Detingut per possessió de pornografia infantil en el Grau de Castelló

Ordinador

Un ordinador en una imatge d’arxiu | Pixabay

 

La Policia Nacional ha detingut este dimecres 12 de febrer a un home, de 60 anys, per possessió de pornografia infantil. Els agents han anat fins a sa casa, ubicada en el carrer de Canalejas de barri del Grau de Castelló, ja que l’han localitzat a través del número identificatiu (IP) del seu ordinador.

 

Quan la polica va arribar a sa casa a primera hora de matí, l’home, baix les inicials M.A.S.F, es va negar a obrir la porta, motiu pel que la policia va haver de forçar l’accés a la vivenda. Esta situació va originar que els veïns s’enteraren del que estava passant a causa del soroll provocat. Una volta dins, van pillar a l’home descarregant pornografia infantil en eixe mateix moment, segons informa ‘Mediterráneo’. 

 

Durant el registre, els agents policials van trobar una gran quantitat d’arxius pornogràfics infantils i van procedir a la detenció de l’home, qui no tenia cap antecedent. Ara, el detingut ha quedat en mans de les dependències de la Policia Nacional de Castelló, acusat d’un delicte de possessió de pornografia infantil.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Toni Pérez es posa a la faena per als objectius econòmics d’Ineca fins a 2031

El president de la Diputació d’Alacant, Toni Pérez, ha assumit els objectius econòmics marcats per Ineca fins a 2031 i ha promés posar-se ‘a la faena’ per millorar el creixement, la productivitat i la governança a la província.

A la presó per atracar amb violència una gasolinera a Monforte del Cid

Un home de 49 anys ha ingressat a la presó després d’atracar amb un encaputxat fugitiu una gasolinera de Monforte del Cid, d’on es van emportar 500 euros.

Pérez Llorca carrega contra el Govern central per finançar trasvasaments a Marroc i negar-los a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca denuncia que el Govern d’Espanya bloqueja trasvasaments a la Comunitat Valenciana per motius mediambientals mentres finança projectes similars a Marroc, al qual qualifica de gran competidor agrícola.

Pérez Llorca dona per feta la suspensió de militància de Bellver en el PP després de l’Azud

Pérez Llorca ha demanat al PP que aplique els estatuts amb Jorge Bellver, investigat en el cas Azud, i considera lògic suspendre’l de militància mentre continua al càrrec de director general de Transparència.

Les empreses podran agilitzar des d’esta setmana els expedients d’Energia a la Comunitat

Les Entitats Col·laboradores de Certificació podran intervindre des d’esta setmana en la tramitació d’expedients d’Energia. El nou sistema busca reduir burocràcia i accelerar els projectes elèctrics i renovables.

Pérez Llorca defensa la cancel·lació del Festival de Les Arts per incomplir les normes de soroll

El Festival de Les Arts s'ha cancel·lat este dissabte a València després de superar els decibels permesos. Pérez Llorca assegura que la Generalitat ha complit les resolucions judicials i les regles fixades.

Així et pot afectar la nova jornada de vaga en Metrovalencia i el TRAM d’Alacant

La vaga convocada pel sindicat SEMAF viu este dimarts una nova jornada de parades en Metrovalencia i TRAM d’Alacant, amb un 75 % de servicis mínims i sense incidències destacades.

El nou pla d’Educació arreplega propostes de tots els sindicats per a rebaixar la conflictivitat

La Conselleria d’Educació ha elaborat un nou document amb aportacions de tots els sindicats per a intentar rebaixar la conflictivitat en la cinquena setmana de vaga indefinida del professorat i confia a tancar acords en la reunió d’este dijous.