Un agent fora de servici frustra un robatori a banyistes a Cullera

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

Un guàrdia civil franc de servici ha aconseguit frustrar un furt a la localitat valenciana de Cullera i que els dos autors foren detinguts. Els fets van tenir lloc a mitjan setembre, quan l’agent es trobava amb la seua família caminant pel passeig marítim de la localitat.

En un moment donat, l’agent va observar a dues persones que actuaven de forma concertada. Un, fora de la platja, observava i vigilava l’entorn. També li donava indicacions a l’altre, qui, dins de la platja, entrava i eixia de la zona de l’arena.

En un moment donat va poder veure a la perfecció com la persona que estava en la platja s’acostava a una parella que estava distreta en l’arena, agafant, sense ser percebut, les seues pertinences. En este moment el guàrdia civil va avisar a les patrulles i, mentre esperava la seua arribada, es va aproximar als delinqüents.

Es va identificar com a guàrdia civil i els va indicar que havien d’esperar a l’arribada de la patrulla perquè els identificaren i practicaren les gestions oportunes. Va ser en este moment quan l’autor material del furt va saltar el mur que separa el passeig marítim de la platja i va donar diverses punyades al guàrdia civil, que va aconseguir evitar-los.

En veure’s acorralats, tots dos homes van fugir del lloc i van deixar els estris robats en el sòl, que posteriorment serien retornats als seus legítims propietaris. La patrulla va poder identificar i imputar ‘in situ’ a un dels autors d’un delicte de robatori amb violència.

Gràcies a la descripció física i a les fotografies que va aportar l’agent franc de servici també va poder ser identificat el segon individu i es va aconseguir la seua imputació.

Els investigats són dos homes de 28 i 32 anys i nacionalitat algeriana als quals se’ls imputa un delicte de robatori amb violència. Les diligències han sigut lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 5 de Sueca.

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.