Mor Sebastián Boscán, Leandro en ‘Pasión de Gavilanes’, als 41 anys

 

Encara que el seu paper no interpretara a cap dels germans Reis, Sebastián Boscán i el seu eixelebrat personatge de Leandro es van fer un lloc en els cors dels seguidors de ‘Pasión de Gavilanes’.

Un càncer d’estómac ha posat fi a la vida de Sebastián Boscán

 

Sebastián Boscán ha mort a causa d’un càncer d’estómac, als seus 41 anys. L’actor portava temps bregant contra la malaltia fins que diumenge passat 28 de novembre va morir a Medellín.

Ha sigut el periodista Carlos Ochoa, amic pròxim a l’actor, qui ha comunicat oficialment la notícia a través de les seues xarxes socials. Ochoa ha publicat imatges del funeral i fins i tot, diferents dedicatòries a Boscán per a retre-li homenatge: «Em fa mal en l’ànima la teua partida. Gràcies, amic per tants personatges inoblidables. Sembla mentida dir això. Descansa en pau Sebastián, estic en xoc», escrivia en una de les seues publicacions.

 

Al seu comiat s’han unit personalitats del món de ‘Pasión de Gavilanes’, a pesar que Sebastián Boscán ja va avisar que no anava a estar en la nova temporada de la telenovel·la.

El seu fidel company en la sèrie, Giovanni Suárez (Benito) no ha pogut resistir-se a donar-li un últim adeu i ha publicat en Instagram una commovedora foto que resava: «El meu germà feliç viatge que el senyor et tinga en la seua santa presència, Sebitas vosté sempre estarà en el meu cor, gràcies per ser el meu germà, el meu amic, com ens divertim i quantes coses tan boniques vivim que quedaran per sempre en la meua ànima, feliç viatge bro i vole, vole molt alt.

 

 

Les marxes de Sebastián en el món de la televisió van començar quan només comptava amb 21 anys. El jove va començar en ‘La Venganza’, una telenovel·la colombiana en la qual va donar vida a Marco Tulio. A partir d’ací, l’actor va continuar treballant en sèries com ‘La ley del corazón’, ‘La reina del sur’, ‘Es Estilista o ‘Sin senos no ha paraíso’’.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.