10.3 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Lucía, de ‘La Isla’, més íntima que mai: la notícia que acaba de vore la llum

 

Parlar de la tercera edició de ‘La Isla de las Tentaciones’ suposa recordar de manera obligatòria la gaditana Lucía. I és que esta jove, que ha participat amb la seua parella, Manuel, s’ha convertit en protagonista indiscutible i no només per ser traïda per l’andalús, que ha mantingut un idil·li amb la temptadora Fiama, sinó per la seua actitud.

 

En concret, per haver sigut una concursant discreta i per haver sabut escarmentar a Manuel arribat el moment. Tant és d’esta forma, que per això ha sigut aplaudida i, fins i tot, ha passat a la història del ‘reality’ per una frase. Tanmateix, precisament esta actitud discreta és la que ha l’ha fet destacar (o no) dins del programa, i la que manté fora ara mateix, contràriament al que passa amb altres concursants. En definitiva, poques voltes Lucía demostra ser el centre d’atenció, i una d’estes voltes ha sigut en el moment en què ha compartit una sensual imatge. 

 

Lucía perd la timidesa i compartix una fotografia incendiària

En definitiva, Lucía és una d’aquelles persones tímides i poc interessades en acaparar titulars. I esta naturalitat l’ha portat a convertir-se en una de les participants més estimades de ‘La isla’. És per això que ens ha sorprés que, repassant les seues xarxes socials, hem pogut descobrir una imatge molt atrevida de l’andalusa. Ens estem referint a una imatge en la que no va dubtar en aparèixer nua.

 

Està clar que alguna volta s’ha animat a ser ‘provocadora’, i per això va decidir en el seu moment compartir esta instantània en el seu compte d’Instagram. Esta és d’abril de 2020, abans de participar en el programa, i se la pot vore dins d’un jacuzzi nua i d’esquena a la càmera.

 

 

Lucía no va fet cap classe de comentari sobre esta, però hem conseguit obtindre més informació navegant per l’Instagram, i hem descobert que en esta data encara estava amb Manuel. En concret, Manuel té algunes imatges en este mateix jacuzzi, inclosa alguna de la seua xica. I estes les acompanya d’unes dades que indiquen a on són preses: en els allotjaments rurals ‘Aires de la Serra Boutique’, que estan situats en la localitat de Benaocaz, en la Serra de Grazalema.

 

La reacció dels seus seguidors

Els fans incondicionals de la gaditana i també de forma recent els ‘nous’ han reaccionat a esta provocativa i inesperada imatge de Lucía. Però ho han fet no només donant-li ‘m’agrada’ sinó també a través de missatges, a on entre els comentaris més significatius destaquen alguns com estos:

 

  • «Quina esquena més bonica tens Llúcia, espectacular. M’encises, tant de bo haguera estat amb tu en l’aigua».
  • «Mare meua! Quin bon cos».
  • «Com voldria ser l’aigua per a explorar el teu cos».
  • «Ufff, somiant».

 

Altres companyes més atrevides

Com hem dit, Lucía ha compartit experiència en República Dominicana amb altres companyes més atrevides. I este seria el cas de Marina, la parella de Jesús i que ha caigut en la temptació amb Isaac. Concretament, la sevillana compta amb un perfil a Instagram ple de fotografies sexis i provocatives.

 

D’esta forma, fa unes setmanes, va compartir una foto d’ella amb una jaqueta i mostrant que no portava res baix d’esta peça, però, no obstant això, esta és només una de les moltes imatges sensuals que mostra als seus més de 374.000 seguidors: sense roba en la part superior, presumint d’escot, en roba interior….

 

I en esta mateixa línia es troba també la lleonesa Lola, parella en el concurs de Diego i que està tenint un romanç amb Carlos. És cert que esta no és tan atrevida com Marina, però també ha pujat alguna fotografia a Instagram en sostenidor, en biquini, amb el pit a l’aire estant d’esquena a la càmera…

 

Últimes notícies

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.