Destapen la mentida d’una parella de ‘La isla de las tentaciones’: «Un muntatge»

 

Este dimecres va finalitzar definitivament la segona edició de ‘La isla de las tentaciones’. En esta última entrega, Sandra Barneda es retrobava amb totes les parelles que havien passat pel programa. La mateixa presentadora es va sorprendre en vore com una de les parelles que més bona relació tenien, havien decidit trencar. Es tracta d’Inma i Ángel, que després d’uns dies en el programa, van decidir abandonar per a anar-se’n junts. Sense dubte, esta parella estava molt enamorada.

 

Inma va ser la que va demanar una foguera de confrontació perquè trobava a faltar al seu nòvio. Ángel no s’ho va pensar dos voltes i va decidir anar-se’n amb ella. Fins i tot, els dos van parlar de viure junts, de casar-se i tindre fills; tot ens indicava que la relació havia de ser idíl·lica. No obstant això, Inma ens va deixar a tots amb la boca ben oberta quan va confessar que havia trencat amb Ángel. Segons el testimoni dels dos, la relació es va trencar arran d’una forta discussió. Sandra Barneda va ser la que va intentar solucionar les coses, ja que no entenia absolutament res.

 

En cap moment es va parlar de com es va originar la discussió i què va passar, però Ángel va explicar que no podia perdonar-la, mentres que Inma es va mostrar totalment incrèdula. La cara del jove era sospitósa, massa ferma, mentres que la jove no parava de plorar totalment trencada. L’exparella va decidir parlar i Inma li va pregar a Ángel que tornaren a estar junts. El xic continuava mostrant-se distant i en certes ocasions evitava riure. Finalment, els dos es van fer una emotiva abraçada.

 

Ángel i Inma van ser caçats junts

El que sorprén és la reacció d’Ángel, ja que va ser massa estrany. Les xarxes socials parlen d’un muntatge. Podem estar davant d’una gran mentida, ja que Ángel i Inma podrien seguir estant junts. La revista ‘Lecturas’ va publicar el 13 d’octubre unes imàtgens dels dos passejant pel carrer mentres es besaven. Els seguidors del programa no es creuen esta ruptura, ja que fa dos setmanes van ser caçats junts, possiblement abans de l’enregistrament del programa.

 

A demés, Inma va explicar que feia vint dies que no sabia res d’Ángel, de manera que les dates no quadren, ja que la publicació de la revista ‘Lecturas’ va ser fa deu dies. «És un muntatge», han afirmat molts. Cada volta són més els que estudien esta possibilitat en les xarxes socials. A demés molts mitjans han assegurat estos dies que Inma i Ángel estan molt feliços junts.

 

 

 

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.