16 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Toño Sanchís torna a atacar a Belén Esteban: «És poc propensa a la neteja, fa mala olor»

Toño Sanchís ha tornat a la càrrega en la seua particular guerra contra Belén Esteban. El que fóra representant de la princesa del poble ha atacat durament a la col·laboradora durant una tertúlia sobre ‘Supervivientes’.

  

  

«Belén és poc propensa a la condícia, fa mala olor. Jo he viatjat amb ella i t’ho puc assegurar», declarava en ‘Radioset’ sense tallar-se un pèl. «Ja ho va dir Ángela Porter en ‘Gran Germà’: de tots els seus companys, Belén era la que menys freqüentava la dutxa».

  

  

Però les crítiques de Toño cap a la higiene personal dels altres no han quedat ací i és que després de definir-se com un «obsés de les olors», va manar també un missatge a Anna Gabriel, exdiputada de la CUP: «Es va tocar l’aixella en el Parlament i se la va olorar. Anna Gabriel, visita més la dutxa», sentenciava.

 

 

Des del sonat judici que va perdre contra la de Sant Blas, Toño Sanchís acostuma a llançar durs comentaris contra ella en les seues aparicions en televisió, una actitud que en ocasions li ha passat factura.

Les conseqüències dels seus comentaris

Fa una setmanes, Toñi Moreno va arribar fins i tot a cridar-li l’atenció en el seu programa – ‘Viva la vida’ – per unes paraules que va dedicar a la ex de Jesulín a propòsit d’una portada que va protagonitzar.

  

  

«Jo et vaig a permetre que exposes els teus arguments, però no et vaig a consentir que faltes al respecte de ningú i molt menys a una dona», li va retraure la presentadora després que Toño diguera que Belén semblava «un entrepà de panceta» en una fotografia.

No és la primera vegada que Toño i Toñi tenen un encontronàs en l’espai presentat per l’andalusa, on el representant col·labora. En aqueix programa, Moreno li va preguntar si ja havia fet el pagament a Belén Esteban que el jutge va dictar, al que li va dir que no tenia «per què contestar» al que ella volguera.

  

  

Així les coses, la presentadora li va avisar que no anara «a mentir» al seu programa: «El que no vull és que ningú venja a explicar mentides i crec que tracte igual a tots els col·laboradors», va sentenciar Toñi.

Últimes notícies

Arranca l’enderrocament del bloc 11 de Sant Antón, pas clau per a la regeneració del barri

L'Ajuntament d'Elx ha iniciat l'enderrocament del bloc 11 de Sant Antón després de completar els treballs previs. La demolició obri una seqüència d'actuacions i projectes de vivenda.

Un informe municipal va alertar de possibles conflictes d’interés en l’adjudicació de VPP a Alacant

Un informe intern de l'àrea de Gestió Patrimonial va detectar possibles conflictes d'interés en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. L'ajuntament va elevar el cas a la Fiscalia després d'un esbrinament que va identificar tres adjudicataris vinculats al consistori.

Un informe municipal va alertar de possibles conflictes d’interés en vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Un informe intern va detectar vincles entre adjudicataris de VPP a la Platja de Sant Joan i empleats o càrrecs municipals. L'Ajuntament va elevar una denúncia a la Fiscalia, va identificar tres casos i es van produir dimissions, encara que es manté que no van intervindre en actes nuclears.

Bernabé diu que la posada en escena de Feijóo en el Congrés li invalida per a governar

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha acusat el líder del PP de desviar el focus en la comissió sobre la DANA i de blindar a Carlos Mazón. Al seu juí, eixa estratègia l'inhabilita per a aspirar a la presidència.

Les reserves del Segura superen la mitjana de l’última dècada després de sumar 46 hm³

Les reserves del Segura han aconseguit 354 hm³, 17 per damunt de la mitjana decennal, després d'una alça setmanal de 46 hm³. El conjunt nacional puja al 67,3% amb rècord des de 1988.

La jutgessa de la DANA demana a Emergències concretar si La Torre recibio el segon És-Alert

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha reclamat a Emergències detallar que zones van rebre l'És-Alert de les 20.57 i si incluia La Torre. Tambien exigix precisar les areas de l'Horta Sud afectades, després d'un primer llistat amb codigos postals considerat insuficient.

Assalten el club de colombicultura de Beniarjó: maten 9 coloms i desapareixen 12

L'Ajuntament condemna l'atac al Club Santa Teresa de Jesús, amb 9 coloms morts i 12 desapareguts. El cas s'ha denunciat i demanen col·laboració.

Catalá acusa a Sánchez de generar expectatives als immigrants sense informació

L'alcaldessa de València ha retret a Pedro Sánchez anunciar una regularització sense detallar el procés. El consistori ha detectat cues i remet a Estrangeria per falta d'instruccions.