‘El juego del calamar’ serà també un reality  en Netflix i ja et pots apuntar al càsting

Netflix està treballant en ‘El juego del calamar: The Challenge‘, un concurs inspirat en la sèrie sud-coreana homònima i que pretén convertir-se en «la major producció televisiva» de la història. El concurs, amb tints de «reality xou, comptarà amb 456 participants i 4,56 milions de dòlars de premi«, segons ha comptat Netflix fa unes hores en un comunicat.

Amb aquest premi, la plataforma trenca tots els rècords, atorgant el major premi en efectiu en la història dels reality xous. 456 jugadors reals ingressaran al joc a la recerca d’una recompensa que podria canviar-los la vida.

Els concursants s’enfrontaran a través d’una sèrie de jocs inspirats en la sèrie original ‘El juego del calamar’. Les seues estratègies, aliances i caràcter es posaran a prova mentre els competidors són eliminats al seu voltant. A diferència de la sèrie, i com ja t’hauràs imaginat, ací no morirà ningú.

La fase de càsting està oberta ara en la web Squidgamecasting.com. És requisit indispensable per a participar en el concurs parlar anglés, encara que els participants seran de tot el món.

El reality, que comptarà amb 10 episodis, inclourà jocs inspirats en el programa original, així com noves incorporacions, segons ha dit Netflix. Es rodarà al Regne Unit i, de moment, només estan fent un càsting per a persones de parla anglesa. L’anunci arriba a penes uns dies després que la sèrie fora renovada per a una segona temporada.

‘El juego del calamar’ té el rècord com la sèrie més popular de Netflix de tots els temps, amb més de 1.650 milions d’hores de visualització en els primers 28 dies després de la seua estrena el setembre de 2021.

Últimes notícies

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.