Mastodon
22.8 C
València
Diumenge, 14 setembre, 2025

Tres anys de condemna per arrancar el dit a un company en una presó de Castelló

Tres anys de presó per arrancar el dir a un company seu d'un centre penitenciari en Castelló

La Ciutat de la Justícia de Castelló | Europa Press

 

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a tres anys de presó per un delicte de lesions greus a un reclús del Centre Penitenciari de Castelló I que va arrancar el dit d’una mossegada a un company seu. 

 

A demés, el condemnat haurà d‘indemnitzar amb 6.830 euros a la víctima, que també ha sigut condemnat en esta causa a una multa per un delicte lleu de lesions. Per contra, el tribunal ha absolt a altres dos interns respecte dels que la Fiscalia va retirar l’acusació.

 

Els fets van passar en el 2017

Segons recorda el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), l’agressió es va produir sobre les 17.30 hores de la vesprada el dia de Reis de 2017, quan els dos interns, que s’havien reptat prèviament, es van citar en la sala de la televisió del Centre Penitenciari Castelló I, dependències en les que no hi ha càmeres de vigilància.

 

La sentència relata que, durant la baralla, el principal condemnat, que tenia 31 anys en el moment dels fets, va mossegar el tercer dit de la mà esquerra de l’altre pres i li va amputar l’ungla, el palpís i, parcialment, la falange. El ferit, de 33 anys, va pegar al seu torn al seu contrincant amb les mans i li va causar contusions en la mandíbula esquerra i en el costat dret.

 

Esta resolució encara no és ferma i es pot recórrer en apel·lació davant el TSJCV, segons explica l’alt tribunal valencià en un comunicat.

  

També pots llegir…

Últimes notícies

La polèmica per la DANA aviva la testifical de Miguel Polo este divendres

Miguel Polo, president de la CHJ, declararà com a testimoni a les 9.30 a Catarroja per la DANA del 29 d'octubre, enmig de retrets polítics i un àudio que reaviva la tensió.

Parell lamenta la falta de punteria del Vila-real i l’eficàcia de l’Atlètic

El migcampista del Vila-real atribuïx la derrota davant l'Atlètic (2-0) a la falta d'encert pròpia i a la màxima eficàcia rival. El segon tant, obra de Nico González, va arribar quan millor estaven.

La pegada de l’Atlètic alleuja a Simeone: 2-0 al Vila-real

L'Atlètic va aconseguir la seua primera victòria de la temporada amb un 2-0 al Vila-real. Barris i Nico González van capitalitzar la pressió alta davant un rival en forma.

Manifestació massiva a València exigix l’embargament d’armes a Israel

Milers de persones van recórrer el centre de València per a exigir l'embargament d'armes a Israel i la ruptura total de relacions. La marxa va concloure amb la lectura de manifestos i suport a la flotilla que intenta portar ajuda a Gaza.

Barris avança a l’Atlètic al descans (1-0) davant el Vila-real

L'Atlètic marxa al descans 1-0 davant el Vila-real gràcies a una miqueta de Pablo Barrios en el 9. Pepe va fregar l'empat amb una falta al travesser.

Desenes de milers marxen per València per a exigir l’embargament d’armes a Israel

Una marxa va recórrer el centre de València per a reclamar l'embargament d'armes a Israel i la ruptura de relacions amb eixe país. Els organitzadors parlen de desenes de milers d'assistents i demanen protecció per a la flotilla que intenta portar ajuda a Gaza.

Dos ferits per cremades en cremar un matalàs en una vivenda de Mislata

Dos hòmens de 61 i 75 anys van resultar ferits per cremades a Mislata en declarar-se un foc en un matalàs. Van ser atesos per SVB i SAMU i traslladats a València.

Una dona de 70 anys, ferida en ser atropellada per un patinet a Torrent

La víctima va patir un traumatisme cranioencefàlic després de ser atropellada al carrer Jutge Ángel Querol. Va ser atesa pel SAMU i traslladada a l'Hospital General de València.