12.5 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

‘Los protegidos’ torna a la xicoteta pantalla i confirma els noms que tornen al repartiment

 

Atresmedia ha anunciat el començament de rodatge de Los protegidos: el regreso, la seqüela de la recordada sèrie emesa entre 2010 i 2012 en Antena 3, amb el retorn del gros del seu repartiment.

Antonio Garrido (Mario), Ana Fernández (Sandra), Luis Fernández (Colobra), Daniel Avilés (Carlitos) i Mario Marzo (Lucas) es reuneixen de nou, si bé es canvia el rostre a Lucía, ara encarnada per Maggie García en relleu de Priscilla Delgado. A més, la ficció comptarà amb el retorn de Gràcia Olayo i Óscar Ladoire, que tornaran a interpretar els papers de Rosa i Antonio.

L’elenc de la ficció, que constarà de quatre episodis, es completa amb Maripaz Sayago (Allà baix) i Carlotta Cosials (Paqui), Eduardo Lloveras (Els nostres), Francisco J. Mendo i Cosette Silgueiro.

Recordem que Angie Cepeda va deixar la sèrie al principi de la temporada 3

Així les coses, l’absència més significativa és la de Angie Cepeda, que va donar vida a la protagonista femenina adulta, Jimena, durant les dos primeres temporades. No obstant això, l’actriu colombiana va abandonar la disciplina de la sèrie al començament de la tercera: el seu personatge marxava al costat de la seua filla Blanca (Lily Morett), sense que tornaren a saber d’ella.

L’absència de Cepeda va ser coberta per Marta Torné, que va donar vida a la directora del col·legi Astoria. Tampoc ella torna en este retorn de Los protegidos, com tampoc el fan altres rostres destacats que van passar per la ficció com Maxi Iglesias, el pas de la qual per la sèrie original es va circumscriure a la segona temporada.

Així serà ‘Els protegits: El regreso’

Han passat deu anys que es diu molt prompte des que la família Castillo Rey va tindre un final feliç. Però la vida continua i el pas del temps, el destí i un succés desconegut que descobrirem durant esta nova etapa, van anar separant-los. Ara, una greu amenaça plana sobre ells, la qual cosa els enfrontarà a una nova missió.

Montse García, Curro Novallas, Jorge Redondo i Teddy Villalba són els productors executius de la sèrie, amb guió de Carlos García Miranda i Feina Serrana i direcció de José María Caro. La sèrie també es podrà veure fora de les nostres fronteres a través de ATRESplayer PREMIUM Internacional i Atreseries Internacional.

Los protegidos: El regreso, és una producció d’Atresmedia Televisió en col·laboració amb Buendía Estudios i Bumerang TV.

Últimes notícies

Marcelino busca la seua primera victòria davant el Barcelona com a local en Lliga al nové intent

El tècnic del Vila-real afronta un altre dol en La Ceràmica amb el repte d'aconseguir el seu primer triomf de lliga a casa davant el Barça. El seu historial com a local reunix empats i derrotes, amb l'última cita saldada 1-5.

Pepelu demana desconnectar en l’aturada per a tornar més fortes: serà un camí llarg

Pepelu va reivindicar l'aturada de Nadal per a reinicialitzar i tornar donant la seua millor versió. Va lamentar que al València se li escapen punts per detalls, sobretot a pilota parada.

Pogacar bat el seu propi rècord al Coll de Rates en un entrenament a Alacant

Tadej Pogacar va batre el seu propi registre al Coll de Rates amb 11.57 durant un entrenament amb el UAE Team Emirates. Va millorar en 24 segons la seua marca de 2024 en els 6,5 km al 5,5%.

Corberán tanca l’any amb quatre punts més que en el relleu a Baralla

L'equip suma 16 punts i és setzé, quatre més que en el mateix tram del curs passat. La millora és lleugera i l'objectiu continua sent la permanència.

Ivace+i finança un procés per a obtindre ingredients naturals d’algues per a cosmètica

Ivace+i finança Biored, un projecte que desenrotlla una biorrefinería en cascada per a convertir algues en ingredients bioactivos per a cosmètica, nutracéutica i agricultura. La iniciativa integra cultiu, extracció sostenible i validació industrial amb suport de fons FEDER.

AVVAC xifra en quasi 7 milions les pèrdues no reconegudes per la DANA en l’art valencià

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions l'impacte de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en el sector de les arts visuals valencianes i denúncia que gran part dels danys seguixen sense ser compensats.

Damnificats per la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al lliurament de l’acta de Mazón

L'associació ha agraït la invitació del president per a tractar la situació dels afectats, però l'ha declinada fins que exigisca a Carlos Mazón la seua acta. El col·lectiu rebutja que se'ls atribuïsca ànim de venjança i afirma que busca justícia i canvis en emergències.

José Andrés visita el Mercat Central de València i recolza als mercats municipals

El xef va recórrer el Mercat Central de València, va desdejunar en Central Bar i va comprar en més de quinze posats producte local i utensilis. Va reforçar el seu defensa dels mercats i va alertar del risc de perdre la seua essència davant el turisme.