L’emotiva carta d’un xiquet valencià a la Policia i la Guàrdia Civil

Carta d'un xiquet valencià dirigida a la Guàrdia Civil i la Policia

Mario ha acompanyat les seues paraules d’unes il·lustracions | Twitter

 

Durant els últims dies, no deixen d’arribar cartes d’agraïment a un dels col·lectius que, a demés dels professionals sanitaris, no ha deixat de treballar durant l’estat d’alarma i han tingut més faena que mai: les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat. Esta mateixa setmana, una veïna de València els dedicava unes emotives paraules a la Policia Local de la ciutat.

 

L’últim en agrair-los la seua faena ha sigut Mario, un xiquet valencià de Bigastro, en la comarca del Baix Segura (Alacant), que ha fet arribar unes boniques paraules als agents de la Guàrdia Civil de Jacarilla. Han sigut els mateixos agents els qui han compartit la carta a través de les xarxes socials.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Les paraules del menut, adreçades a la Policia Local i la Guàrdia Civil, van també acompanyades d’unes il·lustracions fetes per ell mateix. L’escrit de Mario mostra, sense dubte, la visió que molts xiquets tenen de la pandèmia del coronavirus, amb les explicacions que els han donat sos pares.

 

Esta es la carta de Mario:

 

Em diuen Mario.

 

La meua carta va dirigida a la Policia Local i la Guàrdia Civil. Vullc agrair-los tot el que han fet per nosaltres. Ens han cuidat molt.

 

La Guàrdia Civil estava en la carretera vigilant que ningú isquera al carrer. Només es podia eixir a comprar menjar. Mon pare m’ha explicat que era per a que no ens contagiarem.

 

La Policia Local s’encarregava de què no incomplirem les normes, com mantindre la distància de dos metres i dur mascareta.

 

Per últim, moltes gràcies.

 

 

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.