26.9 C
València
Divendres, 24 octubre, 2025

Un senderista de 70 anys mor d’un infart a Xàbia

ALACANT, 5 (EUROPA PRESS)

Un senderista de 70 anys d’edat ha mort hui dijous després de patir un infart en una sendera entre la cala Granadella i Cim del Sol, en el terme de Xàbia, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.

Els bombers de la Diputació, que han intervingut en la zona amb un helicòpter Alpha 01 i un grup especial de rescat (GER), han rebut l’avís a les 11.42 hores.

Agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local han estat realitzant massatges de reanimació a esta persona. A la seua arribada, els bombers han reprès estes accions durant més de 25 minuts, encara que finalment ha mort.

Últimes notícies

La Fiscalia rebutja la petició de sobreseïment de la exconsellera Salomé Pradas

La Fiscalia de València ha informat en contra del recurs de la exconsellera i la causa s'eleva a l'Audiència Provincial. El procediment continua obert.

Detenen al lladre de Benimaclet la cara del qual va acabar en samarretes i xapes

La Policia Nacional ha detingut al presumpte autor de 19 robatoris en comerços i locals de restauració de Benimaclet. El seu rostre dibuixat es va estampar en samarretes i xapes que es van esgotar en hores.

Generalitat, patronal i sindicats destaquen el dinamisme de l’ocupació en la Comunitat Valenciana en el tercer trimestre

La Comunitat Valenciana ha sumat 37.400 ocupats en el tercer trimestre, fins a 2.451.000, mentres l'atur ha repuntat en 11.500 persones, fins a 325.600 i una taxa del 11,73%. Indústria i jóvens van liderar l'avanç, segons Generalitat, CEV i sindicats, que reclamen millorar la qualitat de l'ocupació.

Sanitat estudiarà vies jurídiques per a obligar comunitats del PP a publicar les dades dels seus cribratges

Mónica García ha avisat que activarà totes les vies legals per a forçar a les autonomies del PP a entregar les dades de cribratges. El plançó dels consellers populars ha impedit aprovar 2 milions per a vigilància del càncer i altres mesures.

Sanitat buscarà vies jurídiques per a obligar les comunitats del PP a publicar les seues dades de cribratges

Mónica García ha advertit que activarà 'totes les vies jurídiques' perquè les comunitats del PP entreguen i facen públics les dades dels seus cribratges. El plançó dels consellers ha impedit aprovar 2 milions per a vigilància i centres oncològics.

Antonio Tejero, condemnat pel 23F, en estat terminal

Antonio Tejero, ex tinent coronel de la Guàrdia Civil i protagonista del 23F, es troba en estat terminal en un centre sanitari de València. Té 93 anys i, segons el seu entorn, està 'conscient i seré' al costat de la seua família.

Bustinduy lamenta que la vivenda siga el principal factor d’exclusió social i dona suport a una intervenció a la UE

Bustinduy ha lamentat que la vivenda s'estiga convertint en el principal factor d'exclusió social i ha recolzat que el Govern reclame una intervenció dràstica a Brussel·les. El ministre ha avançat un esborrany amb pròrroga de contractes, congelació de lloguers i major fiscalitat a grans tenidors.

Mazón ha reiterat el seu respecte a la justícia després d’ordenar l’Audiència de València que declare Vilaplana

El president ha insistit que PP i Consell mantenen una postura de respecte als processos judicials, sense valoracions polítiques, després de la citació de Vilaplana.