El nou projecte de Javier Cardenas després del seu acomiadament fulminant d’Europa FM

 

Després de la seua forçosa eixida d’Europa FM, Javier Cárdenas ha aconseguit trobar un nou treball en un mitjà de comunicació. Segons ha avançat en exclusiva ‘YOTELE’, el periodista català ha arribat a un acord amb Eduardo Inda i ha fitxat per Okdiario.

 

Segons ha explicat el propi Cárdenas a través del seu compte d’Instagram, durant aquests mesos ha rebut diverses ofertes laborals tant de ràdio com de televisió, però finalment, el locutor ha acceptat l’oferta d’Inda per a incorporar-se al diari digital que cada dia exerceix d’extrem assot de Pedro Sánchez i Unidas Podemos.

 

La missió de Javier Cárdenas en ‘Okdiario’

Tal com ha informat ‘Yotele’, Javier Cárdenas s’encarregarà de presentar un podcast diari que es penjarà als matins, emulant al morning show ‘Levántate y Cárdenas’, que el català va conduir amb gran èxit durant 16 temporades, primer en Cadena Dial i després a Europa FM.

 

D’altra banda, tot sembla indicar que la major part de l’equip que tenia en la ràdio no li acompanyarà en aquesta nova etapa professional, encara que sí que sobreviurà algun col·laborador com Albert Lesán o José Luis Cantón. El nou espai de Javier Cárdenas es gravarà la vesprada anterior a la seua emissió, com feia en els seus primers anys com a periodista en la ràdio musical d’Atresmedia.

 

D’aquesta manera, el cunyat d’Alfonso Arús començarà un nou projecte després del seu acomiadament fulminant d’Europa FM el passat mes d’abril. La cadena va mantindre una tempestuosa relació amb el presentador i després de múltiples polèmiques va decidir prescindir de Cárdenas de manera precipitada, dos mesos abans del que estava previst.

Últimes notícies

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.