8.6 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

El vídeo viral de Carlos Herrera i Inés  Arrimadas

La presidenta de Ciutadans s’ha marcat un curiós ball amb el periodista Carlos Herrera en una caseta de la Fira de Sevilla.

Quin art més gran, Carlos Herrera“, diu al costat del vídeo la política, que no obstant això, és la que veritablement porta el pes del ball segons es pot veure en les imatges.


En el vídeo, que dura quasi dos minuts, es pot veure a Arrimadas abillada amb un vestit típic per a l’ocasió ballant entregada amb el famós locutor de la Cadena Cope, presentador de ‘Herrera en Cope’, el programa matutí de l’emissora dels bisbes.

Tots dos ballarins van ser el centre d’atenció de la caseta en la qual estaven fins al punt que poden veure’s molts mòbils gravant el ball dels dos famosos personatges.

En el vídeo, a més, es pot veure com quasi tots els assistents estan gravant l’escena amb els seus telèfons mòbils. Algun, amb una mica de mala llet, ha preguntat si això era Mogadiscio, capital de Somàlia, país al qual va dir que anava a demanar asil si el PSOE i Podemos arribaven al govern d’Espanya.

Això sí, l’escena ha donat per a centenars de comentaris, des dels positius als humorístics, passant pels crítics.

Últimes notícies

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.

La impermeabilització de la Ciutat de la Justícia de València aconseguix el 60% d’execució

Les obres d'impermeabilització avancen al 60% després d'una inversió de més de 2,3 milions, actuant sobre més de 17.000 m² per a evitar filtracions i humitats. El pla reforça segellats i amplia la xarxa d'evacuació sense interrompre l'activitat judicial.