Torna la Festa del Cinema: Descobreix quan i com participar-hi

Anar al cinema és una activitat gairebé de luxe. Entre el preu de l’entrada, les roses i els refrescos, gaudir d’una vesprada en estes sales se’ns pot escapar del pressupost. Però esta setmana torna la festa del cinema. L’excusa perfecta per poder gaudir de la gran pantalla a un preu molt assequible. 

Del 15 al 18 de maig tindrà lloc la XX edició de l’esdeveniment més esperat pels amants del cinema. L’edició passada va tindre molts èxits al nostre país i la Comunitat Valenciana va ser la quarta autonomia en què més va triomfar esta iniciativa amb un total de 6.912.259 espectadors, és a dir, cada valencià va ser de mitjana 1,36 vegades a les sales de cinema, i una recaptació de 42.190.773 euros. 

La Festa del Cinema consisteix a poder gaudir durant quatre dies seguits de la gran pantalla amb entrades a 3,5€. Tot i que cal tindre en compte que només en poden gaudir als cinemes adherits, que podreu consultar posteriorment en este mateix lloc, i que les projeccions en 3D, sales especials i butaques VIP estan subjectes a les condicions d’entrada de cada cinema, podent portar suplements.

Per aconseguir l’entrada a preu reduït caldrà seguir un procediment molt senzill. En primer lloc, hem de registrar-nos a la web oficial per poder aconseguir l’acreditació. En cas d’haver participat en edicions anteriors, només hauran de refrescar la petició. Esta acreditació és gratuïta i per cada entrada caldrà presentar-ne una. Els majors de 60 anys i menors de 14 anys no la necessiten, només han de mostrar el DNI a la taquilla.

El procés de sol·licitud d’esta acreditació es pot fer emplenant el formulari que trobareu a l’apartat “Aconsegueix la teua acreditació”, amb les dades personals i de contacte de cadascuna de les persones que vulguen comprar una entrada per anar al cinema amb el descompte. Una vegada us hages registrat correctament, t’enviarem la teua acreditació a l’e-mail que hages facilitat. Quan la rebes, només l’has d’imprimir o mostrar amb el mòbil juntament amb el teu DNI.

Una vegada tinguem l’acreditació, ja podem comprar les nostres entrades. Podem fer-ho de diverses maneres: a la taquilla quan anem al cinema, en este cas haurem d’ensenyar l’acreditació a la mateixa taquilla; de manera anticipada per internet, caldrà ensenyar ací l’acreditació a l’entrada a la sala; i finalment als quioscos situats a les entrades d’alguns cines, on l’acreditació també caldrà ensenyar-la abans d’entrar a la sala. Les entrades anticipades ja estan disponibles.

D’altra banda, amb un mateix correu electrònic es poden acreditar diverses persones, simplement cal accedir a l’apartat “Acreditació per a grups”, podent acreditar fins a un màxim de 10 persones. Igualment, en el cas de perdre el document el podràs recuperar a la mateixa web, fent clic a “aconsegueix la teua acreditació” marcant l’opció “recuperar acreditació”.

Este esdeveniment va ser pensat per fomentar l’assistència a les sales de cinema com a hàbit social i cultural. La primera edició va tindre lloc el juny del 2009 i a partir del 2011 va adquirir caràcter semestral, realitzant-se cada any i només va ser interromput per la pandèmia. A més, este any arriba amb una cartellera molt desitjable i per a tots els gustos. Algunes de les pel·lícules recomanades per la pròpia web organitzadora que podràs trobar a diversos dels cinemes adherits són: Guardians de la Galàxia. Vol.3, Super Mario Bros: La pel·lícula, ¡vaja vacances!, Setge, Book Club- Ara Itàlia, Dungeons & Dragons: Honor entre lladres, L’exorcista del Papa, Fatum, Jeepers Creepers: El renaixement, John Wick 4, Love Again i Patti i la fúria de posseïda, entre moltes altres. 

Cinemes Adherits:

  • Província de València:
  1. CINESA BONAIRE (ALDAIA) 
  2. CINEMES MN4 (ALFAFAR)
  3. KINEPOLIS ALZIRA 
  4. ABC GANDIA 
  5. AXIÓ GANDIA
  6. CINEMA OLÍMPIA (OLIVA) 
  7. KINEPOLIS VALÈNCIA (PATERNA) 
  8. ALUCINE (PORT DE SAGUNT)
  9. CINEMA YELMO VIDANOVA PARC (SAGUNT) 
  10. CINEAPOLIS TELER 
  11. CINEMES LYS (VALÈNCIA) 
  12. OCINE AQUA (VALÈNCIA) 
  13. CINES BABEL SL (VALÈNCIA) 
  14. ABC SALER (VALÈNCIA)
  15. ABC GRAN TÚRIA (VALÈNCIA) 
  16. ABC PARK (VALÈNCIA) 
  17. CINEMA YELMO VALÈNCIA 
  18. AXIÓ XATIVA
  • Província de Castelló:
  1. OCINE PREMIUM ESTEPARK (CASTELLÓ DE LA PLANA) 
  2. CINESA SALERA (CASTELLÓ DE LA PLANA) 
  3. MULTICINES SUCRE VILA-REAL 
  • Província d’Alacant:
  1. AXIÓ ALCOI 
  2. CINEMES AANA ALACANT  
  3. CINEMA YELMO PORTA ALACANT 
  4. KINEPOLIS ALACANT PLAÇA MAR 2 
  5. AUTOCINE DRIVE IN 
  6. ABC ELX 
  7. CINEMES IMF 9 FINESTRAT 
  8. CINEMES IMF ONDARA 
  9. AXIÓ ORIOLA 
  10. CINEMA YELMO VINALOPO (PETRER) 
  11. AXIÓ SANT JOAN 
  12. CINEMES AANA SANT JOAN (SANT JOAN D’ALACANT) 
  13. ODEON MULTICINES ALACANT (SANT VICENT DEL RASPEIG) 
  14. AXIÓ SANTA POLA 
  15. CINEMES IMF 8 TORREVIEJA

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.