Un sòlid José Quiles venç al kazakh Makhmud Sabyrkhan i augmenta les opcions de la boxa espanyola a París

Ejemplo de shortcode con estilo
José Quiles (-57 kg) ha superat al kazakh Makhmud Sabyrkhan per decisió dividida (1-4) en huitens de final a París 2024, mostrant una defensa sòlida que incrementa les opcions espanyoles, ja amb quatre diplomes olímpics assegurats.

MADRID, 31 (EUROPA PRESS)

L’espanyol José Quiles (-57 kg) va vèncer per decisió dividida (1-4) al kazakh Makhmud Sabyrkhan en el seu debut a Paris 2024 en huitens de final, en una exhibició del boxador nacional, en la seua versió més sòlida i precisa, amb una defensa fèrria, per a neutralitzar a un dels candidats a les preseas i augmentar les opcions dels espanyols, que ja asseguren quatre diplomes olímpics i estan a un pas de les medalles.

L’espanyol gaudia d’un lleu avantatge d’abast i altura sobre el seu rival, encara que Sabyrkhan va mostrar la seua gran electricitat en el ring. Molta espurna de Quiles, en un primer assalt de menys a més, connectant diverses dretes en el rostre del kazakh. Quatre jutges es van decantar pel d’Elda, per a donar el primer pas en el combat.

Quiles es va mostrar un poc més conservador en el segon ‘round’, traient menys mans, davant d’un kazakh més actiu, amb un atac molt sòlid i una pressió que va arribar a ser aclaparadora per a l’espanyol, que no obstant això va aguantar les envestides fortes del campió del món el 2023. I aquest defensa fèrria de l’espanyol va ser premiada pels cinc jutges, que li van donar aquest ‘minivictoria’ abans de l’assalt definitiu.

El kazakh es va retirar abans del final del combat, conscient que era molt complicat revertir la situació. Només un dels jutges li va donar el combat per perdut a l’espanyol, vencedor davant del kazakh per decisió dividida (1-4), després d’una exhibició de boxa, en un dels millors combats de la carrera de l’espanyol.

La boxa nacional ja supera l’assolit fa tres anys als Jocs de Tòquio, assegurant-se quatre diplomes olímpics, després de les victòries d’Enmanuel Reyes Plá, Ayoub Ghadfa, Rafa Lozano Jr i el propi Quiles. No obstant això, el d’Elda es creuarà en cambres amb l’uzbeko Abdumalik Khalokov, campió mundial en la categoria el 2023 i màxim favorit a l’or.

Últimes notícies

Iñigo Pérez assenyala la falta de contundència després del 4-3 a Liverpool

Iñigo Pérez ha atribuït la derrota del Villarreal per 4-3 a Anfield a una nova falta de contundència defensiva en moments clau. El tècnic ha lamentat especialment l’empat del Liverpool just abans del descans.

Comesaña admet que l’empat del Liverpool abans del descans va ser clau

Santi Comesaña ha reconegut que l’empat del Liverpool en l’última jugada abans del descans i el tercer gol a l’inici de la represa han sigut decisius en la derrota 4-3 del Villarreal en Champions.

El Villarreal acaricia l’empat però cau 4-3 davant el Liverpool a la Champions

El Villarreal ha encadenat la segona derrota en la Lliga de Campions després de deixar escapar un 0-2 a Anfield i perdre 4-3 contra el Liverpool.

Ajuda inicial de 23,5 milions per a les víctimes de la dana Adam

La Generalitat ha aprovat un primer paquet d’ajudes directes de 23,5 milions d’euros per a reparar vivendes, reposar estris i facilitar el reallotjament de les persones que han perdut la seua casa per la dana Adam.

Set canvis de Iñigo Pérez en el Villarreal per a visitar el Liverpool amb Araújo de titular

Iñigo Pérez ha renovat l’onze del Villarreal amb set canvis respecte a la Lliga per a enfrontar-se al Liverpool, que ix amb Ronald Araújo en la defensa.

Argentina i Suècia, grans favorites en la Nacra Cup València de Nacra 17

La Nacra Cup València reunirà del 21 al 24 d’octubre 24 tripulacions de 17 països, amb Argentina i Suècia com a grans favorites en la classe olímpica Nacra 17.

El Rally Ciutat de València arriba amb Fuster buscant el seu seté títol d’Espanya

El Rally Ciutat de València-Memorial Javi Sanz afronta la seua 26a edició el pròxim cap de setmana, amb Miguel Fuster jugant-se el seu seté títol nacional. La prova compta amb un fort suport institucional i un programa que combina projecció estatal i arrelament als municipis valencians.

Chloe Bibby apuntala el joc interior del Valencia Basket amb un contracte de dos mesos

El Valencia Basket ha tancat la incorporació temporal de l’ala-pívot australiana Chloe Bibby per dos mesos, pendent de la revisió mèdica. La jugadora arriba després de brillar amb el Spar Girona i de passar per la WNBA amb Minnesota Lynx.