14.5 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

València CF treballa per a reprendre el Nou Mestalla en el termini màxim de sis mesos que marca la llicència

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

El València CF treballa per a reprendre les obres del Nou Mestalla en el termini màxim de sis mesos, com marca la llicència que li ha concedit l’ajuntament de la capital valenciana per a reprendre la construcció del seu nou estadi de futbol, situat a l’avinguda Corts Valencianes de la ciutat.

Després que el consistori comunicara este divendres que ha atorgat a l’entitat esportiva el citat permís, este club ha emès un comunicat en el qual ha precisat que “en el dia de hui, s’ha rebut per part de l’Ajuntament de València la preceptiva llicència d’obres per a la parcel·la de Corts Valencianes”.

El València CF ha apuntat que “esta decisió suposa la primera fita necessària perquè es reprenguen els treballs de construcció del futur estadi valencianista”.

Així mateix, ha afirmat que està “treballant tant amb l’empresa constructora com amb l’estudi d’arquitectes per a reiniciar les obres del Nou Mestalla dins del termini màxim de sis mesos des del dia de hui”.

La concessió de la llicència establix que les obres hauran d’iniciar-se en el termini màxim de sis mesos i finalitzar-se en el termini màxim de 30 mesos. A més, una vegada notificat el permís, el València CF té tres mesos per a presentar el projecte d’execució del nou camp de futbol.

L’entitat esportiva ha exposat que “l’obtenció de la llicència d’obres suposa la confirmació del compromís mostrat i el treball realitzat pel club al llarg d’estos últims anys perquè l’equip i els valencianistes puguen traslladar-se” al nou estadi.

“SÍMBOL D’ORGULL I MODERNITAT”

El València CF ha afegit que està “convençut que el Nou Mestalla es convertirà en un símbol d’orgull i modernitat per a la ciutat, un referent en l’esportiu i un espai que siga un exemple de l’esperit valencianista”.

Així mateix, el club ha manifestat que la concessió de la llicència és “un pas fonamental en el camí emprès pel València CF amb l’objectiu de convertir el Nou Mestalla en realitat per a tots els valencianistes”.

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.