Isabel Pantoja rep tractes de favor a ‘Top Star’

Isabel Pantoja acudeix a treballar i ho fa amb la millor cara, encara que per a alguns se li veu un poc trista. És clar que l’artista té un gran poder mediàtic, i no dubta a utilitzar-lo per destrossar als seus enemics. Així que després que Kiko Rivera decidís esbudellar els seus secrets, la ‘tonadillera’ ha mogut fitxa. Molts pensaven que es quedaria tancada a ‘Cantora’ però no ha sigut així i com a gran professional està complint en el seu deure amb el món de l’espectacle que l’ha obligat a trencar el seu retir per tornar a la televisió.

Una vegada més Telecinco ha comptat amb ella i li va donar l’oportunitat de recuperar el seu regnat. Per a això, havia d’acceptar ser membre de jurat de ‘Top Star’, un concurs que posa preu a la veu de diferents artistes. La vídua de Paquirri va acceptar, però amb una condició: no parlar sobre la seua família. En esta missió compta amb el suport de Risto Mejide, un dels seus nous companys de programa. El polèmic publicista és conscient dels problemes d’Isabel, i sempre s’ha mostrat molt atent amb ella. Tot i que, segons ha sortit publicat, no seria l’única persona en fer-li la vida fàcil.

L’artista demana els seus capritxos

Que Isabel Pantoja és una gran artista no hi ha dubte, però la cantant també és coneguda per les seues excentricitats. Quan concursava a ‘Supervivientes 2019‘, va posar com a condició portar el tint de cabell suficient perquè la seua icònica cabellera sempre estigués perfecta. Per este motiu, a ningú l’ha sorprès que exigís certes clàusules per participar a ‘Top Star‘.

No és el primer espai musical on col·labora. Després de la seua aventura selvàtica, va fitxar com a jurat de ‘Idol Kids‘. I, pel que sembla, este negoci va estar ple d’impediments. La mare de Chabelita va exigir lluir roba d’una marca concreta i, que la cadira on s’assegués, tingués un coixí especial. Les aparicions públiques d’Isabel són un èxit assegurat, i per això Telecinco sempre ha complert els seus desitjos. Els espectadors estaven desitjant tornar a veure-la. Així que la cadena ha acceptat totes les condicions de la cantant. A més el públic la vol com artista i la segueix allà on va.

Qui és la nova mà dreta de la cantant?

Faça bé o faça mal el que està clar que tots els moviments d’Isabel Pantoja són mirats en lupa. Per este motiu, no és estrany que, el seu retorn a la faràndula, estiga donant tant a parlar. Els seus detractors defensen que l’equip del programa que l’ha contractat no està a gust amb ella. Carlota Corredera, presentadora de ‘Sálvame’, ha desmentit esta notícia. La periodista gallega assegura que la direcció de ‘Top Star‘ està encantada amb Isabel Pantoja. No obstant això, les últimes informacions, fan pensar el contrari. Suposadament, la tia d’Anabel està rebent un «tracte de favor» que ha alterat l’ànim dels seus companys.

 

Els companys estan contents amb la Pantoja

 

Per altra banda els nou companys d’Isabel Pantoja sembla que estan encantats amb ella, fins i tot bromegen i no sembla que es porten mal.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.