Lucía, de ‘La Isla’, més íntima que mai: la notícia que acaba de vore la llum

 

Parlar de la tercera edició de ‘La Isla de las Tentaciones’ suposa recordar de manera obligatòria la gaditana Lucía. I és que esta jove, que ha participat amb la seua parella, Manuel, s’ha convertit en protagonista indiscutible i no només per ser traïda per l’andalús, que ha mantingut un idil·li amb la temptadora Fiama, sinó per la seua actitud.

 

En concret, per haver sigut una concursant discreta i per haver sabut escarmentar a Manuel arribat el moment. Tant és d’esta forma, que per això ha sigut aplaudida i, fins i tot, ha passat a la història del ‘reality’ per una frase. Tanmateix, precisament esta actitud discreta és la que ha l’ha fet destacar (o no) dins del programa, i la que manté fora ara mateix, contràriament al que passa amb altres concursants. En definitiva, poques voltes Lucía demostra ser el centre d’atenció, i una d’estes voltes ha sigut en el moment en què ha compartit una sensual imatge. 

 

Lucía perd la timidesa i compartix una fotografia incendiària

En definitiva, Lucía és una d’aquelles persones tímides i poc interessades en acaparar titulars. I esta naturalitat l’ha portat a convertir-se en una de les participants més estimades de ‘La isla’. És per això que ens ha sorprés que, repassant les seues xarxes socials, hem pogut descobrir una imatge molt atrevida de l’andalusa. Ens estem referint a una imatge en la que no va dubtar en aparèixer nua.

 

Està clar que alguna volta s’ha animat a ser ‘provocadora’, i per això va decidir en el seu moment compartir esta instantània en el seu compte d’Instagram. Esta és d’abril de 2020, abans de participar en el programa, i se la pot vore dins d’un jacuzzi nua i d’esquena a la càmera.

 

 

Lucía no va fet cap classe de comentari sobre esta, però hem conseguit obtindre més informació navegant per l’Instagram, i hem descobert que en esta data encara estava amb Manuel. En concret, Manuel té algunes imatges en este mateix jacuzzi, inclosa alguna de la seua xica. I estes les acompanya d’unes dades que indiquen a on són preses: en els allotjaments rurals ‘Aires de la Serra Boutique’, que estan situats en la localitat de Benaocaz, en la Serra de Grazalema.

 

La reacció dels seus seguidors

Els fans incondicionals de la gaditana i també de forma recent els ‘nous’ han reaccionat a esta provocativa i inesperada imatge de Lucía. Però ho han fet no només donant-li ‘m’agrada’ sinó també a través de missatges, a on entre els comentaris més significatius destaquen alguns com estos:

 

  • «Quina esquena més bonica tens Llúcia, espectacular. M’encises, tant de bo haguera estat amb tu en l’aigua».
  • «Mare meua! Quin bon cos».
  • «Com voldria ser l’aigua per a explorar el teu cos».
  • «Ufff, somiant».

 

Altres companyes més atrevides

Com hem dit, Lucía ha compartit experiència en República Dominicana amb altres companyes més atrevides. I este seria el cas de Marina, la parella de Jesús i que ha caigut en la temptació amb Isaac. Concretament, la sevillana compta amb un perfil a Instagram ple de fotografies sexis i provocatives.

 

D’esta forma, fa unes setmanes, va compartir una foto d’ella amb una jaqueta i mostrant que no portava res baix d’esta peça, però, no obstant això, esta és només una de les moltes imatges sensuals que mostra als seus més de 374.000 seguidors: sense roba en la part superior, presumint d’escot, en roba interior….

 

I en esta mateixa línia es troba també la lleonesa Lola, parella en el concurs de Diego i que està tenint un romanç amb Carlos. És cert que esta no és tan atrevida com Marina, però també ha pujat alguna fotografia a Instagram en sostenidor, en biquini, amb el pit a l’aire estant d’esquena a la càmera…

 

Últimes notícies

La Reial Sociedad s’emporta un triomf agònic a Mestalla amb Remiro de protagonista

La Reial Sociedad ha guanyat 2-3 al Valencia CF a Mestalla en un partit boig. Un paradó final d’Alex Remiro ha evitat l’empat després d’un final frenètic.

Iñigo Pérez celebra la reacció del Vila-real davant el Llevant

L’entrenador del Vila-real, Iñigo Pérez, s’ha declarat molt orgullós de la reacció del seu equip després d’encadenar dos triomfs seguits contra el Llevant. El tècnic, però, admet que l’equip encara arrossega les males experiències de l’inici de temporada i confia que el paró servisca per a guanyar solidesa.

El València es suma a Mestalla a la campanya de suport a Ceuta amb la samarreta ‘Tots som caballes’

El València ha eixit a Mestalla davant la Reial Societat amb la samarreta ‘Tots som caballes’, dins d’una campanya de suport a Ceuta impulsada per l’Associació Valenciana d’Empresaris i seguida també per altres clubs de LaLiga.

Luis Castro reivindica la qualitat del Levante tot i la derrota a Vila-real

L’entrenador del Levante, Luis Castro, ha reconegut la superioritat del Villarreal, però ha insistit que el seu equip té qualitat per a oferir més. El tècnic aprofitarà el paró per a corregir pèrdues de baló i detalls que han condicionat el partit.

El Villarreal estrena la temporada a casa amb una victòria davant el Levante

El Villarreal ha aconseguit el seu primer triomf com a local de la temporada en LaLiga EA Sports en imposar-se 3-1 al Levante, amb un destacat Alberto Moleiro, autor d’un gol i dues assistències.

Un xef mexicà triomfa al World Paella Day de València amb la millor paella internacional

El cuiner mexicà Froilán Mújica ha guanyat el World Paella Day 2026 a la millor paella internacional amb l’arròs ‘Arroz de la nostalgia’, en una final amb dotze xefs de tres continents a La Marina de València.

El PSPV promet un homenatge de la Generalitat a les víctimes de la DANA en 2027 i blindar la vivenda pública

El PSPV ha fixat com a compromisos per a 2027 un homenatge institucional de la Generalitat a les víctimes de la DANA, el blindatge de la vivenda pública, el reforç de la sanitat i l’educació i la signatura dels 3.700 milions de la nova financiació autonòmica.

El PP exigix a Diana Morant que reclame a Sánchez més inversions per a Alacant

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat Diana Morant de no aprofitar el seu càrrec en el Govern per a exigir les inversions que, segons ell, l’Estat deu a Alacant. El popular ha enumerat infraestructures pendents i ha carregat contra la gestió de Pedro Sánchez i la posició del PSPV.