Un policia fora de servei deté a un lladre de bosses

Un agent de la Policia Nacional que es trobava fora de servei ha detingut a València a un home de 28 anys que acabava de sostraure una bossa al descuit, interceptant-lo quan fugia a la carrera.

Els fets van succeir sobre un quart d’onze del matí, quan un agent franc de servei, que es trobava en les confluències del carrer Sueca amb l’avinguda Peris i Valero, va observar a un home perseguint a un altre al crit de “al lladre, al lladre”.

L’agent va poder veure que l’home que fugia a la carrera portava una bossa de dona a la mà, per la qual cosa ràpidament es va dirigir cap al sospitós i a la veu d’“alt, policia”, li va donar abast i va aconseguir detindre’l, sofrint el policia lesions en el dit índex esquerre a causa de l’actuació.

El policia fora de servei ràpidament va avisar mitjançant el seu telèfon mòbil a la Sala del 091, acudint al lloc diverses patrulles, que van aconseguir també localitzar a la propietària de la bossa i retornar-l’hi. Aquesta els va manifestar que un home acabava de sostraure-l’hi al descuit, després de deixar-lo en el seu vehicle mentre atenia el seu marit, amb una malaltia, a l’interior d’aquest.

Un indicatiu sanitari va haver d’assistir al marit de la víctima després de sofrir una crisi nerviosa a conseqüència de l’ocorregut.
L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials i en situació irregular a Espanya, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.