Un policia local fora de servei salva a un xiquet que s’estava ennuegant durant la Cavalcada de Reis a Benidorm

Un oficial de la Policia Local de Benidorm, que es trobava fora de servei, va salvar ahir a un menor que s’estava ennuegant durant la celebració de la Cavalcada de Reis. L’incident es va produir al voltant de les 19.30 al carrer Ruzafa, a l’altura del passatge Rioja, quan pel que sembla el menor, d’uns 2 anys d’edat, es va ennuegar amb un caramel.

Segons han explicat des de la Policia Local, després de detectar un tumult de gent, l’oficial es va acostar a la zona i es va adonar de la presència d’un menor «en estat cianòtic» al qual un dels seus progenitors estava intentant sense èxit extraure un objecte de la gola.

Davant la situació, l’agent va prendre al menor i li va aplicar la maniobra corresponent, podent el xicotet expulsar l’objecte, un caramel.

Després de l’actuació de l’oficial de la Policia Local, i amb el menor ja fora de perill, els pares van traslladar al xicotet a un centre sanitari. Fonts policials han assenyalat que es tracta d’una família que estava passant uns dies de vacances a la ciutat.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.