Un operatiu policial controla la prohibició de bany en la dàrsena històrica del Port

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS)

La Policia Portuària ha desplegat un operatiu en tota la dàrsena interior de la Marina de València per a informar als ciutadans i turistes que cada vesprada passegen per les dàrsenes dels regs associats al bany en este espai.

La dàrsena interior de la Marina de València és un enclavament que destaca per la bellesa del seu recorregut a peu, però el bany està totalment prohibit, ha recordat Valenciaport en un comunicat.

El cos de seguretat portuari ha desenvolupat –en una operació conjunta amb la Policia Nacional i la Guàrdia Civil– un desplegament d’efectius per terra i mar que ha consistit a traure de l’aigua als nombrosos menors que gaudien del bany enfront de l’edifici de Llançadora i informals de l’existència d’una norma que prohibix el bany en la dàrsena, en concret l’article 8 del Reglament de Servici i Policia.

La prohibició al bany que s’emmarca en el citat article també prohibix la pesca i el seu incompliment és motiu d’imposició d’una multa que pot aconseguir fins als 150 euros.

L’article detalla que els molls, embulls, magatzems, equip, vials, utillatge i terrenys estan destinats al servei públic, així com, en general, totes les obres i instal·lacions dins de les Zones de Servici dels ports, amb subjecció a les normes d’este Reglament, per a l’embarcament, desembarque, transbord i trànsit de passatgers i mercaderies, el dipòsit d’estes i les operacions complementàries que siguen necessàries, “no permetent-se l’ús per a cap altre objecte sense l’autorització o concessió administrativa exigida en cada cas per les disposicions vigents”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts un pare i el seu fill per estafar 140.000 euros amb factures falses a cinc persones

Pare i fill han sigut arrestats a Alacant per un suposat frau de 140.000 euros usant factures i pressupostos a nom d'empreses alienes. Hi ha cinc perjudicats, entre ells un treballador al qual van deixar a deure 4.000 euros.

Detinguts dos hòmens amb quasi 20 quilos de marihuana en un cotxe dins d’una nau a la Vall d’Albaida

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens després de trobar 19.890 grams de marihuana envasada al buit en un cotxe aparcat dins d'una nau d'un polígon de la Vall d'Albaida. Les diligències han sigut remeses al jutjat d'Ontinyent.

Detingut un regidor d’Altea de Compromís per bufetejar i lesionar a la seua parella

La Guàrdia Civil va detindre a l'edil Rafael Ramón Mompó en una vivenda de Xàbia. No constaven antecedents i l'alcalde li retira competències de manera cautelar.

Mor un home de 51 anys després de xocar el seu cotxe contra un semàfor a Sant Vicent del Raspeig

El sinistre va ocórrer de matinada i el SAMU va intentar reanimar-lo sense èxit. El cap de setmana va deixar una altra víctima mortal a la província en un xoc entre furgoneta i tractor.

Detingut un home a Albatera per clavar un tornavís al cap a un jove; està molt greu

Un home de 37 anys ha sigut detingut a Albatera després d'una batussa en la qual, presumptament, va clavar un tornavís al cap d'un jove de 25 anys. El ferit va ser traslladat a l'hospital amb la ferramenta incrustada i seguix molt greu; es preveu que l'arrestat passe hui a disposició judicial.

MariLuz, 85 anys i més de sis dècades en l’Ofrena, espera que no siga l’última desfilada

Als seus 85 anys, MariLuz Marín tornarà a desfilar en l'Ofrena de les Falles després de més de sis dècades de tradició familiar i devoció, i confia a repetir.

Mor en caure per un penya-segat en intentar arreplegar unes ulleres a Pilar de la Horadada

Un home de 28 anys ha mort en precipitar-se uns deu metres per un penya-segat a Pilar de la Horadada quan intentava recuperar unes ulleres. El cos va ser rescatat de la mar pel GEAS de la Guàrdia Civil.