Maria Patiño confessa l’estranya relació que manté amb Mila Ximénez

 

María Patiño ha parlat sobre Mila Ximénez en ‘Socialité’. I és que els companys i amics de Ximénez volen fer-li saber el afecte que sent per ella en estos moments. Patiño ha comentat l’última hora sobre l’estat de salut de la col·laboradora de «Salvame».

«La tire tant de menys, no tinc amb qui discutir i ella no té a qui xinxar, de moment… perquè tenim una relació així», començava dient la presentadora de ‘Socialité’. Unes declaracions que definien a la perfecció i en molt poques paraules l’estranya relació que uneix a les dos companyes de ‘Salvame’.

Una amistat en la qual tenen les seues coses i que de vegades fa la impressió que és més una enemistat. «És molt important que a ella li arribe la meua estima, la qual cosa ella sap, l’afecte que li tenim. I no hi ha un sol dia que la seua família i els seus amics la deixen anar de la mà, com ha recalcat Kiko Hernández», acabava comentant sobre l’actualització mèdica de Mila. María visitava  a Mila a l’hospital. Les dos són grans amigues a pesar de que parega tot el contrari. María Patiño no ha deixat d’acompanyar en tot moment a Ximénez des que va eixir a la llum el càncer contra el qual està lluitant.

 

Terelu Campos ens informa sobre l’estat de Mila Ximénez

Terelu Campos ha trencat el seu silenci sobre l’estat de salut de Mila Ximénez i ha revelat davant la premsa com es troba la col·laboradora de ‘Salvame’. La col·laboradora de ‘Viva la vida’ ho confessava a penes fa unes hores al seu programa.Terelu ha volgut tranquil·litzar a tots després d’haver vist a la seua amiga i companya. Campos és una de les més implicades en el seguiment de l’evolució del càncer contra el qual està lluitant Mila. Cal recordar que Terelu sap el que és lluitar contra esta malaltia.

La col·laboradora de ‘Salvame’, Mila Ximénez, va ser ingressada al començament de setmana a l’hospital de la Llum de Madrid. És en este centre hospitalari on està sent tractada del càncer que pateix i el seu ingrés arriba després de diverses setmanes sense aparéixer en el plató del programa amb el qual col·labora.. Tots els seus companys han volgut manar-li grans mostres d’afecte des del plató i uns altres quants s’han acostat fins a l’hospital per a visitar a la periodista.

Un exemple ha estat Terelu Campos, que no ha dubtat a trencar el seu silenci sobre l’estat de salut de Mila Ximénez. «Gràcies a Déu està bé, de veritat. Podeu quedar-vos tranquils. Està bé. Calia passar una sèrie de proves que era millor fer a l’hospital i no hi ha res més. Està bé i ha dormit bé i ha menjat bé i tot bé», comentava la col·laboradora de ‘Viva la vida’ davant els mitjans de comunicació.

 

Estes últimes setmanes s’han produït molts rumors sobre el veritable estat de salut de la periodista, sobretot arran de la seua última aparició davant de les càmeres en la qual va reconéixer que si l’evolució no era positiva deixaria el tractament al qual s’està sotmetent: «He passat un mes horrible, que no li ho desitge a ningú. Això no és vida. Jo tinc forces, però no puc». «Si a mi em diuen que això va per a llarg i que els tractaments no se sap si funcionaran, es va acabar el tractament. I ho dic encara que sé que molta gent de la meua família es posa dels nervis, però m’entenen. Jo el que vull és morir bé».

Últimes notícies

Morant recolza a Zapatero i acusa a Aznar de tindre a la mitat del seu Govern a la presó

Diana Morant defén el llegat de José Luis Rodríguez Zapatero, expressa la seua confiança en ell i contraposa la seua gestió a la de José María Aznar, a qui enlletgix que diversos dels seus ministres acabaren a la presó sense que ell fora investigat.

La comissió de les VPP citarà a Barcala i a 81 testimonis però deixa fora a Camarero i Pérez Llorca

La comissió d'investigació de Les Corts sobre les vivendes de protecció pública a Alacant cita a l'alcalde Luis Barcala i a 81 compareixents, però exclou a Susana Camarero i a Juanfran Pérez Llorca, la qual cosa enfronta als grups.

El professorat culmina la segona setmana de vaga amb protestes en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana tanca la seua segona setmana de vaga indefinida amb una gran manifestació a València i concentracions a Alacant i Castelló.

Catalá veu preocupant la imputació de Zapatero per delictes tan greus

María José Catalá considera preocupant que José Luis Rodríguez Zapatero siga el primer expresident imputat per delictes que qualifica de molt greus i reclama reflexió interna en el PSOE.

Sarabia apel·la a controlar tots els detalls davant el Girona per a amarrar la permanència

Eder Sarabia reclama màxima concentració davant el Girona en un dol directe per la permanència i assegura que l'Elx arriba amb confiança després del seu triomf davant el Getafe.

Marcelino s’acomiada del Vila-real després d’una etapa en la qual diu haver sigut molt feliç

Marcelino García Toral dirigirà davant l'Atlètic de Madrid el seu últim partit com a entrenador del Vila-real i afirma que marxa satisfet, agraït i sense haver tancat encara el seu pròxim destí.

Compromís reclama prudència davant la citació de Zapatero i descarta trencar el Govern de coalició

Joan Baldoví demana escoltar primer la declaració de José Luis Rodríguez Zapatero en l'Audiència Nacional i sosté que no hi ha motius per a posar en risc el Govern de coalició PSOE-Sumar.

València destinarà 58 milions al vell llit del Túria en els pròxims cinc anys

L'Ajuntament de València invertirà 58 milions d'euros en el vell llit del riu Túria en cinc anys, combinant obres de millora amb una gestió i manteniment integral del gran jardí urbà.