L’emotiva carta d’un xiquet valencià a la Policia i la Guàrdia Civil

Carta d'un xiquet valencià dirigida a la Guàrdia Civil i la Policia

Mario ha acompanyat les seues paraules d’unes il·lustracions | Twitter

 

Durant els últims dies, no deixen d’arribar cartes d’agraïment a un dels col·lectius que, a demés dels professionals sanitaris, no ha deixat de treballar durant l’estat d’alarma i han tingut més faena que mai: les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat. Esta mateixa setmana, una veïna de València els dedicava unes emotives paraules a la Policia Local de la ciutat.

 

L’últim en agrair-los la seua faena ha sigut Mario, un xiquet valencià de Bigastro, en la comarca del Baix Segura (Alacant), que ha fet arribar unes boniques paraules als agents de la Guàrdia Civil de Jacarilla. Han sigut els mateixos agents els qui han compartit la carta a través de les xarxes socials.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Les paraules del menut, adreçades a la Policia Local i la Guàrdia Civil, van també acompanyades d’unes il·lustracions fetes per ell mateix. L’escrit de Mario mostra, sense dubte, la visió que molts xiquets tenen de la pandèmia del coronavirus, amb les explicacions que els han donat sos pares.

 

Esta es la carta de Mario:

 

Em diuen Mario.

 

La meua carta va dirigida a la Policia Local i la Guàrdia Civil. Vullc agrair-los tot el que han fet per nosaltres. Ens han cuidat molt.

 

La Guàrdia Civil estava en la carretera vigilant que ningú isquera al carrer. Només es podia eixir a comprar menjar. Mon pare m’ha explicat que era per a que no ens contagiarem.

 

La Policia Local s’encarregava de què no incomplirem les normes, com mantindre la distància de dos metres i dur mascareta.

 

Per últim, moltes gràcies.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos de marge

Un model desenrotllat a la Universitat Politècnica de València combina prediccions climàtiques, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar sequeres amb fins a sis mesos d'antelació en la conca del Xúquer i altres regions semiàrides.