Tornarà ‘Gran Hermano’? La notícia que amaga Telecinco i que ho complica tot

El cas sobre la violació de la Carlota Pardo ha posat en dubte la continuïtat de ‘Gran Hermano’ en Mediaset. En la seua última edició, el reality estrela de la cadena havia patit una gran baixada d’audiència a causa de la polèmica sobre la suposada violació de José María a la seua companya de programa. No obstant això, ara ha eixit a la llum una notícia que podria deixar clar que ‘Gran Hermano’ ha finalitzat per a sempre. Álvaro Díaz, director general de Zeppelin, productora de Telecinco, ha decidit deixar la companyia per a treballar en una altra diferent.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

Álvaro Díaz s’ho deixa

El que va ser guionista del programa ha abandonat la productora després de més de 20 anys lligat al format i ho anunciava la mateixa empresa a través d’un comunicat: «Álvaro Díaz, director general de Zeppelin des de juliol de 2016, deixa la companyia per a embarcar-se en nous projectes professionals». Sense dubte, es tracta d’una gran pèrdua per a Mediaset, ja que Díaz ha sigut un dels precursors del format del reality en Espanya amb programes com ‘Fama, a bailar!’, ‘GH VIP’, ‘GH DUO’ o ‘Gran Hermano’.

 

Per la seua part, Pilar Blasco, CEO del grup Endemol Shine Iberia, assumirà de moment la direcció de Zeppelin, una «empresa dedicada a la creació i producció de programes d’entreteniment i sèries de ficció en Espanya, que desplega amb gran èxit des de 1992», encara que això sí, ha volgut mostrar «tot el meu reconeixement i agraïment a Álvaro pel seu treball i dedicació tots estos anys».

 

Un gir a continguts més jóvens?

Pareix que l’adeu d’Álvaro Díaz suposarà la fi del reality i l’inici de Zeppelin en l’anime amb sèries com ‘Virtual Hero’ o ‘Memòries d’Idhún’. Sense dubte, pareix que esta temporada, Telecinco donarà un canvi radical a la seua programació per a adaptar-se a un públic més jove i poder competir amb Internet.

Últimes notícies

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.