Tom Jones actuarà a la Plaça de Bous de València el 23 de juny

Sir Tom Jones, un dels artistes “més reconeguts i aclamats” del món, actuarà el pròxim 23 de juny a la Plaça de Bous de València en un espectacle “únic” amb la seua veu “inconfusible”, el seu carisma “magnètic” i una energia “inigualable” sobre l’escenari.

Al llarg de la seua extensa trajectòria, des de la dècada del 1960, ha collit èxits com ‘It’s Not Unusual’, ‘Delilah’ o ‘What’s New Pussycat?‘ que s’han consolidat com a “himnes atemporals” que han convertit a l’artista en una “figura emblemàtica” de la indústria de la música, segons ha destacat l’organització en un comunicat.

La carrera de Tom Jones ha comptat amb “nombrosos” honors i reconeixements, inclòs el títol de cavaller de la Reina Isabel II d’Anglaterra el 2006, així com diversos premis BRIT, un Silver Clef, el reconeixement de Music Industry Trusts i un guardó Hitmaker del Saló de la Fama dels Compositors d’Estats Units.

També ha actuat en pel·lícules com ‘Mars Attacks’ de Tim Burton i ‘Playhouse Presents: King of The Teds’ per a Sky Arts. El llançament de l’àlbum ‘Surrounded By Time’ el 2021 va convertir a Tom Jones en l’home de major edat a aconseguir el lloc número 1 en la llista d’àlbums oficials del Regne Unit amb un àlbum de material nou.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.