Torna la Festa del Cinema: Descobreix quan i com participar-hi

Anar al cinema és una activitat gairebé de luxe. Entre el preu de l’entrada, les roses i els refrescos, gaudir d’una vesprada en estes sales se’ns pot escapar del pressupost. Però esta setmana torna la festa del cinema. L’excusa perfecta per poder gaudir de la gran pantalla a un preu molt assequible. 

Del 15 al 18 de maig tindrà lloc la XX edició de l’esdeveniment més esperat pels amants del cinema. L’edició passada va tindre molts èxits al nostre país i la Comunitat Valenciana va ser la quarta autonomia en què més va triomfar esta iniciativa amb un total de 6.912.259 espectadors, és a dir, cada valencià va ser de mitjana 1,36 vegades a les sales de cinema, i una recaptació de 42.190.773 euros. 

La Festa del Cinema consisteix a poder gaudir durant quatre dies seguits de la gran pantalla amb entrades a 3,5€. Tot i que cal tindre en compte que només en poden gaudir als cinemes adherits, que podreu consultar posteriorment en este mateix lloc, i que les projeccions en 3D, sales especials i butaques VIP estan subjectes a les condicions d’entrada de cada cinema, podent portar suplements.

Per aconseguir l’entrada a preu reduït caldrà seguir un procediment molt senzill. En primer lloc, hem de registrar-nos a la web oficial per poder aconseguir l’acreditació. En cas d’haver participat en edicions anteriors, només hauran de refrescar la petició. Esta acreditació és gratuïta i per cada entrada caldrà presentar-ne una. Els majors de 60 anys i menors de 14 anys no la necessiten, només han de mostrar el DNI a la taquilla.

El procés de sol·licitud d’esta acreditació es pot fer emplenant el formulari que trobareu a l’apartat “Aconsegueix la teua acreditació”, amb les dades personals i de contacte de cadascuna de les persones que vulguen comprar una entrada per anar al cinema amb el descompte. Una vegada us hages registrat correctament, t’enviarem la teua acreditació a l’e-mail que hages facilitat. Quan la rebes, només l’has d’imprimir o mostrar amb el mòbil juntament amb el teu DNI.

Una vegada tinguem l’acreditació, ja podem comprar les nostres entrades. Podem fer-ho de diverses maneres: a la taquilla quan anem al cinema, en este cas haurem d’ensenyar l’acreditació a la mateixa taquilla; de manera anticipada per internet, caldrà ensenyar ací l’acreditació a l’entrada a la sala; i finalment als quioscos situats a les entrades d’alguns cines, on l’acreditació també caldrà ensenyar-la abans d’entrar a la sala. Les entrades anticipades ja estan disponibles.

D’altra banda, amb un mateix correu electrònic es poden acreditar diverses persones, simplement cal accedir a l’apartat “Acreditació per a grups”, podent acreditar fins a un màxim de 10 persones. Igualment, en el cas de perdre el document el podràs recuperar a la mateixa web, fent clic a “aconsegueix la teua acreditació” marcant l’opció “recuperar acreditació”.

Este esdeveniment va ser pensat per fomentar l’assistència a les sales de cinema com a hàbit social i cultural. La primera edició va tindre lloc el juny del 2009 i a partir del 2011 va adquirir caràcter semestral, realitzant-se cada any i només va ser interromput per la pandèmia. A més, este any arriba amb una cartellera molt desitjable i per a tots els gustos. Algunes de les pel·lícules recomanades per la pròpia web organitzadora que podràs trobar a diversos dels cinemes adherits són: Guardians de la Galàxia. Vol.3, Super Mario Bros: La pel·lícula, ¡vaja vacances!, Setge, Book Club- Ara Itàlia, Dungeons & Dragons: Honor entre lladres, L’exorcista del Papa, Fatum, Jeepers Creepers: El renaixement, John Wick 4, Love Again i Patti i la fúria de posseïda, entre moltes altres. 

Cinemes Adherits:

  • Província de València:
  1. CINESA BONAIRE (ALDAIA) 
  2. CINEMES MN4 (ALFAFAR)
  3. KINEPOLIS ALZIRA 
  4. ABC GANDIA 
  5. AXIÓ GANDIA
  6. CINEMA OLÍMPIA (OLIVA) 
  7. KINEPOLIS VALÈNCIA (PATERNA) 
  8. ALUCINE (PORT DE SAGUNT)
  9. CINEMA YELMO VIDANOVA PARC (SAGUNT) 
  10. CINEAPOLIS TELER 
  11. CINEMES LYS (VALÈNCIA) 
  12. OCINE AQUA (VALÈNCIA) 
  13. CINES BABEL SL (VALÈNCIA) 
  14. ABC SALER (VALÈNCIA)
  15. ABC GRAN TÚRIA (VALÈNCIA) 
  16. ABC PARK (VALÈNCIA) 
  17. CINEMA YELMO VALÈNCIA 
  18. AXIÓ XATIVA
  • Província de Castelló:
  1. OCINE PREMIUM ESTEPARK (CASTELLÓ DE LA PLANA) 
  2. CINESA SALERA (CASTELLÓ DE LA PLANA) 
  3. MULTICINES SUCRE VILA-REAL 
  • Província d’Alacant:
  1. AXIÓ ALCOI 
  2. CINEMES AANA ALACANT  
  3. CINEMA YELMO PORTA ALACANT 
  4. KINEPOLIS ALACANT PLAÇA MAR 2 
  5. AUTOCINE DRIVE IN 
  6. ABC ELX 
  7. CINEMES IMF 9 FINESTRAT 
  8. CINEMES IMF ONDARA 
  9. AXIÓ ORIOLA 
  10. CINEMA YELMO VINALOPO (PETRER) 
  11. AXIÓ SANT JOAN 
  12. CINEMES AANA SANT JOAN (SANT JOAN D’ALACANT) 
  13. ODEON MULTICINES ALACANT (SANT VICENT DEL RASPEIG) 
  14. AXIÓ SANTA POLA 
  15. CINEMES IMF 8 TORREVIEJA
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.