Roberto Leal sorprén i fitxa per Antena 3 en mig de la crisi del coronavirus

El presentador Roberto Leal durant el programa 'Operación Triunfo'

Roberto Leal hauria firmat quatre anys de contracte amb Antena 3 | GTRES

 

L’estat d’alarma declarat en tot l’estat a causa del coronavirus està afectant els principals programes televisius del país. Un dels últims en abandonar la pantalla xicoteta ha sigut ‘Operación Triunfo’. El programa de TVE va decidir cancel·lar indefinidament l’edició actual després d’intentar lluitar contra la seua desaparició.

 

Però a banda dels concursants, un altre protagonista que ha vist com el seu futur tremolava ha sigut Roberto Leal. El presentador havia enamorat al públic i potser pensava que els seus moments en la televisió s’havien acabat. Però pareix que en mig d’esta crisi sorgida pel coronavirus, el sevillà ja tindria els ulls ficats en el seu pròxim projecte.

 

‘Pasapalabra’ ja té nou presentador

I és que Antena 3 no ha deixat passar esat oportunitat per a fer-se amb un dels presentadors de moda. Leal passaria a liderar dos grans concursos d’Atresmedia: el mític ‘Pasapalabra’ que passarà a Antena 3 després de la seva cancel·lació a Telecinco i ‘El desafío’, a on diversos famosos del país hauran de superar una sèrie de reptes que mai han viscut.

 

Tot i que TVE era una bona casa per a Leal, pareix que la cadena no ha pogut igualar l’oferta que tenia preparada Atresmedia: quatre anys de contracte en estes dos noves apostes que l’asseguren uns mesos de tranquil·litat en la seua vida professional.

 

De totes formes, Roberto Leal corrobora la seua fidelitat i ha demanat una condició per a començar en Antena 3: finalitzar, quan siga possible, l’actual edició d’ ‘Operación Triunfo’. Ara, s’haurà de vore si l’andalús pot fer oblidar a Christian Gálvez, el mític presentador de ‘Pasapalabra’ que ha enamorat durant tots estos anys el fidel públic del concurs.

Últimes notícies

El PSOE reclama al Suprem que agilite el recurs contra l’absolució de Camps

El PSOE ha demanat al Tribunal Suprem que done un impuls processal al recurs presentat contra la sentència que va absoldre Francisco Camps en l’últim serrell del cas Gürtel, després de més de díhuit mesos sense resolució sobre l’admissió.

El macrojudici per Grand Coral arranca amb acords de conformitat de diversos acusats

El judici per l’operació Grand Coral a Mèxic, que hauria causat un perjuí de 750 milions, ha arrancat amb acords de conformitat de diversos acusats, entre ells l’exconseller delegat de Banco de Valencia i els principals promotors del projecte.

CSIF reclama protocols contra el suïcidi en les policies locals valencianes

El sindicat CSIF ha traslladat als ajuntaments de la Comunitat Valenciana una proposta de protocol per a previndre conductes suïcides en les policies locals i protegir la salut mental dels agents.

Així lidera Alacant el lloguer per a estrangers junt amb Balears

Alacant i Balears concentren el 26 % de les cerques d’estrangers que volen llogar vivenda a Espanya, segons Idealista. València destaca tant a nivell provincial com com a capital entre els principals mercats internacionals.

Pérez Llorca defensa que ja havia pujat les hores de matemàtiques abans del Pisa

Juanfran Pérez Llorca assegura a Crevillent que el seu Consell ja havia incrementat les hores de matemàtiques i limitat l’ús de mòbils abans de conéixer els resultats de l’informe Pisa, i anuncia 3 milions per a acabar el teatre Chapí. El president defensa també un pla per a millorar les condicions del professorat i reforçar l’educació especial, la FP i la climatització dels centres.

Noves ajudes de fins a 20.000 euros per a negocis en municipis afectats per la dana

La Generalitat ha obert la segona convocatòria EMDANA, amb 3,26 milions en ajudes de fins a 20.000 euros per a autònoms i pimes que inicien negocis en municipis afectats per la dana.

Braulio Vázquez deixa Osasuna i assumix el repte de fitxar pel València

Braulio Vázquez s’ha acomiadat d’Osasuna després de set anys al càrrec de director esportiu per a incorporar-se al València, club que definix com ‘alguna cosa diferent’. José Antonio Prieto ‘Cata’ assumirà ara la direcció esportiva del club navarrés.

685.000 euros per a recuperar la zona cremada de la Serra Calderona

La Generalitat ha iniciat la primera fase de recuperació de les àrees afectades per lincendi de la Serra Calderona, amb una inversió de 684.594 euros i un termini dexecució de sis mesos, centrada en la vegetació cremada i els camins forestals.