‘Los protegidos’ torna a la xicoteta pantalla i confirma els noms que tornen al repartiment

 

Atresmedia ha anunciat el començament de rodatge de Los protegidos: el regreso, la seqüela de la recordada sèrie emesa entre 2010 i 2012 en Antena 3, amb el retorn del gros del seu repartiment.

Antonio Garrido (Mario), Ana Fernández (Sandra), Luis Fernández (Colobra), Daniel Avilés (Carlitos) i Mario Marzo (Lucas) es reuneixen de nou, si bé es canvia el rostre a Lucía, ara encarnada per Maggie García en relleu de Priscilla Delgado. A més, la ficció comptarà amb el retorn de Gràcia Olayo i Óscar Ladoire, que tornaran a interpretar els papers de Rosa i Antonio.

L’elenc de la ficció, que constarà de quatre episodis, es completa amb Maripaz Sayago (Allà baix) i Carlotta Cosials (Paqui), Eduardo Lloveras (Els nostres), Francisco J. Mendo i Cosette Silgueiro.

Recordem que Angie Cepeda va deixar la sèrie al principi de la temporada 3

Així les coses, l’absència més significativa és la de Angie Cepeda, que va donar vida a la protagonista femenina adulta, Jimena, durant les dos primeres temporades. No obstant això, l’actriu colombiana va abandonar la disciplina de la sèrie al començament de la tercera: el seu personatge marxava al costat de la seua filla Blanca (Lily Morett), sense que tornaren a saber d’ella.

L’absència de Cepeda va ser coberta per Marta Torné, que va donar vida a la directora del col·legi Astoria. Tampoc ella torna en este retorn de Los protegidos, com tampoc el fan altres rostres destacats que van passar per la ficció com Maxi Iglesias, el pas de la qual per la sèrie original es va circumscriure a la segona temporada.

Així serà ‘Els protegits: El regreso’

Han passat deu anys que es diu molt prompte des que la família Castillo Rey va tindre un final feliç. Però la vida continua i el pas del temps, el destí i un succés desconegut que descobrirem durant esta nova etapa, van anar separant-los. Ara, una greu amenaça plana sobre ells, la qual cosa els enfrontarà a una nova missió.

Montse García, Curro Novallas, Jorge Redondo i Teddy Villalba són els productors executius de la sèrie, amb guió de Carlos García Miranda i Feina Serrana i direcció de José María Caro. La sèrie també es podrà veure fora de les nostres fronteres a través de ATRESplayer PREMIUM Internacional i Atreseries Internacional.

Los protegidos: El regreso, és una producció d’Atresmedia Televisió en col·laboració amb Buendía Estudios i Bumerang TV.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.