Trump tanca el lloc web i les xarxes socials de la Casa Blanca en espanyol

MADRID, 21 (EUROPA PRESS)

El president d’Estats Units, Donald Trump, ha ordenat el tancament del lloc web de la Casa Blanca en espanyol, així com les seues xarxes socials, replicant una mesura que ja va adoptar el 2017 durant el seu primer mandat.

En ingressar en el lloc web de la Casa Blanca en espanyol apareix un error de “pàgina no trobada”, acompanyat d’un accés directe a la versió en anglès. D’altra banda, també ha desaparegut el perfil en castellà en la xarxa social X.

El magnat ja va impulsar esta mesura després de la seua victòria en les eleccions del 2016, si bé als quatre anys el seu successor en la Casa Blanca, Joe Biden, va revertir la situació i va tornar a impulsar el lloc web oficial i les xarxes socials de l’Administració en espanyol.

Trump va prendre possessió del càrrec el dilluns i ràpidament va publicar diversos decrets presidencials que marquen ja la tendència de la seua Administració, basada principalment en la defensa dels interessos d’Estats Units.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desmantellen a Elx un cultiu interior de marihuana amb més de 126 quilos de cabdells

El detingut va ser interceptat quan transportava una gran càrrega de droga en una furgoneta després d’una persecució pels carrers del municipi

La nova generació Z de l’esport espanyol irromp amb força en l’elit

Una nova generació Z d'esportistes espanyols, amb noms com Aday Mara, Lamine Yamal, Awa Fam o Laia Font, consolida el relleu en l'elit gràcies a talent precoç i a un entorn d'alt rendiment cada vegada més estructurat.

Les víctimes de la DANA reclamen al TSJCV que reòbriga la via per a investigar a Carlos Mazón

La Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 demana al TSJCV que admeta el seu recurs de súplica i reconsidere l'arxivament de la investigació al expresident Carlos Mazón per la gestió de l'emergència que va deixar 230 morts.

Marcelino reclama més agressivitat al Vila-real lluny de La Ceràmica

Marcelino García Toral reclama al seu Vila-real major incisividad a domicili abans de visitar a l'Athletic en San Mamés i reivindica la temporada de l'equip malgrat la baixada com a visitant.

Marcelino considera normal que es parle del seu relleu i ajorna la seua decisió sobre el Vila-real a juny

Marcelino García Toral assumix com a normal que es parle de possibles substituts mentres no renove amb el Vila-real i remitent qualsevol decisió sobre el seu futur al final de temporada.

Desarticulada una xarxa que estafava bancs amb documents falsos i retirades en salons de joc a Vinaròs i Benicarló

La Guàrdia Civil atribueix a l’organització 484 operacions fraudulentes i un perjuí de 266.815 euros en diverses províncies

L’alcalde d’Alcoi se sotmet a una moció de confiança després de tombar l’oposició el pressupost de 2026

L'oposició d'Alcoi tomba el pressupost municipal de 2026 i força a l'alcalde Toni Frances a vincular la seua continuïtat a una moció de confiança lligada a l'aprovació dels comptes.

Morant reivindica la memòria democràtica enfront dels negacionistes en l’exposició Roses de Paterna

Diana Morant assegura que el Govern mantindrà la defensa de la memòria democràtica enfront dels negacionistes durant la seua visita a l'exposició Roses de Paterna, que recorda a dones afusellades en la paredassa del municipi.