‘Los protegidos’ torna a la xicoteta pantalla i confirma els noms que tornen al repartiment

 

Atresmedia ha anunciat el començament de rodatge de Los protegidos: el regreso, la seqüela de la recordada sèrie emesa entre 2010 i 2012 en Antena 3, amb el retorn del gros del seu repartiment.

Antonio Garrido (Mario), Ana Fernández (Sandra), Luis Fernández (Colobra), Daniel Avilés (Carlitos) i Mario Marzo (Lucas) es reuneixen de nou, si bé es canvia el rostre a Lucía, ara encarnada per Maggie García en relleu de Priscilla Delgado. A més, la ficció comptarà amb el retorn de Gràcia Olayo i Óscar Ladoire, que tornaran a interpretar els papers de Rosa i Antonio.

L’elenc de la ficció, que constarà de quatre episodis, es completa amb Maripaz Sayago (Allà baix) i Carlotta Cosials (Paqui), Eduardo Lloveras (Els nostres), Francisco J. Mendo i Cosette Silgueiro.

Recordem que Angie Cepeda va deixar la sèrie al principi de la temporada 3

Així les coses, l’absència més significativa és la de Angie Cepeda, que va donar vida a la protagonista femenina adulta, Jimena, durant les dos primeres temporades. No obstant això, l’actriu colombiana va abandonar la disciplina de la sèrie al començament de la tercera: el seu personatge marxava al costat de la seua filla Blanca (Lily Morett), sense que tornaren a saber d’ella.

L’absència de Cepeda va ser coberta per Marta Torné, que va donar vida a la directora del col·legi Astoria. Tampoc ella torna en este retorn de Los protegidos, com tampoc el fan altres rostres destacats que van passar per la ficció com Maxi Iglesias, el pas de la qual per la sèrie original es va circumscriure a la segona temporada.

Així serà ‘Els protegits: El regreso’

Han passat deu anys que es diu molt prompte des que la família Castillo Rey va tindre un final feliç. Però la vida continua i el pas del temps, el destí i un succés desconegut que descobrirem durant esta nova etapa, van anar separant-los. Ara, una greu amenaça plana sobre ells, la qual cosa els enfrontarà a una nova missió.

Montse García, Curro Novallas, Jorge Redondo i Teddy Villalba són els productors executius de la sèrie, amb guió de Carlos García Miranda i Feina Serrana i direcció de José María Caro. La sèrie també es podrà veure fora de les nostres fronteres a través de ATRESplayer PREMIUM Internacional i Atreseries Internacional.

Los protegidos: El regreso, és una producció d’Atresmedia Televisió en col·laboració amb Buendía Estudios i Bumerang TV.

Últimes notícies

Avís groc per fortes pluges, tronades i granís a l’interior nord de Castelló este dimecres

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dimecres l’avís groc a l’interior nord de Castelló per fortes pluges, tronades, granís i ratxes molt fortes de vent. L’episodi, amb una probabilitat entre el 40 % i el 70 %, s’estendrà entre les 16.00 i les 22.00 hores.

Troben el cadàver d’una dona a Llaurí prop del riu Xúquer

La Guàrdia Civil ha localitzat este dimarts el cos sense vida d’una dona a Llaurí, prop del riu Xúquer, i ha obert una investigació. Els agents analitzen si es tracta d’una jove desapareguda a Sueca el 30 de juliol.

Detinguda a Ontinyent per ferir amb un ganivet el seu excompany

Una dona de 26 anys ha sigut detinguda a Ontinyent després de ferir presumptament amb un ganivet de 17 centímetres el seu excompany, que presentava una ferida sagnant al braç esquerre. Un agent fora de servici va donar l’avís en vore l’home ferit a la zona dels carrers L’Ereta i Martínez Valls.

Controlat l’incendi de la Vall d’Uixó després de calcinar 9.568 hectàrees

L’incendi declarat el 25 de juliol a la Vall d’Uixó ha quedat controlat després de cremar 9.568 hectàrees i diversos municipis de Castelló.

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.
FILMOTECA D'ESTIU