Un jove ferit greu en un robatori amb violència a València

Un jove ferit greu en un robatori amb violència

En un trist succés ocorregut la matinada del 18 d’octubre, un jove ha resultat ferit de gravetat després de ser apunyalat durant un robatori amb violència en el districte d’Exposició, a València. Segons han informat fonts de Prefectura a Europa Press, l’incident va tenir lloc al voltant de les 3 hores de la matinada.

La Policia va rebre un avís sobre un robatori amb víctimes, i immediatament diversos agents es van desplaçar a la zona assenyalada. En arribar, van trobar una persona ferida que havia estat apunyalada en el transcurs d’un intent de robatori. Els detalls de l’incident indiquen que un grup de persones va atacar a dues víctimes per sostreure els seus efectes personals, moment en què el jove va patir les ferides.

El Grup d’Homicidis de la Policia Judicial de València ha iniciat una investigació per esclarir els fets i per localitzar als presumptes autors d’aquest atac violent. La comunitat d’Exposició està preocupada per l’augment de la violència en els robatoris, i aquest incident posa de manifest la necessitat de reforçar les mesures de seguretat a la zona.

Les autoritats han demanat a qualsevol persona que tinga informació sobre l’incident que es pose en contacte amb ells, per tal de facilitar la investigació i garantir la seguretat del veïnat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Consell baixarà impostos i reduirà la burocràcia per a impulsar la ramaderia extensiva

La Generalitat ha anunciat l'eliminació del ITP per a explotacions extensives i un pla 2026-2030 amb 70 mesures per a simplificar tràmits, promoure el producte i reforçar el relleu generacional.

Pérez Llorca ha criticat a Renfe pel seu pla per a Falles: ‘la solució no és deixar a la gent a 10 quilòmetres de...

El president de la Generalitat ha carregat contra l'ajust de Rodalia de Renfe entre el 13 i el 19 de març, que deixa els trens a Albal en la franja de 13 a 15 hores. Demana coordinació i solucions que garantisquen la seguretat sense allunyar als usuaris de València.

Intervinguts 316 quilos de material pirotècnic en quatre locals de València

La Guàrdia Civil ha intervingut 316 quilos de material pirotècnic en quatre establiments de la província de València per irregularitats de venda i emmagatzematge. L'operació s'ha saldat amb cinc denúncies.

FOMOfest reunirà 5.000 persones en la seua segona edició en La Marina de València

El 28 de març, Marina d'Empreses celebrarà la segona edició de FOMOfest en La Marina de València, amb 5.000 assistents, xarrades, tallers i experiències amb referents.

Aumsa pilotarà la futura Agència Municipal de Lloguer a València

La Junta de Govern Local preveu aprovar este divendres el primer pas per a crear l'Agència Municipal de Lloguer, que dissenyarà i gestionarà Aumsa. El pla garantix rendes a propietaris a canvi de preus per davall del mercat i arranca amb 300.000 euros en 2026.

Detingut a Almassora després d’intentar eludir un control amb 26,64 grams de cocaïna

La Guàrdia Civil de Castelló ha detingut a un home a Almassora després d'una maniobra evasiva davant un control; portava 26,64 grams de cocaïna en bosses i una bàscula. L'arrestat, de 38 anys, va quedar a disposició judicial per un presumpte delicte contra la salut pública.

El 83% dels CEO actua com a portaveu però solo el 41,6% està format

El 83,2% dels consellers delegats exercix com a portaveu, però només el 41,6% compta amb formació per a eixe rol. El 35% manca de pla i només 4 de cada 10 dircom estan en el comité de direcció.

Renfe no garantix el reforç de Rodalia en Falles sense un pla de seguretat

Renfe advertix que no podrà mantindre el servici reforçat de Rodalia en Falles si no hi ha dispositius de seguretat suficients. L'empresa veu inviables els transbords per carretera i reclama indicacions clares a l'Ajuntament.