Mor l’actriu Isabel Torres, coneguda pel seu paper a la sèrie ‘Veneno’

Primer pla d'Isabel Torres

Isabel Torres ha mort de càncer | GTRES

Aquest divendres ha mort l’actriu Isabel Torres als 52 anys, cèlebre pel seu paper protagonista com a Cristina Ortiz ‘La Veneno’, en la sèrie d’Atresmedia Veneno.

Víctima d’un càncer de pulmó amb metàstasi en els ossos, l’estat de la intèrpret canària havia empitjorat en els darrers mesos. La notícia l’han comunicat els seus familiars al seu compte en la xarxa social Instagram, on es comunicava amb els seus seguidors i mostrava el seu paper reivindicatiu en la lluita pels drets del col·lectiu LGTBI.

«Hui, 11 de febrer de 2022, acomiadem a Isabel. Encara que la seua família i amics sentim profundament la seua pèrdua, sabem que allà on vaja es divertirà com només ella sap», resa el text emés per la seua família, on també han agraït les mostres «d’afecte i preocupació» rebudes des de març de 2020, quan va anunciar que patia la malaltia.

 

Nascuda en l’any 1969 en Las Palmas de Gran Canaria, Torres va participar en la seua primera cinta cinematogràfica en l’any 1996 en Fotos. En 2005 va fer història en ser la primera candidata transsexual com a Regna del Carnaval i en 2008, reprengué la seua vida dramatúrgica amb Camino a la locura.

No obstant això, el seu paper més destacat li va arribar amb la sèrie d’Atresplayer Premium Veneno de Los Javis, amb el qual va tindre rellevància nacional i internacional i va guanyar el Premi Ondas 2020 a millor actriu de ficció.

Després de fer públic la malaltia que patia i ja en novembre de 2021 va emetre un missatge al seu compte d’Instagram on deia que el pronòstic havia empitjorat i s’acomiadava dels seus fans. «Ha sigut un plaer conéixer-los, estar amb vostés i viure aquesta experiència tan bonica anomenada vida», va indicar Torres.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU