11.1 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Un jove ferit greu en un robatori amb violència a València

Un jove ferit greu en un robatori amb violència

En un trist succés ocorregut la matinada del 18 d’octubre, un jove ha resultat ferit de gravetat després de ser apunyalat durant un robatori amb violència en el districte d’Exposició, a València. Segons han informat fonts de Prefectura a Europa Press, l’incident va tenir lloc al voltant de les 3 hores de la matinada.

La Policia va rebre un avís sobre un robatori amb víctimes, i immediatament diversos agents es van desplaçar a la zona assenyalada. En arribar, van trobar una persona ferida que havia estat apunyalada en el transcurs d’un intent de robatori. Els detalls de l’incident indiquen que un grup de persones va atacar a dues víctimes per sostreure els seus efectes personals, moment en què el jove va patir les ferides.

El Grup d’Homicidis de la Policia Judicial de València ha iniciat una investigació per esclarir els fets i per localitzar als presumptes autors d’aquest atac violent. La comunitat d’Exposició està preocupada per l’augment de la violència en els robatoris, i aquest incident posa de manifest la necessitat de reforçar les mesures de seguretat a la zona.

Les autoritats han demanat a qualsevol persona que tinga informació sobre l’incident que es pose en contacte amb ells, per tal de facilitar la investigació i garantir la seguretat del veïnat.

Últimes notícies

Dos accidents en la V-21 i el bypass causen 11 km de retencions a València

Dos sinistres en la V-21 i el bypass estan complicant el trànsit este dilluns en l'àrea de València, amb uns 11 quilòmetres de cues. La DGT assenyala 4 km en la V-21 i quasi 7 en el bypass, a més de 6 km en l'A-7 a l'altura de Paterna.

Emergències manté el nivell groc per vent i la preemergència alta per incendis en la Comunitat Valenciana

Emergències manté este dilluns el nivell groc per vent en diverses zones de la Comunitat Valenciana i la preemergència alta per incendis. L'avís delimita les àrees afectades i reforça la vigilància preventiva.

Dilluns amb nuvolositat en augment, pluges febles i ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana

El cel passarà de poc a molt nuvolós a la vesprada, amb ruixats febles a l'interior i nord de Castelló. El vent de l'oest bufarà amb ratxes molt fortes.

L’Audiència jutja al ‘ionqui dels diners’ per tripijocs de contractes a València

L'Audiència de València jutja a Marcos Benavent i a un exgerente de fundació i tres empresaris per presumptes tripijocs en Cultura. La Fiscalia demana presó, multes, decomís i responsabilitat civil.

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.