Verónica Forqué va començar a desprendre’s dels seus objectes personals setmanes abans de la seua mort

Esta setmana hem visgut una trista noticia, l’actriu Verónica Forqué posava fi a la seua vida després de sofrir diversos episodis de depressió en els últims anys. Verónica posava així fi a una etapa complicada en la qual li havia confessat a les seues més arrimats que no es trobava bé, que travessava per un mal moment.

Verónica Forqué ja no podia més, decidia posar fi a la seua vida amb 66 anys, deixant als seus familiars i amics tremendament sorpresos i enfonsats, encara que, el programa de Telecinco ‘Socialité’ este dissabte ha sabut que els últims moviments de l’actriu eren cridanerament sospitosos. Pel que sembla, Verónica feia setmanes que es desprenia dels seus objectes personals i quotidians: “Va començar a regalar entre els seus veïns les seues coses personals com un robot de cuina o una planxa elèctrica“.

Passetjava amagada

Són els mateixos veïns de l’actriu els que asseguren que passejava ocultant-se, acompanyada únicament del seu gos i que a penes es veia amb ningú: “A més de regalar les seues coses a penes baixava al carrer, i si eixia ho feia amagada baix un gran capell i unes grans ulleres de sol“.

<

>

<

>

<

>

<

>

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.