Tornarà ‘Gran Hermano’? La notícia que amaga Telecinco i que ho complica tot

El cas sobre la violació de la Carlota Pardo ha posat en dubte la continuïtat de ‘Gran Hermano’ en Mediaset. En la seua última edició, el reality estrela de la cadena havia patit una gran baixada d’audiència a causa de la polèmica sobre la suposada violació de José María a la seua companya de programa. No obstant això, ara ha eixit a la llum una notícia que podria deixar clar que ‘Gran Hermano’ ha finalitzat per a sempre. Álvaro Díaz, director general de Zeppelin, productora de Telecinco, ha decidit deixar la companyia per a treballar en una altra diferent.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

Álvaro Díaz s’ho deixa

El que va ser guionista del programa ha abandonat la productora després de més de 20 anys lligat al format i ho anunciava la mateixa empresa a través d’un comunicat: «Álvaro Díaz, director general de Zeppelin des de juliol de 2016, deixa la companyia per a embarcar-se en nous projectes professionals». Sense dubte, es tracta d’una gran pèrdua per a Mediaset, ja que Díaz ha sigut un dels precursors del format del reality en Espanya amb programes com ‘Fama, a bailar!’, ‘GH VIP’, ‘GH DUO’ o ‘Gran Hermano’.

 

Per la seua part, Pilar Blasco, CEO del grup Endemol Shine Iberia, assumirà de moment la direcció de Zeppelin, una «empresa dedicada a la creació i producció de programes d’entreteniment i sèries de ficció en Espanya, que desplega amb gran èxit des de 1992», encara que això sí, ha volgut mostrar «tot el meu reconeixement i agraïment a Álvaro pel seu treball i dedicació tots estos anys».

 

Un gir a continguts més jóvens?

Pareix que l’adeu d’Álvaro Díaz suposarà la fi del reality i l’inici de Zeppelin en l’anime amb sèries com ‘Virtual Hero’ o ‘Memòries d’Idhún’. Sense dubte, pareix que esta temporada, Telecinco donarà un canvi radical a la seua programació per a adaptar-se a un públic més jove i poder competir amb Internet.

Últimes notícies

Golejada del Barcelona per a iniciar la Lliga amb un 0-5 a Elx

El Barcelona ha iniciat la defensa del títol amb una contundent victòria per 0-5 al camp de l’Elx, en un partit on ha destacat el potencial ofensiu malgrat no tindre un davanter centre pur. Raphinha, amb un doblet, Adeyemi, Fermín i Gordon, en un debut brillant, han firmat els gols.

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.