Un policia local fora de servei salva a un xiquet que s’estava ennuegant durant la Cavalcada de Reis a Benidorm

Un oficial de la Policia Local de Benidorm, que es trobava fora de servei, va salvar ahir a un menor que s’estava ennuegant durant la celebració de la Cavalcada de Reis. L’incident es va produir al voltant de les 19.30 al carrer Ruzafa, a l’altura del passatge Rioja, quan pel que sembla el menor, d’uns 2 anys d’edat, es va ennuegar amb un caramel.

Segons han explicat des de la Policia Local, després de detectar un tumult de gent, l’oficial es va acostar a la zona i es va adonar de la presència d’un menor «en estat cianòtic» al qual un dels seus progenitors estava intentant sense èxit extraure un objecte de la gola.

Davant la situació, l’agent va prendre al menor i li va aplicar la maniobra corresponent, podent el xicotet expulsar l’objecte, un caramel.

Després de l’actuació de l’oficial de la Policia Local, i amb el menor ja fora de perill, els pares van traslladar al xicotet a un centre sanitari. Fonts policials han assenyalat que es tracta d’una família que estava passant uns dies de vacances a la ciutat.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.