‘Los protegidos’ torna a la xicoteta pantalla i confirma els noms que tornen al repartiment

 

Atresmedia ha anunciat el començament de rodatge de Los protegidos: el regreso, la seqüela de la recordada sèrie emesa entre 2010 i 2012 en Antena 3, amb el retorn del gros del seu repartiment.

Antonio Garrido (Mario), Ana Fernández (Sandra), Luis Fernández (Colobra), Daniel Avilés (Carlitos) i Mario Marzo (Lucas) es reuneixen de nou, si bé es canvia el rostre a Lucía, ara encarnada per Maggie García en relleu de Priscilla Delgado. A més, la ficció comptarà amb el retorn de Gràcia Olayo i Óscar Ladoire, que tornaran a interpretar els papers de Rosa i Antonio.

L’elenc de la ficció, que constarà de quatre episodis, es completa amb Maripaz Sayago (Allà baix) i Carlotta Cosials (Paqui), Eduardo Lloveras (Els nostres), Francisco J. Mendo i Cosette Silgueiro.

Recordem que Angie Cepeda va deixar la sèrie al principi de la temporada 3

Així les coses, l’absència més significativa és la de Angie Cepeda, que va donar vida a la protagonista femenina adulta, Jimena, durant les dos primeres temporades. No obstant això, l’actriu colombiana va abandonar la disciplina de la sèrie al començament de la tercera: el seu personatge marxava al costat de la seua filla Blanca (Lily Morett), sense que tornaren a saber d’ella.

L’absència de Cepeda va ser coberta per Marta Torné, que va donar vida a la directora del col·legi Astoria. Tampoc ella torna en este retorn de Los protegidos, com tampoc el fan altres rostres destacats que van passar per la ficció com Maxi Iglesias, el pas de la qual per la sèrie original es va circumscriure a la segona temporada.

Així serà ‘Els protegits: El regreso’

Han passat deu anys que es diu molt prompte des que la família Castillo Rey va tindre un final feliç. Però la vida continua i el pas del temps, el destí i un succés desconegut que descobrirem durant esta nova etapa, van anar separant-los. Ara, una greu amenaça plana sobre ells, la qual cosa els enfrontarà a una nova missió.

Montse García, Curro Novallas, Jorge Redondo i Teddy Villalba són els productors executius de la sèrie, amb guió de Carlos García Miranda i Feina Serrana i direcció de José María Caro. La sèrie també es podrà veure fora de les nostres fronteres a través de ATRESplayer PREMIUM Internacional i Atreseries Internacional.

Los protegidos: El regreso, és una producció d’Atresmedia Televisió en col·laboració amb Buendía Estudios i Bumerang TV.

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.