Anuncios

Roberto Leal sorprén i fitxa per Antena 3 en mig de la crisi del coronavirus

El presentador Roberto Leal durant el programa 'Operación Triunfo'

Roberto Leal hauria firmat quatre anys de contracte amb Antena 3 | GTRES

 

L’estat d’alarma declarat en tot l’estat a causa del coronavirus està afectant els principals programes televisius del país. Un dels últims en abandonar la pantalla xicoteta ha sigut ‘Operación Triunfo’. El programa de TVE va decidir cancel·lar indefinidament l’edició actual després d’intentar lluitar contra la seua desaparició.

 

Anuncios

Però a banda dels concursants, un altre protagonista que ha vist com el seu futur tremolava ha sigut Roberto Leal. El presentador havia enamorat al públic i potser pensava que els seus moments en la televisió s’havien acabat. Però pareix que en mig d’esta crisi sorgida pel coronavirus, el sevillà ja tindria els ulls ficats en el seu pròxim projecte.

 

‘Pasapalabra’ ja té nou presentador

I és que Antena 3 no ha deixat passar esat oportunitat per a fer-se amb un dels presentadors de moda. Leal passaria a liderar dos grans concursos d’Atresmedia: el mític ‘Pasapalabra’ que passarà a Antena 3 després de la seva cancel·lació a Telecinco i ‘El desafío’, a on diversos famosos del país hauran de superar una sèrie de reptes que mai han viscut.

 

Tot i que TVE era una bona casa per a Leal, pareix que la cadena no ha pogut igualar l’oferta que tenia preparada Atresmedia: quatre anys de contracte en estes dos noves apostes que l’asseguren uns mesos de tranquil·litat en la seua vida professional.

 

De totes formes, Roberto Leal corrobora la seua fidelitat i ha demanat una condició per a començar en Antena 3: finalitzar, quan siga possible, l’actual edició d’ ‘Operación Triunfo’. Ara, s’haurà de vore si l’andalús pot fer oblidar a Christian Gálvez, el mític presentador de ‘Pasapalabra’ que ha enamorat durant tots estos anys el fidel públic del concurs.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios