El nou projecte de Javier Cardenas després del seu acomiadament fulminant d’Europa FM

 

Després de la seua forçosa eixida d’Europa FM, Javier Cárdenas ha aconseguit trobar un nou treball en un mitjà de comunicació. Segons ha avançat en exclusiva ‘YOTELE’, el periodista català ha arribat a un acord amb Eduardo Inda i ha fitxat per Okdiario.

 

Segons ha explicat el propi Cárdenas a través del seu compte d’Instagram, durant aquests mesos ha rebut diverses ofertes laborals tant de ràdio com de televisió, però finalment, el locutor ha acceptat l’oferta d’Inda per a incorporar-se al diari digital que cada dia exerceix d’extrem assot de Pedro Sánchez i Unidas Podemos.

 

La missió de Javier Cárdenas en ‘Okdiario’

Tal com ha informat ‘Yotele’, Javier Cárdenas s’encarregarà de presentar un podcast diari que es penjarà als matins, emulant al morning show ‘Levántate y Cárdenas’, que el català va conduir amb gran èxit durant 16 temporades, primer en Cadena Dial i després a Europa FM.

 

D’altra banda, tot sembla indicar que la major part de l’equip que tenia en la ràdio no li acompanyarà en aquesta nova etapa professional, encara que sí que sobreviurà algun col·laborador com Albert Lesán o José Luis Cantón. El nou espai de Javier Cárdenas es gravarà la vesprada anterior a la seua emissió, com feia en els seus primers anys com a periodista en la ràdio musical d’Atresmedia.

 

D’aquesta manera, el cunyat d’Alfonso Arús començarà un nou projecte després del seu acomiadament fulminant d’Europa FM el passat mes d’abril. La cadena va mantindre una tempestuosa relació amb el presentador i després de múltiples polèmiques va decidir prescindir de Cárdenas de manera precipitada, dos mesos abans del que estava previst.

Últimes notícies

El Villarreal perd pólvora: marca la mitat de gols que fa un any

El Villarreal ha reduït a la mitat la seua efectivitat golejadora en les tres primeres jornades respecte a la passada temporada, amb només quatre gols en 19 remats a porta.

Setembre clau per al Valencia amb Barcelona, Sevilla, Alavés i Real Sociedad

El Valencia encararà un mes de setembre molt dur a LaLiga, amb quatre partits davant rivals de la part alta, després d’haver iniciat la Lliga en zona de descens.

L’or mundial de Marina Cortelles i Lucía Muñoz ompli d’orgull l’esport valencià

Marina Cortelles i Lucía Muñoz, integrants de la selecció espanyola de gimnàstica rítmica, han sigut rebudes per Juanfran Pérez Llorca després d’aconseguir un or mundial a Frankfurt. El president ha remarcat que el seu èxit és un orgull per a la Comunitat Valenciana i un referent per a milers de jóvens esportistes.

Alicant accelera els tràmits per a impulsar més de 10.000 vivendes en nous barris

L’Ajuntament d’Alacant ha avançat en el desbloqueig i tramitació de diversos sectors urbanístics que permetran construir més de 10.000 vivendes en diferents barris, combinant habitatge lliure i protegit. El pla s’emmarca en el nou Pla General Estructural, que preveu fins a 44.000 vivendes noves a la ciutat.

Dinou noves places estructurals al Clínic de València per a reforçar l’assistència en 2026

La Conselleria de Sanitat ha creat des de gener 19 places estructurals al Clínic de València, 17 de facultatius i 2 de zeladors, per a reforçar l’atenció i estabilitzar les plantilles.

Compromís exigeix a Caballero explicacions per la gestió de l’incendi de la Devesa de El Saler

Compromís ha reclamat la compareixença del regidor Juan Carlos Caballero per a aclarir la gestió del dispositiu en l’incendi de la Devesa de El Saler i ha denunciat possibles mancances de mitjans, inversió en prevenció i places vacants en Bombers. La coalició vincula la resposta a l’emergència amb la baixa execució d’inversions municipals i amb la no sol·licitud d’ajudes autonòmiques enguany.

Nou pont sobre el barranc del Poyo a Paiporta amb quasi 9 milions d’euros europeus

Paiporta destinarà 8,97 milions del Pla EDIL DANA a construir un nou pont sobre el barranc del Poyo, vivendes socials i un centre intergeneracional, a més de millores de mobilitat.

El PSPV es desmarca de la concentració de suport a Ceuta convocada per PP i Vox

Diana Morant ha confirmat que el PSPV-PSOE no participarà en la concentració de dimecres en suport a Ceuta, que associa a PP i Vox, i ha reivindicat una resposta centrada en la crisi humanitària i la protecció de la infància.