Una presentadora anuncia en directe que està embarassada

Una càmera en un plató de Telecinco

Lorena García, presentadora durant l’època estival d’Espejo Público‘, ha realitzat durant el matí d’aquest dijous una confessió sobre la seua vida personal que ha sorprés a tots els presents. Enmig del debat sobre la vacunació a les dones embarassades, la periodista ha revelat que està esperant al seu segon bebé.

 

Durant una connexió en directe amb el doctor Rafael Bengoa, la substituta de Susanna Griso anunciava la notícia. «Què fem amb les embarassades? Quasi és una pregunta personal, perquè estic embarassada», ha dit causant la sorpresa dels seus col·laboradors, que s’han afanyat a donar-li l’enhorabona. 

 

«Sincerament, em pose en la pell de totes les dones que estan dubtant i el debat és dur. Els ginecòlegs són molt clars i ens diuen que cal esperar a la setmana 20, ara escoltem Sanitat i ens llança el missatge d’acudisquen a vacunar-se en qualsevol moment», ha apuntat Lorena García.

 

lorena garcía

Lorena Garcia, presentadora d’Espejo Público | Antena 3

Un embaràs de 14 setmanes

El doctor ha respost que, és convenient «esperar les primeres setmanes i que no siga completament al final de l’embaràs». «El lògic és que ens comencen a indicar que es faça en el segon trimestre de l’embaràs», ha explicat.

 

Lorena García ha contat que està en la setmana 14 d’embaràs, però que ha preferit no vacunar-se encara per precaució: «En el meu cas diguem que ja he passat la part crítica, que m’ha costat, que l’hem passat regular, i els dubtes són totes i la informació, insistisc, que ara mateix es dona des de Sanitat és contradictòria», ha afegit.

Després d’acabar l’entrevista, la periodista d’Antena 3 ha pausat el debat sobre les vacunes per a gaudir de les felicitacions dels seus companys que s’han mostrat eufòrics davant la notícia. «Era un secret, anem… Però de veritat és molt dur, eh?», ha comentat. La comunicadora s’ha tornat a emocionar en recordar a aquelles dones que van haver de donar a llum soles en plena pandèmia

 

Finalment, Lorena García ha confessat que aquest segon embaràs no està sent res fàcil per a ella a causa de les circumstàncies sanitàries i que psicològicament està sent dur estar amb un embaràs en plena pandèmia. Alguns col·laboradors li han preguntat com s’ha pres la notícia el seu altre fill de dos anys i García ha respost entre riures: «Vol un tractor, no vol un germà».

Últimes notícies

Condemnat a dos anys i mig de presó per patronejar una patera amb 18 immigrants a la deriva davant Calp

Un home ha sigut condemnat a dos anys i mig de presó per dirigir una patera amb 18 immigrants, quatre d’ells menors, entre Algèria i Alacant, que va quedar a la deriva davant la costa de Calp sense combustible.

La Comunitat Valenciana entra en risc màxim d’incendis fins al dijous

La Generalitat activa la preemergència 3 per les altes temperatures, el risc extrem i la possibilitat de tempestes seques a l’interior.

Els evacuats d’Azuébar passen la nit al Seminari de Sogorb amb monitors i projector per al Espanya‑Portugal

Quaranta-una persones d’Azuébar han passat la nit al Seminari de Sogorb per l’incendi de Soneja, amb aliments, llits, monitors per als xiquets i la previsió d’un projector per vore el partit Espanya‑Portugal si no poden tornar hui a casa.

Alicante obri els centres d’acollida davant l’episodi extrem de calor dilluns i dimarts

L’Ajuntament d’Alicante ha activat el Pla Territorial d’Emergència per l’ola de calor i habilita dilluns i dimarts els Centres d’Acollida i Urgències Socials, amb servei d’alimentació, hidratació i higiene per a persones sense llar.

Barcala es manté en silenci sobre Les Naus malgrat la citació de la comissió de vivenda

L alcalde d Alacant, Luis Barcala, ha reiterat que no farà cap declaració sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus, tot i que la comissió municipal d investigació l ha citat per al 24 de juliol a petició de tota l oposició.

Alerta per calor extrem: la Generalitat demana adaptar la faena per protegir la salut laboral

La Generalitat ha instat empreses, administracions i persones treballadores a reforçar la prevenció i reorganitzar la faena davant l’episodi de calor extrem anunciat a la Comunitat Valenciana.

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.