Trump obre la porta a una reunió amb Zelenski al funeral del Papa Francisco

Madrid, 25 – El president dels Estats Units, Donald Trump, ha indicat que és possible que es veja les cares amb el seu homòleg ucraïnès, Volodimir Zelenski, durant el funeral del Papa Francisco, que tindrà lloc aquest pròxim dissabte, un esdeveniment al qual acudiran tots dos mandataris. Aquesta reunió es podria produir en un moment clau per a la diplomàcia internacional relacionada amb el conflicte ucraïnès.

Abans de la seua partida, Trump va fer aquestes declaracions mentre abandonava la Casa Blanca en helicòpter amb rumb a l’Air Force One, que el portarà fins a Roma aquesta pròxima nit. En el transcurs del viatge, el president va reiterar la seua voluntat de posar fi a la guerra d’Ucraïna, un conflicte devastador que, segons les seues paraules, cobra les vides de 5.000 joves ucraïnesos i russos setmanalment.

Aquesta afirmació ve acompanyada d’un missatge de condemna a l’últim atac rus contra Kíiv, que ha provocat una dotzena de morts. En aquest missatge, Trump va fer una crida al president rus, Vladimir Putin, perquè ordenés un cessament immediat d’atacs.

La possible trobada amb Zelenski durant el funeral del Papa Francisco, un esdeveniment que no només és religiós, sinó també polític, podria servir com una oportunitat per a la negociació i la reconciliació en un moment de forta tensió a Europa.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha oferit tota la informació en temps real sobre la investigació de les vivendes públiques de Les Naus i retreta a l’esquerra les seues crítiques, comparant el cas amb l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa la gestió del PP en Les Naus i nega falta de transparència a Alacant

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern del PP està col·laborant i sent transparent en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta situació amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus a la Platja de San Juan

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb total transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en lajornament de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat aquesta actitud amb el cas dalcoi.

Quatre excaps d’ETA es neguen a declarar pels atemptats de Santa Pola i Madrid

Quatre antics dirigents d’ETA s’han acollit al dret a no declarar davant l’Audiència Nacional per la seua presumpta responsabilitat en l’atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola en 2002 i per l’assassinat del tinent coronel Pedro Antonio Blanco en 2000 a Madrid.

Avantatge de pista per al Valencia Basket davant un Joventut sense pressió en les semifinals de la Liga Endesa

Valencia Basket i Asisa Joventut obrin este dimecres al Roig Arena una semifinal de la Liga Endesa marcada per l’avantatge de pista taronja i el paper decisiu de Ricky Rubio. Pedro Martínez avisa del gran moment de forma de la Penya i afirma que l’eliminatòria està al 50%.

El Valencia Basket busca colpejar primer en la semifinal davant un Joventut sense pressió

El Valencia Basket arriba a la semifinal de la Lliga Endesa amb avantatge de pista i el paper de favorit davant un Asisa Joventut sense pressió, impulsat pel gran moment de Ricky Rubio i amb un Pedro Martínez que alerta del potencial verd-i-negre.

La falta de personal i de suport psicològic en residències de majors colpeja més les nits i els festius

Un estudi de l OCU assenyala que moltes residències de majors funcionen amb poc personal, especialment de nit i en festius, i que més d un terç dels residents no rep atenció psicològica setmanal.

L’economia d’Alacant esquiva l’impacte dels aranzels de Trump gràcies a la venda a la UE

Un informe de la Cambra de Comerç d’Alacant conclou que l’impacte dels aranzels dels Estats Units ha sigut limitat perquè les empreses han impulsat les exportacions a la Unió Europea i el sector servicis.