Maria Patiño confessa l’estranya relació que manté amb Mila Ximénez

 

María Patiño ha parlat sobre Mila Ximénez en ‘Socialité’. I és que els companys i amics de Ximénez volen fer-li saber el afecte que sent per ella en estos moments. Patiño ha comentat l’última hora sobre l’estat de salut de la col·laboradora de “Salvame”.

“La tire tant de menys, no tinc amb qui discutir i ella no té a qui xinxar, de moment… perquè tenim una relació així”, començava dient la presentadora de ‘Socialité’. Unes declaracions que definien a la perfecció i en molt poques paraules l’estranya relació que uneix a les dos companyes de ‘Salvame’.

Una amistat en la qual tenen les seues coses i que de vegades fa la impressió que és més una enemistat. “És molt important que a ella li arribe la meua estima, la qual cosa ella sap, l’afecte que li tenim. I no hi ha un sol dia que la seua família i els seus amics la deixen anar de la mà, com ha recalcat Kiko Hernández”, acabava comentant sobre l’actualització mèdica de Mila. María visitava  a Mila a l’hospital. Les dos són grans amigues a pesar de que parega tot el contrari. María Patiño no ha deixat d’acompanyar en tot moment a Ximénez des que va eixir a la llum el càncer contra el qual està lluitant.

 

Terelu Campos ens informa sobre l’estat de Mila Ximénez

Terelu Campos ha trencat el seu silenci sobre l’estat de salut de Mila Ximénez i ha revelat davant la premsa com es troba la col·laboradora de ‘Salvame’. La col·laboradora de ‘Viva la vida’ ho confessava a penes fa unes hores al seu programa.Terelu ha volgut tranquil·litzar a tots després d’haver vist a la seua amiga i companya. Campos és una de les més implicades en el seguiment de l’evolució del càncer contra el qual està lluitant Mila. Cal recordar que Terelu sap el que és lluitar contra esta malaltia.

La col·laboradora de ‘Salvame’, Mila Ximénez, va ser ingressada al començament de setmana a l’hospital de la Llum de Madrid. És en este centre hospitalari on està sent tractada del càncer que pateix i el seu ingrés arriba després de diverses setmanes sense aparéixer en el plató del programa amb el qual col·labora.. Tots els seus companys han volgut manar-li grans mostres d’afecte des del plató i uns altres quants s’han acostat fins a l’hospital per a visitar a la periodista.

Un exemple ha estat Terelu Campos, que no ha dubtat a trencar el seu silenci sobre l’estat de salut de Mila Ximénez. “Gràcies a Déu està bé, de veritat. Podeu quedar-vos tranquils. Està bé. Calia passar una sèrie de proves que era millor fer a l’hospital i no hi ha res més. Està bé i ha dormit bé i ha menjat bé i tot bé”, comentava la col·laboradora de ‘Viva la vida’ davant els mitjans de comunicació.

 

Estes últimes setmanes s’han produït molts rumors sobre el veritable estat de salut de la periodista, sobretot arran de la seua última aparició davant de les càmeres en la qual va reconéixer que si l’evolució no era positiva deixaria el tractament al qual s’està sotmetent: “He passat un mes horrible, que no li ho desitge a ningú. Això no és vida. Jo tinc forces, però no puc”. “Si a mi em diuen que això va per a llarg i que els tractaments no se sap si funcionaran, es va acabar el tractament. I ho dic encara que sé que molta gent de la meua família es posa dels nervis, però m’entenen. Jo el que vull és morir bé”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.