Un ‘streamer’, greu després de realitzar un directe de 24 hores en Twitch

 

La plataforma de ‘streaming’ Twitch té cada vegada més adeptes que passen hores i hores en gaudint dels seus múltiples continguts. Malgrat la gran varietat que existeix en esta plataforma, els videojocs són el plat fort, on milers d’usuaris gaudeixen amb esta nova manera d’entreteniment.

Tal és l’afició de molts que alguns arriben a fer maratons d’un elevat nombre d’hores seguides en directe en les quals no deixen de jugar per a aconseguir un major nombre de subscriptors.

Un d’aqueixos usuaris és PandaTV, un creador de contingut australià que ha arribat a emetre 850 hores seguides en directe.

No obstant això, el desgast li ha passat factura i quan es trobava realitzant un directe de 24 hores, l”streamer’ ha hagut de parar i acudir a l’hospital.

Els fets van ocórrer el passat 10 de setembre, quan a la meitat de la seua emissió el jove va començar a sentir un dolor en el seu genoll i el seu braç: “Xics, em fa mal la part de darrere del genoll i el braç, el mateix he de parar”, compartia amb els seus subscriptors. El dolor va ser a més i finalment va haver d’abandonar el directe i anar a l’hospital.

Els metges li van ingressar per un possible coàgul arterial, alguna cosa que podria estar relacionat directament amb la seua vida sedentària i les seues llargues hores assegut enfront de l’ordinador: “Els metges no estan segurs de les causes, però eixe hàbit és una bogeria, cuideu-vos molt”, ha advertit als seus seguidors.

“Van identificar dos problemes i partim d’ací. Crec que la combinació dels dos és el que ho fa tan dolorós. Pràcticament no tinc una cama dreta i quan tracte d’usar-la, els meus nivells de dolor es disparen”, comparteix.
 

En el seu compte de twtiter, l’australià ha anat compartint el seu procés de recuperació i ha agraït les mostres d’afecte de tota la seua comunitat.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.