Detingut per possessió de pornografia infantil en el Grau de Castelló

Ordinador

Un ordinador en una imatge d’arxiu | Pixabay

 

La Policia Nacional ha detingut este dimecres 12 de febrer a un home, de 60 anys, per possessió de pornografia infantil. Els agents han anat fins a sa casa, ubicada en el carrer de Canalejas de barri del Grau de Castelló, ja que l’han localitzat a través del número identificatiu (IP) del seu ordinador.

 

Quan la polica va arribar a sa casa a primera hora de matí, l’home, baix les inicials M.A.S.F, es va negar a obrir la porta, motiu pel que la policia va haver de forçar l’accés a la vivenda. Esta situació va originar que els veïns s’enteraren del que estava passant a causa del soroll provocat. Una volta dins, van pillar a l’home descarregant pornografia infantil en eixe mateix moment, segons informa ‘Mediterráneo’. 

 

Durant el registre, els agents policials van trobar una gran quantitat d’arxius pornogràfics infantils i van procedir a la detenció de l’home, qui no tenia cap antecedent. Ara, el detingut ha quedat en mans de les dependències de la Policia Nacional de Castelló, acusat d’un delicte de possessió de pornografia infantil.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

On vore l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana: 9 punts oficials i fins a 60.000 persones

La Comunitat Valenciana ha habilitat nou punts oficials per a observar l’eclipsi solar, amb aforaments que van de 600 a 60.000 persones, principalment a les platges de Castelló i València i en diversos municipis d’interior.

Parcs naturals tancats i màximes restriccions per l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha declarat el nivell 3 de preemergència per risc d’incendis en tota la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, amb el tancament dels parcs naturals i la prohibició de transitar per senders i encendre foc. Les acampades i activitats a l’aire lliure en zones forestals també queden fortament limitades.

Com evitar lesions oculars durant l’eclipsi solar amb ulleres adequades

Mirar l’eclipsi solar sense protecció adequada pot causar lesions irreversibles als ulls. Sanitat reforça urgències i Oftalmologia i recomana ulleres homologades i supervisió dels menors.

La valenciana Natalia Palomares triomfa com a única ballarina europea de Shakira

La valenciana Natalia Palomares és l’única ballarina europea que acompanya Shakira en la gira mundial 'Las mujeres ya no lloran', un espectacle que, segons destaca, transforma el dolor en poder inspirador. La seua trajectòria passa per deixar el Grau de Dret per la dansa i arribar a escenaris com la final del Mundial de futbol.

Caiguda múltiple en una prova ciclista a Estivella amb dos ferits greus

Una col·lisió entre dos ciclistes que lideraven el pilot en una prova a Estivella ha provocat una caiguda múltiple amb prop de 40 afectats i dos corredors ferits greus.

Així ha creat la UPV aperitius més dolços amb menys sucre gràcies a la impressió 3D

Un equip de la Universitat Politècnica de València ha desenvolupat una estratègia per reduir el sucre dels aperitius mantenint el sabor dolç, mitjançant la impressió 3D i una distribució intel·ligent del sucre dins del producte.

Mor una turista britànica de 66 anys fent parasailing a Benidorm

Una dona britànica de 66 anys ha mort després d’un accident de parasailing en aigües de Benidorm. Un home britànic de 47 anys també ha resultat ferit i tots dos han sigut traslladats a l’Hospital Marina Baixa.

Intervals nuvolosos i pujada de temperatures a l’interior de València este dimarts

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts 11 d’agost una jornada amb intervals nuvolosos i temperatures estables, amb un ascens de les màximes a l’interior de la província de València, on podran registrar-se valors significativament alts.