Una presentadora anuncia en directe que està embarassada

Una càmera en un plató de Telecinco

Lorena García, presentadora durant l’època estival d’Espejo Público‘, ha realitzat durant el matí d’aquest dijous una confessió sobre la seua vida personal que ha sorprés a tots els presents. Enmig del debat sobre la vacunació a les dones embarassades, la periodista ha revelat que està esperant al seu segon bebé.

 

Durant una connexió en directe amb el doctor Rafael Bengoa, la substituta de Susanna Griso anunciava la notícia. «Què fem amb les embarassades? Quasi és una pregunta personal, perquè estic embarassada», ha dit causant la sorpresa dels seus col·laboradors, que s’han afanyat a donar-li l’enhorabona. 

 

«Sincerament, em pose en la pell de totes les dones que estan dubtant i el debat és dur. Els ginecòlegs són molt clars i ens diuen que cal esperar a la setmana 20, ara escoltem Sanitat i ens llança el missatge d’acudisquen a vacunar-se en qualsevol moment», ha apuntat Lorena García.

 

lorena garcía

Lorena Garcia, presentadora d’Espejo Público | Antena 3

Un embaràs de 14 setmanes

El doctor ha respost que, és convenient «esperar les primeres setmanes i que no siga completament al final de l’embaràs». «El lògic és que ens comencen a indicar que es faça en el segon trimestre de l’embaràs», ha explicat.

 

Lorena García ha contat que està en la setmana 14 d’embaràs, però que ha preferit no vacunar-se encara per precaució: «En el meu cas diguem que ja he passat la part crítica, que m’ha costat, que l’hem passat regular, i els dubtes són totes i la informació, insistisc, que ara mateix es dona des de Sanitat és contradictòria», ha afegit.

Després d’acabar l’entrevista, la periodista d’Antena 3 ha pausat el debat sobre les vacunes per a gaudir de les felicitacions dels seus companys que s’han mostrat eufòrics davant la notícia. «Era un secret, anem… Però de veritat és molt dur, eh?», ha comentat. La comunicadora s’ha tornat a emocionar en recordar a aquelles dones que van haver de donar a llum soles en plena pandèmia

 

Finalment, Lorena García ha confessat que aquest segon embaràs no està sent res fàcil per a ella a causa de les circumstàncies sanitàries i que psicològicament està sent dur estar amb un embaràs en plena pandèmia. Alguns col·laboradors li han preguntat com s’ha pres la notícia el seu altre fill de dos anys i García ha respost entre riures: «Vol un tractor, no vol un germà».

Últimes notícies

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.

Mor un home de 80 anys en ser envestit per un bou en els bous al carrer de la Vilavella

Un veí de 80 anys ha mort després de rebre diverses envestides d un bou durant els bous al carrer de la Vilavella. L Ajuntament ha suspés tres dies els actes taurins i ha ajornat un concert previst.

Terremoto al Valencia CF: Corberán i Gourlay, destituïts i fi de l’actual àrea esportiva

El Valencia CF ha destituït l’entrenador Carlos Corberán, el CEO de futbol Ron Gourlay i tot el seu equip, enmig d’un inici de Lliga desastrós amb l’equip colista.

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.

Mutxamel serà la seu del primer Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, coincidint amb l’aniversari de l’atemptat més mortífer d’ETA al territori. La jornada, presidida per Juanfran Pérez Llorca, ret homenatge a les 44 víctimes mortals i als valencians assassinats fora de la Comunitat.

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.