Un ‘streamer’, greu després de realitzar un directe de 24 hores en Twitch

 

La plataforma de ‘streaming’ Twitch té cada vegada més adeptes que passen hores i hores en gaudint dels seus múltiples continguts. Malgrat la gran varietat que existeix en esta plataforma, els videojocs són el plat fort, on milers d’usuaris gaudeixen amb esta nova manera d’entreteniment.

Tal és l’afició de molts que alguns arriben a fer maratons d’un elevat nombre d’hores seguides en directe en les quals no deixen de jugar per a aconseguir un major nombre de subscriptors.

Un d’aqueixos usuaris és PandaTV, un creador de contingut australià que ha arribat a emetre 850 hores seguides en directe.

No obstant això, el desgast li ha passat factura i quan es trobava realitzant un directe de 24 hores, l»streamer’ ha hagut de parar i acudir a l’hospital.

Els fets van ocórrer el passat 10 de setembre, quan a la meitat de la seua emissió el jove va començar a sentir un dolor en el seu genoll i el seu braç: «Xics, em fa mal la part de darrere del genoll i el braç, el mateix he de parar», compartia amb els seus subscriptors. El dolor va ser a més i finalment va haver d’abandonar el directe i anar a l’hospital.

Els metges li van ingressar per un possible coàgul arterial, alguna cosa que podria estar relacionat directament amb la seua vida sedentària i les seues llargues hores assegut enfront de l’ordinador: «Els metges no estan segurs de les causes, però eixe hàbit és una bogeria, cuideu-vos molt», ha advertit als seus seguidors.

«Van identificar dos problemes i partim d’ací. Crec que la combinació dels dos és el que ho fa tan dolorós. Pràcticament no tinc una cama dreta i quan tracte d’usar-la, els meus nivells de dolor es disparen», comparteix.
 

En el seu compte de twtiter, l’australià ha anat compartint el seu procés de recuperació i ha agraït les mostres d’afecte de tota la seua comunitat.

 

 

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.