Verónica Forqué va començar a desprendre’s dels seus objectes personals setmanes abans de la seua mort

Esta setmana hem visgut una trista noticia, l’actriu Verónica Forqué posava fi a la seua vida després de sofrir diversos episodis de depressió en els últims anys. Verónica posava així fi a una etapa complicada en la qual li havia confessat a les seues més arrimats que no es trobava bé, que travessava per un mal moment.

Verónica Forqué ja no podia més, decidia posar fi a la seua vida amb 66 anys, deixant als seus familiars i amics tremendament sorpresos i enfonsats, encara que, el programa de Telecinco ‘Socialité’ este dissabte ha sabut que els últims moviments de l’actriu eren cridanerament sospitosos. Pel que sembla, Verónica feia setmanes que es desprenia dels seus objectes personals i quotidians: «Va començar a regalar entre els seus veïns les seues coses personals com un robot de cuina o una planxa elèctrica«.

Passetjava amagada

Són els mateixos veïns de l’actriu els que asseguren que passejava ocultant-se, acompanyada únicament del seu gos i que a penes es veia amb ningú: «A més de regalar les seues coses a penes baixava al carrer, i si eixia ho feia amagada baix un gran capell i unes grans ulleres de sol«.

<

>

<

>

<

>

<

>

Últimes notícies

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.

La castellonenca Sara Monforte continuara al banquet de l’Espanyol fins a 2028

L’entrenadora castellonenca Sara Monforte amplia el seu contracte amb el primer equip femení de l’Espanyol fins al 30 de juny de 2028, després de consolidar el conjunt perico en la Lliga F amb una permanència solvent.

Pérez Llorca demana deixar de costat l’estratègia política i centrar-se en l’educació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, insta els sindicats docents a no alçar-se de la taula de negociació i defensa que l’acord és possible si es deixen de banda les estratègies polítiques i s’atén el que és important: l’educació pública.