Isabel Pantoja rep tractes de favor a ‘Top Star’

Isabel Pantoja acudeix a treballar i ho fa amb la millor cara, encara que per a alguns se li veu un poc trista. És clar que l’artista té un gran poder mediàtic, i no dubta a utilitzar-lo per destrossar als seus enemics. Així que després que Kiko Rivera decidís esbudellar els seus secrets, la ‘tonadillera’ ha mogut fitxa. Molts pensaven que es quedaria tancada a ‘Cantora’ però no ha sigut així i com a gran professional està complint en el seu deure amb el món de l’espectacle que l’ha obligat a trencar el seu retir per tornar a la televisió.

Una vegada més Telecinco ha comptat amb ella i li va donar l’oportunitat de recuperar el seu regnat. Per a això, havia d’acceptar ser membre de jurat de ‘Top Star’, un concurs que posa preu a la veu de diferents artistes. La vídua de Paquirri va acceptar, però amb una condició: no parlar sobre la seua família. En esta missió compta amb el suport de Risto Mejide, un dels seus nous companys de programa. El polèmic publicista és conscient dels problemes d’Isabel, i sempre s’ha mostrat molt atent amb ella. Tot i que, segons ha sortit publicat, no seria l’única persona en fer-li la vida fàcil.

L’artista demana els seus capritxos

Que Isabel Pantoja és una gran artista no hi ha dubte, però la cantant també és coneguda per les seues excentricitats. Quan concursava a ‘Supervivientes 2019‘, va posar com a condició portar el tint de cabell suficient perquè la seua icònica cabellera sempre estigués perfecta. Per este motiu, a ningú l’ha sorprès que exigís certes clàusules per participar a ‘Top Star‘.

No és el primer espai musical on col·labora. Després de la seua aventura selvàtica, va fitxar com a jurat de ‘Idol Kids‘. I, pel que sembla, este negoci va estar ple d’impediments. La mare de Chabelita va exigir lluir roba d’una marca concreta i, que la cadira on s’assegués, tingués un coixí especial. Les aparicions públiques d’Isabel són un èxit assegurat, i per això Telecinco sempre ha complert els seus desitjos. Els espectadors estaven desitjant tornar a veure-la. Així que la cadena ha acceptat totes les condicions de la cantant. A més el públic la vol com artista i la segueix allà on va.

Qui és la nova mà dreta de la cantant?

Faça bé o faça mal el que està clar que tots els moviments d’Isabel Pantoja són mirats en lupa. Per este motiu, no és estrany que, el seu retorn a la faràndula, estiga donant tant a parlar. Els seus detractors defensen que l’equip del programa que l’ha contractat no està a gust amb ella. Carlota Corredera, presentadora de ‘Sálvame’, ha desmentit esta notícia. La periodista gallega assegura que la direcció de ‘Top Star‘ està encantada amb Isabel Pantoja. No obstant això, les últimes informacions, fan pensar el contrari. Suposadament, la tia d’Anabel està rebent un «tracte de favor» que ha alterat l’ànim dels seus companys.

 

Els companys estan contents amb la Pantoja

 

Per altra banda els nou companys d’Isabel Pantoja sembla que estan encantats amb ella, fins i tot bromegen i no sembla que es porten mal.

Últimes notícies

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.