12.4 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Laura Matamoros plora una pèrdua després de la seua malaltia: «Estàs en el cel»

 

Laura Matamoros i Benji Aparicio no viuen el seu millor moment després de què el 2 de febrer hagueren de despedir-se d’un ser molt estimat. Laura sorprenia a tots els seus seguidors d’Instagram amb una fotografia en què ix amb Indo, el gos de la parella, per informar sobre la seua mort. 

 

Indo era un gos de raça Bulldog anglés que la parella de la Laura li va regalar quan van començar la relació i que, ben prompte, els va enamorar. Benji i Laura vivien amb Indo i amb el seu fill Matías, que este any complirà tres anys. 

 

Laura Matamoros trencada per la mort d’Indo

La filla de Kiko Matamoros ha volgut despedir-se de la seua mascota, Indo, amb un text emotiu publicat en Instagram. A demés, Matamoros ha acompanyat el text amb algunes imàtgens dels moments viscuts amb Indo.

 

«Porte tot el matí pensant en com explicar-vos el que senc ara mateix. Estic molt trista, intentant viure el dia de la millor manera», ha confessat la ‘influencer’ abans d’explicar com va arribar Indo a la seua vida: «Va començar sent un regal de vida que me va fer Benji (era el nostre primer fill, com jo li deia: ‘Bebé Indo’) i va acabar convertint-se en un ser imprescindible de les nostres vides. Li faltava poc per a parlar, perquè ens cuidava a tots», explica la filla de Kiko Matamoros.

 

 

«Era més que el meu gos»

Laura ha explicat tot el que ha suposat Indo per a la parella i el seu fill Matías, sent un ser molt estimat de la família: «Totes estes hores fent-me companyia en casa, en l’embaràs, quan va nàixer Mati, quan Mati ja va créixer i es pensava que Indo era un germà i jugava amb ell sense parar. Un gos característic i boníssim, que de veritat no vos imagineu el buit que deixa quan se’n va. Per a mi, era més que el meu gos, per a mi ha significat molts bons moments que no puc explicar, que tampoc entendríeu el dolor i el buit que m’ha deixat».

 

Per a concloure, la filla de Kiko Matamoros ha necessitat despedir-se, de forma pública, de la seua mascota: «Ara estas en el cel dels gossos, ‘bebé’! A passar-t’ho molt bé i cuidar-nos des d’allà a on estigues. Et trobarem molt a faltar».

 

L’any 2021 tampoc és un bon any

L’any 2021 no ha començat de la millor manera. La ‘influencer’ es mostra més pròxima amb els seus seguidors de les xarxes socials, i és per això explica tota la seua vida en Instagram. De fet, fa uns dies va revelar que patix una malaltia hereditària, un glaucoma, que podria deixar-la sense visió en un dels seus ulls. Ara bé, Laura Matamoros no ha volgut esperar i ja ha començat amb el tractament de prevenció.

Tot i això, Laura lluitarà amb forces contra el glaucoma i el dol per la mort d’Indo. Hui plora la seua pèrdua, però amb el pas dels dies haurà d’acostumar-se a la seua absència, encara que l’empremta d’Indo és inesborrable en el cor de Laura.

Últimes notícies

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables.

Municipis de la zona zero de la dana suspenen les classes este dilluns per les pluges

Diversos municipis han decidit suspendre les classes este dilluns per les alertes de pluges. València ho farà parcialment i la UPV i la UV suspendran al matí.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Aemet ha informat que continua plovent amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València. Es mantenen avisos rojos i taronges i no es descarta que algunes tempestes marítimes aconseguisquen la costa amb ruixats molt intensos.

Rescat a Vila-real: bombers evacuen en embarcació a una parella bloquejada per la pluja

Dos dotacions i una unitat de comandament han acudit al carrer del Riu per a auxiliar a un home i una dona el vehicle de la qual havia quedat immobilitzat per l'aigua. El Consorci ha atés a més incidències a Borriol i Nules.

Castelló manté les classes del dilluns i activa el protocol en la Marjalería

L'Ajuntament ha mantingut l'activitat lectiva prevista per al dilluns malgrat l'alerta taronja per pluges i ha activat el protocol en la Marjalería. La reunió del Cecopal ha incorporat mesures preventives com el tancament de la Pineda del Grau.

La Universitat de València suspén les classes presencials este dilluns fins a les 15.00

La UV ha declarat el nivell d'emergència 2 i ha suspés la docència presencial este dilluns fins a les 15.00. Les classes passen a format en línia quan siga possible.