Les terminacions que més toquen al sorteig de la ‘Lotería del Niño’

 

Després de la ressaca del sorteig de la Loteria de Nadal i els afortunats que van rebre algun premi, arriba la ‘Lotería del Niño’.

El pròxim dia 6 de gener se celebra el sorteig extraordinari de la Loteria Nacional coneguda com “el sorteig del Niño”.

Una de les terminacions dels dècims que més vegades ha tocat en este sorteig és el 0, que ha estat premiat 20 vegades en els últims anys.

A més del 0, les terminacions més afortunades són el 7, que ha tocat 14 vegades, i el 9, que ho ha fet 13 vegades.

No obstant això, els dècims acabats en 3 i 8 amb prou feines són els que menys han estat agraciats, segons els registres de Loteries i Apostes de l’Estat.

 

Terminacions de dos dígits

 

Les terminacions de dos xifres que més vegades han estat afortunades, són el 20, que ha obtingut el primer premi de la ‘Lotería del Niño’ un total de 6 ocasions: el 05320 el 1922, el 35920 el 1936, el 35520 el 1954, el 37220 el 1986, el 10320 el 2002 i, la més recent el 28920.

La ‘Loteria del Niño’ reparteix més premis que la Grossa de Nadal. El sorteig del pròxim 6 de gener té 7.813 premis davant dels 5.305 de Nadal, després les probabilitats de resultar premiats passen del 5,305% al ​​7,82%.

Els dècims premiats cobren un reintegrament de 20 euros si coincideix l’últim número, però també els números les tres últimes xifres dels quals coincidisquen amb els dos primers premis percebran 100 euros per desé. A més, els números les dos últimes xifres dels quals coincidisquen amb les del primer premi cobraran 100 euros.

La ‘Lotería del Niño’ 2022 continua sent un dels sorteigs extraordinaris més importants de l’any i suposa una nova cita per tornar a provar sort.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.