Un operatiu policial controla la prohibició de bany en la dàrsena històrica del Port

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS)

La Policia Portuària ha desplegat un operatiu en tota la dàrsena interior de la Marina de València per a informar als ciutadans i turistes que cada vesprada passegen per les dàrsenes dels regs associats al bany en este espai.

La dàrsena interior de la Marina de València és un enclavament que destaca per la bellesa del seu recorregut a peu, però el bany està totalment prohibit, ha recordat Valenciaport en un comunicat.

El cos de seguretat portuari ha desenvolupat –en una operació conjunta amb la Policia Nacional i la Guàrdia Civil– un desplegament d’efectius per terra i mar que ha consistit a traure de l’aigua als nombrosos menors que gaudien del bany enfront de l’edifici de Llançadora i informals de l’existència d’una norma que prohibix el bany en la dàrsena, en concret l’article 8 del Reglament de Servici i Policia.

La prohibició al bany que s’emmarca en el citat article també prohibix la pesca i el seu incompliment és motiu d’imposició d’una multa que pot aconseguir fins als 150 euros.

L’article detalla que els molls, embulls, magatzems, equip, vials, utillatge i terrenys estan destinats al servei públic, així com, en general, totes les obres i instal·lacions dins de les Zones de Servici dels ports, amb subjecció a les normes d’este Reglament, per a l’embarcament, desembarque, transbord i trànsit de passatgers i mercaderies, el dipòsit d’estes i les operacions complementàries que siguen necessàries, “no permetent-se l’ús per a cap altre objecte sense l’autorització o concessió administrativa exigida en cada cas per les disposicions vigents”.

Últimes notícies

Baldoví exigix l’eixida immediata de Mazón de Les Corts per la seua gestió de la DANA

Joan Baldoví acusa a Carlos Mazón d'intentar eludir responsabilitats per la gestió de la DANA i reclama que deixe el seu escó o passe al grup de no adscrits.

Col·lectius del Parc Alcosa acusen Ajuntament i Generalitat d’assetjament institucional

Organitzacions socials del Parc Alcosa presenten dos queixes davant el Sindic de Greuges contra l'Ajuntament d'Alfafar i la Generalitat per presumpte assetjament institucional i persecucion ideologica.

L’Agència Valenciana Antifrau bat rècord amb 845 denúncies en 2025, un 50% més que en 2024

L'Agència Valenciana Antifrau tanca 2025 amb 845 denúncies, un 50% més que l'any anterior i una de cada quatre de totes les rebudes en els seus huit anys d'activitat, impulsada per la nova llei de protecció de l'informant.

Catalá es desmarca del retorn d’Oltra i reivindica el seu projecte per a València

L'alcaldessa María José Catalá resta importància a l'anunci de Mónica Oltra i subratlla que la seua prioritat és consolidar un govern estable i una segona legislatura a València.

La setmana arranca en la Comunitat Valenciana amb temps estable, més calor i vent molt fort en el nord

La Comunitat Valenciana inicia la setmana entre març i abril amb ambient estable, pujada de les temperatures màximes i ratxes de vent molt fort a Castelló i l'interior nord de València.

Mazón demana entrar en la causa judicial que investiga la gestió de la DANA

El expresident Carlos Mazón sol·licita personar-se en la causa sobre la gestió de la DANA per a accedir a les diligències que l'afecten després del rebuig del TSJCV a investigar-li.

València reforça la Devesa del Saler amb tres nous canons antiincendis SIDEINFO

L'Ajuntament de València incorpora tres nous canons SIDEINFO al sistema de protecció de la Devesa del Saler, que suma ja onze equips i es reforça davant el risc d'incendis per Setmana Santa i Pasqua.

Muñoz celebra la decisió d’Oltra i veu clau la seua candidatura per al bloc progressista en 2027

José Muñoz considera molt positiva la intenció de Mónica Oltra de competir per l'alcaldia de València i creu que la seua candidatura mobilitzarà a l'electorat progressista de cara a 2027.