Detingut per possessió de pornografia infantil en el Grau de Castelló

Ordinador

Un ordinador en una imatge d’arxiu | Pixabay

 

La Policia Nacional ha detingut este dimecres 12 de febrer a un home, de 60 anys, per possessió de pornografia infantil. Els agents han anat fins a sa casa, ubicada en el carrer de Canalejas de barri del Grau de Castelló, ja que l’han localitzat a través del número identificatiu (IP) del seu ordinador.

 

Quan la polica va arribar a sa casa a primera hora de matí, l’home, baix les inicials M.A.S.F, es va negar a obrir la porta, motiu pel que la policia va haver de forçar l’accés a la vivenda. Esta situació va originar que els veïns s’enteraren del que estava passant a causa del soroll provocat. Una volta dins, van pillar a l’home descarregant pornografia infantil en eixe mateix moment, segons informa ‘Mediterráneo’. 

 

Durant el registre, els agents policials van trobar una gran quantitat d’arxius pornogràfics infantils i van procedir a la detenció de l’home, qui no tenia cap antecedent. Ara, el detingut ha quedat en mans de les dependències de la Policia Nacional de Castelló, acusat d’un delicte de possessió de pornografia infantil.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.