11.2 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

València CF treballa per a reprendre el Nou Mestalla en el termini màxim de sis mesos que marca la llicència

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

El València CF treballa per a reprendre les obres del Nou Mestalla en el termini màxim de sis mesos, com marca la llicència que li ha concedit l’ajuntament de la capital valenciana per a reprendre la construcció del seu nou estadi de futbol, situat a l’avinguda Corts Valencianes de la ciutat.

Després que el consistori comunicara este divendres que ha atorgat a l’entitat esportiva el citat permís, este club ha emès un comunicat en el qual ha precisat que “en el dia de hui, s’ha rebut per part de l’Ajuntament de València la preceptiva llicència d’obres per a la parcel·la de Corts Valencianes”.

El València CF ha apuntat que “esta decisió suposa la primera fita necessària perquè es reprenguen els treballs de construcció del futur estadi valencianista”.

Així mateix, ha afirmat que està “treballant tant amb l’empresa constructora com amb l’estudi d’arquitectes per a reiniciar les obres del Nou Mestalla dins del termini màxim de sis mesos des del dia de hui”.

La concessió de la llicència establix que les obres hauran d’iniciar-se en el termini màxim de sis mesos i finalitzar-se en el termini màxim de 30 mesos. A més, una vegada notificat el permís, el València CF té tres mesos per a presentar el projecte d’execució del nou camp de futbol.

L’entitat esportiva ha exposat que “l’obtenció de la llicència d’obres suposa la confirmació del compromís mostrat i el treball realitzat pel club al llarg d’estos últims anys perquè l’equip i els valencianistes puguen traslladar-se” al nou estadi.

“SÍMBOL D’ORGULL I MODERNITAT”

El València CF ha afegit que està “convençut que el Nou Mestalla es convertirà en un símbol d’orgull i modernitat per a la ciutat, un referent en l’esportiu i un espai que siga un exemple de l’esperit valencianista”.

Així mateix, el club ha manifestat que la concessió de la llicència és “un pas fonamental en el camí emprès pel València CF amb l’objectiu de convertir el Nou Mestalla en realitat per a tots els valencianistes”.

Últimes notícies

Un estudi conclou que el part en l’aigua reduïx intervencions i millora els resultats

Un estudi de l'UJI i Fisabio a l'Hospital de La Plana associa el part en l'aigua amb més parts vaginals espontanis, menys instrumental i millors resultats neonatals enfront de l'epidural. Les dades reforcen que la immersió afavorix la fisiologia del part i reduïx la medicalització en embarassos de baix risc

Pérez Llorca insistix al Govern que autoritze la Llei de Costas valenciana després del temporal

El president ha reiterat en FITUR la seua petició perquè l'Executiu done llum verda a la norma i poder actuar davant els danys en el litoral. També ha anunciat 2 milions per a un pla de millora de platges.

Pérez Llorca lamenta que en la Comunitat no s’hagen complit més de la mitat de les millores ferroviàries

El president ha assegurat que en la Comunitat Valenciana no s'han complit més de la mitat de les previsions de millora ferroviària i ha reclamat complir els compromisos, amb especial focus en Rodalia.

Cinc anys de presó en mòdul psiquiàtric per intentar matar a un taxista a Elda

L'Audiència d'Alacant ha imposat cinc anys per temptativa d'assassinat a l'autor de l'atac a un taxista a Elda després d'un acord amb la Fiscalia. Complirà la pena en el mòdul psiquiàtric per alteració psíquica benvolguda com a eximent incompleta.

Pérez Llorca cita el dimarts als síndics de Les Corts per a arribar a acords

El president ha convocat el 27 de gener als síndics de PSPV, Compromís i Vox al Palau per a una ronda de treball. Busca acords i apel·la al respecte institucional.

Detinguts a València dos jóvens per segrestar un home i demanar 15.000 euros per a alliberar-lo

La Policia Nacional ha detingut a València a dos hòmens de 23 i 25 anys per retindre a un altre en un domicili i exigir-li 15.000 euros per a alliberar-lo. La víctima col·laborava en estafes per 'phishing' i va ser retinguda quan va voler abandonar l'organització.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promocionar la Comunitat Valenciana en mercats exterior i nacional

El president ha anunciat una inversió extraordinària de 10 milions que se suma al pla anual fins a 19 milions per a promocionar la Comunitat a Espanya i fora. Presentat durant el Dia de la Comunitat Valenciana en Fitur, serà la major campanya publicitària de la Generalitat.

Veïns de Sagunt han denunciat abandó institucional després de la borrasca Harry

L'Associació Veïnal de Almardà, Corint i Malva-rosa ha denunciat que la borrasca Harry ha evidenciat un abandó institucional i una erosió imparable. Exigixen defenses reals, un pla tècnic i l'execució urgent del projecte de regeneració.