Un agent fora de servici frustra un robatori a banyistes a Cullera

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

Un guàrdia civil franc de servici ha aconseguit frustrar un furt a la localitat valenciana de Cullera i que els dos autors foren detinguts. Els fets van tenir lloc a mitjan setembre, quan l’agent es trobava amb la seua família caminant pel passeig marítim de la localitat.

En un moment donat, l’agent va observar a dues persones que actuaven de forma concertada. Un, fora de la platja, observava i vigilava l’entorn. També li donava indicacions a l’altre, qui, dins de la platja, entrava i eixia de la zona de l’arena.

En un moment donat va poder veure a la perfecció com la persona que estava en la platja s’acostava a una parella que estava distreta en l’arena, agafant, sense ser percebut, les seues pertinences. En este moment el guàrdia civil va avisar a les patrulles i, mentre esperava la seua arribada, es va aproximar als delinqüents.

Es va identificar com a guàrdia civil i els va indicar que havien d’esperar a l’arribada de la patrulla perquè els identificaren i practicaren les gestions oportunes. Va ser en este moment quan l’autor material del furt va saltar el mur que separa el passeig marítim de la platja i va donar diverses punyades al guàrdia civil, que va aconseguir evitar-los.

En veure’s acorralats, tots dos homes van fugir del lloc i van deixar els estris robats en el sòl, que posteriorment serien retornats als seus legítims propietaris. La patrulla va poder identificar i imputar ‘in situ’ a un dels autors d’un delicte de robatori amb violència.

Gràcies a la descripció física i a les fotografies que va aportar l’agent franc de servici també va poder ser identificat el segon individu i es va aconseguir la seua imputació.

Els investigats són dos homes de 28 i 32 anys i nacionalitat algeriana als quals se’ls imputa un delicte de robatori amb violència. Les diligències han sigut lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 5 de Sueca.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Badio i Moore lideren al València Basket davant el Zalgiris (91-87)

El València Basket va derrotar 91-87 al Zalgiris amb una defensa clau de Badio i les penetracions de Moore. Va aconseguir la seua 20a victòria en Eurolliga i es consolida segon.

91-87: Badio i Moore tiren del València Basket per a deixar arrere al Zalgiris

València Basket es va imposar 91-87 a Zalgiris Kaunas amb una defensa clau de Papi Badio i les penetracions de Omari Moore. És la 20a victòria i reforça el segon lloc.

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.