Solter amb més de 50 anys? Amb estos consells, la solteria es va acabar

 

Aurelio Conde, Love Coach, ha volgut donar una sèrie de consells per a la gent que té 50 anys i continua soltera, per a eliminar inseguretats, enfortir la confiança o els tips donar el temut primer pas.

I estes són les claus i conclusions que va donar l’expert

 

1. Als 50 estàs en el millor moment de la teua vida. On va quedar ja el fals mite que estar solter amb 50 anys és un problema. La societat ha canviat i amb ella també les maneres de conéixer gent nova. Per això l’important és com se sent la persona sense importar l’edat.

Així que, si tenim en compte tot l’anterior, prendre la decisió de refer la nostra vida sentimental per a trobar una parella amb la qual compartir el nostre dia a dia serà la decisió més encertada i gratificant.

No et quedes amb les coses negatives del passat, no importa el que hages passat, perquè vas aconseguir superar-lo, ara estàs en el present, eres una altra persona i et mereixes una altra oportunitat.

2. Primers passos,  Si vols donar-li la benvinguda a una nova persona en la teua vida, és normal que tingues dubtes sobre com fer eixe primer pas que, eventualment, et puga portar a una relació.

No obstant això, este procés és molt més fàcil del que crees, i per a començar una gran història d’amor, l’honestedat i la congruència amb les teues emocions són els teus millors aliats.

Després d’iniciar la conversa amb la persona que t’ha agradat i preguntar-li unes certes coses, segurament ja saps més dels seus gustos, passatemps i interessos, és per això que va arribar l’hora de conéixer-ho cara a cara, sí, però no t’espantes perquè la tecnologia és ací per a ajudar-te a connectar-se a distància.

Utilitza l’eina de Videotelefonada i coneix a la teua mitjana taronja sense eixir de casa. Esta funció ha sigut la més utilitzada durant la quarantena i és útil com a primer contacte.

3. Què esperar de les cites en línia?. Lligar per internet ens brinda una facilitat que no existeix al carrer. Ourtime et dona la comoditat de trobar centenars d’opcions.

Tindre en una sola pantalla moltes persones que volen conéixer a algú com tu i on podràs connectar amb gent que segurament mai coneixeries d’una altra manera, t’acosta a persones que potser tens molt lluny o per contra molt a prop però que mai t’havies plantejat parlar amb ell/ella.

T’obri una infinitat d’oportunitats. Internet és ideal per a aqueixes persones més introvertides, més poregoses, amb inseguretat o pors. T’ofereix conéixer gent sense haver de passar per aqueix primer contacte. D’esta manera evitem la sensació inicial de possible rebuig i, per tant, ens sentim més segurs.

L’esdeveniment va comptar també amb la periodista Hanna Christensen, experta en comunicació, periodista i moderadora amb més de 20 anys d’experiència. Ella va ser l’encarregada de dinamitzar la sessió i plantejar als assistents temes del seu interés perquè Conde, expert en relacions interpersonals, poguera aconsellar-los de la millor manera.

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.