Mor l’actriu Isabel Torres, coneguda pel seu paper a la sèrie ‘Veneno’

Primer pla d'Isabel Torres

Isabel Torres ha mort de càncer | GTRES

Aquest divendres ha mort l’actriu Isabel Torres als 52 anys, cèlebre pel seu paper protagonista com a Cristina Ortiz ‘La Veneno’, en la sèrie d’Atresmedia Veneno.

Víctima d’un càncer de pulmó amb metàstasi en els ossos, l’estat de la intèrpret canària havia empitjorat en els darrers mesos. La notícia l’han comunicat els seus familiars al seu compte en la xarxa social Instagram, on es comunicava amb els seus seguidors i mostrava el seu paper reivindicatiu en la lluita pels drets del col·lectiu LGTBI.

«Hui, 11 de febrer de 2022, acomiadem a Isabel. Encara que la seua família i amics sentim profundament la seua pèrdua, sabem que allà on vaja es divertirà com només ella sap», resa el text emés per la seua família, on també han agraït les mostres «d’afecte i preocupació» rebudes des de març de 2020, quan va anunciar que patia la malaltia.

 

Nascuda en l’any 1969 en Las Palmas de Gran Canaria, Torres va participar en la seua primera cinta cinematogràfica en l’any 1996 en Fotos. En 2005 va fer història en ser la primera candidata transsexual com a Regna del Carnaval i en 2008, reprengué la seua vida dramatúrgica amb Camino a la locura.

No obstant això, el seu paper més destacat li va arribar amb la sèrie d’Atresplayer Premium Veneno de Los Javis, amb el qual va tindre rellevància nacional i internacional i va guanyar el Premi Ondas 2020 a millor actriu de ficció.

Després de fer públic la malaltia que patia i ja en novembre de 2021 va emetre un missatge al seu compte d’Instagram on deia que el pronòstic havia empitjorat i s’acomiadava dels seus fans. «Ha sigut un plaer conéixer-los, estar amb vostés i viure aquesta experiència tan bonica anomenada vida», va indicar Torres.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.