València CF treballa per a reprendre el Nou Mestalla en el termini màxim de sis mesos que marca la llicència

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

El València CF treballa per a reprendre les obres del Nou Mestalla en el termini màxim de sis mesos, com marca la llicència que li ha concedit l’ajuntament de la capital valenciana per a reprendre la construcció del seu nou estadi de futbol, situat a l’avinguda Corts Valencianes de la ciutat.

Després que el consistori comunicara este divendres que ha atorgat a l’entitat esportiva el citat permís, este club ha emès un comunicat en el qual ha precisat que «en el dia de hui, s’ha rebut per part de l’Ajuntament de València la preceptiva llicència d’obres per a la parcel·la de Corts Valencianes».

El València CF ha apuntat que «esta decisió suposa la primera fita necessària perquè es reprenguen els treballs de construcció del futur estadi valencianista».

Així mateix, ha afirmat que està «treballant tant amb l’empresa constructora com amb l’estudi d’arquitectes per a reiniciar les obres del Nou Mestalla dins del termini màxim de sis mesos des del dia de hui».

La concessió de la llicència establix que les obres hauran d’iniciar-se en el termini màxim de sis mesos i finalitzar-se en el termini màxim de 30 mesos. A més, una vegada notificat el permís, el València CF té tres mesos per a presentar el projecte d’execució del nou camp de futbol.

L’entitat esportiva ha exposat que «l’obtenció de la llicència d’obres suposa la confirmació del compromís mostrat i el treball realitzat pel club al llarg d’estos últims anys perquè l’equip i els valencianistes puguen traslladar-se» al nou estadi.

«SÍMBOL D’ORGULL I MODERNITAT»

El València CF ha afegit que està «convençut que el Nou Mestalla es convertirà en un símbol d’orgull i modernitat per a la ciutat, un referent en l’esportiu i un espai que siga un exemple de l’esperit valencianista».

Així mateix, el club ha manifestat que la concessió de la llicència és «un pas fonamental en el camí emprès pel València CF amb l’objectiu de convertir el Nou Mestalla en realitat per a tots els valencianistes».

Últimes notícies

Presó sense fiança per a la dona acusada de matar a ganivetades un home en un bar de València

Una jutgessa d Instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per a una dona de 35 anys acusada de matar presumptament a ganivetades un home de 45 anys en un bar del barri de l Olivereta el passat cap de setmana.

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.