Maria Patiño confessa l’estranya relació que manté amb Mila Ximénez

 

María Patiño ha parlat sobre Mila Ximénez en ‘Socialité’. I és que els companys i amics de Ximénez volen fer-li saber el afecte que sent per ella en estos moments. Patiño ha comentat l’última hora sobre l’estat de salut de la col·laboradora de “Salvame”.

“La tire tant de menys, no tinc amb qui discutir i ella no té a qui xinxar, de moment… perquè tenim una relació així”, començava dient la presentadora de ‘Socialité’. Unes declaracions que definien a la perfecció i en molt poques paraules l’estranya relació que uneix a les dos companyes de ‘Salvame’.

Una amistat en la qual tenen les seues coses i que de vegades fa la impressió que és més una enemistat. “És molt important que a ella li arribe la meua estima, la qual cosa ella sap, l’afecte que li tenim. I no hi ha un sol dia que la seua família i els seus amics la deixen anar de la mà, com ha recalcat Kiko Hernández”, acabava comentant sobre l’actualització mèdica de Mila. María visitava  a Mila a l’hospital. Les dos són grans amigues a pesar de que parega tot el contrari. María Patiño no ha deixat d’acompanyar en tot moment a Ximénez des que va eixir a la llum el càncer contra el qual està lluitant.

 

Terelu Campos ens informa sobre l’estat de Mila Ximénez

Terelu Campos ha trencat el seu silenci sobre l’estat de salut de Mila Ximénez i ha revelat davant la premsa com es troba la col·laboradora de ‘Salvame’. La col·laboradora de ‘Viva la vida’ ho confessava a penes fa unes hores al seu programa.Terelu ha volgut tranquil·litzar a tots després d’haver vist a la seua amiga i companya. Campos és una de les més implicades en el seguiment de l’evolució del càncer contra el qual està lluitant Mila. Cal recordar que Terelu sap el que és lluitar contra esta malaltia.

La col·laboradora de ‘Salvame’, Mila Ximénez, va ser ingressada al començament de setmana a l’hospital de la Llum de Madrid. És en este centre hospitalari on està sent tractada del càncer que pateix i el seu ingrés arriba després de diverses setmanes sense aparéixer en el plató del programa amb el qual col·labora.. Tots els seus companys han volgut manar-li grans mostres d’afecte des del plató i uns altres quants s’han acostat fins a l’hospital per a visitar a la periodista.

Un exemple ha estat Terelu Campos, que no ha dubtat a trencar el seu silenci sobre l’estat de salut de Mila Ximénez. “Gràcies a Déu està bé, de veritat. Podeu quedar-vos tranquils. Està bé. Calia passar una sèrie de proves que era millor fer a l’hospital i no hi ha res més. Està bé i ha dormit bé i ha menjat bé i tot bé”, comentava la col·laboradora de ‘Viva la vida’ davant els mitjans de comunicació.

 

Estes últimes setmanes s’han produït molts rumors sobre el veritable estat de salut de la periodista, sobretot arran de la seua última aparició davant de les càmeres en la qual va reconéixer que si l’evolució no era positiva deixaria el tractament al qual s’està sotmetent: “He passat un mes horrible, que no li ho desitge a ningú. Això no és vida. Jo tinc forces, però no puc”. “Si a mi em diuen que això va per a llarg i que els tractaments no se sap si funcionaran, es va acabar el tractament. I ho dic encara que sé que molta gent de la meua família es posa dels nervis, però m’entenen. Jo el que vull és morir bé”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.