El nou projecte de Javier Cardenas després del seu acomiadament fulminant d’Europa FM

 

Després de la seua forçosa eixida d’Europa FM, Javier Cárdenas ha aconseguit trobar un nou treball en un mitjà de comunicació. Segons ha avançat en exclusiva ‘YOTELE’, el periodista català ha arribat a un acord amb Eduardo Inda i ha fitxat per Okdiario.

 

Segons ha explicat el propi Cárdenas a través del seu compte d’Instagram, durant aquests mesos ha rebut diverses ofertes laborals tant de ràdio com de televisió, però finalment, el locutor ha acceptat l’oferta d’Inda per a incorporar-se al diari digital que cada dia exerceix d’extrem assot de Pedro Sánchez i Unidas Podemos.

 

La missió de Javier Cárdenas en ‘Okdiario’

Tal com ha informat ‘Yotele’, Javier Cárdenas s’encarregarà de presentar un podcast diari que es penjarà als matins, emulant al morning show ‘Levántate y Cárdenas’, que el català va conduir amb gran èxit durant 16 temporades, primer en Cadena Dial i després a Europa FM.

 

D’altra banda, tot sembla indicar que la major part de l’equip que tenia en la ràdio no li acompanyarà en aquesta nova etapa professional, encara que sí que sobreviurà algun col·laborador com Albert Lesán o José Luis Cantón. El nou espai de Javier Cárdenas es gravarà la vesprada anterior a la seua emissió, com feia en els seus primers anys com a periodista en la ràdio musical d’Atresmedia.

 

D’aquesta manera, el cunyat d’Alfonso Arús començarà un nou projecte després del seu acomiadament fulminant d’Europa FM el passat mes d’abril. La cadena va mantindre una tempestuosa relació amb el presentador i després de múltiples polèmiques va decidir prescindir de Cárdenas de manera precipitada, dos mesos abans del que estava previst.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.