‘La vetlada de l’any II’: Bustamante Vs  Mr.Jagger


David Bustamante demostra que és un tot terreny i es fica de ple en el món ‘gamer’ de la mà d’Ibai Llanos. El cantant es pujarà a un ring de boxa per a enfrontar-se contra un streamer en l’esdeveniment ‘La vetlada de l’any II’ organitzat per Ibai.

L’esdeveniment tindrà lloc el pròxim 25 de juny des del Pavelló Olímpic de Badalona, on hi haurà públic i on caben més de 13.000 persones.

El cantant i participant de la primera edició de ‘Operación Triunfo’ substitueix en la baralla a l’actor Jaime Lorente, que, segons va explicar Ibai, “per motius fora del nostre abast no podrà participar”.
Jo crec que serà un bon combat”, ha afirmat Llanos en la presentació del combat, que se celebrarà dins d’un mes.


Al costat de Mr.Jagger i David Bustamante també barallaran altres coneguts creadors de contingut: Momo vs Viruz; Carola vs SpursitoParacetamor Vs AriGameplays i LOLiTO FDEZ Vs Luzu.
Fa uns dies, Ibai Llanos va fer un joc en Twitter per a veure si algun dels seus milions de seguidors encertava qui era el substitut de Lorente i ningú el va encertar.

L’organitzador de la vetlada ha comptat en un directe en Twitch que han triat a Bustamante perquè té algunes nocions de boxa i necessitaven a algú que, a menys d’un mes per a l’esdeveniment, estiguera preparat “perquè Jagger és una bestiola”.


A més dels combats anunciats, hi haurà catifa roja i les actuacions estel·lars d’autèntiques estreles del panorama internacional. Estaran Duki, Bizarrap, Rels B i Nicki Nicole, que actuaran entremig dels combats en un esdeveniment que, segons ha anunciat Ibai, durarà més de cinc hores.


Nou repte per a Bustamante

No és d’estranyar que Bustamante ni s’ho haja pensat a l’hora d’apuntar-se a aquesta nova aventura. És el segon esdeveniment d’aquest tipus que organitza Ibai Llanos, i el primer va ser tot un èxit. Es va celebrar el maig de 2021, i l’audiència de la vetlada va tindre un pic màxim de més d’1,5 milions d’espectadors.

Una autèntica fita per a Twitch. Bustamante no perd l’oportunitat de provar en aquest ‘nou món’ i no ha tardat a ficar-li ‘beef’ a la seua pròxima rival. És a dir, reptar-li i vacil·lar-li públicament.

Últimes notícies

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.

Manipulen durant mesos una dona de 91 anys a Alacant per quedar-se amb el seu patrimoni

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones acusades de sotmetre durant mesos una dona de 91 anys a un control total per apoderar-se del seu patrimoni, amb un presumpte expoli de 20.000 euros i canvis en el seu testament.

Carlos Romero confia a gaudir al màxim amb el seu perfil ofensiu al Villarreal

El lateral del Villarreal Carlos Romero ha celebrat el seu debut oficial després de dos anys cedit a l’Espanyol i ha assegurat que el seu perfil ofensiu encaixa amb l’estil de l’equip. El jugador ha valorat també la reacció del conjunt groguet en el camp del Racing de Santander, on ha remuntat un 2-0 en contra fins a empatar.

El Medusa de Cullera arreplega 185.000 assistents i posa data a l’edició del 2027

La dotzena edició del Festival Medusa de Cullera ha congregat prop de 185.000 persones, ha superat les previsions i ha confirmat ja les dates de la 13a edició, que se celebrarà del 12 al 16 d’agost de 2027.

Tanquem Cofrents carrega contra la pròrroga de la nuclear d’Almaraz i alerta pel futur de Cofrents

La plataforma Tanquem Cofrents denuncia que la pròrroga de la central nuclear d’Almaraz trenca el pla de transició energètica del govern i alerta que Iberdrola es prepara per a allargar la vida de Cofrents més enllà de 2030.

Permesa la crema de palla d’arròs a menys de 500 metres de zona forestal des del 16 de setembre

Medi Ambient ha autoritzat de manera excepcional la crema de restolls i palla d’arròs en humedals pròxims a zona forestal des del 16 de setembre fins a final de campanya, amb condicions estrictes per a evitar incendis i problemes mediambientals.

Un estudi de la UPV alerta que les estadístiques policials amaguen zones de risc per a les dones

Un estudi internacional liderat per la UPV conclou que les dades policials sobre violència contra les dones no reflectixen totes les zones de risc i defensa combinar-les amb informació de la ciutadania i de les xarxes socials per a millorar les polítiques de seguretat urbana.

Cauen dos bandes itinerants de robatoris en vivendes amb almenys 27 assalts aclarits

La Policia Nacional ha desarticulat a Madrid i València dos grups criminals itinerants especialitzats en robatoris en vivendes, amb almenys 27 delictes aclarits i set detinguts, cinc d’ells ja en presó provisional.