Isabel Pantoja rep tractes de favor a ‘Top Star’

Isabel Pantoja acudeix a treballar i ho fa amb la millor cara, encara que per a alguns se li veu un poc trista. És clar que l’artista té un gran poder mediàtic, i no dubta a utilitzar-lo per destrossar als seus enemics. Així que després que Kiko Rivera decidís esbudellar els seus secrets, la ‘tonadillera’ ha mogut fitxa. Molts pensaven que es quedaria tancada a ‘Cantora’ però no ha sigut així i com a gran professional està complint en el seu deure amb el món de l’espectacle que l’ha obligat a trencar el seu retir per tornar a la televisió.

Una vegada més Telecinco ha comptat amb ella i li va donar l’oportunitat de recuperar el seu regnat. Per a això, havia d’acceptar ser membre de jurat de ‘Top Star’, un concurs que posa preu a la veu de diferents artistes. La vídua de Paquirri va acceptar, però amb una condició: no parlar sobre la seua família. En esta missió compta amb el suport de Risto Mejide, un dels seus nous companys de programa. El polèmic publicista és conscient dels problemes d’Isabel, i sempre s’ha mostrat molt atent amb ella. Tot i que, segons ha sortit publicat, no seria l’única persona en fer-li la vida fàcil.

L’artista demana els seus capritxos

Que Isabel Pantoja és una gran artista no hi ha dubte, però la cantant també és coneguda per les seues excentricitats. Quan concursava a ‘Supervivientes 2019‘, va posar com a condició portar el tint de cabell suficient perquè la seua icònica cabellera sempre estigués perfecta. Per este motiu, a ningú l’ha sorprès que exigís certes clàusules per participar a ‘Top Star‘.

No és el primer espai musical on col·labora. Després de la seua aventura selvàtica, va fitxar com a jurat de ‘Idol Kids‘. I, pel que sembla, este negoci va estar ple d’impediments. La mare de Chabelita va exigir lluir roba d’una marca concreta i, que la cadira on s’assegués, tingués un coixí especial. Les aparicions públiques d’Isabel són un èxit assegurat, i per això Telecinco sempre ha complert els seus desitjos. Els espectadors estaven desitjant tornar a veure-la. Així que la cadena ha acceptat totes les condicions de la cantant. A més el públic la vol com artista i la segueix allà on va.

Qui és la nova mà dreta de la cantant?

Faça bé o faça mal el que està clar que tots els moviments d’Isabel Pantoja són mirats en lupa. Per este motiu, no és estrany que, el seu retorn a la faràndula, estiga donant tant a parlar. Els seus detractors defensen que l’equip del programa que l’ha contractat no està a gust amb ella. Carlota Corredera, presentadora de ‘Sálvame’, ha desmentit esta notícia. La periodista gallega assegura que la direcció de ‘Top Star‘ està encantada amb Isabel Pantoja. No obstant això, les últimes informacions, fan pensar el contrari. Suposadament, la tia d’Anabel està rebent un «tracte de favor» que ha alterat l’ànim dels seus companys.

 

Els companys estan contents amb la Pantoja

 

Per altra banda els nou companys d’Isabel Pantoja sembla que estan encantats amb ella, fins i tot bromegen i no sembla que es porten mal.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.

El Vila-real aconseguix els 60 punts i manté la seua tradició europea en Primera

El Vila-real arriba als 60 punts en LaLiga després de guanyar a l'Athletic a Bilbao, suma 13 temporades aconseguint esta xifra en Primera i manté el seu ple de classificació europea en cada ocasió.