14.3 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

El vídeo viral de Carlos Herrera i Inés  Arrimadas

La presidenta de Ciutadans s’ha marcat un curiós ball amb el periodista Carlos Herrera en una caseta de la Fira de Sevilla.

Quin art més gran, Carlos Herrera“, diu al costat del vídeo la política, que no obstant això, és la que veritablement porta el pes del ball segons es pot veure en les imatges.


En el vídeo, que dura quasi dos minuts, es pot veure a Arrimadas abillada amb un vestit típic per a l’ocasió ballant entregada amb el famós locutor de la Cadena Cope, presentador de ‘Herrera en Cope’, el programa matutí de l’emissora dels bisbes.

Tots dos ballarins van ser el centre d’atenció de la caseta en la qual estaven fins al punt que poden veure’s molts mòbils gravant el ball dels dos famosos personatges.

En el vídeo, a més, es pot veure com quasi tots els assistents estan gravant l’escena amb els seus telèfons mòbils. Algun, amb una mica de mala llet, ha preguntat si això era Mogadiscio, capital de Somàlia, país al qual va dir que anava a demanar asil si el PSOE i Podemos arribaven al govern d’Espanya.

Això sí, l’escena ha donat per a centenars de comentaris, des dels positius als humorístics, passant pels crítics.

Últimes notícies

La Diputació de València aprova fons per a un mausoleu a Paterna que dignifique als represaliats

La Diputació de València ha aprovat una subvenció de 75.701,30 euros per a construir un mausoleu amb hipogeu en la fossa comuna 22 del cementeri de Paterna. El projecte busca garantir un enterrament digne, la conservació de les restes i un espai estable de memòria per a les famílies.

El camp alacantí acomiada 2025 entre incertesa per la PAC i costos a l’alça

El sector només eleva un 1% la Renda Agrària, fins a 509.088.943 euros, per l'encariment del 7% i més càrrega burocràtica, malgrat millors collites en diversos cultius.

Morant demana la dimissió de Feijóo i que el PP l’aparte per mentir sobre la dana de 2024

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a dimitir i ha reclamat al PP que el relleve per mentir sobre la dana de 2024. Exigix a la jutgessa la conversa completa de WhatsApp amb Carlos Mazón i critica la seua declaració telemàtica.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres que protegisquen enfront de danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per via d'urgència les obres en llits i barrancs després d'un episodi de pluges amb més de 200 l/m². La Generalitat avalua danys, amb especial atenció a la taronja en plena temporada.

Diana Morant insta a Feijóo a dimitir i exigix al PP que li aparte per mentir sobre la DANA de 2024

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a dimitir i ha demanat al PP que li aparte per mentir sobre la DANA de 2024. També ha reclamat que entregue a la jutgessa els guasaps amb Carlos Mazón i ha titllat de covardia la seua declaració telemàtica.

Mestalla va reunir milers en un entrenament del València sense Tárrega ni Pepelu

Prop de 5.000 aficionats van assistir a la sessió oberta a Mestalla malgrat la pluja. No van participar Tárrega ni Pepelu per grip i Dimitrievski va seguir de baixa; Cömert va reaparéixer.

La jutgessa del cas DANA permet que Feijóo declare el 9 de gener per via telemàtica

La jutgessa que investiga la DANA ha acceptat que Alberto Núñez Feijóo declare com a testimoni per videoconferència el 9 de gener des del Congrés. A més, li reitera la possibilitat d'aportar les seues respostes als missatges amb Carlos Mazón; el líder del PP ha defés que va entregar el sol·licitat i s'ha compromés a col·laborar.

Air Nostrum retorna 20 milions a la SEPI i reduïx a 91 milions el principal del préstec

Air Nostrum ha retornat 20 milions a la SEPI del préstec participatiu del FASEE i ha pagat 809.550 euros en interessos. El principal pendent descendix a 91 milions.