València destina 1,85 milions a la millora de l’enllumenat públic en barris i pedanies

VALÈNCIA, 31 (EUROPA PRESS)

La Junta de Govern Local, en la seua última sessió del mes de juliol, ha aprovat destinar 1.853.023,86 euros a la millora de l’enllumenat en diferents barris i pedanies de la ciutat de València, segons ha informat el consistori en un comunicat.

En concret, els districtes que es beneficiaran d’aquesta actuació municipal són els de Campanar, la Saïdia, l’Olivereta, Patraix, Jesús, Poblats Marítims, Camins al Grau, Algirós, Rascanya, Benicalap i Pobles del Sud.

La iniciativa ha partit de la Delegació de Servicis Centrals Tècnics, a partir de la moció que va presentar la regidora responsable de l’àrea, Julia Climent, el passat 31 de maig. En els pròxims dies s’obrirà la licitació pública del contracte, que està dividit en cinc lots i que tindrà una durada estimada de cinc mesos.

Així mateix, ha donat llum verda als plecs de prescripcions tècniques i de clàusules administratives particulars que han de regir la licitació. Les empreses interessades podran presentar les seues propostes de manera electrònica en la Plataforma de Contractació del Sector Públic.

Els cinc lots que componen el contracte es corresponen amb en lot 1 amb l’àrea d’Orriols, amb una inversió prevista de 367.813,34 euros; el lot 2, Campanar, per un import de 251.648,29 euros; lot 3, Benicalap, al que li corresponen 275.548,46 euros; lot 4, La Fontsanta, amb una inversió de 418.618,50 euros; i lot 5 amb els set districtes de la ciutat que es corresponen amb les zones de la Malva-rosa, el Perellonet, Sant Antoni, Sants Just i Pastor, Campos Crespo, Millars, Giorgeta i Pintor Joan Miró. El pressupost total és de 539.395,27 euros.

Una vegada rebudes les propostes i conclòs el procediment de licitació, l’empresa o empreses adjudicatàries disposaran de cinc mesos per a executar este pla de millora de l’enllumenat públic, a explicar des de l’endemà de la signatura de l’acta de comprovació de replantege.

Últimes notícies

Mor una persona i tres resulten ferides en precipitar-se un cotxe per un bancal en la CV-70 a Polop

Una persona ha mort i tres han resultat ferides després que un cotxe s'isquera de la carretera CV-70, a l'altura de Polop, i caiguera per un bancal amb uns 150 metres de desnivell.

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.