Un agent fora de servici frustra un robatori a banyistes a Cullera

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

Un guàrdia civil franc de servici ha aconseguit frustrar un furt a la localitat valenciana de Cullera i que els dos autors foren detinguts. Els fets van tenir lloc a mitjan setembre, quan l’agent es trobava amb la seua família caminant pel passeig marítim de la localitat.

En un moment donat, l’agent va observar a dues persones que actuaven de forma concertada. Un, fora de la platja, observava i vigilava l’entorn. També li donava indicacions a l’altre, qui, dins de la platja, entrava i eixia de la zona de l’arena.

En un moment donat va poder veure a la perfecció com la persona que estava en la platja s’acostava a una parella que estava distreta en l’arena, agafant, sense ser percebut, les seues pertinences. En este moment el guàrdia civil va avisar a les patrulles i, mentre esperava la seua arribada, es va aproximar als delinqüents.

Es va identificar com a guàrdia civil i els va indicar que havien d’esperar a l’arribada de la patrulla perquè els identificaren i practicaren les gestions oportunes. Va ser en este moment quan l’autor material del furt va saltar el mur que separa el passeig marítim de la platja i va donar diverses punyades al guàrdia civil, que va aconseguir evitar-los.

En veure’s acorralats, tots dos homes van fugir del lloc i van deixar els estris robats en el sòl, que posteriorment serien retornats als seus legítims propietaris. La patrulla va poder identificar i imputar ‘in situ’ a un dels autors d’un delicte de robatori amb violència.

Gràcies a la descripció física i a les fotografies que va aportar l’agent franc de servici també va poder ser identificat el segon individu i es va aconseguir la seua imputació.

Els investigats són dos homes de 28 i 32 anys i nacionalitat algeriana als quals se’ls imputa un delicte de robatori amb violència. Les diligències han sigut lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 5 de Sueca.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.