El nou projecte de Javier Cardenas després del seu acomiadament fulminant d’Europa FM

 

Després de la seua forçosa eixida d’Europa FM, Javier Cárdenas ha aconseguit trobar un nou treball en un mitjà de comunicació. Segons ha avançat en exclusiva ‘YOTELE’, el periodista català ha arribat a un acord amb Eduardo Inda i ha fitxat per Okdiario.

 

Segons ha explicat el propi Cárdenas a través del seu compte d’Instagram, durant aquests mesos ha rebut diverses ofertes laborals tant de ràdio com de televisió, però finalment, el locutor ha acceptat l’oferta d’Inda per a incorporar-se al diari digital que cada dia exerceix d’extrem assot de Pedro Sánchez i Unidas Podemos.

 

La missió de Javier Cárdenas en ‘Okdiario’

Tal com ha informat ‘Yotele’, Javier Cárdenas s’encarregarà de presentar un podcast diari que es penjarà als matins, emulant al morning show ‘Levántate y Cárdenas’, que el català va conduir amb gran èxit durant 16 temporades, primer en Cadena Dial i després a Europa FM.

 

D’altra banda, tot sembla indicar que la major part de l’equip que tenia en la ràdio no li acompanyarà en aquesta nova etapa professional, encara que sí que sobreviurà algun col·laborador com Albert Lesán o José Luis Cantón. El nou espai de Javier Cárdenas es gravarà la vesprada anterior a la seua emissió, com feia en els seus primers anys com a periodista en la ràdio musical d’Atresmedia.

 

D’aquesta manera, el cunyat d’Alfonso Arús començarà un nou projecte després del seu acomiadament fulminant d’Europa FM el passat mes d’abril. La cadena va mantindre una tempestuosa relació amb el presentador i després de múltiples polèmiques va decidir prescindir de Cárdenas de manera precipitada, dos mesos abans del que estava previst.

Últimes notícies

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.

Avís de crescudes sobtades en barrancs i rius menuts de Castelló este divendres

La Confederación Hidrográfica del Ebro ha alertat de possibles crescudes sobtades en barrancs i cursos menuts de Castelló i altres províncies per la vesprada d'este divendres, davant els avisos grocs per pluges intenses i tempestes de l'Aemet.
FILMOTECA D'ESTIU