Un operatiu policial controla la prohibició de bany en la dàrsena històrica del Port

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS)

La Policia Portuària ha desplegat un operatiu en tota la dàrsena interior de la Marina de València per a informar als ciutadans i turistes que cada vesprada passegen per les dàrsenes dels regs associats al bany en este espai.

La dàrsena interior de la Marina de València és un enclavament que destaca per la bellesa del seu recorregut a peu, però el bany està totalment prohibit, ha recordat Valenciaport en un comunicat.

El cos de seguretat portuari ha desenvolupat –en una operació conjunta amb la Policia Nacional i la Guàrdia Civil– un desplegament d’efectius per terra i mar que ha consistit a traure de l’aigua als nombrosos menors que gaudien del bany enfront de l’edifici de Llançadora i informals de l’existència d’una norma que prohibix el bany en la dàrsena, en concret l’article 8 del Reglament de Servici i Policia.

La prohibició al bany que s’emmarca en el citat article també prohibix la pesca i el seu incompliment és motiu d’imposició d’una multa que pot aconseguir fins als 150 euros.

L’article detalla que els molls, embulls, magatzems, equip, vials, utillatge i terrenys estan destinats al servei públic, així com, en general, totes les obres i instal·lacions dins de les Zones de Servici dels ports, amb subjecció a les normes d’este Reglament, per a l’embarcament, desembarque, transbord i trànsit de passatgers i mercaderies, el dipòsit d’estes i les operacions complementàries que siguen necessàries, «no permetent-se l’ús per a cap altre objecte sense l’autorització o concessió administrativa exigida en cada cas per les disposicions vigents».

Últimes notícies

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.

Bendodo acusa el sanchismo d’estar en col·lapse després de les investigacions sobre Zapatero

Elías Bendodo sosté que el sanchismo entra en fase de solsida després dels informes de la UDEF sobre Zapatero i demana avançament electoral en considerar esgotat el projecte de Sánchez.