7.9 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Roberto Leal sorprén i fitxa per Antena 3 en mig de la crisi del coronavirus

El presentador Roberto Leal durant el programa 'Operación Triunfo'

Roberto Leal hauria firmat quatre anys de contracte amb Antena 3 | GTRES

 

L’estat d’alarma declarat en tot l’estat a causa del coronavirus està afectant els principals programes televisius del país. Un dels últims en abandonar la pantalla xicoteta ha sigut ‘Operación Triunfo’. El programa de TVE va decidir cancel·lar indefinidament l’edició actual després d’intentar lluitar contra la seua desaparició.

 

Però a banda dels concursants, un altre protagonista que ha vist com el seu futur tremolava ha sigut Roberto Leal. El presentador havia enamorat al públic i potser pensava que els seus moments en la televisió s’havien acabat. Però pareix que en mig d’esta crisi sorgida pel coronavirus, el sevillà ja tindria els ulls ficats en el seu pròxim projecte.

 

‘Pasapalabra’ ja té nou presentador

I és que Antena 3 no ha deixat passar esat oportunitat per a fer-se amb un dels presentadors de moda. Leal passaria a liderar dos grans concursos d’Atresmedia: el mític ‘Pasapalabra’ que passarà a Antena 3 després de la seva cancel·lació a Telecinco i ‘El desafío’, a on diversos famosos del país hauran de superar una sèrie de reptes que mai han viscut.

 

Tot i que TVE era una bona casa per a Leal, pareix que la cadena no ha pogut igualar l’oferta que tenia preparada Atresmedia: quatre anys de contracte en estes dos noves apostes que l’asseguren uns mesos de tranquil·litat en la seua vida professional.

 

De totes formes, Roberto Leal corrobora la seua fidelitat i ha demanat una condició per a començar en Antena 3: finalitzar, quan siga possible, l’actual edició d’ ‘Operación Triunfo’. Ara, s’haurà de vore si l’andalús pot fer oblidar a Christian Gálvez, el mític presentador de ‘Pasapalabra’ que ha enamorat durant tots estos anys el fidel públic del concurs.

Últimes notícies

El PSPV convocarà un Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant

El PSPV-PSOE convocarà el seu Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant per a abordar la crisi oberta després de la dimissió de Carlos Mazón. El partit exigirà eleccions i acusa PP i Vox de decidir el relleu 'furtant la voluntat democràtica'.

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.