23.9 C
València
Divendres, 16 maig, 2025

Troben el cadàver d’un corredor en una muntanya de Castelló

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Este diumenge de matí s’ha trobat el cadàver d’un home en una muntanya del terme de Castelló de la Plana. El cos, que presentava diferents lesions en la cara, i estava en avançat estat de descomposició per les altes temperatures dels últims dies, no ha pogut ser identificat perquè no portava documentació. 

 

Tal com informa el diari ‘Levante’, el cos l’han trobat, concretament, en la zona de la pedrera ‘la Torreta’ i el depòsit verd, una zona propera a les urbanitzacions del Tossal Gros i Penyeta Roja, entre els térmens de Castelló i Borriol. Un testimoni ha sigut qui ha alertat als agents policials en trobar-se un cadàver este diumenge en una zona de difícil accés a on, fins i tot, hagueren d’actuar els bombers per a rescatar el cos.

 

Ara mateixa, s’està pendent de l’autòpsia per a poder determinar quines han sigut les possibles causes de la mort. Es desconeix si l’home, que vestia amb roba i calçat deportiu per a córrer, ha patit algun problema cardiorespiratori o si, per contra, una caiguda li ha pogut causar la mort. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Juan Ayuso aconseguix emotiva victòria en la sèptima etapa del Giro d’Itàlia

El ciclista espanyol Juan Ayuso va guanyar la sèptima etapa del Giro d'Itàlia en el cim de Tagliacozzo, la seua primera victòria en una gran volta, mostrant gran confiança per a les següents etapes.

Juan Ayuso enlluerna amb victòria en la primera pujada muntanyenca del Giro d’Itàlia; Roglic manté la maglia rosa

Juan Ayuso aconseguix el seu primer triomf en una gran volta en guanyar la sèptima etapa de muntanya del Giro d'Itàlia, mentres Primoz Roglic conserva el lideratge general.

Quatre treballadors resulten ferits després de caiguda d’una planxa en obra d’empresa a Torrent

Quatre treballadors patixen ferides de diversa consideració després de la caiguda d'una planxa en una obra dins d'una empresa del polígon Mes del Jutge a Torrent, València.

Consell critica que Morant parle de filtracions enmig de l’escàndol WhatsApp-Gate

La vicepresidenta del Consell, Susana Camarero, critica les declaracions de la ministra Diana Morant sobre filtracions, enmig de l'escàndol WhatsApp-Gate que involucra a alts càrrecs del Govern.

Espanya impulsa la tecnologia disruptiva amb un nou fons de capital de risc de 353 milions

El Ministeri de Ciència i el Fons Europeu d'Inversions llancen Innvierte Deep-Tech Tech Transfer, un instrument amb 353 milions per a donar suport a tecnologies disruptives a Espanya.

Nou fons de capital de risc impulsa la tecnologia disruptiva a Espanya

El Ministeri de Ciència i el Fons Europeu d'Inversions llancen Innvierte Deep-Tech Tech Transfer, un fons de 353 milions per a finançar tecnologia disruptiva i transferència tecnològica a Espanya.

Tres treballadors resulten ferits després de caure una planxa en obra del polígon industrial Mes del Jutge a Torrent

Tres treballadors patixen lesions després de desprendre's una planxa de l'obra en una fàbrica del polígon industrial Mes del Jutge a Torrent. El succés va ocórrer amb 75 empleats presents.

Morant critica les rebaixes fiscals a les grans fortunes i reclama corresponsabilitat financera en la Comunitat Valenciana

La ministra Diana Morant assenyala que reduir impostos a les grans fortunes en la Comunitat Valenciana compromet la legitimitat per a sol·licitar més recursos al Govern central i aposta per un nou model de finançament i corresponsabilitat.