‘El juego del calamar’ serà també un reality  en Netflix i ja et pots apuntar al càsting

Netflix està treballant en ‘El juego del calamar: The Challenge‘, un concurs inspirat en la sèrie sud-coreana homònima i que pretén convertir-se en «la major producció televisiva» de la història. El concurs, amb tints de «reality xou, comptarà amb 456 participants i 4,56 milions de dòlars de premi«, segons ha comptat Netflix fa unes hores en un comunicat.

Amb aquest premi, la plataforma trenca tots els rècords, atorgant el major premi en efectiu en la història dels reality xous. 456 jugadors reals ingressaran al joc a la recerca d’una recompensa que podria canviar-los la vida.

Els concursants s’enfrontaran a través d’una sèrie de jocs inspirats en la sèrie original ‘El juego del calamar’. Les seues estratègies, aliances i caràcter es posaran a prova mentre els competidors són eliminats al seu voltant. A diferència de la sèrie, i com ja t’hauràs imaginat, ací no morirà ningú.

La fase de càsting està oberta ara en la web Squidgamecasting.com. És requisit indispensable per a participar en el concurs parlar anglés, encara que els participants seran de tot el món.

El reality, que comptarà amb 10 episodis, inclourà jocs inspirats en el programa original, així com noves incorporacions, segons ha dit Netflix. Es rodarà al Regne Unit i, de moment, només estan fent un càsting per a persones de parla anglesa. L’anunci arriba a penes uns dies després que la sèrie fora renovada per a una segona temporada.

‘El juego del calamar’ té el rècord com la sèrie més popular de Netflix de tots els temps, amb més de 1.650 milions d’hores de visualització en els primers 28 dies després de la seua estrena el setembre de 2021.

Últimes notícies

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.

La Comunitat Valenciana afronta un agost quasi ple en hotels, apartaments i càmpings

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a agost un 83,9 % d’ocupació hotelera mitjana, amb xifres encara més altes en apartaments i càmpings i un clar lideratge de la província d’Alacant.

El CEAM detalla com la vegetació ha alimentat l’incendi de la Vall d’Uixó

Un informe del CEAM conclou que la ràpida dessecació de la vegetació entre abril i juliol ha incrementat la virulència de l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha cremat quasi 9.600 hectàrees, moltes dins de la Serra d’Espadà.
FILMOTECA D'ESTIU