11.7 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Tom Jones actuarà a la Plaça de Bous de València el 23 de juny

Sir Tom Jones, un dels artistes “més reconeguts i aclamats” del món, actuarà el pròxim 23 de juny a la Plaça de Bous de València en un espectacle “únic” amb la seua veu “inconfusible”, el seu carisma “magnètic” i una energia “inigualable” sobre l’escenari.

Al llarg de la seua extensa trajectòria, des de la dècada del 1960, ha collit èxits com ‘It’s Not Unusual’, ‘Delilah’ o ‘What’s New Pussycat?‘ que s’han consolidat com a “himnes atemporals” que han convertit a l’artista en una “figura emblemàtica” de la indústria de la música, segons ha destacat l’organització en un comunicat.

La carrera de Tom Jones ha comptat amb “nombrosos” honors i reconeixements, inclòs el títol de cavaller de la Reina Isabel II d’Anglaterra el 2006, així com diversos premis BRIT, un Silver Clef, el reconeixement de Music Industry Trusts i un guardó Hitmaker del Saló de la Fama dels Compositors d’Estats Units.

També ha actuat en pel·lícules com ‘Mars Attacks’ de Tim Burton i ‘Playhouse Presents: King of The Teds’ per a Sky Arts. El llançament de l’àlbum ‘Surrounded By Time’ el 2021 va convertir a Tom Jones en l’home de major edat a aconseguir el lloc número 1 en la llista d’àlbums oficials del Regne Unit amb un àlbum de material nou.

Últimes notícies

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el carinyo del Consell als afectats per la dana

El president ha expressat el suport del Consell als veïns d'Utiel afectats per la dana i ha recorregut el consistori i obres de reconstrucció. Ha valorat l'esforç veïnal i municipal per a accelerar la volta a la normalitat.

Agricultura activa el protocol per malaltia de Newcastle en una granja avícola valenciana

La Conselleria d'Agricultura ha activat el protocol sanitari després d'un focus detectat el 23 de desembre en una explotació avícola i ha reforçat la vigilància per dos sospites en el perímetre. S'està a l'espera de la confirmació oficial del Laboratori Central; no hi ha risc per al consum de carn cuinada i ous

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el suport del Consell als afectats per la dana

El president ha recorregut l'ajuntament i diverses obres de reconstrucció a Utiel, ha expressat el suport institucional i ha posat en valor la resposta veïnal després de les inundacions de 2024.

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.