13.6 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Mor Sebastián Boscán, Leandro en ‘Pasión de Gavilanes’, als 41 anys

 

Encara que el seu paper no interpretara a cap dels germans Reis, Sebastián Boscán i el seu eixelebrat personatge de Leandro es van fer un lloc en els cors dels seguidors de ‘Pasión de Gavilanes’.

Un càncer d’estómac ha posat fi a la vida de Sebastián Boscán

 

Sebastián Boscán ha mort a causa d’un càncer d’estómac, als seus 41 anys. L’actor portava temps bregant contra la malaltia fins que diumenge passat 28 de novembre va morir a Medellín.

Ha sigut el periodista Carlos Ochoa, amic pròxim a l’actor, qui ha comunicat oficialment la notícia a través de les seues xarxes socials. Ochoa ha publicat imatges del funeral i fins i tot, diferents dedicatòries a Boscán per a retre-li homenatge: “Em fa mal en l’ànima la teua partida. Gràcies, amic per tants personatges inoblidables. Sembla mentida dir això. Descansa en pau Sebastián, estic en xoc”, escrivia en una de les seues publicacions.

 

Al seu comiat s’han unit personalitats del món de ‘Pasión de Gavilanes’, a pesar que Sebastián Boscán ja va avisar que no anava a estar en la nova temporada de la telenovel·la.

El seu fidel company en la sèrie, Giovanni Suárez (Benito) no ha pogut resistir-se a donar-li un últim adeu i ha publicat en Instagram una commovedora foto que resava: “El meu germà feliç viatge que el senyor et tinga en la seua santa presència, Sebitas vosté sempre estarà en el meu cor, gràcies per ser el meu germà, el meu amic, com ens divertim i quantes coses tan boniques vivim que quedaran per sempre en la meua ànima, feliç viatge bro i vole, vole molt alt.

 

 

Les marxes de Sebastián en el món de la televisió van començar quan només comptava amb 21 anys. El jove va començar en ‘La Venganza’, una telenovel·la colombiana en la qual va donar vida a Marco Tulio. A partir d’ací, l’actor va continuar treballant en sèries com ‘La ley del corazón’, ‘La reina del sur’, ‘Es Estilista o ‘Sin senos no ha paraíso’’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat este diumenge MVP de la Copa del Rei després de liderar el triomf del Baskonia davant el Reial Madrid per 89-100. Va firmar 22 punts, 11 rebots i un 38 de valoració, el més alt de la final.

89-100: Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest coronen al Baskonia davant el Reial Madrid

El Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 89-100 al Reial Madrid. El trident Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest va sumar 73 punts i Howard va resoldre al final.

El Baskonia conquista la seua sèptima Copa del Rei 17 anys després en superar al Reial Madrid (89-100)

El Kosner Baskonia es va imposar 89-100 al Reial Madrid en una final igualada disputada en el Roig Arena. Va aconseguir la seua sèptima Copa del Rei i va frenar l'intent blanc de conquistar la trentena.

Les falleres majors de València encenen la Crida i conviden a viure la millor festa del món

Carmen Prades i Marta Mercader han obert la Crida des de les Torres de Serrans i conviden al món a sumar-se a les Falles de 2026. L'alcaldessa ha entregat simbòlicament les claus en el desé aniversari com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat

El Roig Arena tanca la Copa amb 15.314 espectadors i frega el rècord històric

La final de la Copa del Rei a València va reunir 15.314 aficionats, el millor registre de 2026 i a només 152 del rècord absolut del torneig. Quatre partits van superar els 15.000 assistents.