Dos ferides en un atropellament en Castelló

Dos dones ferides en un atropellament en el Grau de Castelló

Avinguda de la Concentració Harley Davidson | Google Maps

 

Este matí de divendres 14 de febrer, cap a les 08.10 hores del matí, s’ha produït un atropellament en l’avinguda de la Concentració Harley Davidson, en el barri del Grau de Castelló, en el que un cotxe ha envestit a dos dones, de 62 i 67 anys, que han resultat ferides.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Servici Mèdic d’Ajuda Urgent i altra del Suport Vital Bàsic, i els servicis mèdics han assistit a les dos víctimes, una per politraumatisme i altra per una fractura en la monyica.

 

Després d’estabilitzar-les, les dos ambulàncies han traslladat a les dones fins a l’Hospital Universitari de Castelló. A hores d’ara, es desconeix l’estat actual de les víctimes. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.