Mor Sebastián Boscán, Leandro en ‘Pasión de Gavilanes’, als 41 anys

 

Encara que el seu paper no interpretara a cap dels germans Reis, Sebastián Boscán i el seu eixelebrat personatge de Leandro es van fer un lloc en els cors dels seguidors de ‘Pasión de Gavilanes’.

Un càncer d’estómac ha posat fi a la vida de Sebastián Boscán

 

Sebastián Boscán ha mort a causa d’un càncer d’estómac, als seus 41 anys. L’actor portava temps bregant contra la malaltia fins que diumenge passat 28 de novembre va morir a Medellín.

Ha sigut el periodista Carlos Ochoa, amic pròxim a l’actor, qui ha comunicat oficialment la notícia a través de les seues xarxes socials. Ochoa ha publicat imatges del funeral i fins i tot, diferents dedicatòries a Boscán per a retre-li homenatge: «Em fa mal en l’ànima la teua partida. Gràcies, amic per tants personatges inoblidables. Sembla mentida dir això. Descansa en pau Sebastián, estic en xoc», escrivia en una de les seues publicacions.

 

Al seu comiat s’han unit personalitats del món de ‘Pasión de Gavilanes’, a pesar que Sebastián Boscán ja va avisar que no anava a estar en la nova temporada de la telenovel·la.

El seu fidel company en la sèrie, Giovanni Suárez (Benito) no ha pogut resistir-se a donar-li un últim adeu i ha publicat en Instagram una commovedora foto que resava: «El meu germà feliç viatge que el senyor et tinga en la seua santa presència, Sebitas vosté sempre estarà en el meu cor, gràcies per ser el meu germà, el meu amic, com ens divertim i quantes coses tan boniques vivim que quedaran per sempre en la meua ànima, feliç viatge bro i vole, vole molt alt.

 

 

Les marxes de Sebastián en el món de la televisió van començar quan només comptava amb 21 anys. El jove va començar en ‘La Venganza’, una telenovel·la colombiana en la qual va donar vida a Marco Tulio. A partir d’ací, l’actor va continuar treballant en sèries com ‘La ley del corazón’, ‘La reina del sur’, ‘Es Estilista o ‘Sin senos no ha paraíso’’.

Últimes notícies

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.