Els hotels de la Comunitat ‘al complet’ en el cim de la temporada turística

Fonts de la patronal hotelera *HOSBEC, amb establiments adherits en la Comunitat Valenciana, informen del primer gran ple turístic des de 2019. I és que totes les previsions s’han complit i els diferents destins de la Comunitat Valenciana penjaran en un ampli percentatge el cartell de complets durant el Pont d’agost que s’inicia demà divendres.

Segons assenyalen, la situació del festiu nacional en dilluns ha afavorit molt els desplaçaments per al pont, sobretot de turisme nacional, i en les dues ultimes setmanes el ritme de reserves no ha parat per al que en el sector es considera “el cim de la temporada turística”.

Els nivells de previsió d’ocupació hotelera de les diferents destinacions turístiques de la Comunitat Valenciana són els següents:

Benidorm 91,1%
Costa Blanca 90%
València 92,7%
Castelló 91,2%

Amb aquestes dades consolidades en aquests moments i les reserves d’última hora que estan entrant s’aconseguirà el que denominem “ple tècnic” que és quan un establiment aconsegueix ocupacions per damunt del 94%.

Cal destacar destins com Cullera o Gandia en els quals el cartell de TOT VENUT ja està penjat fa dies, amb espectacles tan atractius com el Medusa Festival que ha posat potes enlaire a tota la costa valenciana.

A més d’Espanya, el 15 d’agost també és festiu en diferents països del nostre entorn. És festa a Bulgària, Suïssa, Alemanya, França, Liechtenstein, Grècia, Croàcia, Itàlia, Luxemburg, Lituània, Portugal, Polònia, Romania i Eslovènia.
Això fa que el turisme internacional també siga molt important en aquest període i els aeroports de la Comunitat Valenciana tornen a viure jornades de rècord en passatgers i operacions.

El president de HOSBEC, Toni Mayor, ha manifestat la seua alegria per aquestes dades, després de quasi 30 mesos de moltíssimes dificultats des que es va iniciar la pandèmia de Covid. “Podem dir que la normalitat ha tornat al comportament del turista espanyol i internacional i que ara viurem els dies més daurats de la recuperació. Els aprofitarem tant per a recuperar els comptes de les empreses com per a retornar la felicitat als nostres turistes” ha indicat Toni *Mayor.

“No ens oblidem que el sector hoteler de la Comunitat Valenciana no sols ha fet un gran esforç durant dos anys per a mantindre la seua estructura empresarial quasi intacta, sense significatives operacions de compra-venda ni situacions financeres sense eixida, sinó que ha aprofitat l’aturada per a continuar transformant la qualitat de la planta hotelera amb inversions que superen els 350 milions d’euros. I això crea progrés, crea economia i crea destí” ha conclòs el president d’aquesta patronal.

Últimes notícies

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.