20.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Destapen la mentida d’una parella de ‘La isla de las tentaciones’: «Un muntatge»

 

Este dimecres va finalitzar definitivament la segona edició de ‘La isla de las tentaciones’. En esta última entrega, Sandra Barneda es retrobava amb totes les parelles que havien passat pel programa. La mateixa presentadora es va sorprendre en vore com una de les parelles que més bona relació tenien, havien decidit trencar. Es tracta d’Inma i Ángel, que després d’uns dies en el programa, van decidir abandonar per a anar-se’n junts. Sense dubte, esta parella estava molt enamorada.

 

Inma va ser la que va demanar una foguera de confrontació perquè trobava a faltar al seu nòvio. Ángel no s’ho va pensar dos voltes i va decidir anar-se’n amb ella. Fins i tot, els dos van parlar de viure junts, de casar-se i tindre fills; tot ens indicava que la relació havia de ser idíl·lica. No obstant això, Inma ens va deixar a tots amb la boca ben oberta quan va confessar que havia trencat amb Ángel. Segons el testimoni dels dos, la relació es va trencar arran d’una forta discussió. Sandra Barneda va ser la que va intentar solucionar les coses, ja que no entenia absolutament res.

 

En cap moment es va parlar de com es va originar la discussió i què va passar, però Ángel va explicar que no podia perdonar-la, mentres que Inma es va mostrar totalment incrèdula. La cara del jove era sospitósa, massa ferma, mentres que la jove no parava de plorar totalment trencada. L’exparella va decidir parlar i Inma li va pregar a Ángel que tornaren a estar junts. El xic continuava mostrant-se distant i en certes ocasions evitava riure. Finalment, els dos es van fer una emotiva abraçada.

 

Ángel i Inma van ser caçats junts

El que sorprén és la reacció d’Ángel, ja que va ser massa estrany. Les xarxes socials parlen d’un muntatge. Podem estar davant d’una gran mentida, ja que Ángel i Inma podrien seguir estant junts. La revista ‘Lecturas’ va publicar el 13 d’octubre unes imàtgens dels dos passejant pel carrer mentres es besaven. Els seguidors del programa no es creuen esta ruptura, ja que fa dos setmanes van ser caçats junts, possiblement abans de l’enregistrament del programa.

 

A demés, Inma va explicar que feia vint dies que no sabia res d’Ángel, de manera que les dates no quadren, ja que la publicació de la revista ‘Lecturas’ va ser fa deu dies. «És un muntatge», han afirmat molts. Cada volta són més els que estudien esta possibilitat en les xarxes socials. A demés molts mitjans han assegurat estos dies que Inma i Ángel estan molt feliços junts.

 

 

 

Últimes notícies

CCOO denuncia impagaments: professors sense cobrar des de novembre i nòmines incompletes

CCOO ha denunciat impagaments i nòmines incompletes en l'educació pública valenciana des de novembre. Educació replica que només hi ha 15 incidències tècniques a Alacant.

MClan, La Fúmiga i El Diluvi lideren el Maror Festival a la Vila Joiosa al juny

La tercera edició del Maror Festival se celebrarà el 26 i 27 de juny a la platja de la Antoneta, a la Vila Joiosa, amb MClan, La Fúmiga i El Diluvi al capdavant. El cartell suma bandes de pop i rock, DJs i una zona gastronòmica; les entrades ja estan disponibles en marorfest.com.

Sanitat diagnostica 66 casos de mutilació genital femenina en 2025 en la Comunitat Valenciana

Sanitat ha diagnosticat 66 dones afectades per mutilació genital femenina en 2025 en la Comunitat Valenciana. L'actualització del protocol i noves ferramentes reforcen la prevenció i el seguiment.

El Suprem obliga a Ábalos i Koldo a comparéixer en persona en l’audiència preliminar del cas Koldo

El Suprem ha rebutjat que José Luis Ábalos i Koldo García seguisquen per videoconferència l'audiència preliminar del dia 12 i els obliga a acudir en persona. La providència arriba després de revisar els seus escrits i informes mèdics i antecedix a l'acte que obrirà la via al juí, previsiblement a l'abril.

Urtasun defén que les llibreries són espais de dinamització i ciutadania crítica

El ministre de Cultura ha reivindicat en el XXVII Congrés de Llibreries el paper de les llibreries com a nodes comunitaris que fomenten pensament lliure. La trobada aborda bibliodiversidad, novetats de Todostuslibros.com i el debat sobre l'IVA cultural.

Morant advertix que cap oligarca tecnològic està per damunt de la sobirania d’un poble

La ministra Diana Morant ha defés que cap empresa, tampoc els anomenats oligarques tecnològics, pot situar-se per damunt de les lleis i la sobirania. Ha respost així al missatge de Pável Dúrov després de l'anunci de restringir l'accés de menors de 16 a les xarxes socials.

22 anys i mig per assassinar a la seua parella amb 18 punyalades a Alcoi

L'Audiència Provincial ha condemnat a un home a 22 anys i mig de presó per assassinar a la seua parella amb almenys 18 punyalades a Alcoi en 2022. El jurat popular va apreciar traïdoria, acarnissament i agreujants de parentiu i discriminació per raó de gènere.

El Govern recorrerà la llei valenciana d’acompanyament per retallar drets LGTBI

Igualtat ha anunciat que presentarà un recurs contra la llei d'acompanyament del Consell per considerar que limita drets del col·lectiu LGTBI i ho farà abans que acabe febrer.