Mor l’actriu Isabel Torres, coneguda pel seu paper a la sèrie ‘Veneno’

Primer pla d'Isabel Torres

Isabel Torres ha mort de càncer | GTRES

Aquest divendres ha mort l’actriu Isabel Torres als 52 anys, cèlebre pel seu paper protagonista com a Cristina Ortiz ‘La Veneno’, en la sèrie d’Atresmedia Veneno.

Víctima d’un càncer de pulmó amb metàstasi en els ossos, l’estat de la intèrpret canària havia empitjorat en els darrers mesos. La notícia l’han comunicat els seus familiars al seu compte en la xarxa social Instagram, on es comunicava amb els seus seguidors i mostrava el seu paper reivindicatiu en la lluita pels drets del col·lectiu LGTBI.

“Hui, 11 de febrer de 2022, acomiadem a Isabel. Encara que la seua família i amics sentim profundament la seua pèrdua, sabem que allà on vaja es divertirà com només ella sap”, resa el text emés per la seua família, on també han agraït les mostres “d’afecte i preocupació” rebudes des de març de 2020, quan va anunciar que patia la malaltia.

 

Nascuda en l’any 1969 en Las Palmas de Gran Canaria, Torres va participar en la seua primera cinta cinematogràfica en l’any 1996 en Fotos. En 2005 va fer història en ser la primera candidata transsexual com a Regna del Carnaval i en 2008, reprengué la seua vida dramatúrgica amb Camino a la locura.

No obstant això, el seu paper més destacat li va arribar amb la sèrie d’Atresplayer Premium Veneno de Los Javis, amb el qual va tindre rellevància nacional i internacional i va guanyar el Premi Ondas 2020 a millor actriu de ficció.

Després de fer públic la malaltia que patia i ja en novembre de 2021 va emetre un missatge al seu compte d’Instagram on deia que el pronòstic havia empitjorat i s’acomiadava dels seus fans. “Ha sigut un plaer conéixer-los, estar amb vostés i viure aquesta experiència tan bonica anomenada vida”, va indicar Torres.

Últimes notícies

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.

Scariolo reivindica al Reial Madrid abans de la Final Four malgrat les baixes de Tavares i Len

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb il·lusió i recalca que el Reial Madrid sempre competix, malgrat les importants baixes de Walter Tavares i Alex Len en el joc interior.

La ZAS de Russafa entra en vigor mentres València analitza el recurs de les discoteques

La Zona Acústicament Saturada de Russafa s'aplicarà des de demà amb límits a l'hostaleria, mentres l'Ajuntament estudia el recurs de les discoteques del carrer Tomasos.

Educació i sindicats encaren una tercera reunió clau en el sèptim dia de vaga docent

Educació i sindicats inicien la seua tercera reunió per a intentar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana, que complix set dies.

Teatre Magnètic impulsa el pensament crític enfront de les pseudociències en el CCCC

El Centre del Carme presenta Teatre Magnètic, primera mostra a València de Pablo Helguera, que usa el mesmerisme per a qüestionar les pseudociències i reforçar el pensament crític.

La defensa de Pradas reforça davant el CGPJ la seua queixa per l’actuació de la jutgessa en la causa de la dana

La defensa de la exconsellera Salomé Pradas ha presentat un nou escrit al CGPJ en el qual denuncia la falta d'avanços en la seua queixa per la instrucció de la causa de la dana i amplia els seus retrets a la magistrada.

Els Arts anuncia quatre noves produccions d’òpera i consolida el seu equilibri econòmic per a 2026-2027

Els Arts estrenarà quatre noves produccions d'òpera en la temporada 2026-2027, amb títols com Carmen i Simon Boccanegra, i confirma un sòlid equilibri pressupostari.

La Comunitat Valenciana frega el 81% d’ocupació hotelera en la primera mitat de maig

L'ocupació hotelera mitjana en la Comunitat Valenciana va aconseguir el 80,8% en la primera quinzena de maig, 1,5 punts més que en 2025, amb València i Benidorm al capdavant i Castelló com el destí que més creix.