Solter amb més de 50 anys? Amb estos consells, la solteria es va acabar

 

Aurelio Conde, Love Coach, ha volgut donar una sèrie de consells per a la gent que té 50 anys i continua soltera, per a eliminar inseguretats, enfortir la confiança o els tips donar el temut primer pas.

I estes són les claus i conclusions que va donar l’expert

 

1. Als 50 estàs en el millor moment de la teua vida. On va quedar ja el fals mite que estar solter amb 50 anys és un problema. La societat ha canviat i amb ella també les maneres de conéixer gent nova. Per això l’important és com se sent la persona sense importar l’edat.

Així que, si tenim en compte tot l’anterior, prendre la decisió de refer la nostra vida sentimental per a trobar una parella amb la qual compartir el nostre dia a dia serà la decisió més encertada i gratificant.

No et quedes amb les coses negatives del passat, no importa el que hages passat, perquè vas aconseguir superar-lo, ara estàs en el present, eres una altra persona i et mereixes una altra oportunitat.

2. Primers passos,  Si vols donar-li la benvinguda a una nova persona en la teua vida, és normal que tingues dubtes sobre com fer eixe primer pas que, eventualment, et puga portar a una relació.

No obstant això, este procés és molt més fàcil del que crees, i per a començar una gran història d’amor, l’honestedat i la congruència amb les teues emocions són els teus millors aliats.

Després d’iniciar la conversa amb la persona que t’ha agradat i preguntar-li unes certes coses, segurament ja saps més dels seus gustos, passatemps i interessos, és per això que va arribar l’hora de conéixer-ho cara a cara, sí, però no t’espantes perquè la tecnologia és ací per a ajudar-te a connectar-se a distància.

Utilitza l’eina de Videotelefonada i coneix a la teua mitjana taronja sense eixir de casa. Esta funció ha sigut la més utilitzada durant la quarantena i és útil com a primer contacte.

3. Què esperar de les cites en línia?. Lligar per internet ens brinda una facilitat que no existeix al carrer. Ourtime et dona la comoditat de trobar centenars d’opcions.

Tindre en una sola pantalla moltes persones que volen conéixer a algú com tu i on podràs connectar amb gent que segurament mai coneixeries d’una altra manera, t’acosta a persones que potser tens molt lluny o per contra molt a prop però que mai t’havies plantejat parlar amb ell/ella.

T’obri una infinitat d’oportunitats. Internet és ideal per a aqueixes persones més introvertides, més poregoses, amb inseguretat o pors. T’ofereix conéixer gent sense haver de passar per aqueix primer contacte. D’esta manera evitem la sensació inicial de possible rebuig i, per tant, ens sentim més segurs.

L’esdeveniment va comptar també amb la periodista Hanna Christensen, experta en comunicació, periodista i moderadora amb més de 20 anys d’experiència. Ella va ser l’encarregada de dinamitzar la sessió i plantejar als assistents temes del seu interés perquè Conde, expert en relacions interpersonals, poguera aconsellar-los de la millor manera.

Anuncios

Últimes notícies

Óscar Puente visita la nova passarel·la de Picanya reconstruïda després de la dana amb 2,1 milions

La nova passarel·la de María Cambrils a Picanya ha entrat en servici després de ser arrasada per la dana, amb una inversió de 2,1 milions i un disseny més resilient davant futurs temporals.

Sumar es desmarca del PSOE pel cas Ábalos i presumix de no tindre corrupció

Ernest Urtasun reclama que la Justícia investigue fins al final el cas Ábalos, es distancia del PSOE i reivindica que l'espai de Sumar no ha estat afectat per casos greus de corrupció.

El PP vincula el juí del cas Koldo amb la suposada implicació de Pedro Sánchez

El PP sosté que les declaracions en el juí del cas Koldo en el Suprem reforcen la idea d'una implicació de Pedro Sánchez i apunten a un presumpte finançament il·legal del PSOE.

Ábalos nega que els folis anaren bitllets i acusa un juí mediàtic pel cas Koldo

Ábalos es defén en el Suprem pel cas Koldo negant que els folis al·ludiren a diners, rebutjant haver intervingut en contractes públics i denunciant un juí ja condemnat mediàticament.

El Barça es creua amb el Recol·lectes Valladolid i l’Enforne Alacant amb el Bada Huesca en els quarts de la Copa del Rei

El sorteig de la Copa del Rei d'handbol definix uns quarts de final amb un Barça-Recol·lectes Atlètic Valladolid i un Enforne Alacant-Bada Huesca com a creus estel·lars en el Centre de Tecnificació.

Barcala rep a les noves belleas del foc i els reconeix com a símbol de les Fogueres

L'alcalde d'Alacant i la corporació municipal han rebut oficialment a les noves belleas del foc adulta i infantil i a les seues dames, als qui han reconegut com a ambaixadores de les Fogueres durant tot l'any.

Robatori de 800 metres de línia elèctrica deixa sense enllumenat a la pedania del Escorratel a Orihuela

El robatori d'uns 800 metres de cablejat elèctric, entre línies subterrànies i aèries, ha deixat sense enllumenat públic a la pedania del Escorratel, a Orihuela, mentres l'Ajuntament treballa per a reposar el servici amb caràcter d'urgència.

Detingut un jove de 26 anys per un apunyalament mortal en un comerç de València

La Policia Nacional ha detingut a un jove de 26 anys per la mort a ganivetades d'un altre home en un comerç del barri de Russafa, a València. El Grup d'Homicidis investiga les causes del crim i la Policia Científica analitza l'escena.