Maria Patiño confessa l’estranya relació que manté amb Mila Ximénez

 

María Patiño ha parlat sobre Mila Ximénez en ‘Socialité’. I és que els companys i amics de Ximénez volen fer-li saber el afecte que sent per ella en estos moments. Patiño ha comentat l’última hora sobre l’estat de salut de la col·laboradora de «Salvame».

«La tire tant de menys, no tinc amb qui discutir i ella no té a qui xinxar, de moment… perquè tenim una relació així», començava dient la presentadora de ‘Socialité’. Unes declaracions que definien a la perfecció i en molt poques paraules l’estranya relació que uneix a les dos companyes de ‘Salvame’.

Una amistat en la qual tenen les seues coses i que de vegades fa la impressió que és més una enemistat. «És molt important que a ella li arribe la meua estima, la qual cosa ella sap, l’afecte que li tenim. I no hi ha un sol dia que la seua família i els seus amics la deixen anar de la mà, com ha recalcat Kiko Hernández», acabava comentant sobre l’actualització mèdica de Mila. María visitava  a Mila a l’hospital. Les dos són grans amigues a pesar de que parega tot el contrari. María Patiño no ha deixat d’acompanyar en tot moment a Ximénez des que va eixir a la llum el càncer contra el qual està lluitant.

 

Terelu Campos ens informa sobre l’estat de Mila Ximénez

Terelu Campos ha trencat el seu silenci sobre l’estat de salut de Mila Ximénez i ha revelat davant la premsa com es troba la col·laboradora de ‘Salvame’. La col·laboradora de ‘Viva la vida’ ho confessava a penes fa unes hores al seu programa.Terelu ha volgut tranquil·litzar a tots després d’haver vist a la seua amiga i companya. Campos és una de les més implicades en el seguiment de l’evolució del càncer contra el qual està lluitant Mila. Cal recordar que Terelu sap el que és lluitar contra esta malaltia.

La col·laboradora de ‘Salvame’, Mila Ximénez, va ser ingressada al començament de setmana a l’hospital de la Llum de Madrid. És en este centre hospitalari on està sent tractada del càncer que pateix i el seu ingrés arriba després de diverses setmanes sense aparéixer en el plató del programa amb el qual col·labora.. Tots els seus companys han volgut manar-li grans mostres d’afecte des del plató i uns altres quants s’han acostat fins a l’hospital per a visitar a la periodista.

Un exemple ha estat Terelu Campos, que no ha dubtat a trencar el seu silenci sobre l’estat de salut de Mila Ximénez. «Gràcies a Déu està bé, de veritat. Podeu quedar-vos tranquils. Està bé. Calia passar una sèrie de proves que era millor fer a l’hospital i no hi ha res més. Està bé i ha dormit bé i ha menjat bé i tot bé», comentava la col·laboradora de ‘Viva la vida’ davant els mitjans de comunicació.

 

Estes últimes setmanes s’han produït molts rumors sobre el veritable estat de salut de la periodista, sobretot arran de la seua última aparició davant de les càmeres en la qual va reconéixer que si l’evolució no era positiva deixaria el tractament al qual s’està sotmetent: «He passat un mes horrible, que no li ho desitge a ningú. Això no és vida. Jo tinc forces, però no puc». «Si a mi em diuen que això va per a llarg i que els tractaments no se sap si funcionaran, es va acabar el tractament. I ho dic encara que sé que molta gent de la meua família es posa dels nervis, però m’entenen. Jo el que vull és morir bé».

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.