El vídeo viral de Carlos Herrera i Inés  Arrimadas

La presidenta de Ciutadans s’ha marcat un curiós ball amb el periodista Carlos Herrera en una caseta de la Fira de Sevilla.

Quin art més gran, Carlos Herrera“, diu al costat del vídeo la política, que no obstant això, és la que veritablement porta el pes del ball segons es pot veure en les imatges.


En el vídeo, que dura quasi dos minuts, es pot veure a Arrimadas abillada amb un vestit típic per a l’ocasió ballant entregada amb el famós locutor de la Cadena Cope, presentador de ‘Herrera en Cope’, el programa matutí de l’emissora dels bisbes.

Tots dos ballarins van ser el centre d’atenció de la caseta en la qual estaven fins al punt que poden veure’s molts mòbils gravant el ball dels dos famosos personatges.

En el vídeo, a més, es pot veure com quasi tots els assistents estan gravant l’escena amb els seus telèfons mòbils. Algun, amb una mica de mala llet, ha preguntat si això era Mogadiscio, capital de Somàlia, país al qual va dir que anava a demanar asil si el PSOE i Podemos arribaven al govern d’Espanya.

Això sí, l’escena ha donat per a centenars de comentaris, des dels positius als humorístics, passant pels crítics.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.