14.1 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Un jove ferit greu en un robatori amb violència a València

Un jove ferit greu en un robatori amb violència

En un trist succés ocorregut la matinada del 18 d’octubre, un jove ha resultat ferit de gravetat després de ser apunyalat durant un robatori amb violència en el districte d’Exposició, a València. Segons han informat fonts de Prefectura a Europa Press, l’incident va tenir lloc al voltant de les 3 hores de la matinada.

La Policia va rebre un avís sobre un robatori amb víctimes, i immediatament diversos agents es van desplaçar a la zona assenyalada. En arribar, van trobar una persona ferida que havia estat apunyalada en el transcurs d’un intent de robatori. Els detalls de l’incident indiquen que un grup de persones va atacar a dues víctimes per sostreure els seus efectes personals, moment en què el jove va patir les ferides.

El Grup d’Homicidis de la Policia Judicial de València ha iniciat una investigació per esclarir els fets i per localitzar als presumptes autors d’aquest atac violent. La comunitat d’Exposició està preocupada per l’augment de la violència en els robatoris, i aquest incident posa de manifest la necessitat de reforçar les mesures de seguretat a la zona.

Les autoritats han demanat a qualsevol persona que tinga informació sobre l’incident que es pose en contacte amb ells, per tal de facilitar la investigació i garantir la seguretat del veïnat.

Últimes notícies

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.

Marcelino busca un bàlsam davant l’Ajax i apel·la a l’orgull del Vila-real

El tècnic va afirmar que guanyar a l'Ajax seria un xicotet bàlsam per a acomiadar la Champions a casa. Va anunciar canvis, va destacar el prestigi i va analitzar al rival.

La Fiscalia rebutja considerar víctima de la DANA a un mort per falta d’assistència mèdica

La Fiscalia de València no veu relació causal directa entre la DANA i la mort d'un veí de Guadassuar i l'exclou del cas. També descarta lesions psicològiques i la causa incorpora la crida d'un enginyer sobre la presa de Buseo.