13.8 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

Verónica Forqué va començar a desprendre’s dels seus objectes personals setmanes abans de la seua mort

Esta setmana hem visgut una trista noticia, l’actriu Verónica Forqué posava fi a la seua vida després de sofrir diversos episodis de depressió en els últims anys. Verónica posava així fi a una etapa complicada en la qual li havia confessat a les seues més arrimats que no es trobava bé, que travessava per un mal moment.

Verónica Forqué ja no podia més, decidia posar fi a la seua vida amb 66 anys, deixant als seus familiars i amics tremendament sorpresos i enfonsats, encara que, el programa de Telecinco ‘Socialité’ este dissabte ha sabut que els últims moviments de l’actriu eren cridanerament sospitosos. Pel que sembla, Verónica feia setmanes que es desprenia dels seus objectes personals i quotidians: “Va començar a regalar entre els seus veïns les seues coses personals com un robot de cuina o una planxa elèctrica“.

Passetjava amagada

Són els mateixos veïns de l’actriu els que asseguren que passejava ocultant-se, acompanyada únicament del seu gos i que a penes es veia amb ningú: “A més de regalar les seues coses a penes baixava al carrer, i si eixia ho feia amagada baix un gran capell i unes grans ulleres de sol“.

<

>

<

>

<

>

<

>

Últimes notícies

Una dona atesa després d’un incendi amb explosió de gas en una vivenda de Bocairent

Una explosió de gas ha provocat un incendi en una vivenda de Bocairent i una dona ha sigut atesa. S'han mobilitzat bombers de València i Alacant i no hi ha hagut propagació.

El Govern exposa a les pedanies del sud de València el pla de resiliència enfront d’inundacions

El Govern ha exposat a veïns de Forn de Alcedo, Castellar-Oliveral i La Torre el Pla de Millora de la Resiliència enfront d'inundacions, amb 530 milions d'inversió. Ahir es va aprovar licitar per 3,8 milions la redacció de deu projectes amb desviaments al nou llit del Túria i millores de drenatge en infraestructures.

Raúl Fernández lidera els primers test de 2026 de MotoGP a Cheste

Raúl Fernández ha encapçalat el primer test de 2026 a Cheste amb un 1.29.373. La jornada, de set hores, ha deixat debuts, molt de rodatge i poques incidències.

La Generalitat al·lega que no pot recuperar el llistat de personal que va rebre alertes de premsa del 29-O

La Generalitat sosté que no és tècnicament possible reconstruir el llistat d'empleats que van rebre les alertes de premsa els dies 28 i 29 d'octubre. L'administració remitent les alertes rebudes, però afirma que no pot identificar a tots els subscriptors d'eixes dates.

La Fiscalia secunda transcriure les comunicacions per ràdio del CCE del 29 d’octubre

La Fiscalia recolza la petició d'Intersindical Valenciana per a transcriure i obtindre còpia de les comunicacions per ràdio del CCE del 29-O i suggerix delimitar la franja horària.

Sergio de Larrea es va mostrar ‘súper tranquil’ després de tres descartes i va confiar en més oportunitats

El base de València Basket va relativitzar les seues tres descartes per decisió tècnica, va assegurar no tindre problemes físics i va confiar que arribaran més oportunitats.

Sergio García posposa la seua final de temporada per a jugar el Saudita Internacional de Riad

El castellonenc disputarà des del dimecres el Saudita Internacional del circuit asiàtic i retarda el tancament del seu any competitiu després de l'Obert d'Espanya. Va perdre la targeta del DP World Tour al no complir el mínim de tornejos.

Camps demana un congrés del PPCV amb ‘un militant, un vot’ per a renovar la direcció

El portaveu del projecte de Francisco Camps, José Miguel Tolosa, ha reclamat un congrés del PPCV amb 'un militant, un vot' per a elegir la nova direcció després de l'anunci sobre Carlos Mazón. La proposta pretén obrir un debat d'idees i reforçar la legitimitat interna.