Una presentadora anuncia en directe que està embarassada

Una càmera en un plató de Telecinco

Lorena García, presentadora durant l’època estival d’Espejo Público‘, ha realitzat durant el matí d’aquest dijous una confessió sobre la seua vida personal que ha sorprés a tots els presents. Enmig del debat sobre la vacunació a les dones embarassades, la periodista ha revelat que està esperant al seu segon bebé.

 

Durant una connexió en directe amb el doctor Rafael Bengoa, la substituta de Susanna Griso anunciava la notícia. «Què fem amb les embarassades? Quasi és una pregunta personal, perquè estic embarassada», ha dit causant la sorpresa dels seus col·laboradors, que s’han afanyat a donar-li l’enhorabona. 

 

«Sincerament, em pose en la pell de totes les dones que estan dubtant i el debat és dur. Els ginecòlegs són molt clars i ens diuen que cal esperar a la setmana 20, ara escoltem Sanitat i ens llança el missatge d’acudisquen a vacunar-se en qualsevol moment», ha apuntat Lorena García.

 

lorena garcía

Lorena Garcia, presentadora d’Espejo Público | Antena 3

Un embaràs de 14 setmanes

El doctor ha respost que, és convenient «esperar les primeres setmanes i que no siga completament al final de l’embaràs». «El lògic és que ens comencen a indicar que es faça en el segon trimestre de l’embaràs», ha explicat.

 

Lorena García ha contat que està en la setmana 14 d’embaràs, però que ha preferit no vacunar-se encara per precaució: «En el meu cas diguem que ja he passat la part crítica, que m’ha costat, que l’hem passat regular, i els dubtes són totes i la informació, insistisc, que ara mateix es dona des de Sanitat és contradictòria», ha afegit.

Després d’acabar l’entrevista, la periodista d’Antena 3 ha pausat el debat sobre les vacunes per a gaudir de les felicitacions dels seus companys que s’han mostrat eufòrics davant la notícia. «Era un secret, anem… Però de veritat és molt dur, eh?», ha comentat. La comunicadora s’ha tornat a emocionar en recordar a aquelles dones que van haver de donar a llum soles en plena pandèmia

 

Finalment, Lorena García ha confessat que aquest segon embaràs no està sent res fàcil per a ella a causa de les circumstàncies sanitàries i que psicològicament està sent dur estar amb un embaràs en plena pandèmia. Alguns col·laboradors li han preguntat com s’ha pres la notícia el seu altre fill de dos anys i García ha respost entre riures: «Vol un tractor, no vol un germà».

Últimes notícies

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.

Detinguts quatre lladres per 72 robatoris d’informàtica en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana

Els Mossos i la Guàrdia Civil han detingut a Barcelona quatre hòmens acusats de 72 robatoris de material informàtic en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana, valorats en 700.000 euros. L’Audiència d’Instrucció número 1 de Monzón s’encarrega del cas.

Noves ajudes de 2,5 milions per a programes de família i infància el 2026

La Conselleria de Serveis Socials ha convocat 2,5 milions en subvencions per a programes de família, infància i adolescència el 2026, dirigits a ajuntaments i entitats socials. Les ajudes prioritzaran la prevenció de la violència, el bon tracte, l’acolliment familiar i el suport a famílies vulnerables i municipis en risc de despoblament.

La Fe es consolida com a centre capdavanter en tractaments respiratoris mínimament invasius

El Ministeri de Sanitat ha acreditat la Unitat de Neumologia Intervencionista i Endoscòpia d'Adults de La Fe com a CSUR, fet que la convertix en un dels huit centres de referència a Espanya en patologies respiratòries complexes. El reconeixement es basa en l'alta activitat assistencial, la qualitat dels procediments i la seua intensa tasca investigadora i docent.