‘Los protegidos’ torna a la xicoteta pantalla i confirma els noms que tornen al repartiment

 

Atresmedia ha anunciat el començament de rodatge de Los protegidos: el regreso, la seqüela de la recordada sèrie emesa entre 2010 i 2012 en Antena 3, amb el retorn del gros del seu repartiment.

Antonio Garrido (Mario), Ana Fernández (Sandra), Luis Fernández (Colobra), Daniel Avilés (Carlitos) i Mario Marzo (Lucas) es reuneixen de nou, si bé es canvia el rostre a Lucía, ara encarnada per Maggie García en relleu de Priscilla Delgado. A més, la ficció comptarà amb el retorn de Gràcia Olayo i Óscar Ladoire, que tornaran a interpretar els papers de Rosa i Antonio.

L’elenc de la ficció, que constarà de quatre episodis, es completa amb Maripaz Sayago (Allà baix) i Carlotta Cosials (Paqui), Eduardo Lloveras (Els nostres), Francisco J. Mendo i Cosette Silgueiro.

Recordem que Angie Cepeda va deixar la sèrie al principi de la temporada 3

Així les coses, l’absència més significativa és la de Angie Cepeda, que va donar vida a la protagonista femenina adulta, Jimena, durant les dos primeres temporades. No obstant això, l’actriu colombiana va abandonar la disciplina de la sèrie al començament de la tercera: el seu personatge marxava al costat de la seua filla Blanca (Lily Morett), sense que tornaren a saber d’ella.

L’absència de Cepeda va ser coberta per Marta Torné, que va donar vida a la directora del col·legi Astoria. Tampoc ella torna en este retorn de Los protegidos, com tampoc el fan altres rostres destacats que van passar per la ficció com Maxi Iglesias, el pas de la qual per la sèrie original es va circumscriure a la segona temporada.

Així serà ‘Els protegits: El regreso’

Han passat deu anys que es diu molt prompte des que la família Castillo Rey va tindre un final feliç. Però la vida continua i el pas del temps, el destí i un succés desconegut que descobrirem durant esta nova etapa, van anar separant-los. Ara, una greu amenaça plana sobre ells, la qual cosa els enfrontarà a una nova missió.

Montse García, Curro Novallas, Jorge Redondo i Teddy Villalba són els productors executius de la sèrie, amb guió de Carlos García Miranda i Feina Serrana i direcció de José María Caro. La sèrie també es podrà veure fora de les nostres fronteres a través de ATRESplayer PREMIUM Internacional i Atreseries Internacional.

Los protegidos: El regreso, és una producció d’Atresmedia Televisió en col·laboració amb Buendía Estudios i Bumerang TV.

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.