‘La vetlada de l’any II’: Bustamante Vs  Mr.Jagger


David Bustamante demostra que és un tot terreny i es fica de ple en el món ‘gamer’ de la mà d’Ibai Llanos. El cantant es pujarà a un ring de boxa per a enfrontar-se contra un streamer en l’esdeveniment ‘La vetlada de l’any II’ organitzat per Ibai.

L’esdeveniment tindrà lloc el pròxim 25 de juny des del Pavelló Olímpic de Badalona, on hi haurà públic i on caben més de 13.000 persones.

El cantant i participant de la primera edició de ‘Operación Triunfo’ substitueix en la baralla a l’actor Jaime Lorente, que, segons va explicar Ibai, “per motius fora del nostre abast no podrà participar”.
Jo crec que serà un bon combat”, ha afirmat Llanos en la presentació del combat, que se celebrarà dins d’un mes.


Al costat de Mr.Jagger i David Bustamante també barallaran altres coneguts creadors de contingut: Momo vs Viruz; Carola vs SpursitoParacetamor Vs AriGameplays i LOLiTO FDEZ Vs Luzu.
Fa uns dies, Ibai Llanos va fer un joc en Twitter per a veure si algun dels seus milions de seguidors encertava qui era el substitut de Lorente i ningú el va encertar.

L’organitzador de la vetlada ha comptat en un directe en Twitch que han triat a Bustamante perquè té algunes nocions de boxa i necessitaven a algú que, a menys d’un mes per a l’esdeveniment, estiguera preparat “perquè Jagger és una bestiola”.


A més dels combats anunciats, hi haurà catifa roja i les actuacions estel·lars d’autèntiques estreles del panorama internacional. Estaran Duki, Bizarrap, Rels B i Nicki Nicole, que actuaran entremig dels combats en un esdeveniment que, segons ha anunciat Ibai, durarà més de cinc hores.


Nou repte per a Bustamante

No és d’estranyar que Bustamante ni s’ho haja pensat a l’hora d’apuntar-se a aquesta nova aventura. És el segon esdeveniment d’aquest tipus que organitza Ibai Llanos, i el primer va ser tot un èxit. Es va celebrar el maig de 2021, i l’audiència de la vetlada va tindre un pic màxim de més d’1,5 milions d’espectadors.

Una autèntica fita per a Twitch. Bustamante no perd l’oportunitat de provar en aquest ‘nou món’ i no ha tardat a ficar-li ‘beef’ a la seua pròxima rival. És a dir, reptar-li i vacil·lar-li públicament.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.