Un ‘streamer’, greu després de realitzar un directe de 24 hores en Twitch

 

La plataforma de ‘streaming’ Twitch té cada vegada més adeptes que passen hores i hores en gaudint dels seus múltiples continguts. Malgrat la gran varietat que existeix en esta plataforma, els videojocs són el plat fort, on milers d’usuaris gaudeixen amb esta nova manera d’entreteniment.

Tal és l’afició de molts que alguns arriben a fer maratons d’un elevat nombre d’hores seguides en directe en les quals no deixen de jugar per a aconseguir un major nombre de subscriptors.

Un d’aqueixos usuaris és PandaTV, un creador de contingut australià que ha arribat a emetre 850 hores seguides en directe.

No obstant això, el desgast li ha passat factura i quan es trobava realitzant un directe de 24 hores, l»streamer’ ha hagut de parar i acudir a l’hospital.

Els fets van ocórrer el passat 10 de setembre, quan a la meitat de la seua emissió el jove va començar a sentir un dolor en el seu genoll i el seu braç: «Xics, em fa mal la part de darrere del genoll i el braç, el mateix he de parar», compartia amb els seus subscriptors. El dolor va ser a més i finalment va haver d’abandonar el directe i anar a l’hospital.

Els metges li van ingressar per un possible coàgul arterial, alguna cosa que podria estar relacionat directament amb la seua vida sedentària i les seues llargues hores assegut enfront de l’ordinador: «Els metges no estan segurs de les causes, però eixe hàbit és una bogeria, cuideu-vos molt», ha advertit als seus seguidors.

«Van identificar dos problemes i partim d’ací. Crec que la combinació dels dos és el que ho fa tan dolorós. Pràcticament no tinc una cama dreta i quan tracte d’usar-la, els meus nivells de dolor es disparen», comparteix.
 

En el seu compte de twtiter, l’australià ha anat compartint el seu procés de recuperació i ha agraït les mostres d’afecte de tota la seua comunitat.

 

 

Últimes notícies

El Palau de la Música celebrarà 40 anys amb 60 grans concerts i la continuïtat d’Alexander Liebreich

El Palau de la Música de València commemorà en la temporada 2026-2027 el seu 40é aniversari amb quasi 60 concerts i la renovació del director de l’Orquestra de València, Alexander Liebreich, mentre Compromís i PSPV-PSOE critiquen el model de gestió i programació.

La reserva d’aigua baixa en plena onada de calor: el Xúquer queda al 62,4% i el Segura al 57,2%

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3%. La conca del Xúquer se situa al 62,4% de capacitat i la del Segura al 57,2%, el nivell més baix entre totes les conques.

Sanitat trenca rècord i oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027

La Conselleria de Sanitat oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a la convocatòria de 2027, la xifra més alta fins ara, amb un fort augment a València i especial èmfasi en Urgències i Emergències.

La reserva d’aigua baixa però el Júcar i el Segura mantenen nivells elevats

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3 % de la seua capacitat, amb el Júcar al 62,4 % i el Segura al 57,2 %, tot i les últimes pluges.

Les places de formació sanitària especialitzada arriben a un rècord de 1.284 per a 2027

Sanitat ha oferit 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027, la xifra més alta de la història, amb un fort increment a València i en Urgències i Emergències.

València recupera el llegat barroc d’Antonio Palomino amb una gran mostra al MuBAV

El Museu de Belles Arts de València ha obert la mostra ‘Antonio Palomino y la noche barroca’, primera exposició monogràfica sobre el pintor i teòric barroc, amb 65 obres de 20 museus i institucions.

Sant Vicent Màrtir i Sant Vicent Ferrer, festius locals proposats a València per a 2027

La Comissió de Benestar Social de València ha proposat com a festius locals de 2027 el 22 de gener, dia de Sant Vicent Màrtir, i el 5 d’abril, dia de Sant Vicent Ferrer. La decisió encara necessita l’aprovació definitiva del ple municipal.

24 detinguts per drogues i armes en festivals de música de València i Gandia

La Policia Nacional ha detingut 24 persones en dos festivals de música a València i Gandia en dispositius contra el tràfic de drogues i la tinença il·lícita d’armes, i ha alçat prop de 300 actes per drogues.