Solter amb més de 50 anys? Amb estos consells, la solteria es va acabar

 

Aurelio Conde, Love Coach, ha volgut donar una sèrie de consells per a la gent que té 50 anys i continua soltera, per a eliminar inseguretats, enfortir la confiança o els tips donar el temut primer pas.

I estes són les claus i conclusions que va donar l’expert

 

1. Als 50 estàs en el millor moment de la teua vida. On va quedar ja el fals mite que estar solter amb 50 anys és un problema. La societat ha canviat i amb ella també les maneres de conéixer gent nova. Per això l’important és com se sent la persona sense importar l’edat.

Així que, si tenim en compte tot l’anterior, prendre la decisió de refer la nostra vida sentimental per a trobar una parella amb la qual compartir el nostre dia a dia serà la decisió més encertada i gratificant.

No et quedes amb les coses negatives del passat, no importa el que hages passat, perquè vas aconseguir superar-lo, ara estàs en el present, eres una altra persona i et mereixes una altra oportunitat.

2. Primers passos,  Si vols donar-li la benvinguda a una nova persona en la teua vida, és normal que tingues dubtes sobre com fer eixe primer pas que, eventualment, et puga portar a una relació.

No obstant això, este procés és molt més fàcil del que crees, i per a començar una gran història d’amor, l’honestedat i la congruència amb les teues emocions són els teus millors aliats.

Després d’iniciar la conversa amb la persona que t’ha agradat i preguntar-li unes certes coses, segurament ja saps més dels seus gustos, passatemps i interessos, és per això que va arribar l’hora de conéixer-ho cara a cara, sí, però no t’espantes perquè la tecnologia és ací per a ajudar-te a connectar-se a distància.

Utilitza l’eina de Videotelefonada i coneix a la teua mitjana taronja sense eixir de casa. Esta funció ha sigut la més utilitzada durant la quarantena i és útil com a primer contacte.

3. Què esperar de les cites en línia?. Lligar per internet ens brinda una facilitat que no existeix al carrer. Ourtime et dona la comoditat de trobar centenars d’opcions.

Tindre en una sola pantalla moltes persones que volen conéixer a algú com tu i on podràs connectar amb gent que segurament mai coneixeries d’una altra manera, t’acosta a persones que potser tens molt lluny o per contra molt a prop però que mai t’havies plantejat parlar amb ell/ella.

T’obri una infinitat d’oportunitats. Internet és ideal per a aqueixes persones més introvertides, més poregoses, amb inseguretat o pors. T’ofereix conéixer gent sense haver de passar per aqueix primer contacte. D’esta manera evitem la sensació inicial de possible rebuig i, per tant, ens sentim més segurs.

L’esdeveniment va comptar també amb la periodista Hanna Christensen, experta en comunicació, periodista i moderadora amb més de 20 anys d’experiència. Ella va ser l’encarregada de dinamitzar la sessió i plantejar als assistents temes del seu interés perquè Conde, expert en relacions interpersonals, poguera aconsellar-los de la millor manera.

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.