Tom Jones actuarà a la Plaça de Bous de València el 23 de juny

Sir Tom Jones, un dels artistes “més reconeguts i aclamats” del món, actuarà el pròxim 23 de juny a la Plaça de Bous de València en un espectacle “únic” amb la seua veu “inconfusible”, el seu carisma “magnètic” i una energia “inigualable” sobre l’escenari.

Al llarg de la seua extensa trajectòria, des de la dècada del 1960, ha collit èxits com ‘It’s Not Unusual’, ‘Delilah’ o ‘What’s New Pussycat?‘ que s’han consolidat com a “himnes atemporals” que han convertit a l’artista en una “figura emblemàtica” de la indústria de la música, segons ha destacat l’organització en un comunicat.

La carrera de Tom Jones ha comptat amb “nombrosos” honors i reconeixements, inclòs el títol de cavaller de la Reina Isabel II d’Anglaterra el 2006, així com diversos premis BRIT, un Silver Clef, el reconeixement de Music Industry Trusts i un guardó Hitmaker del Saló de la Fama dels Compositors d’Estats Units.

També ha actuat en pel·lícules com ‘Mars Attacks’ de Tim Burton i ‘Playhouse Presents: King of The Teds’ per a Sky Arts. El llançament de l’àlbum ‘Surrounded By Time’ el 2021 va convertir a Tom Jones en l’home de major edat a aconseguir el lloc número 1 en la llista d’àlbums oficials del Regne Unit amb un àlbum de material nou.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.