L’emotiva carta d’un xiquet valencià a la Policia i la Guàrdia Civil

Carta d'un xiquet valencià dirigida a la Guàrdia Civil i la Policia

Mario ha acompanyat les seues paraules d’unes il·lustracions | Twitter

 

Durant els últims dies, no deixen d’arribar cartes d’agraïment a un dels col·lectius que, a demés dels professionals sanitaris, no ha deixat de treballar durant l’estat d’alarma i han tingut més faena que mai: les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat. Esta mateixa setmana, una veïna de València els dedicava unes emotives paraules a la Policia Local de la ciutat.

 

L’últim en agrair-los la seua faena ha sigut Mario, un xiquet valencià de Bigastro, en la comarca del Baix Segura (Alacant), que ha fet arribar unes boniques paraules als agents de la Guàrdia Civil de Jacarilla. Han sigut els mateixos agents els qui han compartit la carta a través de les xarxes socials.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Les paraules del menut, adreçades a la Policia Local i la Guàrdia Civil, van també acompanyades d’unes il·lustracions fetes per ell mateix. L’escrit de Mario mostra, sense dubte, la visió que molts xiquets tenen de la pandèmia del coronavirus, amb les explicacions que els han donat sos pares.

 

Esta es la carta de Mario:

 

Em diuen Mario.

 

La meua carta va dirigida a la Policia Local i la Guàrdia Civil. Vullc agrair-los tot el que han fet per nosaltres. Ens han cuidat molt.

 

La Guàrdia Civil estava en la carretera vigilant que ningú isquera al carrer. Només es podia eixir a comprar menjar. Mon pare m’ha explicat que era per a que no ens contagiarem.

 

La Policia Local s’encarregava de què no incomplirem les normes, com mantindre la distància de dos metres i dur mascareta.

 

Per últim, moltes gràcies.

 

 

Últimes notícies

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.