9 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Un ‘streamer’, greu després de realitzar un directe de 24 hores en Twitch

 

La plataforma de ‘streaming’ Twitch té cada vegada més adeptes que passen hores i hores en gaudint dels seus múltiples continguts. Malgrat la gran varietat que existeix en esta plataforma, els videojocs són el plat fort, on milers d’usuaris gaudeixen amb esta nova manera d’entreteniment.

Tal és l’afició de molts que alguns arriben a fer maratons d’un elevat nombre d’hores seguides en directe en les quals no deixen de jugar per a aconseguir un major nombre de subscriptors.

Un d’aqueixos usuaris és PandaTV, un creador de contingut australià que ha arribat a emetre 850 hores seguides en directe.

No obstant això, el desgast li ha passat factura i quan es trobava realitzant un directe de 24 hores, l”streamer’ ha hagut de parar i acudir a l’hospital.

Els fets van ocórrer el passat 10 de setembre, quan a la meitat de la seua emissió el jove va començar a sentir un dolor en el seu genoll i el seu braç: “Xics, em fa mal la part de darrere del genoll i el braç, el mateix he de parar”, compartia amb els seus subscriptors. El dolor va ser a més i finalment va haver d’abandonar el directe i anar a l’hospital.

Els metges li van ingressar per un possible coàgul arterial, alguna cosa que podria estar relacionat directament amb la seua vida sedentària i les seues llargues hores assegut enfront de l’ordinador: “Els metges no estan segurs de les causes, però eixe hàbit és una bogeria, cuideu-vos molt”, ha advertit als seus seguidors.

“Van identificar dos problemes i partim d’ací. Crec que la combinació dels dos és el que ho fa tan dolorós. Pràcticament no tinc una cama dreta i quan tracte d’usar-la, els meus nivells de dolor es disparen”, comparteix.
 

En el seu compte de twtiter, l’australià ha anat compartint el seu procés de recuperació i ha agraït les mostres d’afecte de tota la seua comunitat.

 

 

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.