Tornarà ‘Gran Hermano’? La notícia que amaga Telecinco i que ho complica tot

El cas sobre la violació de la Carlota Pardo ha posat en dubte la continuïtat de ‘Gran Hermano’ en Mediaset. En la seua última edició, el reality estrela de la cadena havia patit una gran baixada d’audiència a causa de la polèmica sobre la suposada violació de José María a la seua companya de programa. No obstant això, ara ha eixit a la llum una notícia que podria deixar clar que ‘Gran Hermano’ ha finalitzat per a sempre. Álvaro Díaz, director general de Zeppelin, productora de Telecinco, ha decidit deixar la companyia per a treballar en una altra diferent.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

Álvaro Díaz s’ho deixa

El que va ser guionista del programa ha abandonat la productora després de més de 20 anys lligat al format i ho anunciava la mateixa empresa a través d’un comunicat: «Álvaro Díaz, director general de Zeppelin des de juliol de 2016, deixa la companyia per a embarcar-se en nous projectes professionals». Sense dubte, es tracta d’una gran pèrdua per a Mediaset, ja que Díaz ha sigut un dels precursors del format del reality en Espanya amb programes com ‘Fama, a bailar!’, ‘GH VIP’, ‘GH DUO’ o ‘Gran Hermano’.

 

Per la seua part, Pilar Blasco, CEO del grup Endemol Shine Iberia, assumirà de moment la direcció de Zeppelin, una «empresa dedicada a la creació i producció de programes d’entreteniment i sèries de ficció en Espanya, que desplega amb gran èxit des de 1992», encara que això sí, ha volgut mostrar «tot el meu reconeixement i agraïment a Álvaro pel seu treball i dedicació tots estos anys».

 

Un gir a continguts més jóvens?

Pareix que l’adeu d’Álvaro Díaz suposarà la fi del reality i l’inici de Zeppelin en l’anime amb sèries com ‘Virtual Hero’ o ‘Memòries d’Idhún’. Sense dubte, pareix que esta temporada, Telecinco donarà un canvi radical a la seua programació per a adaptar-se a un públic més jove i poder competir amb Internet.

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.