24.7 C
València
Dissabte, 14 juny, 2025

Dos ferides en un atropellament en Castelló

Dos dones ferides en un atropellament en el Grau de Castelló

Avinguda de la Concentració Harley Davidson | Google Maps

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Este matí de divendres 14 de febrer, cap a les 08.10 hores del matí, s’ha produït un atropellament en l’avinguda de la Concentració Harley Davidson, en el barri del Grau de Castelló, en el que un cotxe ha envestit a dos dones, de 62 i 67 anys, que han resultat ferides.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Servici Mèdic d’Ajuda Urgent i altra del Suport Vital Bàsic, i els servicis mèdics han assistit a les dos víctimes, una per politraumatisme i altra per una fractura en la monyica.

 

Després d’estabilitzar-les, les dos ambulàncies han traslladat a les dones fins a l’Hospital Universitari de Castelló. A hores d’ara, es desconeix l’estat actual de les víctimes. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diana Morant destaca la ferma resposta del PSOE davant el cas Koldo i la corrupció interna

La ministra Diana Morant defén l'actuació contundent del PSOE després de la dimissió de Santos Cerdán pel cas Koldo, reafirmant la lluita contra la corrupció interna.

Detinguts tres jóvens a València després de brutal agressió per a robar mòbil i difondre imatges íntimes

Tres jóvens, un d'ells menor, van ser detinguts a València per agredir brutalment a un altre jove per a robar-li el mòbil, amb el qual van realitzar pagaments fraudulents i van difondre imatges íntimes en xarxes socials.

Pedro Martínez, a un triomf d’igualar a Miki Vukovic com a entrenador amb més victòries a València Basket

Pedro Martínez està a només una victòria d'aconseguir les 143 triomfs de Miki Vukovic, consolidant-se com un dels entrenadors més exitosos en la història de València Basket.

La nova PAU en la Comunitat Valenciana registra un 95,68% d’aprovats, amb una notable baixada respecte a l’any passat

La convocatòria ordinària de la PAU 2025 en la Comunitat Valenciana reflectix un 95,68% d'aprovats, una caiguda de 2,64 punts respecte a 2024. La nota mitjana també baixa, situant-se en 6,39, i destaca la distribució de resultats per universitats i centres educatius.

Iago Sánchez, l’alacantí amb la millor nota a la PAU valenciana, opta per Disseny de Moda a Madrid

Iago Sánchez Jüttner, del col·legi Sant Albert Magne a Alacant, aconseguix la millor nota de la PAU en la Comunitat Valenciana amb un 9,90 i triarà estudiar Disseny de Moda a Madrid.

Vox exigix la dimissió immediata de Pedro Sánchez i la convocatòria d’eleccions després del cas Koldo

El diputat de Vox en Les Corts Valencianes, Jesús Albiol, acusa a Pedro Sánchez de liderar una màfia corrupta i demana la seua dimissió immediata i eleccions després de revelacions del cas Koldo.

Iago Sánchez, l’estudiant alacantí amb millor nota a la PAU a València, inicia la seua carrera en Disseny de Moda a Madrid

Iago Sánchez Jüttner, alumne del Col·legi Sant Albert Magne a Alacant, obté la màxima qualificació a la PAU en la Comunitat Valenciana i començarà els seus estudis en Disseny de Moda a Madrid.

Mazón recorda que Sánchez va afirmar que davant la corrupció demanar perdó no és suficient

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, recorda que el president Pedro Sánchez va dir fa anys que demanar perdó no prou en casos de corrupció, en al·lusió al cas Koldo.