Un operatiu policial controla la prohibició de bany en la dàrsena històrica del Port

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS)

La Policia Portuària ha desplegat un operatiu en tota la dàrsena interior de la Marina de València per a informar als ciutadans i turistes que cada vesprada passegen per les dàrsenes dels regs associats al bany en este espai.

La dàrsena interior de la Marina de València és un enclavament que destaca per la bellesa del seu recorregut a peu, però el bany està totalment prohibit, ha recordat Valenciaport en un comunicat.

El cos de seguretat portuari ha desenvolupat –en una operació conjunta amb la Policia Nacional i la Guàrdia Civil– un desplegament d’efectius per terra i mar que ha consistit a traure de l’aigua als nombrosos menors que gaudien del bany enfront de l’edifici de Llançadora i informals de l’existència d’una norma que prohibix el bany en la dàrsena, en concret l’article 8 del Reglament de Servici i Policia.

La prohibició al bany que s’emmarca en el citat article també prohibix la pesca i el seu incompliment és motiu d’imposició d’una multa que pot aconseguir fins als 150 euros.

L’article detalla que els molls, embulls, magatzems, equip, vials, utillatge i terrenys estan destinats al servei públic, així com, en general, totes les obres i instal·lacions dins de les Zones de Servici dels ports, amb subjecció a les normes d’este Reglament, per a l’embarcament, desembarque, transbord i trànsit de passatgers i mercaderies, el dipòsit d’estes i les operacions complementàries que siguen necessàries, «no permetent-se l’ús per a cap altre objecte sense l’autorització o concessió administrativa exigida en cada cas per les disposicions vigents».

Últimes notícies

UGT porta al Govern central la denúncia per la ‘policia del pensament’ educativa del Consell

UGT Serveis Públics PV ha demanat empara a l’Alta Inspecció Educativa de l’Estat davant els nous rols assignats pel Consell a la inspecció educativa, que el sindicat veu com una ‘policia del pensament’ en la Comunitat Valenciana.

Les festes de Moros i Cristians de Calp ja són d’Interés Turístic Nacional

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha declarat les festes de Moros i Cristians de Calp Festa d’Interés Turístic Nacional, en reconeixement al seu valor històric, cultural i festiu.

Els alcaldes d’Alacant es reuniran en un fòrum provincial el 14 d’octubre

El Fòrum dels Alcaldes de la Província d’Alacant se celebrarà el 14 d’octubre, després del debat al ple de la Diputació sobre la seua periodicitat, que PP i Vox han mantingut com a anual. El ple també ha aprovat el crèdit per a comprar un immoble a Benidorm com a nova seu comarcal de la institució.

Noves accions contra la violència en el futbol base valencià

La Direcció General de l’Esport i la FFCV han acordat noves mesures de prevenció, formació i sanció per a reduir la violència en el futbol base de la Comunitat Valenciana.

El professorat de la pública alçarà la veu dijous i dissabte contra la falta de canvis

Docents i famílies han convocat protestes dijous a les portes dels centres i manifestacions dissabte a les tres capitals per denunciar que les condicions de l’escola pública valenciana continuen igual i que els avanços són insuficients.

Volotea connectarà Alacant i la Corunya amb una nova ruta anual des de desembre

Volotea ha anunciat una nova connexió directa entre Alacant i la Corunya a partir del 2 de desembre, amb dos vols setmanals tot l’any i més de 26.000 seients previstos el primer any.

Controlat l’incendi forestal de Polop després de calcinar 36 hectàrees

Els bombers han donat per controlat l’incendi forestal declarat dimarts en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina, que ha cremat unes 36 hectàrees. Les brigades continuen treballant a la zona per a apagar punts calents i evitar reproduccions.

El València afronta la visita a Sevilla amb fins a nou baixes

El València viatja este divendres al camp del Sevilla obligat a reaccionar en LALIGA EA Sports i ho farà amb fins a nou baixes per lesió si no hi ha canvis d’última hora.