15.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Tom Jones actuarà a la Plaça de Bous de València el 23 de juny

Sir Tom Jones, un dels artistes “més reconeguts i aclamats” del món, actuarà el pròxim 23 de juny a la Plaça de Bous de València en un espectacle “únic” amb la seua veu “inconfusible”, el seu carisma “magnètic” i una energia “inigualable” sobre l’escenari.

Al llarg de la seua extensa trajectòria, des de la dècada del 1960, ha collit èxits com ‘It’s Not Unusual’, ‘Delilah’ o ‘What’s New Pussycat?‘ que s’han consolidat com a “himnes atemporals” que han convertit a l’artista en una “figura emblemàtica” de la indústria de la música, segons ha destacat l’organització en un comunicat.

La carrera de Tom Jones ha comptat amb “nombrosos” honors i reconeixements, inclòs el títol de cavaller de la Reina Isabel II d’Anglaterra el 2006, així com diversos premis BRIT, un Silver Clef, el reconeixement de Music Industry Trusts i un guardó Hitmaker del Saló de la Fama dels Compositors d’Estats Units.

També ha actuat en pel·lícules com ‘Mars Attacks’ de Tim Burton i ‘Playhouse Presents: King of The Teds’ per a Sky Arts. El llançament de l’àlbum ‘Surrounded By Time’ el 2021 va convertir a Tom Jones en l’home de major edat a aconseguir el lloc número 1 en la llista d’àlbums oficials del Regne Unit amb un àlbum de material nou.

Últimes notícies

Factura de Mazón i Vilaplana en El Ventorro: 165 euros per dos menús el dia de la dana

La factura del 29 d'octubre de 2024 arreplega 'dos menús concertats' per 165 euros i consigna com a receptor al PP de la Comunitat Valenciana. El document ja figura en el sumari de la causa sobre la gestió de la dana, al costat de fotos i un pla del reservat aportats pel propietari.

La factura de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la dana ascendix a 165 euros

La factura del restaurant El Ventorro pel menjar de Carlos Mazón i Maribel Vilaplana el 29 d'octubre ascendix a 165 euros per 'dos menús concertats'. El document s'incorpora al sumari per la gestió de la dana i assenyala al PP de la Comunitat Valenciana com a receptor.

La factura pels dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la DANA ascendix a 165 euros

La causa per la gestió de la DANA incorpora la factura del 29 d'octubre de 2024: 165 euros per dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro. El document figura a nom del PP i el restaurant va aportar fotos i el pla del reservat.

Les exportacions agroalimentàries valencianes pugen un 8,7% fins a setembre

El sector suposa el 26,6% de les vendes exteriors valencianes i suma 7.402 milions entre gener i setembre de 2025, amb Alemanya com a principal destí.

La Diputació de València afig nous recursos de memòria democràtica

La Diputació de València ha presentat un llibre sobre Isidro Escandell i el webdoc 'Els fosses de la vergonya', ampliant el seu catàleg de recursos de Memòria Democràtica. La institució reforça així la seua estratègia per a facilitar ferramentes d'anàlisis i divulgació.

Grup Ferrero invertix 140 milions per a crear un centre tecnològic de gelats a Alzira

Grup Ferrero transforma la planta ICFC d'Alzira en la seua hub tecnològic europeu de gelats amb una inversió de 140 milions. Deixarà la marca blanca en 2026 i garantix l'ocupació.

Merino afirma que l’avís de la UE pels Pressupostos evidencia que el Govern no governa

Merino ha vinculat l'avís de la Comissió Europea per la falta de Pressupostos a la debilitat del Govern i ha demanat més marge fiscal i reformar el finançament autonòmic. També ha mostrat escepticisme amb els terminis anunciats per Hisenda i ha retret la gestió del FLA extraordinari.

El Consell ha aprovat el decret que activa ajudes directes per a entitats esportives afectades per la DANA

El Consell ha aprovat un decret que permet concedir de manera directa 761.000 euros a entitats esportives en municipis afectats per la DANA. El pla inclou suport psicosocial i més recursos per a reparar la depuradora de Quart-Benàger.