València habilita la bústia de denúncies del conveni amb l’Agència Antifrau

Ejemplo de shortcode con estilo
  L’Ajuntament de València, a través de la Regidoria de Transparència i Govern Obert, ha posat en marxa la bústia externa de denúncies perquè qualsevol persona puga comunicar infraccions o conductes fraudulentes de les quals tinguen coneixement amb la garantia de fer-ho des de l’anonimat. La posada en marxa d’este canal coincideix amb el Dia […]

 

L’Ajuntament de València, a través de la Regidoria de Transparència i Govern Obert, ha posat en marxa la bústia externa de denúncies perquè qualsevol persona puga comunicar infraccions o conductes fraudulentes de les quals tinguen coneixement amb la garantia de fer-ho des de l’anonimat.

La posada en marxa d’este canal coincideix amb el Dia Mundial contra la Corrupció, que es commemora cada 9 de desembre.

Esta fita forma part dels compromisos adquirits amb el conveni que la Regidoria de Transparència i Govern Obert va signar el passat 19 de novembre amb l’Agència Valenciana Antifrau que va convertir a l’Ajuntament de València en la primera institució pública valenciana que connecta la seua bústia de denúncies amb l’Agència Antifrau.

“Per a l’Ajuntament de València, la col·laboració amb l’Agència Valenciana Antifrau té caràcter estratègic, que ens permet posar en marxa mecanismes més potents per a canalitzar denúncies i, especialment, per a evitar que es puguen produir casos de corrupció en l’administració pública.

La nostra aposta per la transparència i la integritat pública és sòlid, i passos com este el demostren”, ha explicat la regidoria de Transparència i Govern Obert, Elisa Valía.

«Destaca la ràpida posada en marxa dels punts contemplats en este conveni, perquè en menys d’un mes ja està en funcionament esta eina per a acorralar la corrupció. A més, este protocol té per objecte la col·laboració entre totes dos institucions per a treballar en diferents àrees de la prevenció i la lluita contra la corrupció”.
«Esta mesura constitueix un mecanisme indispensable per al control de l’arbitrarietat en l’ús del poder públic i és un factor vital per a evitar la corrupció i per a elevar la confiança i la qualitat de les administracions públiques”, ha conclòs Valía.

A esta bústia es pot accedir des de la pàgina web de l’Ajuntament de València: https://www.valencia.es/cas/buen-gobierno

Últimes notícies

Cap de setmana estable a la Comunitat Valenciana, amb ponent diumenge

La Comunitat Valenciana tindrà poca nuvolositat i temperatures estables durant el cap de setmana del canvi d’hora. El ponent farà pujar les màximes diumenge.

MITJANS es presenta com la casa comuna de 63 mitjans de comunicació valencians

L’associació s’ha presentat en societat en una gala celebrada al Palau de la Música de València, que ha acollit la primera edició dels Premis MITJANS i ha reivindicat el valor del periodisme de proximitat per a la democràcia

Els mitjans valencians, clau per a la cohesió social i territorial

José Antonio Rovira ha reivindicat el paper dels mitjans valencians en la cohesió de la Comunitat Valenciana durant la Nit del Mitjans. La gala ha reconegut professionals, empreses i projectes de comunicació.

Juan Vidal reclama més protecció per als dissenyadors davant les còpies

El creador eldenc ha rebut el Premi Trayectoria al III Congrés Internacional de Disseny d’Elx i ha reclamat més protecció jurídica davant les còpies.

AVA reclama preus justos i aigua per al camp de Castelló

AVA-ASAJA reclama suport, rendibilitat i aigua per al camp. Pérez Llorca ha compromés el suport de la Generalitat i ha destacat 158 noves incorporacions agràries a Castelló.

València presenta una ruta per a impulsar els semiconductors europeus

VDS 2026 ha presentat a València una proposta compartida per a reforçar les capacitats del sector dels semiconductors. La trobada també ha anunciat un consell assessor internacional de Startup Valencia.

Dos testigos menores confirman que el bulo del Bar España se basó en amenazas

Dos testigos que eran menores cuando comenzó el bulo del Bar España han reiterado que los hechos eran falsos y que declararon bajo amenazas. El juicio se celebra en la Audiencia Provincial de Castellón.

La Mostra Viva reunirà veus mediterrànies a València del 27 d’octubre

La Mostra Viva del Mediterrani se celebrarà a València del 27 d’octubre al 6 de novembre. El festival ha presentat el cartell d’Amparo Carbonell i ha avançat part del programa.