Un sòlid José Quiles venç al kazakh Makhmud Sabyrkhan i augmenta les opcions de la boxa espanyola a París

MADRID, 31 (EUROPA PRESS)

L’espanyol José Quiles (-57 kg) va vèncer per decisió dividida (1-4) al kazakh Makhmud Sabyrkhan en el seu debut a Paris 2024 en huitens de final, en una exhibició del boxador nacional, en la seua versió més sòlida i precisa, amb una defensa fèrria, per a neutralitzar a un dels candidats a les preseas i augmentar les opcions dels espanyols, que ja asseguren quatre diplomes olímpics i estan a un pas de les medalles.

L’espanyol gaudia d’un lleu avantatge d’abast i altura sobre el seu rival, encara que Sabyrkhan va mostrar la seua gran electricitat en el ring. Molta espurna de Quiles, en un primer assalt de menys a més, connectant diverses dretes en el rostre del kazakh. Quatre jutges es van decantar pel d’Elda, per a donar el primer pas en el combat.

Quiles es va mostrar un poc més conservador en el segon ‘round’, traient menys mans, davant d’un kazakh més actiu, amb un atac molt sòlid i una pressió que va arribar a ser aclaparadora per a l’espanyol, que no obstant això va aguantar les envestides fortes del campió del món el 2023. I aquest defensa fèrria de l’espanyol va ser premiada pels cinc jutges, que li van donar aquest ‘minivictoria’ abans de l’assalt definitiu.

El kazakh es va retirar abans del final del combat, conscient que era molt complicat revertir la situació. Només un dels jutges li va donar el combat per perdut a l’espanyol, vencedor davant del kazakh per decisió dividida (1-4), després d’una exhibició de boxa, en un dels millors combats de la carrera de l’espanyol.

La boxa nacional ja supera l’assolit fa tres anys als Jocs de Tòquio, assegurant-se quatre diplomes olímpics, després de les victòries d’Enmanuel Reyes Plá, Ayoub Ghadfa, Rafa Lozano Jr i el propi Quiles. No obstant això, el d’Elda es creuarà en cambres amb l’uzbeko Abdumalik Khalokov, campió mundial en la categoria el 2023 i màxim favorit a l’or.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.