Toño Sanchís torna a atacar a Belén Esteban: «És poc propensa a la neteja, fa mala olor»

Toño Sanchís ha tornat a la càrrega en la seua particular guerra contra Belén Esteban. El que fóra representant de la princesa del poble ha atacat durament a la col·laboradora durant una tertúlia sobre ‘Supervivientes’.

  

  

«Belén és poc propensa a la condícia, fa mala olor. Jo he viatjat amb ella i t’ho puc assegurar», declarava en ‘Radioset’ sense tallar-se un pèl. «Ja ho va dir Ángela Porter en ‘Gran Germà’: de tots els seus companys, Belén era la que menys freqüentava la dutxa».

  

  

Però les crítiques de Toño cap a la higiene personal dels altres no han quedat ací i és que després de definir-se com un «obsés de les olors», va manar també un missatge a Anna Gabriel, exdiputada de la CUP: «Es va tocar l’aixella en el Parlament i se la va olorar. Anna Gabriel, visita més la dutxa», sentenciava.

 

 

Des del sonat judici que va perdre contra la de Sant Blas, Toño Sanchís acostuma a llançar durs comentaris contra ella en les seues aparicions en televisió, una actitud que en ocasions li ha passat factura.

Les conseqüències dels seus comentaris

Fa una setmanes, Toñi Moreno va arribar fins i tot a cridar-li l’atenció en el seu programa – ‘Viva la vida’ – per unes paraules que va dedicar a la ex de Jesulín a propòsit d’una portada que va protagonitzar.

  

  

«Jo et vaig a permetre que exposes els teus arguments, però no et vaig a consentir que faltes al respecte de ningú i molt menys a una dona», li va retraure la presentadora després que Toño diguera que Belén semblava «un entrepà de panceta» en una fotografia.

No és la primera vegada que Toño i Toñi tenen un encontronàs en l’espai presentat per l’andalusa, on el representant col·labora. En aqueix programa, Moreno li va preguntar si ja havia fet el pagament a Belén Esteban que el jutge va dictar, al que li va dir que no tenia «per què contestar» al que ella volguera.

  

  

Així les coses, la presentadora li va avisar que no anara «a mentir» al seu programa: «El que no vull és que ningú venja a explicar mentides i crec que tracte igual a tots els col·laboradors», va sentenciar Toñi.

Últimes notícies

La defensa de Salomé Pradas recorrerà l’arxiu de les queixes contra la jutgessa de la DANA

La defensa de l’exconsellera Salomé Pradas, investigada per la gestió de la DANA, considera precipitat que el CGPJ haja avalat l’arxiu de tres queixes contra la jutgessa de Catarroja i anuncia recurs. Critica que no s’haja escoltat les víctimes ni el lletrat que denuncien la intervenció del marit magistrat de la jutgessa.

El dèficit comercial valencià supera els 1.100 milions malgrat l’alça exportadora

La Comunitat Valenciana ha registrat fins a juliol un dèficit comercial de 1.117 milions, tot i que les exportacions han crescut un 5,1 % fins als 23.611 milions. El dinamisme exportador se centra sobretot en el sector alimentari i en els béns d’equip, però les importacions han avançat encara més, un 11,2 %.

La valenciana Carmen Amoraga guanya el Premi de Novel·la Policia Nacional 2026

La novel·la 'En ese silencio', de l’autora valenciana Carmen Amoraga, ha guanyat el Premi de Novel·la Policia Nacional 2026, dotat amb 20.000 euros, entre 528 manuscrits presentats.

Cheste tornarà a tancar el Mundial de MotoGP en 2027 al Circuit Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo de Cheste tornarà a acollir en 2027 l’últim Gran Premi de MotoGP. El calendari arrancarà en març a Tailàndia.

Cheste tornarà a tancar el Mundial de MotoGP en 2027

El Circuit Ricardo Tormo acollirà de nou en 2027 l’últim Gran Premi del Mundial de Motociclisme, que en 2026 també es tancarà a Cheste entre el 27 i el 29 de novembre.

Detingut un home per dotze robatoris amb força en negocis de Santa Pola

Un home de 45 anys ha sigut detingut com a presumpte autor de dotze robatoris amb força en establiments de Santa Pola. El jutge ha decretat la seua llibertat amb càrrecs després de la instrucció de la Guàrdia Civil.

Pérez Llorca carrega contra la comissió de la DANA i parla d’“instrumentalitzar el dolor”

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat la comissió d’investigació de la DANA al Congrés d’“instrumentalitzar el dolor” i ha defensat que només el PP ha assumit responsabilitats polítiques. També ha descartat acollir menors migrants de Ceuta i ha qualificat la situació d’“invasió”.

El CGPJ tanca sense sancions les queixes contra la jutgessa de la DANA de València

La Comissió Permanent del CGPJ ha ratificat per unanimitat l’arxiu de tres queixes contra la jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA de València, en no vore proves sòlides d’injerències del seu marit en la causa.