València destina 1,85 milions a la millora de l’enllumenat públic en barris i pedanies

VALÈNCIA, 31 (EUROPA PRESS)

La Junta de Govern Local, en la seua última sessió del mes de juliol, ha aprovat destinar 1.853.023,86 euros a la millora de l’enllumenat en diferents barris i pedanies de la ciutat de València, segons ha informat el consistori en un comunicat.

En concret, els districtes que es beneficiaran d’aquesta actuació municipal són els de Campanar, la Saïdia, l’Olivereta, Patraix, Jesús, Poblats Marítims, Camins al Grau, Algirós, Rascanya, Benicalap i Pobles del Sud.

La iniciativa ha partit de la Delegació de Servicis Centrals Tècnics, a partir de la moció que va presentar la regidora responsable de l’àrea, Julia Climent, el passat 31 de maig. En els pròxims dies s’obrirà la licitació pública del contracte, que està dividit en cinc lots i que tindrà una durada estimada de cinc mesos.

Així mateix, ha donat llum verda als plecs de prescripcions tècniques i de clàusules administratives particulars que han de regir la licitació. Les empreses interessades podran presentar les seues propostes de manera electrònica en la Plataforma de Contractació del Sector Públic.

Els cinc lots que componen el contracte es corresponen amb en lot 1 amb l’àrea d’Orriols, amb una inversió prevista de 367.813,34 euros; el lot 2, Campanar, per un import de 251.648,29 euros; lot 3, Benicalap, al que li corresponen 275.548,46 euros; lot 4, La Fontsanta, amb una inversió de 418.618,50 euros; i lot 5 amb els set districtes de la ciutat que es corresponen amb les zones de la Malva-rosa, el Perellonet, Sant Antoni, Sants Just i Pastor, Campos Crespo, Millars, Giorgeta i Pintor Joan Miró. El pressupost total és de 539.395,27 euros.

Una vegada rebudes les propostes i conclòs el procediment de licitació, l’empresa o empreses adjudicatàries disposaran de cinc mesos per a executar este pla de millora de l’enllumenat públic, a explicar des de l’endemà de la signatura de l’acta de comprovació de replantege.

Últimes notícies

Empat sense gols entre l’Elx i el Celta en un duel pla al Martínez Valero

Elx i Celta han empatat 0-0 al Martínez Valero en un partit sense ritme ni ocasions clares, que manté l’equip gallec invicte fora de casa i prolonga els dubtes dels il·licitans com a locals.

El Llevant es juga l’aire davant un Sevilla temible al Ciutat

El Llevant rep esta nit un Sevilla molt sòlid fora de casa, en un partit clau per a fugir del descens i marcat per diversos retrobaments.

Un incendi forestal en una pinada de Bocairent mobilitza mitjans terrestres i aeris

Un incendi forestal declarat este diumenge migdia en una pinada de Bocairent ha obligat a mobilitzar dotacions de bombers de València i Alacant, mitjans aeris i unitats forestals de la Generalitat. El Consorci de Bombers de València assegura que l’evolució del foc és positiva.

Castro alerta del potencial d’un Sevilla agressiu i molt eficaç abans de visitar el Ciutat

Luís Castro destaca la fortalesa d’un Sevilla invicte fora de casa abans del duel del dilluns i es mostra molest per la filtració de la presència del juvenil Diego Moyano en un entrenament.

València coneixerà el dimarts 13 d’octubre les seues falleres majors de 2027

La ciutat de València sabrà dimarts 13 d’octubre qui seran les falleres majors de 2027, triades entre 26 candidates i anunciades per telefonada de l’alcaldessa María José Catalá.

L’editorial valenciana Bamba recupera Anaïs Nin amb una de les seues novel·les clau

L’editorial valenciana Bamba ha anunciat la publicació d’Una espia en la casa del amor, novel·la clau d’Anaïs Nin, després de dècades fora de circulació a Espanya. El llibre, que eixirà a la venda el 14 d’octubre, forma part de la seua Biblioteca Anaïs Nin i servirà per a preparar la commemoració del 50 aniversari de la mort de l’autora en 2027.

El debat sobre l’habitatge marcarà el pròxim ple de Les Corts amb control a Pérez Llorca

El pròxim ple de Les Corts Valencianes, avançat a dimarts, se centrarà en l’habitatge i inclourà el dimecres la segona sessió de control al president Juanfran Pérez Llorca.

Els partits valencians amaguen encara les seues llistes per a un 29-N que consideren clau

Els principals partits de la Comunitat Valenciana mantenen la incògnita sobre qui encapçalarà les llistes del 29-N, uns comicis que veuen decisius i en què busquen millorar els resultats de 2023.