‘La vetlada de l’any II’: Bustamante Vs  Mr.Jagger


David Bustamante demostra que és un tot terreny i es fica de ple en el món ‘gamer’ de la mà d’Ibai Llanos. El cantant es pujarà a un ring de boxa per a enfrontar-se contra un streamer en l’esdeveniment ‘La vetlada de l’any II’ organitzat per Ibai.

L’esdeveniment tindrà lloc el pròxim 25 de juny des del Pavelló Olímpic de Badalona, on hi haurà públic i on caben més de 13.000 persones.

El cantant i participant de la primera edició de ‘Operación Triunfo’ substitueix en la baralla a l’actor Jaime Lorente, que, segons va explicar Ibai, “per motius fora del nostre abast no podrà participar”.
Jo crec que serà un bon combat”, ha afirmat Llanos en la presentació del combat, que se celebrarà dins d’un mes.


Al costat de Mr.Jagger i David Bustamante també barallaran altres coneguts creadors de contingut: Momo vs Viruz; Carola vs SpursitoParacetamor Vs AriGameplays i LOLiTO FDEZ Vs Luzu.
Fa uns dies, Ibai Llanos va fer un joc en Twitter per a veure si algun dels seus milions de seguidors encertava qui era el substitut de Lorente i ningú el va encertar.

L’organitzador de la vetlada ha comptat en un directe en Twitch que han triat a Bustamante perquè té algunes nocions de boxa i necessitaven a algú que, a menys d’un mes per a l’esdeveniment, estiguera preparat “perquè Jagger és una bestiola”.


A més dels combats anunciats, hi haurà catifa roja i les actuacions estel·lars d’autèntiques estreles del panorama internacional. Estaran Duki, Bizarrap, Rels B i Nicki Nicole, que actuaran entremig dels combats en un esdeveniment que, segons ha anunciat Ibai, durarà més de cinc hores.


Nou repte per a Bustamante

No és d’estranyar que Bustamante ni s’ho haja pensat a l’hora d’apuntar-se a aquesta nova aventura. És el segon esdeveniment d’aquest tipus que organitza Ibai Llanos, i el primer va ser tot un èxit. Es va celebrar el maig de 2021, i l’audiència de la vetlada va tindre un pic màxim de més d’1,5 milions d’espectadors.

Una autèntica fita per a Twitch. Bustamante no perd l’oportunitat de provar en aquest ‘nou món’ i no ha tardat a ficar-li ‘beef’ a la seua pròxima rival. És a dir, reptar-li i vacil·lar-li públicament.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El TSJCV rebutja investigar a Mazón per la seua gestió de la dana

El Tribunal Superior valencià ha descartat per unanimitat obrir una investigació penal a Carlos Mazón per la gestió de la dana al no veure base delictiva. La Sala conclou que no hi ha un 'fonament sòlid i objectiu' en els fets remesos per la jutgessa de Catarroja.

MariLuz, 85 anys i més de 60 desfilant en l’Ofrena: espera que no siga l’últim

Amb 85 anys, MariLuz Marín tornarà a desfilar en l'Ofrena floral, una tradició que manté des de les seues noces i que hui compartix amb fills i nets. Cus els seus vestits, es declara valenciana de cor i confia a continuar vivint-ho.

La renúncia de la Corunya impulsa al Nou Mestalla com a seu del Mundial 2030

la Corunya ha renunciat a ser seu del Mundial 2030 i obri una vacant que reaviva l'opció del Nou Mestalla. La decisió prioritza la reforma integral de Riazor.

Farmamundi i la Generalitat repartixen a Líban aliments i kits d’higiene a famílies desplaçades

Farmamundi i la Generalitat han activat una resposta d'emergència a Líban per a assistir a més de 20.000 persones desplaçades amb aliments i articles d'higiene. La intervenció prioritza a dones, menors i col·lectius vulnerables en Chouf, Hasbaya i Rachaya.

La renúncia de la Corunya impulsa les opcions del Nou Mestalla per al Mundial 2030

la Corunya ha renunciat a ser seu del Mundial 2030 i allibera una plaça que reforça la candidatura del Nou Mestalla. La decisió arriba per les exigències de la FIFA.

Detinguts un pare i el seu fill per estafar 140.000 euros amb factures falses a cinc persones

Pare i fill han sigut arrestats a Alacant per un suposat frau de 140.000 euros usant factures i pressupostos a nom d'empreses alienes. Hi ha cinc perjudicats, entre ells un treballador al qual van deixar a deure 4.000 euros.

Detinguts dos hòmens amb quasi 20 quilos de marihuana en un cotxe dins d’una nau a la Vall d’Albaida

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens després de trobar 19.890 grams de marihuana envasada al buit en un cotxe aparcat dins d'una nau d'un polígon de la Vall d'Albaida. Les diligències han sigut remeses al jutjat d'Ontinyent.

Detingut un regidor d’Altea de Compromís per bufetejar i lesionar a la seua parella

La Guàrdia Civil va detindre a l'edil Rafael Ramón Mompó en una vivenda de Xàbia. No constaven antecedents i l'alcalde li retira competències de manera cautelar.