Una mare i el seu fill moren en el paratge de Los Chorradores de Navarrés

Una mare i el seu fill han perdut la vida aquest diumenge en el paratge de Los Chorradores de Navarrés. Durant una ruta de senderisme, el xiquet hauria caigut a l’aigua des d’una cascada i la seua mare s’ha llançat a rescatar-lo.

El Consorci de Bombers de València s’hi ha mobilitzat per al rescat al paratge de Los Chorradores, on al voltant de les 13: 30 h s’hi havia alertat que dues persones havien caigut a una zona d’aigua. Es tractava d’una mare i el seu fill, un xiquet.

Fins allí el Consorci ha mobilitzat un dispositiu amb Grup de Rescat en Altura GERA del Consorci amb helicòpter de rescat de Generalitat, bombers del parc de Xàtiva, bombers voluntaris de Navarrés, sergent d’Alzira, Oficial del Consorci, i unitats de bombers forestals de GVA-Sgise.

A l’arribada dels primers efectius d’este dispositiu, altres persones que estaven a la zona ja hi havien extret de l’aigua a la dona, però no trobaven el xiquet. Els bombers voluntaris de Navarrés l’han localitzat i l’han tret de l’aigua. Tant la dona com el menor han sigut atesos pels mitjans sanitaris, però finalment s’hi ha confirmat que es trobaven morts.

Membres del Grup en Altura GERA del Consorci, i del GREIM de la Guardia Civil, han traslladat els cossos sense vida una vegada han comptat amb autorització judicial.

La zona on s’hi han produït els fets compta amb un pontet i salts d’aigua d’uns sis metres de desnivell.

Últimes notícies

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.

El Marató València assegura el futur del Valencia CA, que es bolca en la cantera

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich ha tancat un acord de patrocini amb el Valencia Club de Atletismo que garantix la seua viabilitat econòmica i redirigix el projecte cap a la cantera, amb uns huit-cents jóvens esportistes.

Aagesen defensa que la condemna a David Sánchez es pot recórrer i apel·la a la presumpció d’innocència

Sara Aagesen ha defensat a València el seu respecte a la justícia i a la presumpció d’innocència i ha remarcat que la condemna a David Sánchez és recurrible, alhora que ha mostrat suport a Cristina Narbona i ha celebrat el triomf de la selecció espanyola.

Torrevieja avança la inauguració del Certamen d’Havaneres per la final del Mundial

El Patronato de Habaneras de Torrevieja ha avançat a les 12.30 hores d’este diumenge la inauguració del 72é Certamen Internacional d’Havaneres i Polifonia per a no coincidir amb la final del Mundial que jugarà Espanya.

Compromís proposa sensors tèrmics per al personal municipal que treballa al carrer a València

Compromís ha proposat dotar les brigades municipals de València de sensors que detecten l’estrés tèrmic per a prevenir cops de calor i reforçar els protocols de seguretat en jornades d’altes temperatures.