9.2 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Un agent fora de servici frustra un robatori a banyistes a Cullera

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

Un guàrdia civil franc de servici ha aconseguit frustrar un furt a la localitat valenciana de Cullera i que els dos autors foren detinguts. Els fets van tenir lloc a mitjan setembre, quan l’agent es trobava amb la seua família caminant pel passeig marítim de la localitat.

En un moment donat, l’agent va observar a dues persones que actuaven de forma concertada. Un, fora de la platja, observava i vigilava l’entorn. També li donava indicacions a l’altre, qui, dins de la platja, entrava i eixia de la zona de l’arena.

En un moment donat va poder veure a la perfecció com la persona que estava en la platja s’acostava a una parella que estava distreta en l’arena, agafant, sense ser percebut, les seues pertinences. En este moment el guàrdia civil va avisar a les patrulles i, mentre esperava la seua arribada, es va aproximar als delinqüents.

Es va identificar com a guàrdia civil i els va indicar que havien d’esperar a l’arribada de la patrulla perquè els identificaren i practicaren les gestions oportunes. Va ser en este moment quan l’autor material del furt va saltar el mur que separa el passeig marítim de la platja i va donar diverses punyades al guàrdia civil, que va aconseguir evitar-los.

En veure’s acorralats, tots dos homes van fugir del lloc i van deixar els estris robats en el sòl, que posteriorment serien retornats als seus legítims propietaris. La patrulla va poder identificar i imputar ‘in situ’ a un dels autors d’un delicte de robatori amb violència.

Gràcies a la descripció física i a les fotografies que va aportar l’agent franc de servici també va poder ser identificat el segon individu i es va aconseguir la seua imputació.

Els investigats són dos homes de 28 i 32 anys i nacionalitat algeriana als quals se’ls imputa un delicte de robatori amb violència. Les diligències han sigut lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 5 de Sueca.

Últimes notícies

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.

Aemet ha activat el nivell groc per nevades a l’interior i per mala mar a Alacant

Aemet ha establit avisos per neu a l'interior de Castelló, València i Alacant, i per fenòmens costaners a Alacant. Les alertes s'escalonen per franges horàries i zones.

Indonèsia confirma que ha recuperat el cadàver de Fernando Martín i manté la busca de dos menors

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre i mantenen la busca de dos menors. La Policia investiga possibles negligències de la tripulació.

Quatre ferits en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l’altura d’Almenara

Quatre persones han resultat ferides en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l'altura d'Almenara. El sinistre s'ha produït a les 14.40 en el km 943 i ha obligat a tallar la via en els dos sentits.

La Generalitat convoca 600.000 euros en ajudes per a esportistes olímpics, paralímpics i de campionats en 2025

La Generalitat ha convocat per a 2025 ajudes a esportistes de la Comunitat Valenciana en fase de classificació i preparació per a Jocs i campionats. El pla disposa de 600.000 euros i prioritza el rendiment internacional recent amb un barem tècnic.

Les oficines d’assistència a les víctimes del delicte atenen 25.703 persones en la Comunitat Valenciana

La xarxa de 37 oficines ha atés 25.703 persones entre gener i setembre de 2025, un 6,18% més interanual. Baixen els casos de violència de gènere i pugen les derivacions policials.