Solter amb més de 50 anys? Amb estos consells, la solteria es va acabar

 

Aurelio Conde, Love Coach, ha volgut donar una sèrie de consells per a la gent que té 50 anys i continua soltera, per a eliminar inseguretats, enfortir la confiança o els tips donar el temut primer pas.

I estes són les claus i conclusions que va donar l’expert

 

1. Als 50 estàs en el millor moment de la teua vida. On va quedar ja el fals mite que estar solter amb 50 anys és un problema. La societat ha canviat i amb ella també les maneres de conéixer gent nova. Per això l’important és com se sent la persona sense importar l’edat.

Així que, si tenim en compte tot l’anterior, prendre la decisió de refer la nostra vida sentimental per a trobar una parella amb la qual compartir el nostre dia a dia serà la decisió més encertada i gratificant.

No et quedes amb les coses negatives del passat, no importa el que hages passat, perquè vas aconseguir superar-lo, ara estàs en el present, eres una altra persona i et mereixes una altra oportunitat.

2. Primers passos,  Si vols donar-li la benvinguda a una nova persona en la teua vida, és normal que tingues dubtes sobre com fer eixe primer pas que, eventualment, et puga portar a una relació.

No obstant això, este procés és molt més fàcil del que crees, i per a començar una gran història d’amor, l’honestedat i la congruència amb les teues emocions són els teus millors aliats.

Després d’iniciar la conversa amb la persona que t’ha agradat i preguntar-li unes certes coses, segurament ja saps més dels seus gustos, passatemps i interessos, és per això que va arribar l’hora de conéixer-ho cara a cara, sí, però no t’espantes perquè la tecnologia és ací per a ajudar-te a connectar-se a distància.

Utilitza l’eina de Videotelefonada i coneix a la teua mitjana taronja sense eixir de casa. Esta funció ha sigut la més utilitzada durant la quarantena i és útil com a primer contacte.

3. Què esperar de les cites en línia?. Lligar per internet ens brinda una facilitat que no existeix al carrer. Ourtime et dona la comoditat de trobar centenars d’opcions.

Tindre en una sola pantalla moltes persones que volen conéixer a algú com tu i on podràs connectar amb gent que segurament mai coneixeries d’una altra manera, t’acosta a persones que potser tens molt lluny o per contra molt a prop però que mai t’havies plantejat parlar amb ell/ella.

T’obri una infinitat d’oportunitats. Internet és ideal per a aqueixes persones més introvertides, més poregoses, amb inseguretat o pors. T’ofereix conéixer gent sense haver de passar per aqueix primer contacte. D’esta manera evitem la sensació inicial de possible rebuig i, per tant, ens sentim més segurs.

L’esdeveniment va comptar també amb la periodista Hanna Christensen, experta en comunicació, periodista i moderadora amb més de 20 anys d’experiència. Ella va ser l’encarregada de dinamitzar la sessió i plantejar als assistents temes del seu interés perquè Conde, expert en relacions interpersonals, poguera aconsellar-los de la millor manera.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.