Tornarà ‘Gran Hermano’? La notícia que amaga Telecinco i que ho complica tot

El cas sobre la violació de la Carlota Pardo ha posat en dubte la continuïtat de ‘Gran Hermano’ en Mediaset. En la seua última edició, el reality estrela de la cadena havia patit una gran baixada d’audiència a causa de la polèmica sobre la suposada violació de José María a la seua companya de programa. No obstant això, ara ha eixit a la llum una notícia que podria deixar clar que ‘Gran Hermano’ ha finalitzat per a sempre. Álvaro Díaz, director general de Zeppelin, productora de Telecinco, ha decidit deixar la companyia per a treballar en una altra diferent.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

Álvaro Díaz s’ho deixa

El que va ser guionista del programa ha abandonat la productora després de més de 20 anys lligat al format i ho anunciava la mateixa empresa a través d’un comunicat: «Álvaro Díaz, director general de Zeppelin des de juliol de 2016, deixa la companyia per a embarcar-se en nous projectes professionals». Sense dubte, es tracta d’una gran pèrdua per a Mediaset, ja que Díaz ha sigut un dels precursors del format del reality en Espanya amb programes com ‘Fama, a bailar!’, ‘GH VIP’, ‘GH DUO’ o ‘Gran Hermano’.

 

Per la seua part, Pilar Blasco, CEO del grup Endemol Shine Iberia, assumirà de moment la direcció de Zeppelin, una «empresa dedicada a la creació i producció de programes d’entreteniment i sèries de ficció en Espanya, que desplega amb gran èxit des de 1992», encara que això sí, ha volgut mostrar «tot el meu reconeixement i agraïment a Álvaro pel seu treball i dedicació tots estos anys».

 

Un gir a continguts més jóvens?

Pareix que l’adeu d’Álvaro Díaz suposarà la fi del reality i l’inici de Zeppelin en l’anime amb sèries com ‘Virtual Hero’ o ‘Memòries d’Idhún’. Sense dubte, pareix que esta temporada, Telecinco donarà un canvi radical a la seua programació per a adaptar-se a un públic més jove i poder competir amb Internet.

Últimes notícies

Saint-Supéry tria València Basket per créixer en l’Eurolliga

Mario Saint-Supéry ha explicat que ha triat València Basket per competir en l’Eurolliga, estar prop de casa i seguir creixent com a jugador. El base ha destacat el fitxatge de Mirotic i la confiança en el projecte abans de la Supercopa Endesa.

Alicant tancarà els parcs municipals dijous per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant ha anunciat que clausurarà tots els parcs públics municipals dijous davant l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes decretada per Aemet al litoral sud.

Alerta taronja per fortes pluges en tota la província de València i litoral d’Alacant

El Centre de Coordinació d'Emergències ha decretat alerta taronja per fortes pluges este dimecres a l'interior i litoral nord de València i al sud de Castelló, i l'avís s'estendrà dijous al litoral d'Alacant i al litoral sud de València.

Nova campanya de la Generalitat per a deixar de normalitzar la prostitució

La Generalitat ha llançat la campanya 'La prostitución vive aquí' per a conscienciar la ciutadania que la prostitució és violència contra les dones i frenar-ne la demanda en la Comunitat Valenciana.

Sis anys de presó per violar una dona en una vivenda de Vinaròs

La Audiencia Provincial de Castelló ha imposat sis anys de presó a un home per violar una dona en la seua vivenda de Vinaròs en 2021, i tres anys més de presó a un amic seu com a còmplice.

Els plats preparats prenen força: del producte a les solucions en el supermercat

La reducció del tamany de les llars, l’envelliment i la falta de temps han impulsat una nova generació de plats preparats i han transformat el paper del supermercat, que passa de vendre productes a oferir solucions basades en salut, sabor i conveniència.

José Luis Vera nega davant el jutge haver cobrat en negre en el cas Azud

L’advocat José Luis Vera ha tornat a declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 13 de València pel cas Azud i ha negat haver cobrat en negre o haver tingut vincles amb el PSPV-PSOE, en una macrocausa que tanca nou anys d’instrucció amb 38 processats.

Arde Bogotá portarà la gira ‘Hervideros’ a València i Alacant en desembre

El grup murcià Arde Bogotá inclou València i Alacant en la seua gira 'Hervideros Vibra Mahou', amb concerts els dies 3 i 4 de desembre i entrades només a taquilla física.