12.6 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Un ‘streamer’, greu després de realitzar un directe de 24 hores en Twitch

 

La plataforma de ‘streaming’ Twitch té cada vegada més adeptes que passen hores i hores en gaudint dels seus múltiples continguts. Malgrat la gran varietat que existeix en esta plataforma, els videojocs són el plat fort, on milers d’usuaris gaudeixen amb esta nova manera d’entreteniment.

Tal és l’afició de molts que alguns arriben a fer maratons d’un elevat nombre d’hores seguides en directe en les quals no deixen de jugar per a aconseguir un major nombre de subscriptors.

Un d’aqueixos usuaris és PandaTV, un creador de contingut australià que ha arribat a emetre 850 hores seguides en directe.

No obstant això, el desgast li ha passat factura i quan es trobava realitzant un directe de 24 hores, l”streamer’ ha hagut de parar i acudir a l’hospital.

Els fets van ocórrer el passat 10 de setembre, quan a la meitat de la seua emissió el jove va començar a sentir un dolor en el seu genoll i el seu braç: “Xics, em fa mal la part de darrere del genoll i el braç, el mateix he de parar”, compartia amb els seus subscriptors. El dolor va ser a més i finalment va haver d’abandonar el directe i anar a l’hospital.

Els metges li van ingressar per un possible coàgul arterial, alguna cosa que podria estar relacionat directament amb la seua vida sedentària i les seues llargues hores assegut enfront de l’ordinador: “Els metges no estan segurs de les causes, però eixe hàbit és una bogeria, cuideu-vos molt”, ha advertit als seus seguidors.

“Van identificar dos problemes i partim d’ací. Crec que la combinació dels dos és el que ho fa tan dolorós. Pràcticament no tinc una cama dreta i quan tracte d’usar-la, els meus nivells de dolor es disparen”, comparteix.
 

En el seu compte de twtiter, l’australià ha anat compartint el seu procés de recuperació i ha agraït les mostres d’afecte de tota la seua comunitat.

 

 

Últimes notícies

Pocs núvols, descens de temperatures i ratxes molt fortes de nord-oest a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà una jornada estable amb cel poc nuvolós i vent del nord-oest. A Castelló s'esperen ratxes molt fortes i baixada de temperatures.

Alerta taronja per vent en el nord de Castelló amb ratxes de fins a 100 km/h

Emergències manté l'alerta taronja per vent en el litoral i interior nord de Castelló, amb ratxes de fins a 100 km/h, i la groga a l'interior sud i la costa.

La xiqueta ingressada després d’un tractament dental a Alzira evoluciona favorablement

La menor de 4 anys roman en planta a l'Hospital Clínic de València i la seua evolució és favorable. Sanitat i la Policia mantenen obertes les investigacions.

Mossega a un guàrdia civil durant la seua detenció per portar cocaïna en el cotxe

Un home de 27 anys ha sigut detingut a Albatera després de mossegar a un agent durant un control en el qual van trobar 53,3 g de cocaïna. També van arrestar als seus acompanyants i el jutge va dictar llibertat amb càrrecs.

Onze comunitats en alerta per nevades, onatge i vent: ratxes de fins a 100 km/h a Catalunya i Comunitat Valenciana

Onze comunitats activen avisos per neu, temporal marítim i vent. Catalunya i Comunitat Valenciana estan en nivell taronja per ratxes de fins a 100 km/h.

El rei presidix hui a València l’obertura del curs universitari i els Premis Rei Jaume I

Felip VI encapçala a València l'obertura nacional del curs universitari, ajornada al setembre per alerta roja, i lliurament els Premis Rei Jaume I en la Llotja.

Radiografia de la violència de gènere a Espanya: 41 assassinats i 570 denúncies diàries en 2025

Les dades oficials de 2025 dibuixen un augment sostingut de la violència masclista: 41 assassinats i 570 denúncies diàries, amb la violència sexual a l'alça.

El domini .val: el nom que el valencià mereix en internet

Descobreix la importància del domini .val per a la identitat valenciana en l'espai digital i la seva rellevància actual.