Mor Sebastián Boscán, Leandro en ‘Pasión de Gavilanes’, als 41 anys

 

Encara que el seu paper no interpretara a cap dels germans Reis, Sebastián Boscán i el seu eixelebrat personatge de Leandro es van fer un lloc en els cors dels seguidors de ‘Pasión de Gavilanes’.

Un càncer d’estómac ha posat fi a la vida de Sebastián Boscán

 

Sebastián Boscán ha mort a causa d’un càncer d’estómac, als seus 41 anys. L’actor portava temps bregant contra la malaltia fins que diumenge passat 28 de novembre va morir a Medellín.

Ha sigut el periodista Carlos Ochoa, amic pròxim a l’actor, qui ha comunicat oficialment la notícia a través de les seues xarxes socials. Ochoa ha publicat imatges del funeral i fins i tot, diferents dedicatòries a Boscán per a retre-li homenatge: «Em fa mal en l’ànima la teua partida. Gràcies, amic per tants personatges inoblidables. Sembla mentida dir això. Descansa en pau Sebastián, estic en xoc», escrivia en una de les seues publicacions.

 

Al seu comiat s’han unit personalitats del món de ‘Pasión de Gavilanes’, a pesar que Sebastián Boscán ja va avisar que no anava a estar en la nova temporada de la telenovel·la.

El seu fidel company en la sèrie, Giovanni Suárez (Benito) no ha pogut resistir-se a donar-li un últim adeu i ha publicat en Instagram una commovedora foto que resava: «El meu germà feliç viatge que el senyor et tinga en la seua santa presència, Sebitas vosté sempre estarà en el meu cor, gràcies per ser el meu germà, el meu amic, com ens divertim i quantes coses tan boniques vivim que quedaran per sempre en la meua ànima, feliç viatge bro i vole, vole molt alt.

 

 

Les marxes de Sebastián en el món de la televisió van començar quan només comptava amb 21 anys. El jove va començar en ‘La Venganza’, una telenovel·la colombiana en la qual va donar vida a Marco Tulio. A partir d’ací, l’actor va continuar treballant en sèries com ‘La ley del corazón’, ‘La reina del sur’, ‘Es Estilista o ‘Sin senos no ha paraíso’’.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.