Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

Ejemplo de shortcode con estilo
L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

L’aeroport de Castelló ha estrenat este dilluns una nova operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs a la província entre juny i setembre.

Segons ha explicat la directora general d’Aerocas, Raquel París, estes connexions s’han posat en marxa dins de l’objectiu de l’aeroport de Castelló de ‘contribuir al desenvolupament del sector turístic’ mitjançant noves rutes amb mercats emissors europeus.

La nova programació xàrter enllaça de manera directa els aeroports de Bratislava i Castelló entre el 22 de juny i el 28 de setembre, amb una freqüència d’un vol setmanal. En conjunt, la previsió és canalitzar fins a 2.700 visitants procedents d’Eslovàquia al llarg d’estes quinze setmanes de servei.

Esta operativa ha sigut possible gràcies a un acord d’Introducing Castellón amb l’operador txec DER Touristik. L’acord permet comercialitzar paquets turístics que inclouen el vol d’anada i tornada i l’estada en establiments hotelers de la província de Castelló, la qual cosa facilita que els viatgers tinguen un producte tancat i organitzat.

Des d’Aerocas consideren que este tipus d’operatives contribuïxen a reforçar el paper de l’aeroport com a porta d’entrada de turistes internacionals. A més, ajuden a donar més visibilitat a l’oferta turística de la costa i de l’interior de la província, ja que els visitants poden repartir la seua estada entre diferents municipis.

Nova operativa amb 11.000 turistes austríacs

Paral·lelament a l’estrena dels vols amb Eslovàquia, l’aeroport de Castelló ha tancat una altra operativa xàrter que preveu la visita de 11.000 turistes austríacs en els anys 2027 i 2028, que s’allotjaran en hotels de Peníscola.

Esta segona programació està vinculada al programa Senioren Reisen Austria, orientat a viatgers austríacs d’edat avançada i gestionat en Espanya per l’empresa Iristour. En este cas, la planificació contempla 54 vols d’arribada a l’aeroport de Castelló repartits en estos dos anys.

Els vols d’esta nova operativa amb Àustria estan previstos en primavera, abans del començament de la temporada alta d’estiu. D’esta manera, els organitzadors busquen allargar el període de visites turístiques i ‘afavorir la desestacionalització del turisme’, és a dir, repartir millor l’afluència de viatgers al llarg de l’any.

Segons destaca Aerocas, la combinació d’estes dos operatives xàrter permet ampliar la presència de turistes d’Europa central en la província de Castelló. A més, dona continuïtat a la línia de treball orientada a atraure nous mercats que complementen les connexions regulars existents.

Últimes notícies

Vox expulsa Juanma Badenas i Cecilia Herrero de la formació

El Comité de Garantías de Vox ha expulsat Juanma Badenas i Cecilia Herrero. El seu pas al grup de no adscrits figura en l’orde del ple municipal de divendres.

El Centre del Carme dedica a Halloween una visita a l’obra de Segrelles

El Centre del Carme ha organitzat per al 28 d’octubre una visita guiada sobre el terror en l’obra de José Segrelles. L’exposició es podrà vore fins a gener de 2027.

Alicante Smartphone Film Festival repartirà 2.000 euros en premis al novembre

El festival celebrarà la cinquena edició del 16 al 21 de novembre a Alacant, amb projeccions, tallers i més de 200 curtmetratges rebuts.

Pérez Llorca reclama que Feijóo incorpore veus valencianes al Govern

Juanfran Pérez Llorca ha defensat que Alberto Núñez Feijóo compte amb valencians en un futur Govern i ha demanat diàleg després de les eleccions generals del 29 de novembre.

La Universitat d’Alacant liderarà una aliança de 11 universitats europees

La Universitat d’Alacant ha assumit la presidència de T4EU amb una agenda centrada en la innovació blava i verda i la cooperació entre universitats.

Gil Lázaro situa el 29N entre «Espanya i canvi» o «Sánchez i caos»

El candidat de Vox al Congrés per València ha defensat el seu missatge per al 29 de novembre i ha avançat una campanya intensa, encara que és «moderadament optimista».

Les explotacions afectades per la dana Adam podran rebre ajudes de fins a 15.000 euros

La Generalitat ha convocat sis milions d’euros per a les explotacions agrícoles i ramaderes afectades per la dana Adam. Les sol·licituds es podran presentar del 2 de novembre a l’1 de febrer de 2027.

Elx troba un capitell andalusí dels segles X i XI als Banys Àrabs

Les excavacions als Banys Àrabs d’Elx han recuperat un capitell andalusí dels segles X i XI i un fust de pedra calcària. Les peces s’estudien al MAHE.