Una presentadora anuncia en directe que està embarassada

Una càmera en un plató de Telecinco

Lorena García, presentadora durant l’època estival d’Espejo Público‘, ha realitzat durant el matí d’aquest dijous una confessió sobre la seua vida personal que ha sorprés a tots els presents. Enmig del debat sobre la vacunació a les dones embarassades, la periodista ha revelat que està esperant al seu segon bebé.

 

Durant una connexió en directe amb el doctor Rafael Bengoa, la substituta de Susanna Griso anunciava la notícia. «Què fem amb les embarassades? Quasi és una pregunta personal, perquè estic embarassada», ha dit causant la sorpresa dels seus col·laboradors, que s’han afanyat a donar-li l’enhorabona. 

 

«Sincerament, em pose en la pell de totes les dones que estan dubtant i el debat és dur. Els ginecòlegs són molt clars i ens diuen que cal esperar a la setmana 20, ara escoltem Sanitat i ens llança el missatge d’acudisquen a vacunar-se en qualsevol moment», ha apuntat Lorena García.

 

lorena garcía

Lorena Garcia, presentadora d’Espejo Público | Antena 3

Un embaràs de 14 setmanes

El doctor ha respost que, és convenient «esperar les primeres setmanes i que no siga completament al final de l’embaràs». «El lògic és que ens comencen a indicar que es faça en el segon trimestre de l’embaràs», ha explicat.

 

Lorena García ha contat que està en la setmana 14 d’embaràs, però que ha preferit no vacunar-se encara per precaució: «En el meu cas diguem que ja he passat la part crítica, que m’ha costat, que l’hem passat regular, i els dubtes són totes i la informació, insistisc, que ara mateix es dona des de Sanitat és contradictòria», ha afegit.

Després d’acabar l’entrevista, la periodista d’Antena 3 ha pausat el debat sobre les vacunes per a gaudir de les felicitacions dels seus companys que s’han mostrat eufòrics davant la notícia. «Era un secret, anem… Però de veritat és molt dur, eh?», ha comentat. La comunicadora s’ha tornat a emocionar en recordar a aquelles dones que van haver de donar a llum soles en plena pandèmia

 

Finalment, Lorena García ha confessat que aquest segon embaràs no està sent res fàcil per a ella a causa de les circumstàncies sanitàries i que psicològicament està sent dur estar amb un embaràs en plena pandèmia. Alguns col·laboradors li han preguntat com s’ha pres la notícia el seu altre fill de dos anys i García ha respost entre riures: «Vol un tractor, no vol un germà».

Últimes notícies

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.

Controlat l’incendi forestal a Cheste que ha mobilitzat mitjans aeris

Els bombers han controlat a les 14.51 hores un incendi forestal declarat este divendres a una zona de munt de Cheste, que ha obligat a mobilitzar dos mitjans aeris i diversos equips terrestres.

La Vila Joiosa dona nom al nou projecte mundialista de ciclocròs de Felipe Orts i la Fundació Euskadi

La Vila Joiosa s’ha convertit en patrocinador principal del nou equip de ciclocròs de la Fundació Euskadi, liderat per Felipe Orts, amb la Copa del Món 2026-2027 i el Mundial com a grans objectius.

Setembre exigent per al Villarreal: torna a La Ceràmica i debuta en la Champions

El Villarreal afronta un setembre intens amb quatre partits de Lliga, tres a La Ceràmica, i el debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund en només quinze dies.

La Vuelta impulsa economia, turisme i imatge de la Comunitat Valenciana

La Vuelta Ciclista a España ha tornat a recórrer municipis de la Comunitat Valenciana, un fet que, segons el president de la Generalitat, genera un important impacte econòmic, turístic i de promoció del territori. Juanfran Pérez Llorca ha destacat també la col·laboració institucional i la presència de l’únic ciclista valencià en esta edició, Pau Martí, de Moixent.