Un operatiu policial controla la prohibició de bany en la dàrsena històrica del Port

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS)

La Policia Portuària ha desplegat un operatiu en tota la dàrsena interior de la Marina de València per a informar als ciutadans i turistes que cada vesprada passegen per les dàrsenes dels regs associats al bany en este espai.

La dàrsena interior de la Marina de València és un enclavament que destaca per la bellesa del seu recorregut a peu, però el bany està totalment prohibit, ha recordat Valenciaport en un comunicat.

El cos de seguretat portuari ha desenvolupat –en una operació conjunta amb la Policia Nacional i la Guàrdia Civil– un desplegament d’efectius per terra i mar que ha consistit a traure de l’aigua als nombrosos menors que gaudien del bany enfront de l’edifici de Llançadora i informals de l’existència d’una norma que prohibix el bany en la dàrsena, en concret l’article 8 del Reglament de Servici i Policia.

La prohibició al bany que s’emmarca en el citat article també prohibix la pesca i el seu incompliment és motiu d’imposició d’una multa que pot aconseguir fins als 150 euros.

L’article detalla que els molls, embulls, magatzems, equip, vials, utillatge i terrenys estan destinats al servei públic, així com, en general, totes les obres i instal·lacions dins de les Zones de Servici dels ports, amb subjecció a les normes d’este Reglament, per a l’embarcament, desembarque, transbord i trànsit de passatgers i mercaderies, el dipòsit d’estes i les operacions complementàries que siguen necessàries, «no permetent-se l’ús per a cap altre objecte sense l’autorització o concessió administrativa exigida en cada cas per les disposicions vigents».

Últimes notícies

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.

Sis jornades per a reforçar la resposta municipal davant les inundacions a la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha organitzat sis jornades per a tècnics i càrrecs municipals de les tres províncies per a millorar la prevenció i la coordinació davant inundacions abans de l’època de pluges intenses.

Pastor acusa el PSPV de caure en una espiral d’insults i senyalament

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE i la seua direcció valenciana de fomentar una espiral de crispació i insults, arran de la polèmica per un tuit de Vicent Mompó sobre Diana Morant.

Diana Morant descarta deixar el Ministeri i defensa que continua sent útil als valencians

Diana Morant ha descartat, per ara, abandonar el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats per bolcar-se en la seua candidatura a la Generalitat i defensa que des del Govern central és molt útil per als valencians.

Morant rebutja les disculpes de Mompó i reclama responsabilitats pels insults masclistes

Diana Morant rebutja les disculpes de Vicent Mompó pels insults masclistes que li va dirigir en X i anuncia accions polítiques a través del Consell de les Dones del PSPV-PSOE. La ministra defensa que estes actituds no es poden normalitzar en la política i reclama que el president de la Diputació de València assumisca responsabilitats.

Estrenes i grans musicals al Principal d’Alacant fins a gener de 2027

El Teatre Principal d’Alacant ha avançat la programació entre octubre de 2026 i gener de 2027, amb dos estrenes estatals i dos grans musicals. Les entrades es podran comprar des del 7 de setembre pels canals habituals del teatre.

Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, guardonades als premis de l’empresa familiar d’Alacant

L’AEFA reconeix Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, així com els empresaris Vicente Berbegal i Coral Erum, en la XXXI edició dels seus premis, que se celebrarà el 29 de setembre a Torrevieja.