Roberto Leal sorprén i fitxa per Antena 3 en mig de la crisi del coronavirus

El presentador Roberto Leal durant el programa 'Operación Triunfo'

Roberto Leal hauria firmat quatre anys de contracte amb Antena 3 | GTRES

 

L’estat d’alarma declarat en tot l’estat a causa del coronavirus està afectant els principals programes televisius del país. Un dels últims en abandonar la pantalla xicoteta ha sigut ‘Operación Triunfo’. El programa de TVE va decidir cancel·lar indefinidament l’edició actual després d’intentar lluitar contra la seua desaparició.

 

Però a banda dels concursants, un altre protagonista que ha vist com el seu futur tremolava ha sigut Roberto Leal. El presentador havia enamorat al públic i potser pensava que els seus moments en la televisió s’havien acabat. Però pareix que en mig d’esta crisi sorgida pel coronavirus, el sevillà ja tindria els ulls ficats en el seu pròxim projecte.

 

‘Pasapalabra’ ja té nou presentador

I és que Antena 3 no ha deixat passar esat oportunitat per a fer-se amb un dels presentadors de moda. Leal passaria a liderar dos grans concursos d’Atresmedia: el mític ‘Pasapalabra’ que passarà a Antena 3 després de la seva cancel·lació a Telecinco i ‘El desafío’, a on diversos famosos del país hauran de superar una sèrie de reptes que mai han viscut.

 

Tot i que TVE era una bona casa per a Leal, pareix que la cadena no ha pogut igualar l’oferta que tenia preparada Atresmedia: quatre anys de contracte en estes dos noves apostes que l’asseguren uns mesos de tranquil·litat en la seua vida professional.

 

De totes formes, Roberto Leal corrobora la seua fidelitat i ha demanat una condició per a començar en Antena 3: finalitzar, quan siga possible, l’actual edició d’ ‘Operación Triunfo’. Ara, s’haurà de vore si l’andalús pot fer oblidar a Christian Gálvez, el mític presentador de ‘Pasapalabra’ que ha enamorat durant tots estos anys el fidel públic del concurs.

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.