Detingut per possessió de pornografia infantil en el Grau de Castelló

Ordinador

Un ordinador en una imatge d’arxiu | Pixabay

 

La Policia Nacional ha detingut este dimecres 12 de febrer a un home, de 60 anys, per possessió de pornografia infantil. Els agents han anat fins a sa casa, ubicada en el carrer de Canalejas de barri del Grau de Castelló, ja que l’han localitzat a través del número identificatiu (IP) del seu ordinador.

 

Quan la polica va arribar a sa casa a primera hora de matí, l’home, baix les inicials M.A.S.F, es va negar a obrir la porta, motiu pel que la policia va haver de forçar l’accés a la vivenda. Esta situació va originar que els veïns s’enteraren del que estava passant a causa del soroll provocat. Una volta dins, van pillar a l’home descarregant pornografia infantil en eixe mateix moment, segons informa ‘Mediterráneo’. 

 

Durant el registre, els agents policials van trobar una gran quantitat d’arxius pornogràfics infantils i van procedir a la detenció de l’home, qui no tenia cap antecedent. Ara, el detingut ha quedat en mans de les dependències de la Policia Nacional de Castelló, acusat d’un delicte de possessió de pornografia infantil.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.