Un policia local fora de servei salva a un xiquet que s’estava ennuegant durant la Cavalcada de Reis a Benidorm

Un oficial de la Policia Local de Benidorm, que es trobava fora de servei, va salvar ahir a un menor que s’estava ennuegant durant la celebració de la Cavalcada de Reis. L’incident es va produir al voltant de les 19.30 al carrer Ruzafa, a l’altura del passatge Rioja, quan pel que sembla el menor, d’uns 2 anys d’edat, es va ennuegar amb un caramel.

Segons han explicat des de la Policia Local, després de detectar un tumult de gent, l’oficial es va acostar a la zona i es va adonar de la presència d’un menor «en estat cianòtic» al qual un dels seus progenitors estava intentant sense èxit extraure un objecte de la gola.

Davant la situació, l’agent va prendre al menor i li va aplicar la maniobra corresponent, podent el xicotet expulsar l’objecte, un caramel.

Després de l’actuació de l’oficial de la Policia Local, i amb el menor ja fora de perill, els pares van traslladar al xicotet a un centre sanitari. Fonts policials han assenyalat que es tracta d’una família que estava passant uns dies de vacances a la ciutat.

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.