11.1 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Una presentadora anuncia en directe que està embarassada

Una càmera en un plató de Telecinco

Lorena García, presentadora durant l’època estival d’Espejo Público‘, ha realitzat durant el matí d’aquest dijous una confessió sobre la seua vida personal que ha sorprés a tots els presents. Enmig del debat sobre la vacunació a les dones embarassades, la periodista ha revelat que està esperant al seu segon bebé.

 

Durant una connexió en directe amb el doctor Rafael Bengoa, la substituta de Susanna Griso anunciava la notícia. “Què fem amb les embarassades? Quasi és una pregunta personal, perquè estic embarassada”, ha dit causant la sorpresa dels seus col·laboradors, que s’han afanyat a donar-li l’enhorabona. 

 

“Sincerament, em pose en la pell de totes les dones que estan dubtant i el debat és dur. Els ginecòlegs són molt clars i ens diuen que cal esperar a la setmana 20, ara escoltem Sanitat i ens llança el missatge d’acudisquen a vacunar-se en qualsevol moment”, ha apuntat Lorena García.

 

lorena garcía

Lorena Garcia, presentadora d’Espejo Público | Antena 3

Un embaràs de 14 setmanes

El doctor ha respost que, és convenient “esperar les primeres setmanes i que no siga completament al final de l’embaràs”. “El lògic és que ens comencen a indicar que es faça en el segon trimestre de l’embaràs”, ha explicat.

 

Lorena García ha contat que està en la setmana 14 d’embaràs, però que ha preferit no vacunar-se encara per precaució: “En el meu cas diguem que ja he passat la part crítica, que m’ha costat, que l’hem passat regular, i els dubtes són totes i la informació, insistisc, que ara mateix es dona des de Sanitat és contradictòria”, ha afegit.

Després d’acabar l’entrevista, la periodista d’Antena 3 ha pausat el debat sobre les vacunes per a gaudir de les felicitacions dels seus companys que s’han mostrat eufòrics davant la notícia. “Era un secret, anem… Però de veritat és molt dur, eh?”, ha comentat. La comunicadora s’ha tornat a emocionar en recordar a aquelles dones que van haver de donar a llum soles en plena pandèmia

 

Finalment, Lorena García ha confessat que aquest segon embaràs no està sent res fàcil per a ella a causa de les circumstàncies sanitàries i que psicològicament està sent dur estar amb un embaràs en plena pandèmia. Alguns col·laboradors li han preguntat com s’ha pres la notícia el seu altre fill de dos anys i García ha respost entre riures: “Vol un tractor, no vol un germà”.

Últimes notícies

Dos accidents en la V-21 i el bypass causen 11 km de retencions a València

Dos sinistres en la V-21 i el bypass estan complicant el trànsit este dilluns en l'àrea de València, amb uns 11 quilòmetres de cues. La DGT assenyala 4 km en la V-21 i quasi 7 en el bypass, a més de 6 km en l'A-7 a l'altura de Paterna.

Emergències manté el nivell groc per vent i la preemergència alta per incendis en la Comunitat Valenciana

Emergències manté este dilluns el nivell groc per vent en diverses zones de la Comunitat Valenciana i la preemergència alta per incendis. L'avís delimita les àrees afectades i reforça la vigilància preventiva.

Dilluns amb nuvolositat en augment, pluges febles i ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana

El cel passarà de poc a molt nuvolós a la vesprada, amb ruixats febles a l'interior i nord de Castelló. El vent de l'oest bufarà amb ratxes molt fortes.

L’Audiència jutja al ‘ionqui dels diners’ per tripijocs de contractes a València

L'Audiència de València jutja a Marcos Benavent i a un exgerente de fundació i tres empresaris per presumptes tripijocs en Cultura. La Fiscalia demana presó, multes, decomís i responsabilitat civil.

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.