16 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Laura Matamoros plora una pèrdua després de la seua malaltia: «Estàs en el cel»

 

Laura Matamoros i Benji Aparicio no viuen el seu millor moment després de què el 2 de febrer hagueren de despedir-se d’un ser molt estimat. Laura sorprenia a tots els seus seguidors d’Instagram amb una fotografia en què ix amb Indo, el gos de la parella, per informar sobre la seua mort. 

 

Indo era un gos de raça Bulldog anglés que la parella de la Laura li va regalar quan van començar la relació i que, ben prompte, els va enamorar. Benji i Laura vivien amb Indo i amb el seu fill Matías, que este any complirà tres anys. 

 

Laura Matamoros trencada per la mort d’Indo

La filla de Kiko Matamoros ha volgut despedir-se de la seua mascota, Indo, amb un text emotiu publicat en Instagram. A demés, Matamoros ha acompanyat el text amb algunes imàtgens dels moments viscuts amb Indo.

 

«Porte tot el matí pensant en com explicar-vos el que senc ara mateix. Estic molt trista, intentant viure el dia de la millor manera», ha confessat la ‘influencer’ abans d’explicar com va arribar Indo a la seua vida: «Va començar sent un regal de vida que me va fer Benji (era el nostre primer fill, com jo li deia: ‘Bebé Indo’) i va acabar convertint-se en un ser imprescindible de les nostres vides. Li faltava poc per a parlar, perquè ens cuidava a tots», explica la filla de Kiko Matamoros.

 

 

«Era més que el meu gos»

Laura ha explicat tot el que ha suposat Indo per a la parella i el seu fill Matías, sent un ser molt estimat de la família: «Totes estes hores fent-me companyia en casa, en l’embaràs, quan va nàixer Mati, quan Mati ja va créixer i es pensava que Indo era un germà i jugava amb ell sense parar. Un gos característic i boníssim, que de veritat no vos imagineu el buit que deixa quan se’n va. Per a mi, era més que el meu gos, per a mi ha significat molts bons moments que no puc explicar, que tampoc entendríeu el dolor i el buit que m’ha deixat».

 

Per a concloure, la filla de Kiko Matamoros ha necessitat despedir-se, de forma pública, de la seua mascota: «Ara estas en el cel dels gossos, ‘bebé’! A passar-t’ho molt bé i cuidar-nos des d’allà a on estigues. Et trobarem molt a faltar».

 

L’any 2021 tampoc és un bon any

L’any 2021 no ha començat de la millor manera. La ‘influencer’ es mostra més pròxima amb els seus seguidors de les xarxes socials, i és per això explica tota la seua vida en Instagram. De fet, fa uns dies va revelar que patix una malaltia hereditària, un glaucoma, que podria deixar-la sense visió en un dels seus ulls. Ara bé, Laura Matamoros no ha volgut esperar i ja ha començat amb el tractament de prevenció.

Tot i això, Laura lluitarà amb forces contra el glaucoma i el dol per la mort d’Indo. Hui plora la seua pèrdua, però amb el pas dels dies haurà d’acostumar-se a la seua absència, encara que l’empremta d’Indo és inesborrable en el cor de Laura.

Últimes notícies

Un 25% de l’alumnat recorre a classes particulars i destina quasi 100 euros al mes

Un de cada quatre estudiants a Espanya acudix a reforços, sobretot d'anglés i matemàtiques, amb un gasto mitjà de 97 euros mensuals i major impacte en secundària.

Avís groc en el litoral d’Alacant per vent de força 7 i ones de tres metres

Aemet ha activat l'avís groc en la costa d'Alacant per vent del sud-oest i onatge de fins a 3 metres. El dijous s'amplien els avisos per vent i mar en diverses zones.

Pluges de matinada, vent intens i màximes a l’alça este dimecres en la Comunitat Valenciana

La jornada estarà marcada per cels nuvolosos, ruixats a primeres hores i ratxes fortes a l'interior. La cota de neu pujarà clarament i les màximes repuntaran.

Pedro Martínez assumix un partit pobre i demana no dramatitzar després del 107-90 davant l’Efes

València Basket va caure 107-90 davant Anadolu Efes. Pedro Martínez va assumir el mal partit, va reclamar autocrítica i calma, i va assenyalar fallades en defensa, rebot i ritme.

107-90: València Basket paga la seua mala eixida davant un Efes crescut

El 33-14 del primer quart va condemnar a València Basket a Istanbul. Efes, impulsat per Loyd, Osmani i Jones, va sostindre la renda malgrat els 30 punts de Reuvers.

Evenepoel, l’enemic a batre en la Volta a la Comunitat Valenciana

Remco Evenepoel partix com a favorit en la 77a Volta a la Comunitat Valenciana, que arranca entre Segorbe i Torreblanca. La crono i l'etapa reina marcaran la general.

Una massa d’aire tropical deixarà el dijous màximes per damunt de 23 graus en el litoral valencià

El pas de la borrasca Leonardo impulsarà aire tropical i un repunt tèrmic en la Comunitat Valenciana, amb ponent fort i avisos grocs per vent i onatge.

Benidorm obrirà al públic el plató del Benidorm Fest hores abans de la final

Benidorm permetrà visites al plató del Benidorm Fest el 14 de febrer, d'11.30 a 14.00, amb l'aforament del Palau ampliat i activitats paral·leles durant la setmana.