Mor l’actriu Isabel Torres, coneguda pel seu paper a la sèrie ‘Veneno’

Primer pla d'Isabel Torres

Isabel Torres ha mort de càncer | GTRES

Aquest divendres ha mort l’actriu Isabel Torres als 52 anys, cèlebre pel seu paper protagonista com a Cristina Ortiz ‘La Veneno’, en la sèrie d’Atresmedia Veneno.

Víctima d’un càncer de pulmó amb metàstasi en els ossos, l’estat de la intèrpret canària havia empitjorat en els darrers mesos. La notícia l’han comunicat els seus familiars al seu compte en la xarxa social Instagram, on es comunicava amb els seus seguidors i mostrava el seu paper reivindicatiu en la lluita pels drets del col·lectiu LGTBI.

«Hui, 11 de febrer de 2022, acomiadem a Isabel. Encara que la seua família i amics sentim profundament la seua pèrdua, sabem que allà on vaja es divertirà com només ella sap», resa el text emés per la seua família, on també han agraït les mostres «d’afecte i preocupació» rebudes des de març de 2020, quan va anunciar que patia la malaltia.

 

Nascuda en l’any 1969 en Las Palmas de Gran Canaria, Torres va participar en la seua primera cinta cinematogràfica en l’any 1996 en Fotos. En 2005 va fer història en ser la primera candidata transsexual com a Regna del Carnaval i en 2008, reprengué la seua vida dramatúrgica amb Camino a la locura.

No obstant això, el seu paper més destacat li va arribar amb la sèrie d’Atresplayer Premium Veneno de Los Javis, amb el qual va tindre rellevància nacional i internacional i va guanyar el Premi Ondas 2020 a millor actriu de ficció.

Després de fer públic la malaltia que patia i ja en novembre de 2021 va emetre un missatge al seu compte d’Instagram on deia que el pronòstic havia empitjorat i s’acomiadava dels seus fans. «Ha sigut un plaer conéixer-los, estar amb vostés i viure aquesta experiència tan bonica anomenada vida», va indicar Torres.

Últimes notícies

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.