Tornarà ‘Gran Hermano’? La notícia que amaga Telecinco i que ho complica tot

El cas sobre la violació de la Carlota Pardo ha posat en dubte la continuïtat de ‘Gran Hermano’ en Mediaset. En la seua última edició, el reality estrela de la cadena havia patit una gran baixada d’audiència a causa de la polèmica sobre la suposada violació de José María a la seua companya de programa. No obstant això, ara ha eixit a la llum una notícia que podria deixar clar que ‘Gran Hermano’ ha finalitzat per a sempre. Álvaro Díaz, director general de Zeppelin, productora de Telecinco, ha decidit deixar la companyia per a treballar en una altra diferent.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

Álvaro Díaz s’ho deixa

El que va ser guionista del programa ha abandonat la productora després de més de 20 anys lligat al format i ho anunciava la mateixa empresa a través d’un comunicat: «Álvaro Díaz, director general de Zeppelin des de juliol de 2016, deixa la companyia per a embarcar-se en nous projectes professionals». Sense dubte, es tracta d’una gran pèrdua per a Mediaset, ja que Díaz ha sigut un dels precursors del format del reality en Espanya amb programes com ‘Fama, a bailar!’, ‘GH VIP’, ‘GH DUO’ o ‘Gran Hermano’.

 

Per la seua part, Pilar Blasco, CEO del grup Endemol Shine Iberia, assumirà de moment la direcció de Zeppelin, una «empresa dedicada a la creació i producció de programes d’entreteniment i sèries de ficció en Espanya, que desplega amb gran èxit des de 1992», encara que això sí, ha volgut mostrar «tot el meu reconeixement i agraïment a Álvaro pel seu treball i dedicació tots estos anys».

 

Un gir a continguts més jóvens?

Pareix que l’adeu d’Álvaro Díaz suposarà la fi del reality i l’inici de Zeppelin en l’anime amb sèries com ‘Virtual Hero’ o ‘Memòries d’Idhún’. Sense dubte, pareix que esta temporada, Telecinco donarà un canvi radical a la seua programació per a adaptar-se a un públic més jove i poder competir amb Internet.

Últimes notícies

Lliure amb càrrecs el conductor begut que ha ferit greu una motorista en pràctiques i ha fugit a El Campello

Un home de 32 anys ha ferit de gravetat una alumna d’autoescola que feia pràctiques de moto a El Campello i ha fugit. Quadruplicava la taxa d’alcohol i ha quedat en llibertat amb càrrecs a l’espera de juí.

La campanya l’Espera Infinita denuncia el deteriorament de Rodalia a la província de València

El president provincial del PP de València, Vicent Mompó, ha llançat a Gandia la campanya l'Espera Infinita per a denunciar retards, cancel·lacions i averies constants a les línies de Rodalia, que considera un abandó del Govern central.

Braxton Key deixa el Valencia Basket després de rebutjar la renovació

Braxton Key ha finalitzat contracte amb el Valencia Basket i no ha acceptat l’oferta de renovació del club, després d’una temporada clau en els èxits a l’Eurolliga i la Lliga Endesa.

València restaura el monument a les víctimes del metro en el 20é aniversari de la tragèdia

L’Ajuntament de València ha completat la rehabilitació integral del monument a les víctimes de l’accident de metro de 2006, consensuada amb l’associació de víctimes i l’artista autora, coincidint amb el 20é aniversari del sinistre.

25 consultoris de platja i 85 milions per a reforçar la sanitat en zones turístiques este estiu

Sanitat obrirà entre juliol i setembre 25 consultoris auxiliars de platja i reforçarà 74 centres d’Atenció Primària amb un pressupost de 85,2 milions d’euros. Puçol mantindrà obert el seu consultori de platja tot l’any per a atendre l’augment de població.

Museus de Valladolid, León, Màlaga, València i Madrid incorporen 62 obres d’art recuperades a Itàlia

Un total de 62 peces d’art, valorades en més de tres milions d’euros i procedents de tràfic il·lícit, s’han reintegrat a museus d’Espanya, inclosos centres de València, Madrid, Valladolid, León i Màlaga, després de l’operació Altarpiece de la Guàrdia Civil.

Detinguda a Alacant per llogar un pis en condicions infrahumanes a immigrants sense papers

Una dona de 56 anys ha sigut detinguda a Alacant per utilitzar la seua vivenda com a pis patera per a immigrants en situació irregular, cobrar-los 10 euros al dia i amenaçar de mort els agents que l’investigaven.

Kejelcha i Tesfay lideren una llista d’elit històrica en el Marató València 2026

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich del 6 de desembre comptarà amb Yomif Kejelcha i Fotyen Tesfay, segon millor registre mundial masculí i femení, al capdavant d’una llista d’elit amb grans figures internacionals.