Un jove ferit greu en un robatori amb violència a València

Un jove ferit greu en un robatori amb violència

En un trist succés ocorregut la matinada del 18 d’octubre, un jove ha resultat ferit de gravetat després de ser apunyalat durant un robatori amb violència en el districte d’Exposició, a València. Segons han informat fonts de Prefectura a Europa Press, l’incident va tenir lloc al voltant de les 3 hores de la matinada.

La Policia va rebre un avís sobre un robatori amb víctimes, i immediatament diversos agents es van desplaçar a la zona assenyalada. En arribar, van trobar una persona ferida que havia estat apunyalada en el transcurs d’un intent de robatori. Els detalls de l’incident indiquen que un grup de persones va atacar a dues víctimes per sostreure els seus efectes personals, moment en què el jove va patir les ferides.

El Grup d’Homicidis de la Policia Judicial de València ha iniciat una investigació per esclarir els fets i per localitzar als presumptes autors d’aquest atac violent. La comunitat d’Exposició està preocupada per l’augment de la violència en els robatoris, i aquest incident posa de manifest la necessitat de reforçar les mesures de seguretat a la zona.

Les autoritats han demanat a qualsevol persona que tinga informació sobre l’incident que es pose en contacte amb ells, per tal de facilitar la investigació i garantir la seguretat del veïnat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

José María Lozano (CVC): “Juan Roig d’alguna forma és el Blasco Ibáñez d’estos moments”

Entrevista a José María Lozano, president del Consell Valencià de Cultura

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.