Destapen la mentida d’una parella de ‘La isla de las tentaciones’: «Un muntatge»

 

Este dimecres va finalitzar definitivament la segona edició de ‘La isla de las tentaciones’. En esta última entrega, Sandra Barneda es retrobava amb totes les parelles que havien passat pel programa. La mateixa presentadora es va sorprendre en vore com una de les parelles que més bona relació tenien, havien decidit trencar. Es tracta d’Inma i Ángel, que després d’uns dies en el programa, van decidir abandonar per a anar-se’n junts. Sense dubte, esta parella estava molt enamorada.

 

Inma va ser la que va demanar una foguera de confrontació perquè trobava a faltar al seu nòvio. Ángel no s’ho va pensar dos voltes i va decidir anar-se’n amb ella. Fins i tot, els dos van parlar de viure junts, de casar-se i tindre fills; tot ens indicava que la relació havia de ser idíl·lica. No obstant això, Inma ens va deixar a tots amb la boca ben oberta quan va confessar que havia trencat amb Ángel. Segons el testimoni dels dos, la relació es va trencar arran d’una forta discussió. Sandra Barneda va ser la que va intentar solucionar les coses, ja que no entenia absolutament res.

 

En cap moment es va parlar de com es va originar la discussió i què va passar, però Ángel va explicar que no podia perdonar-la, mentres que Inma es va mostrar totalment incrèdula. La cara del jove era sospitósa, massa ferma, mentres que la jove no parava de plorar totalment trencada. L’exparella va decidir parlar i Inma li va pregar a Ángel que tornaren a estar junts. El xic continuava mostrant-se distant i en certes ocasions evitava riure. Finalment, els dos es van fer una emotiva abraçada.

 

Ángel i Inma van ser caçats junts

El que sorprén és la reacció d’Ángel, ja que va ser massa estrany. Les xarxes socials parlen d’un muntatge. Podem estar davant d’una gran mentida, ja que Ángel i Inma podrien seguir estant junts. La revista ‘Lecturas’ va publicar el 13 d’octubre unes imàtgens dels dos passejant pel carrer mentres es besaven. Els seguidors del programa no es creuen esta ruptura, ja que fa dos setmanes van ser caçats junts, possiblement abans de l’enregistrament del programa.

 

A demés, Inma va explicar que feia vint dies que no sabia res d’Ángel, de manera que les dates no quadren, ja que la publicació de la revista ‘Lecturas’ va ser fa deu dies. «És un muntatge», han afirmat molts. Cada volta són més els que estudien esta possibilitat en les xarxes socials. A demés molts mitjans han assegurat estos dies que Inma i Ángel estan molt feliços junts.

 

 

 

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.