Les terminacions que més toquen al sorteig de la ‘Lotería del Niño’

 

Després de la ressaca del sorteig de la Loteria de Nadal i els afortunats que van rebre algun premi, arriba la ‘Lotería del Niño’.

El pròxim dia 6 de gener se celebra el sorteig extraordinari de la Loteria Nacional coneguda com “el sorteig del Niño”.

Una de les terminacions dels dècims que més vegades ha tocat en este sorteig és el 0, que ha estat premiat 20 vegades en els últims anys.

A més del 0, les terminacions més afortunades són el 7, que ha tocat 14 vegades, i el 9, que ho ha fet 13 vegades.

No obstant això, els dècims acabats en 3 i 8 amb prou feines són els que menys han estat agraciats, segons els registres de Loteries i Apostes de l’Estat.

 

Terminacions de dos dígits

 

Les terminacions de dos xifres que més vegades han estat afortunades, són el 20, que ha obtingut el primer premi de la ‘Lotería del Niño’ un total de 6 ocasions: el 05320 el 1922, el 35920 el 1936, el 35520 el 1954, el 37220 el 1986, el 10320 el 2002 i, la més recent el 28920.

La ‘Loteria del Niño’ reparteix més premis que la Grossa de Nadal. El sorteig del pròxim 6 de gener té 7.813 premis davant dels 5.305 de Nadal, després les probabilitats de resultar premiats passen del 5,305% al ​​7,82%.

Els dècims premiats cobren un reintegrament de 20 euros si coincideix l’últim número, però també els números les tres últimes xifres dels quals coincidisquen amb els dos primers premis percebran 100 euros per desé. A més, els números les dos últimes xifres dels quals coincidisquen amb les del primer premi cobraran 100 euros.

La ‘Lotería del Niño’ 2022 continua sent un dels sorteigs extraordinaris més importants de l’any i suposa una nova cita per tornar a provar sort.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Consell llança una nova oferta de 108.000 m² de sòl industrial a Alcalà de Xivert

El Consell trau a concurs 108.000 metres quadrats de sòl industrial al parc empresarial El Campaner d'Alcalà de Xivert per a atraure nous projectes i ampliacions d'empreses.

El festival Medusa de Cullera tanca cartell amb Andrés Campo i una vintena de DJs més

El festival Medusa de Cullera reforça la seua programació d'agost amb una vintena de nous DJs, entre ells Andrés Campo, fins a aconseguir els 150 artistes i superar els 35.000 abonaments venuts.

La UPV desenrotlla un mètode per a fonamentacions més segures, econòmiques i sostenibles

Un equip de la UPV impulsa el metodo SM-KsDirect, una ferramenta geotecnica que ajusta el disseny de fonamentacions al terreny real, reduïx materials i emissions i millora la seguretat estructural.

Detinguda a Alacant per inventar-se un robatori amb violència mitjançant l’estirada

Una dona de 51 anys va ser detinguda a Alacant acusada de simular un robatori amb violència mitjançant el mètode de l'estirada, després d'admetre que havia inventat els fets.

Presó per a un passatger detingut en l’aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna en la maleta

Un passatger procedent de Mèxic va ser detingut en l'aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta i el jutge va ordenar el seu ingrés a la presó.

La planta de Ford a Almussafes reprén l’activitat a l’espera de definir el seu nou model

La planta de Ford a Almussafes reprén la producció rere Setmana Santa mentres la plantilla seguix pendent de la visita de la cúpula europea per a concretar el nou model multienergia i la seua càrrega de treball.

Presó per a un passatger detingut en l’aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna en la maleta

Un passatger de 29 anys i nacionalitat mexicana ha sigut detingut en l'aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta i enviat a presó provisional.

Detingudes dos dones per robar 3.000 quilos de taronges en una finca de Castelló

La Guàrdia Civil deté a dos dones acusades de sostraure uns 3.000 quilos de taronges Lane Batega, valorats en 1.200 euros, d'una parcel·la en Alqueries del Xiquet Perdut.