Mor l’actriu Isabel Torres, coneguda pel seu paper a la sèrie ‘Veneno’

Primer pla d'Isabel Torres

Isabel Torres ha mort de càncer | GTRES

Aquest divendres ha mort l’actriu Isabel Torres als 52 anys, cèlebre pel seu paper protagonista com a Cristina Ortiz ‘La Veneno’, en la sèrie d’Atresmedia Veneno.

Víctima d’un càncer de pulmó amb metàstasi en els ossos, l’estat de la intèrpret canària havia empitjorat en els darrers mesos. La notícia l’han comunicat els seus familiars al seu compte en la xarxa social Instagram, on es comunicava amb els seus seguidors i mostrava el seu paper reivindicatiu en la lluita pels drets del col·lectiu LGTBI.

«Hui, 11 de febrer de 2022, acomiadem a Isabel. Encara que la seua família i amics sentim profundament la seua pèrdua, sabem que allà on vaja es divertirà com només ella sap», resa el text emés per la seua família, on també han agraït les mostres «d’afecte i preocupació» rebudes des de març de 2020, quan va anunciar que patia la malaltia.

 

Nascuda en l’any 1969 en Las Palmas de Gran Canaria, Torres va participar en la seua primera cinta cinematogràfica en l’any 1996 en Fotos. En 2005 va fer història en ser la primera candidata transsexual com a Regna del Carnaval i en 2008, reprengué la seua vida dramatúrgica amb Camino a la locura.

No obstant això, el seu paper més destacat li va arribar amb la sèrie d’Atresplayer Premium Veneno de Los Javis, amb el qual va tindre rellevància nacional i internacional i va guanyar el Premi Ondas 2020 a millor actriu de ficció.

Després de fer públic la malaltia que patia i ja en novembre de 2021 va emetre un missatge al seu compte d’Instagram on deia que el pronòstic havia empitjorat i s’acomiadava dels seus fans. «Ha sigut un plaer conéixer-los, estar amb vostés i viure aquesta experiència tan bonica anomenada vida», va indicar Torres.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU