12.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Una mare i el seu fill moren en el paratge de Los Chorradores de Navarrés

Una mare i el seu fill han perdut la vida aquest diumenge en el paratge de Los Chorradores de Navarrés. Durant una ruta de senderisme, el xiquet hauria caigut a l’aigua des d’una cascada i la seua mare s’ha llançat a rescatar-lo.

El Consorci de Bombers de València s’hi ha mobilitzat per al rescat al paratge de Los Chorradores, on al voltant de les 13: 30 h s’hi havia alertat que dues persones havien caigut a una zona d’aigua. Es tractava d’una mare i el seu fill, un xiquet.

Fins allí el Consorci ha mobilitzat un dispositiu amb Grup de Rescat en Altura GERA del Consorci amb helicòpter de rescat de Generalitat, bombers del parc de Xàtiva, bombers voluntaris de Navarrés, sergent d’Alzira, Oficial del Consorci, i unitats de bombers forestals de GVA-Sgise.

A l’arribada dels primers efectius d’este dispositiu, altres persones que estaven a la zona ja hi havien extret de l’aigua a la dona, però no trobaven el xiquet. Els bombers voluntaris de Navarrés l’han localitzat i l’han tret de l’aigua. Tant la dona com el menor han sigut atesos pels mitjans sanitaris, però finalment s’hi ha confirmat que es trobaven morts.

Membres del Grup en Altura GERA del Consorci, i del GREIM de la Guardia Civil, han traslladat els cossos sense vida una vegada han comptat amb autorització judicial.

La zona on s’hi han produït els fets compta amb un pontet i salts d’aigua d’uns sis metres de desnivell.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.

Juan Roig crida a anar per la Lliga després de la derrota en semifinals davant el Reial Madrid

El màxim accionista del València Basket va traslladar un missatge d'ànim després de l'ajustada caiguda en la Copa del Rei i va fixar com a meta immediata la Lliga Endesa.

Pedro Martínez: derrota cruel i orgull malgrat la caiguda del València Basket davant el Reial Madrid

El tècnic va lamentar una derrota especialment dolorosa en semifinals després d'anar cinc a dalt mancant poc més de mig minut i va reivindicar al seu equip.

106-108: Hezonja decidix amb dos triples i fica al Reial Madrid en la final

El croat va firmar 25 punts i va rematar amb dos triples en l'últim minut un dol que el València havia encarrilat amb el xou final de Jean Montero. El Reial Madrid va remuntar 17.

106-108. Hezonja apaga el xou de Montero i fica al Reial Madrid en la final

Dos triples de Mario Hezonja en l'últim minut van voltejar un partit que Jean Montero havia incendiat amb 19 punts en l'últim quart. El Reial Madrid, que va arribar a anar 17 a baix, disputarà la final en el Roig Arena.

Campazzo: final de bojos i avís després de la patida semifinal de Copa

Campazzo va celebrar l'agònica victòria en semifinals davant València Basket i va subratllar que el Reial Madrid va creure fins al final. Així i tot, va advertir que han de corregir errors per a optar al títol.

Domingo amb cels buidats i pujada general de les temperatures

El diumenge arriba amb estabilitat per altes pressions, sense pluges i amb un ascens general de les temperatures. Hi haurà calitja a Canàries i boires matinals en diverses zones.