Roberto Leal sorprén i fitxa per Antena 3 en mig de la crisi del coronavirus

El presentador Roberto Leal durant el programa 'Operación Triunfo'

Roberto Leal hauria firmat quatre anys de contracte amb Antena 3 | GTRES

 

L’estat d’alarma declarat en tot l’estat a causa del coronavirus està afectant els principals programes televisius del país. Un dels últims en abandonar la pantalla xicoteta ha sigut ‘Operación Triunfo’. El programa de TVE va decidir cancel·lar indefinidament l’edició actual després d’intentar lluitar contra la seua desaparició.

 

Però a banda dels concursants, un altre protagonista que ha vist com el seu futur tremolava ha sigut Roberto Leal. El presentador havia enamorat al públic i potser pensava que els seus moments en la televisió s’havien acabat. Però pareix que en mig d’esta crisi sorgida pel coronavirus, el sevillà ja tindria els ulls ficats en el seu pròxim projecte.

 

‘Pasapalabra’ ja té nou presentador

I és que Antena 3 no ha deixat passar esat oportunitat per a fer-se amb un dels presentadors de moda. Leal passaria a liderar dos grans concursos d’Atresmedia: el mític ‘Pasapalabra’ que passarà a Antena 3 després de la seva cancel·lació a Telecinco i ‘El desafío’, a on diversos famosos del país hauran de superar una sèrie de reptes que mai han viscut.

 

Tot i que TVE era una bona casa per a Leal, pareix que la cadena no ha pogut igualar l’oferta que tenia preparada Atresmedia: quatre anys de contracte en estes dos noves apostes que l’asseguren uns mesos de tranquil·litat en la seua vida professional.

 

De totes formes, Roberto Leal corrobora la seua fidelitat i ha demanat una condició per a començar en Antena 3: finalitzar, quan siga possible, l’actual edició d’ ‘Operación Triunfo’. Ara, s’haurà de vore si l’andalús pot fer oblidar a Christian Gálvez, el mític presentador de ‘Pasapalabra’ que ha enamorat durant tots estos anys el fidel públic del concurs.

Últimes notícies

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.