havia dit, que estaria uns dies allunyat de la televisió.

Carlota demana perdó

Jorge Javier Vázquez s’ha dirigit a Carlota Corredera i ha manifestat: «Quina p*tada m’has fet». Carlota, totalment sorpresa, ha demanat perdó, però el presentador ha penjat el telèfon i no ha volgut saber res més.

La reacció de Jorge Javier Vázquez ha estat molt curiosa, ja que ‘Sálvame’ sempre fa trucades inesperades per tal de mantenir l’audiència. Així doncs, el presentador hauria d’aprendre a gestionar estos moments, ja que ell també fa este tipus de trucades sense avisar a la gent. Per tant, Carlota Corredera ha complert amb la seua feina i Jorge Javier hauria de demanar disculpes.

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.