28.9 C
València
Dijous, 17 juliol, 2025

Destapen la mentida d’una parella de ‘La isla de las tentaciones’: «Un muntatge»

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Este dimecres va finalitzar definitivament la segona edició de ‘La isla de las tentaciones’. En esta última entrega, Sandra Barneda es retrobava amb totes les parelles que havien passat pel programa. La mateixa presentadora es va sorprendre en vore com una de les parelles que més bona relació tenien, havien decidit trencar. Es tracta d’Inma i Ángel, que després d’uns dies en el programa, van decidir abandonar per a anar-se’n junts. Sense dubte, esta parella estava molt enamorada.

 

Inma va ser la que va demanar una foguera de confrontació perquè trobava a faltar al seu nòvio. Ángel no s’ho va pensar dos voltes i va decidir anar-se’n amb ella. Fins i tot, els dos van parlar de viure junts, de casar-se i tindre fills; tot ens indicava que la relació havia de ser idíl·lica. No obstant això, Inma ens va deixar a tots amb la boca ben oberta quan va confessar que havia trencat amb Ángel. Segons el testimoni dels dos, la relació es va trencar arran d’una forta discussió. Sandra Barneda va ser la que va intentar solucionar les coses, ja que no entenia absolutament res.

 

En cap moment es va parlar de com es va originar la discussió i què va passar, però Ángel va explicar que no podia perdonar-la, mentres que Inma es va mostrar totalment incrèdula. La cara del jove era sospitósa, massa ferma, mentres que la jove no parava de plorar totalment trencada. L’exparella va decidir parlar i Inma li va pregar a Ángel que tornaren a estar junts. El xic continuava mostrant-se distant i en certes ocasions evitava riure. Finalment, els dos es van fer una emotiva abraçada.

 

Ángel i Inma van ser caçats junts

El que sorprén és la reacció d’Ángel, ja que va ser massa estrany. Les xarxes socials parlen d’un muntatge. Podem estar davant d’una gran mentida, ja que Ángel i Inma podrien seguir estant junts. La revista ‘Lecturas’ va publicar el 13 d’octubre unes imàtgens dels dos passejant pel carrer mentres es besaven. Els seguidors del programa no es creuen esta ruptura, ja que fa dos setmanes van ser caçats junts, possiblement abans de l’enregistrament del programa.

 

A demés, Inma va explicar que feia vint dies que no sabia res d’Ángel, de manera que les dates no quadren, ja que la publicació de la revista ‘Lecturas’ va ser fa deu dies. «És un muntatge», han afirmat molts. Cada volta són més els que estudien esta possibilitat en les xarxes socials. A demés molts mitjans han assegurat estos dies que Inma i Ángel estan molt feliços junts.

 

 

 

Últimes notícies

Vicent Mompó nega haver parlat amb Carlos Mazón sobre l’ÉS-Alert durant la DANA del 29 d’octubre

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, declara davant la jutgessa que no va tractar el sistema d'alerta ÉS-Alert amb el president Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre, assenyalant que este missatge va començar a considerar-se rellevant a partir de les 19.00 hores, quan es va alertar sobre el possible col·lapse de la presa de Forata.

Àmplies concentracions a València, Alacant i Castelló contra les retallades del Consell

Entitats socials i sindicats es mobilitzen a València, Alacant i Castelló per a protestar contra les polítiques de retallades del Consell, denunciant afectar drets culturals, socials i servicis públics.

Vicent Mompó assegura que no va parlar amb Carlos Mazón sobre l’ÉS-Alert el dia de la DANA

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, va declarar que el 29 d'octubre no va parlar amb el president Carlos Mazón sobre el sistema d'alerta ÉS-Alert, que per a ell va començar a existir a les 19.00 hores durant la DANA.

Protestes a València, Alacant i Castelló contra les retallades del Consell en servicis públics

Entitats socials i sindicats es manifesten a València, Alacant i Castelló contra les retallades en drets i servicis públics aprovats pel Consell amb suport de l'extrema dreta.

Detingut un conductor després d’atropellar a un pare i els seus dos fills a Xàbia

Un conductor de 50 anys va ser detingut a Xàbia després d'atropellar a un pare i els seus fills de 2 i 5 anys en un pas de zebra, amb ferides de diversa gravetat.

Vicent Mompó assegura davant la jutgessa no haver parlat amb Carlos Mazón sobre ES-Alert el dia de la DANA

Vicent Mompó, president de la Diputació de València, va declarar que no va parlar amb Carlos Mazón sobre el sistema ÉS-Alert fins que es va alertar del possible col·lapse de la presa de Forata el 29 d'octubre, dia de la DANA.

Darius Thompson s’incorpora al València Basket després de la negativa del Baskonia a igualar l’oferta

Darius Thompson jugarà a València Basket després que el Baskonia no igualara l'oferta de 9,5 milions d'euros per tres anys presentada per l'equip valencià.

Diversos vianants, inclosos dos xiquets, resulten ferits després de ser atropellats per un cotxe a Xàbia (Alacant)

Un cotxe atropella a diversos vianants, entre ells dos menors, en un pas de zebra a Xàbia, Alacant. El conductor ha sigut detingut i els ferits traslladats a l'hospital.