Anuncios

València CF treballa per a reprendre el Nou Mestalla en el termini màxim de sis mesos que marca la llicència

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

El València CF treballa per a reprendre les obres del Nou Mestalla en el termini màxim de sis mesos, com marca la llicència que li ha concedit l’ajuntament de la capital valenciana per a reprendre la construcció del seu nou estadi de futbol, situat a l’avinguda Corts Valencianes de la ciutat.

Anuncios

Després que el consistori comunicara este divendres que ha atorgat a l’entitat esportiva el citat permís, este club ha emès un comunicat en el qual ha precisat que “en el dia de hui, s’ha rebut per part de l’Ajuntament de València la preceptiva llicència d’obres per a la parcel·la de Corts Valencianes”.

El València CF ha apuntat que “esta decisió suposa la primera fita necessària perquè es reprenguen els treballs de construcció del futur estadi valencianista”.

Així mateix, ha afirmat que està “treballant tant amb l’empresa constructora com amb l’estudi d’arquitectes per a reiniciar les obres del Nou Mestalla dins del termini màxim de sis mesos des del dia de hui”.

La concessió de la llicència establix que les obres hauran d’iniciar-se en el termini màxim de sis mesos i finalitzar-se en el termini màxim de 30 mesos. A més, una vegada notificat el permís, el València CF té tres mesos per a presentar el projecte d’execució del nou camp de futbol.

L’entitat esportiva ha exposat que “l’obtenció de la llicència d’obres suposa la confirmació del compromís mostrat i el treball realitzat pel club al llarg d’estos últims anys perquè l’equip i els valencianistes puguen traslladar-se” al nou estadi.

“SÍMBOL D’ORGULL I MODERNITAT”

El València CF ha afegit que està “convençut que el Nou Mestalla es convertirà en un símbol d’orgull i modernitat per a la ciutat, un referent en l’esportiu i un espai que siga un exemple de l’esperit valencianista”.

Així mateix, el club ha manifestat que la concessió de la llicència és “un pas fonamental en el camí emprès pel València CF amb l’objectiu de convertir el Nou Mestalla en realitat per a tots els valencianistes”.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.
Anuncios