‘La vetlada de l’any II’: Bustamante Vs  Mr.Jagger


David Bustamante demostra que és un tot terreny i es fica de ple en el món ‘gamer’ de la mà d’Ibai Llanos. El cantant es pujarà a un ring de boxa per a enfrontar-se contra un streamer en l’esdeveniment ‘La vetlada de l’any II’ organitzat per Ibai.

L’esdeveniment tindrà lloc el pròxim 25 de juny des del Pavelló Olímpic de Badalona, on hi haurà públic i on caben més de 13.000 persones.

El cantant i participant de la primera edició de ‘Operación Triunfo’ substitueix en la baralla a l’actor Jaime Lorente, que, segons va explicar Ibai, “per motius fora del nostre abast no podrà participar”.
Jo crec que serà un bon combat”, ha afirmat Llanos en la presentació del combat, que se celebrarà dins d’un mes.


Al costat de Mr.Jagger i David Bustamante també barallaran altres coneguts creadors de contingut: Momo vs Viruz; Carola vs SpursitoParacetamor Vs AriGameplays i LOLiTO FDEZ Vs Luzu.
Fa uns dies, Ibai Llanos va fer un joc en Twitter per a veure si algun dels seus milions de seguidors encertava qui era el substitut de Lorente i ningú el va encertar.

L’organitzador de la vetlada ha comptat en un directe en Twitch que han triat a Bustamante perquè té algunes nocions de boxa i necessitaven a algú que, a menys d’un mes per a l’esdeveniment, estiguera preparat “perquè Jagger és una bestiola”.


A més dels combats anunciats, hi haurà catifa roja i les actuacions estel·lars d’autèntiques estreles del panorama internacional. Estaran Duki, Bizarrap, Rels B i Nicki Nicole, que actuaran entremig dels combats en un esdeveniment que, segons ha anunciat Ibai, durarà més de cinc hores.


Nou repte per a Bustamante

No és d’estranyar que Bustamante ni s’ho haja pensat a l’hora d’apuntar-se a aquesta nova aventura. És el segon esdeveniment d’aquest tipus que organitza Ibai Llanos, i el primer va ser tot un èxit. Es va celebrar el maig de 2021, i l’audiència de la vetlada va tindre un pic màxim de més d’1,5 milions d’espectadors.

Una autèntica fita per a Twitch. Bustamante no perd l’oportunitat de provar en aquest ‘nou món’ i no ha tardat a ficar-li ‘beef’ a la seua pròxima rival. És a dir, reptar-li i vacil·lar-li públicament.

Últimes notícies

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.