Isabel Pantoja rep tractes de favor a ‘Top Star’

Isabel Pantoja acudeix a treballar i ho fa amb la millor cara, encara que per a alguns se li veu un poc trista. És clar que l’artista té un gran poder mediàtic, i no dubta a utilitzar-lo per destrossar als seus enemics. Així que després que Kiko Rivera decidís esbudellar els seus secrets, la ‘tonadillera’ ha mogut fitxa. Molts pensaven que es quedaria tancada a ‘Cantora’ però no ha sigut així i com a gran professional està complint en el seu deure amb el món de l’espectacle que l’ha obligat a trencar el seu retir per tornar a la televisió.

Una vegada més Telecinco ha comptat amb ella i li va donar l’oportunitat de recuperar el seu regnat. Per a això, havia d’acceptar ser membre de jurat de ‘Top Star’, un concurs que posa preu a la veu de diferents artistes. La vídua de Paquirri va acceptar, però amb una condició: no parlar sobre la seua família. En esta missió compta amb el suport de Risto Mejide, un dels seus nous companys de programa. El polèmic publicista és conscient dels problemes d’Isabel, i sempre s’ha mostrat molt atent amb ella. Tot i que, segons ha sortit publicat, no seria l’única persona en fer-li la vida fàcil.

L’artista demana els seus capritxos

Que Isabel Pantoja és una gran artista no hi ha dubte, però la cantant també és coneguda per les seues excentricitats. Quan concursava a ‘Supervivientes 2019‘, va posar com a condició portar el tint de cabell suficient perquè la seua icònica cabellera sempre estigués perfecta. Per este motiu, a ningú l’ha sorprès que exigís certes clàusules per participar a ‘Top Star‘.

No és el primer espai musical on col·labora. Després de la seua aventura selvàtica, va fitxar com a jurat de ‘Idol Kids‘. I, pel que sembla, este negoci va estar ple d’impediments. La mare de Chabelita va exigir lluir roba d’una marca concreta i, que la cadira on s’assegués, tingués un coixí especial. Les aparicions públiques d’Isabel són un èxit assegurat, i per això Telecinco sempre ha complert els seus desitjos. Els espectadors estaven desitjant tornar a veure-la. Així que la cadena ha acceptat totes les condicions de la cantant. A més el públic la vol com artista i la segueix allà on va.

Qui és la nova mà dreta de la cantant?

Faça bé o faça mal el que està clar que tots els moviments d’Isabel Pantoja són mirats en lupa. Per este motiu, no és estrany que, el seu retorn a la faràndula, estiga donant tant a parlar. Els seus detractors defensen que l’equip del programa que l’ha contractat no està a gust amb ella. Carlota Corredera, presentadora de ‘Sálvame’, ha desmentit esta notícia. La periodista gallega assegura que la direcció de ‘Top Star‘ està encantada amb Isabel Pantoja. No obstant això, les últimes informacions, fan pensar el contrari. Suposadament, la tia d’Anabel està rebent un «tracte de favor» que ha alterat l’ànim dels seus companys.

 

Els companys estan contents amb la Pantoja

 

Per altra banda els nou companys d’Isabel Pantoja sembla que estan encantats amb ella, fins i tot bromegen i no sembla que es porten mal.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.