Mor Sebastián Boscán, Leandro en ‘Pasión de Gavilanes’, als 41 anys

 

Encara que el seu paper no interpretara a cap dels germans Reis, Sebastián Boscán i el seu eixelebrat personatge de Leandro es van fer un lloc en els cors dels seguidors de ‘Pasión de Gavilanes’.

Un càncer d’estómac ha posat fi a la vida de Sebastián Boscán

 

Sebastián Boscán ha mort a causa d’un càncer d’estómac, als seus 41 anys. L’actor portava temps bregant contra la malaltia fins que diumenge passat 28 de novembre va morir a Medellín.

Ha sigut el periodista Carlos Ochoa, amic pròxim a l’actor, qui ha comunicat oficialment la notícia a través de les seues xarxes socials. Ochoa ha publicat imatges del funeral i fins i tot, diferents dedicatòries a Boscán per a retre-li homenatge: «Em fa mal en l’ànima la teua partida. Gràcies, amic per tants personatges inoblidables. Sembla mentida dir això. Descansa en pau Sebastián, estic en xoc», escrivia en una de les seues publicacions.

 

Al seu comiat s’han unit personalitats del món de ‘Pasión de Gavilanes’, a pesar que Sebastián Boscán ja va avisar que no anava a estar en la nova temporada de la telenovel·la.

El seu fidel company en la sèrie, Giovanni Suárez (Benito) no ha pogut resistir-se a donar-li un últim adeu i ha publicat en Instagram una commovedora foto que resava: «El meu germà feliç viatge que el senyor et tinga en la seua santa presència, Sebitas vosté sempre estarà en el meu cor, gràcies per ser el meu germà, el meu amic, com ens divertim i quantes coses tan boniques vivim que quedaran per sempre en la meua ànima, feliç viatge bro i vole, vole molt alt.

 

 

Les marxes de Sebastián en el món de la televisió van començar quan només comptava amb 21 anys. El jove va començar en ‘La Venganza’, una telenovel·la colombiana en la qual va donar vida a Marco Tulio. A partir d’ací, l’actor va continuar treballant en sèries com ‘La ley del corazón’, ‘La reina del sur’, ‘Es Estilista o ‘Sin senos no ha paraíso’’.

Últimes notícies

Alerta taronja per pluges fortes a l’interior de Castelló i València este dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat per a dissabte l’alerta taronja per pluges i tronades a l’interior nord de Castelló i per pluges a l’interior nord de València, a més de diverses alertes grogues per pluja, tronades i temperatures altes al litoral.

Foios estrena un gran mural en homenatge a Ferran Torres al poliesportiu municipal

Foios ha estrenat un mural gegant al poliesportiu municipal dedicat a Ferran Torres, autor del gol que va donar a Espanya el seu segon Mundial. L’Ajuntament també ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

El PSPV acusa el Consell de encarir de nou la vivenda protegida i fer-la inassolible

El PSPV-PSOE ha acusat el Consell del PP d’haver encarit de nou el mòdul de vivenda protegida a la Comunitat Valenciana fins als 2.568 euros per metre quadrat, fet que, segons el partit, la fa cada vegada més inassolible per a famílies, jóvens i classes mitjanes. Els socialistes critiquen també l’oportunitat de la publicació en ple període vacacional i reclamen al president Juanfran Pérez Llorca que revertisca l’augment i revise la seua política d’habitatge.

Així funcionarà la nova política d’entrades del Levante al Ciutat de València

El Levante ha estrenat una política d’entrades amb preus dinàmics i avantatges per als aficionats amb Carnet Simpatizante, així com descomptes per als abonats. El club també incentiva que els socis alliberen el seient quan no puguen acudir.

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.

Quaranta atesos durant la Nit de l’Albà d’Elx, amb dues ferides greus

La Nit de l'Albà d'Elx ha deixat 40 persones ateses, majoritàriament per lesions lleus, encara que dues menors han patit danys més greus per cremades i impacte de canyes.