Solter amb més de 50 anys? Amb estos consells, la solteria es va acabar

 

Aurelio Conde, Love Coach, ha volgut donar una sèrie de consells per a la gent que té 50 anys i continua soltera, per a eliminar inseguretats, enfortir la confiança o els tips donar el temut primer pas.

I estes són les claus i conclusions que va donar l’expert

 

1. Als 50 estàs en el millor moment de la teua vida. On va quedar ja el fals mite que estar solter amb 50 anys és un problema. La societat ha canviat i amb ella també les maneres de conéixer gent nova. Per això l’important és com se sent la persona sense importar l’edat.

Així que, si tenim en compte tot l’anterior, prendre la decisió de refer la nostra vida sentimental per a trobar una parella amb la qual compartir el nostre dia a dia serà la decisió més encertada i gratificant.

No et quedes amb les coses negatives del passat, no importa el que hages passat, perquè vas aconseguir superar-lo, ara estàs en el present, eres una altra persona i et mereixes una altra oportunitat.

2. Primers passos,  Si vols donar-li la benvinguda a una nova persona en la teua vida, és normal que tingues dubtes sobre com fer eixe primer pas que, eventualment, et puga portar a una relació.

No obstant això, este procés és molt més fàcil del que crees, i per a començar una gran història d’amor, l’honestedat i la congruència amb les teues emocions són els teus millors aliats.

Després d’iniciar la conversa amb la persona que t’ha agradat i preguntar-li unes certes coses, segurament ja saps més dels seus gustos, passatemps i interessos, és per això que va arribar l’hora de conéixer-ho cara a cara, sí, però no t’espantes perquè la tecnologia és ací per a ajudar-te a connectar-se a distància.

Utilitza l’eina de Videotelefonada i coneix a la teua mitjana taronja sense eixir de casa. Esta funció ha sigut la més utilitzada durant la quarantena i és útil com a primer contacte.

3. Què esperar de les cites en línia?. Lligar per internet ens brinda una facilitat que no existeix al carrer. Ourtime et dona la comoditat de trobar centenars d’opcions.

Tindre en una sola pantalla moltes persones que volen conéixer a algú com tu i on podràs connectar amb gent que segurament mai coneixeries d’una altra manera, t’acosta a persones que potser tens molt lluny o per contra molt a prop però que mai t’havies plantejat parlar amb ell/ella.

T’obri una infinitat d’oportunitats. Internet és ideal per a aqueixes persones més introvertides, més poregoses, amb inseguretat o pors. T’ofereix conéixer gent sense haver de passar per aqueix primer contacte. D’esta manera evitem la sensació inicial de possible rebuig i, per tant, ens sentim més segurs.

L’esdeveniment va comptar també amb la periodista Hanna Christensen, experta en comunicació, periodista i moderadora amb més de 20 anys d’experiència. Ella va ser l’encarregada de dinamitzar la sessió i plantejar als assistents temes del seu interés perquè Conde, expert en relacions interpersonals, poguera aconsellar-los de la millor manera.

Últimes notícies

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.