‘El juego del calamar’ serà també un reality  en Netflix i ja et pots apuntar al càsting

Netflix està treballant en ‘El juego del calamar: The Challenge‘, un concurs inspirat en la sèrie sud-coreana homònima i que pretén convertir-se en «la major producció televisiva» de la història. El concurs, amb tints de «reality xou, comptarà amb 456 participants i 4,56 milions de dòlars de premi«, segons ha comptat Netflix fa unes hores en un comunicat.

Amb aquest premi, la plataforma trenca tots els rècords, atorgant el major premi en efectiu en la història dels reality xous. 456 jugadors reals ingressaran al joc a la recerca d’una recompensa que podria canviar-los la vida.

Els concursants s’enfrontaran a través d’una sèrie de jocs inspirats en la sèrie original ‘El juego del calamar’. Les seues estratègies, aliances i caràcter es posaran a prova mentre els competidors són eliminats al seu voltant. A diferència de la sèrie, i com ja t’hauràs imaginat, ací no morirà ningú.

La fase de càsting està oberta ara en la web Squidgamecasting.com. És requisit indispensable per a participar en el concurs parlar anglés, encara que els participants seran de tot el món.

El reality, que comptarà amb 10 episodis, inclourà jocs inspirats en el programa original, així com noves incorporacions, segons ha dit Netflix. Es rodarà al Regne Unit i, de moment, només estan fent un càsting per a persones de parla anglesa. L’anunci arriba a penes uns dies després que la sèrie fora renovada per a una segona temporada.

‘El juego del calamar’ té el rècord com la sèrie més popular de Netflix de tots els temps, amb més de 1.650 milions d’hores de visualització en els primers 28 dies després de la seua estrena el setembre de 2021.

Últimes notícies

Detinguts quatre operaris per imprudència greu després d’un incendi en uns baixos a València

La Policia Nacional ha detingut quatre operaris per un presumpte delicte d’imprudència greu després d’un incendi en uns baixos als carrers Picayo 23 i 25 de Benicalap, que ha obligat a desallotjar uns 80 veïns sense causar ferits.

Detingut el propietari d’un bar pròxim a un col·legi de València per tràfic de drogues

La Policia Nacional ha detingut un home de 54 anys, propietari d’un bar pròxim a un col·legi de València, acusat de distribuir droga a xicoteta escala en el seu establiment. En el registre han intervingut cocaïna, més de 8.000 euros en metàl·lic, una arma de fogueig i material relacionat amb la venda d’estupefaents.

Primer cap de setmana de juliol amb cels raso i calor intensa al prelitoral de València

La Comunitat Valenciana enceta el primer cap de setmana de juliol amb cels rasos i temperatures significativament altes en zones del prelitoral de València i el Rincón de Ademuz, segons Aemet.

Un camió bolcat talla l’AP-7 a Xilxes i provoca 4 quilòmetres de cues cap a València

L’AP-7 continua tallada a Xilxes este divendres després del bolcament nocturn d’un camió i provoca 4 quilòmetres de retencions en sentit València.

La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112

La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.