Laura Matamoros plora una pèrdua després de la seua malaltia: «Estàs en el cel»

 

Laura Matamoros i Benji Aparicio no viuen el seu millor moment després de què el 2 de febrer hagueren de despedir-se d’un ser molt estimat. Laura sorprenia a tots els seus seguidors d’Instagram amb una fotografia en què ix amb Indo, el gos de la parella, per informar sobre la seua mort. 

 

Indo era un gos de raça Bulldog anglés que la parella de la Laura li va regalar quan van començar la relació i que, ben prompte, els va enamorar. Benji i Laura vivien amb Indo i amb el seu fill Matías, que este any complirà tres anys. 

 

Laura Matamoros trencada per la mort d’Indo

La filla de Kiko Matamoros ha volgut despedir-se de la seua mascota, Indo, amb un text emotiu publicat en Instagram. A demés, Matamoros ha acompanyat el text amb algunes imàtgens dels moments viscuts amb Indo.

 

«Porte tot el matí pensant en com explicar-vos el que senc ara mateix. Estic molt trista, intentant viure el dia de la millor manera», ha confessat la ‘influencer’ abans d’explicar com va arribar Indo a la seua vida: «Va començar sent un regal de vida que me va fer Benji (era el nostre primer fill, com jo li deia: ‘Bebé Indo’) i va acabar convertint-se en un ser imprescindible de les nostres vides. Li faltava poc per a parlar, perquè ens cuidava a tots», explica la filla de Kiko Matamoros.

 

 

«Era més que el meu gos»

Laura ha explicat tot el que ha suposat Indo per a la parella i el seu fill Matías, sent un ser molt estimat de la família: «Totes estes hores fent-me companyia en casa, en l’embaràs, quan va nàixer Mati, quan Mati ja va créixer i es pensava que Indo era un germà i jugava amb ell sense parar. Un gos característic i boníssim, que de veritat no vos imagineu el buit que deixa quan se’n va. Per a mi, era més que el meu gos, per a mi ha significat molts bons moments que no puc explicar, que tampoc entendríeu el dolor i el buit que m’ha deixat».

 

Per a concloure, la filla de Kiko Matamoros ha necessitat despedir-se, de forma pública, de la seua mascota: «Ara estas en el cel dels gossos, ‘bebé’! A passar-t’ho molt bé i cuidar-nos des d’allà a on estigues. Et trobarem molt a faltar».

 

L’any 2021 tampoc és un bon any

L’any 2021 no ha començat de la millor manera. La ‘influencer’ es mostra més pròxima amb els seus seguidors de les xarxes socials, i és per això explica tota la seua vida en Instagram. De fet, fa uns dies va revelar que patix una malaltia hereditària, un glaucoma, que podria deixar-la sense visió en un dels seus ulls. Ara bé, Laura Matamoros no ha volgut esperar i ja ha començat amb el tractament de prevenció.

Tot i això, Laura lluitarà amb forces contra el glaucoma i el dol per la mort d’Indo. Hui plora la seua pèrdua, però amb el pas dels dies haurà d’acostumar-se a la seua absència, encara que l’empremta d’Indo és inesborrable en el cor de Laura.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguda a Sant Vicent del Raspeig per arrancar les arracades d’or a una anciana

La Guàrdia Civil ha detingut a Sant Vicent del Raspeig a una dona de 43 anys acusada d'arrancar les arracades d'or a una anciana de 88 anys, causant-li esquinçaments en els lòbuls de les orelles. La investigació seguix oberta davant la sospita de més víctimes vinculades al seu treball sanitari.

Detinguts dos germans per violar a una dona en un cotxe en un descampat de València

La Policia Nacional deté a València a dos germans de 56 i 71 anys acusats d'agredir sexualment a una dona en un cotxe aparcat en un descampat del barri de Malilla.

La Orquestra de València debutarà en el Musikverein de Viena el 16 d’abril

La Orquestra de València reforçarà la seua projecció internacional amb la seua estrena el 16 d'abril a la sala principal del Musikverein de Viena, sota la batuta d'Alexander Liebreich i amb el duo Silver-Garburg com a solistes.

Detingut a Santa Pola un fugitiu reclamat a Itàlia per robar en màquines recreatives

La Policia Nacional ha arrestat a Santa Pola a un home de 51 anys buscat a Itàlia per integrar un grup que va robar més de 4.500 euros en màquines de joc en 2020.

Una nova nanopartícula valenciana connecta al sistema immune amb el tumor i obri una via contra el càncer

Investigadors de la Politècnica de València han creat una nanopartícula tipus Janus que actua com a pont entre cèl·lules tumorals i immunes, restaurant la seua comunicació i potenciant la destrucció de les cèl·lules canceroses.

La memòria oculta del Patronat de Protecció a la Dona de València emergix després de dècades de silenci

Investigadores i supervivents trauen a la llum la història del Patronat de Protecció a la Dona de València, una institució franquista que va tancar a milers de jóvens per conductes considerades immorals.

La Comunitat Valenciana supera la mitjana espanyola en feminicidis des de 2003

La Comunitat Valenciana registra una taxa acumulada de feminicidis superior a la mitjana nacional des de 2003, en un context on Canàries i Melilla presenten els nivells més alts i Extremadura els més baixos.

Dissabte Sant amb cel buidat i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El Dissabte Sant arriba a la Comunitat Valenciana amb cels buidats, temperatures màximes en ascens i vent fluix amb brises en el litoral. El diumenge es mantindrà l'ambient estable i lleugerament més càlid.