L’emotiva carta d’un xiquet valencià a la Policia i la Guàrdia Civil

Carta d'un xiquet valencià dirigida a la Guàrdia Civil i la Policia

Mario ha acompanyat les seues paraules d’unes il·lustracions | Twitter

 

Durant els últims dies, no deixen d’arribar cartes d’agraïment a un dels col·lectius que, a demés dels professionals sanitaris, no ha deixat de treballar durant l’estat d’alarma i han tingut més faena que mai: les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat. Esta mateixa setmana, una veïna de València els dedicava unes emotives paraules a la Policia Local de la ciutat.

 

L’últim en agrair-los la seua faena ha sigut Mario, un xiquet valencià de Bigastro, en la comarca del Baix Segura (Alacant), que ha fet arribar unes boniques paraules als agents de la Guàrdia Civil de Jacarilla. Han sigut els mateixos agents els qui han compartit la carta a través de les xarxes socials.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Les paraules del menut, adreçades a la Policia Local i la Guàrdia Civil, van també acompanyades d’unes il·lustracions fetes per ell mateix. L’escrit de Mario mostra, sense dubte, la visió que molts xiquets tenen de la pandèmia del coronavirus, amb les explicacions que els han donat sos pares.

 

Esta es la carta de Mario:

 

Em diuen Mario.

 

La meua carta va dirigida a la Policia Local i la Guàrdia Civil. Vullc agrair-los tot el que han fet per nosaltres. Ens han cuidat molt.

 

La Guàrdia Civil estava en la carretera vigilant que ningú isquera al carrer. Només es podia eixir a comprar menjar. Mon pare m’ha explicat que era per a que no ens contagiarem.

 

La Policia Local s’encarregava de què no incomplirem les normes, com mantindre la distància de dos metres i dur mascareta.

 

Per últim, moltes gràcies.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Trobat enterrat en formigó l’empresari vinculat al crim de la viuda de Sala

La Policia troba el cos que tot apunta que és de l'empresari Jesús Tavira, sepultat a més de dos metres en un aljub, embolicat en plàstic i amb múltiples ferides d'arma blanca. Hi ha quatre detinguts i no es descarten més arrestos.

Centenars de taxis col·lapsen el centre de València per a exigir límits a les VTC

Centenars de taxistes recorren el centre de València en marxa lenta per a denunciar l'intrusisme de les VTC i pressionar a la Generalitat perquè aprove un nou decret que limite estes llicències.

Consum eleva el seu benefici a 122 milions en 2025 i fixa la seua entrada a Madrid per a 2028

Consum tanca 2025 amb un benefici de 122 milions d'euros, un 12,3% més que l'any anterior, i anuncia la seua arribada a la Comunitat de Madrid en 2028 amb un supermercat a Parla.

Infermeria d’Urgències es mobilitza a València per la greu falta de personal

Personal d'Infermeria d'Urgències de diversos hospitals valencians es concentra per a denunciar una falta de personal que consideren insostenible i de risc per a pacients i professionals.

Pérez Llorca dona per conclosa la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits

La Generalitat dona per finalitzada la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits i l'obertura de València Sud i el nou Lloc de Comandament, i impulsa un pla d'inversions fins a 2030.

Presó provisional per a dos jóvens per intentar robar la bossa a una anciana i ferir-la de gravetat

Dos jóvens de 21 i 31 anys han ingressat a la presó provisional acusats d'intentar robar la bossa a una anciana de 86 anys a Torrevieja i causar-li greus lesions en tirar-la al sòl.

Detinguts a Calp cinc hòmens per una sèrie de robatoris de rellotges de luxe a Madrid, Port Banús i Benidorm

La Policia Nacional ha arrestat a Calp a cinc hòmens per tres robatoris amb violència i un furt de rellotges d'alta gamma a Madrid, Port Banús i Benidorm, inclòs un valorat en 500.000 euros.

Un 35% dels espanyols mai ha eixit del municipi on va nàixer

L'INE revela que quasi el 35% dels espanyols sempre ha viscut en el seu municipi de naixement, mentres que la mobilitat interna i l'arribada de població estrangera dibuixen un mapa demogràfic divers.