‘La vetlada de l’any II’: Bustamante Vs  Mr.Jagger


David Bustamante demostra que és un tot terreny i es fica de ple en el món ‘gamer’ de la mà d’Ibai Llanos. El cantant es pujarà a un ring de boxa per a enfrontar-se contra un streamer en l’esdeveniment ‘La vetlada de l’any II’ organitzat per Ibai.

L’esdeveniment tindrà lloc el pròxim 25 de juny des del Pavelló Olímpic de Badalona, on hi haurà públic i on caben més de 13.000 persones.

El cantant i participant de la primera edició de ‘Operación Triunfo’ substitueix en la baralla a l’actor Jaime Lorente, que, segons va explicar Ibai, “per motius fora del nostre abast no podrà participar”.
Jo crec que serà un bon combat”, ha afirmat Llanos en la presentació del combat, que se celebrarà dins d’un mes.


Al costat de Mr.Jagger i David Bustamante també barallaran altres coneguts creadors de contingut: Momo vs Viruz; Carola vs SpursitoParacetamor Vs AriGameplays i LOLiTO FDEZ Vs Luzu.
Fa uns dies, Ibai Llanos va fer un joc en Twitter per a veure si algun dels seus milions de seguidors encertava qui era el substitut de Lorente i ningú el va encertar.

L’organitzador de la vetlada ha comptat en un directe en Twitch que han triat a Bustamante perquè té algunes nocions de boxa i necessitaven a algú que, a menys d’un mes per a l’esdeveniment, estiguera preparat “perquè Jagger és una bestiola”.


A més dels combats anunciats, hi haurà catifa roja i les actuacions estel·lars d’autèntiques estreles del panorama internacional. Estaran Duki, Bizarrap, Rels B i Nicki Nicole, que actuaran entremig dels combats en un esdeveniment que, segons ha anunciat Ibai, durarà més de cinc hores.


Nou repte per a Bustamante

No és d’estranyar que Bustamante ni s’ho haja pensat a l’hora d’apuntar-se a aquesta nova aventura. És el segon esdeveniment d’aquest tipus que organitza Ibai Llanos, i el primer va ser tot un èxit. Es va celebrar el maig de 2021, i l’audiència de la vetlada va tindre un pic màxim de més d’1,5 milions d’espectadors.

Una autèntica fita per a Twitch. Bustamante no perd l’oportunitat de provar en aquest ‘nou món’ i no ha tardat a ficar-li ‘beef’ a la seua pròxima rival. És a dir, reptar-li i vacil·lar-li públicament.

Últimes notícies

Pérez Llorca defensa a La Pobla que el canvi iniciat al País Valencià arribarà fins al final

Juanfran Pérez Llorca assegura a La Pobla de Vallbona que el PPCV ha obert el camí del canvi al País Valencià i que el seguirà fins al final, i augura possibles eleccions generals anticipades el pròxim curs polític.

Pérez Llorca reivindica el ‘camí del canvi’ i anima el PP a preparar-se per a possibles eleccions generals

Juanfran Pérez Llorca defensa a La Pobla de Vallbona les polítiques del PP en la Comunitat Valenciana, reivindica el ‘camí del canvi’ i avisa de possibles eleccions generals anticipades.

Mor violentament un home en una vivenda de Torrevieja i la Guàrdia Civil obri una investigació

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’un home localitzat amb signes d’agressió per arma blanca en una urbanització de luxe de Torrevieja, després que el propietari de la vivenda trobara el cos i avisara les autoritats.

El València Basket tanca el mínim de jugadors ‘cupo’ però encara vol reforçar la plantilla

El València Basket ha assolit el mínim de quatre jugadors 'cupo' amb el fitxatge de Mario Saint-Supéry, però el club encara vol incorporar almenys un jugador més per a mantindre marge de maniobra en l’ACB.

El PSPV acusa el PP de frenar el blindatge del finançament de la dependència

El PSPV ha criticat que el PP haja votat en contra en el Congrés de la reforma que fixa per llei que l’Estat financie el 50% del sistema de dependència, malgrat reivindicar més fons per a la Comunitat Valenciana.

Onze detinguts per venda de droga en vivendes, trasters i una granja d’El Campello

La Guàrdia Civil ha detingut onze persones a El Campello per presumpta venda de cocaïna, marihuana i haixix en vivendes, trasters, un comerç i una granja avícola, i ha intervingut diners, vehicles i material per al tràfic de drogues.

Sato vol debutar prompte amb el València i guanyar-se la confiança de l’afició

El migcampista japonés Ryunosuke Sato ha expressat que vol debutar com més prompte millor amb el València CF i convertir-se en un futbolista fiable per a l’afició i el vestidor en l’última temporada a Mestalla.

El Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ambiental que convertix el recinte en un referent de sostenibilitat i adaptació al canvi climàtic.