València CF treballa per a reprendre el Nou Mestalla en el termini màxim de sis mesos que marca la llicència

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

El València CF treballa per a reprendre les obres del Nou Mestalla en el termini màxim de sis mesos, com marca la llicència que li ha concedit l’ajuntament de la capital valenciana per a reprendre la construcció del seu nou estadi de futbol, situat a l’avinguda Corts Valencianes de la ciutat.

Després que el consistori comunicara este divendres que ha atorgat a l’entitat esportiva el citat permís, este club ha emès un comunicat en el qual ha precisat que «en el dia de hui, s’ha rebut per part de l’Ajuntament de València la preceptiva llicència d’obres per a la parcel·la de Corts Valencianes».

El València CF ha apuntat que «esta decisió suposa la primera fita necessària perquè es reprenguen els treballs de construcció del futur estadi valencianista».

Així mateix, ha afirmat que està «treballant tant amb l’empresa constructora com amb l’estudi d’arquitectes per a reiniciar les obres del Nou Mestalla dins del termini màxim de sis mesos des del dia de hui».

La concessió de la llicència establix que les obres hauran d’iniciar-se en el termini màxim de sis mesos i finalitzar-se en el termini màxim de 30 mesos. A més, una vegada notificat el permís, el València CF té tres mesos per a presentar el projecte d’execució del nou camp de futbol.

L’entitat esportiva ha exposat que «l’obtenció de la llicència d’obres suposa la confirmació del compromís mostrat i el treball realitzat pel club al llarg d’estos últims anys perquè l’equip i els valencianistes puguen traslladar-se» al nou estadi.

«SÍMBOL D’ORGULL I MODERNITAT»

El València CF ha afegit que està «convençut que el Nou Mestalla es convertirà en un símbol d’orgull i modernitat per a la ciutat, un referent en l’esportiu i un espai que siga un exemple de l’esperit valencianista».

Així mateix, el club ha manifestat que la concessió de la llicència és «un pas fonamental en el camí emprès pel València CF amb l’objectiu de convertir el Nou Mestalla en realitat per a tots els valencianistes».

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.