Destapen la mentida d’una parella de ‘La isla de las tentaciones’: «Un muntatge»

 

Este dimecres va finalitzar definitivament la segona edició de ‘La isla de las tentaciones’. En esta última entrega, Sandra Barneda es retrobava amb totes les parelles que havien passat pel programa. La mateixa presentadora es va sorprendre en vore com una de les parelles que més bona relació tenien, havien decidit trencar. Es tracta d’Inma i Ángel, que després d’uns dies en el programa, van decidir abandonar per a anar-se’n junts. Sense dubte, esta parella estava molt enamorada.

 

Inma va ser la que va demanar una foguera de confrontació perquè trobava a faltar al seu nòvio. Ángel no s’ho va pensar dos voltes i va decidir anar-se’n amb ella. Fins i tot, els dos van parlar de viure junts, de casar-se i tindre fills; tot ens indicava que la relació havia de ser idíl·lica. No obstant això, Inma ens va deixar a tots amb la boca ben oberta quan va confessar que havia trencat amb Ángel. Segons el testimoni dels dos, la relació es va trencar arran d’una forta discussió. Sandra Barneda va ser la que va intentar solucionar les coses, ja que no entenia absolutament res.

 

En cap moment es va parlar de com es va originar la discussió i què va passar, però Ángel va explicar que no podia perdonar-la, mentres que Inma es va mostrar totalment incrèdula. La cara del jove era sospitósa, massa ferma, mentres que la jove no parava de plorar totalment trencada. L’exparella va decidir parlar i Inma li va pregar a Ángel que tornaren a estar junts. El xic continuava mostrant-se distant i en certes ocasions evitava riure. Finalment, els dos es van fer una emotiva abraçada.

 

Ángel i Inma van ser caçats junts

El que sorprén és la reacció d’Ángel, ja que va ser massa estrany. Les xarxes socials parlen d’un muntatge. Podem estar davant d’una gran mentida, ja que Ángel i Inma podrien seguir estant junts. La revista ‘Lecturas’ va publicar el 13 d’octubre unes imàtgens dels dos passejant pel carrer mentres es besaven. Els seguidors del programa no es creuen esta ruptura, ja que fa dos setmanes van ser caçats junts, possiblement abans de l’enregistrament del programa.

 

A demés, Inma va explicar que feia vint dies que no sabia res d’Ángel, de manera que les dates no quadren, ja que la publicació de la revista ‘Lecturas’ va ser fa deu dies. «És un muntatge», han afirmat molts. Cada volta són més els que estudien esta possibilitat en les xarxes socials. A demés molts mitjans han assegurat estos dies que Inma i Ángel estan molt feliços junts.

 

 

 

Últimes notícies

Oratge estable este diumenge a la Comunitat amb més calor a l’interior de València

Este diumenge l’oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i més calor a l’interior de València.

Les persones amb diversitat funcional tindran millor accés als jutjats d’Alacant

La Conselleria de Justicia, Transparencia y Participación ha finalitzat unes obres de 371.712 euros per a eliminar barreres i millorar l’accessibilitat a la seu judicial d’Alacant del carrer Pardo Gimeno.

Oratge tranquil este diumenge: temperatures a l’alça i cel poc núvol en la Comunitat

Este diumenge l’oratge serà estable en la Comunitat Valenciana, amb cel poc núvol, vent fluix i temperatures en lleuger ascens, sobretot les màximes a l’interior de la província de València.

Dubljevic penja les botes i el seu mític 14 quedarà retirat al València Basket

Bojan Dubljevic ha anunciat la seua retirada com a jugador professional i el València Basket retirarà el dorsal 14 de la primera plantilla masculina en homenatge al pivot montenegrí.

Crida de la UPV per a ajudar dues germanes de Gaza que han arribat a València

La Universitat Politècnica de València ha obert una campanya per arreplegar 12.000 euros i cobrir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València per continuar estudiant.

Alumnat de música, dansa i arts plàstiques podrà optar a nous premis d’excel·lència a la Comunitat

Educació ha convocat els premis de les ensenyances professionals de Música, Dansa i Arts Plàstiques i Disseny del curs 2025-2026 per a distingir l’esforç i l’excel·lència acadèmica de l’alumnat de la Comunitat Valenciana.

Crida de la UPV per a ajudar dos germanes gazatines que han arribat a València fugint de la guerra

La UPV ha obert una campanya per a arreplegar 12.000 euros i cobrir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València per a continuar estudiant després de fugir de Gaza.

Campanya de la UPV per a ajudar dues germanes refugiades de Gaza que ja estudien a València

La Universitat Politècnica de València ha posat en marxa una campanya per a arreplegar 12.000 euros i cobrir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València per a continuar els seus estudis.