Un policia local fora de servei salva a un xiquet que s’estava ennuegant durant la Cavalcada de Reis a Benidorm

Un oficial de la Policia Local de Benidorm, que es trobava fora de servei, va salvar ahir a un menor que s’estava ennuegant durant la celebració de la Cavalcada de Reis. L’incident es va produir al voltant de les 19.30 al carrer Ruzafa, a l’altura del passatge Rioja, quan pel que sembla el menor, d’uns 2 anys d’edat, es va ennuegar amb un caramel.

Segons han explicat des de la Policia Local, després de detectar un tumult de gent, l’oficial es va acostar a la zona i es va adonar de la presència d’un menor «en estat cianòtic» al qual un dels seus progenitors estava intentant sense èxit extraure un objecte de la gola.

Davant la situació, l’agent va prendre al menor i li va aplicar la maniobra corresponent, podent el xicotet expulsar l’objecte, un caramel.

Després de l’actuació de l’oficial de la Policia Local, i amb el menor ja fora de perill, els pares van traslladar al xicotet a un centre sanitari. Fonts policials han assenyalat que es tracta d’una família que estava passant uns dies de vacances a la ciutat.

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.