El vídeo viral de Carlos Herrera i Inés  Arrimadas

La presidenta de Ciutadans s’ha marcat un curiós ball amb el periodista Carlos Herrera en una caseta de la Fira de Sevilla.

«Quin art més gran, Carlos Herrera«, diu al costat del vídeo la política, que no obstant això, és la que veritablement porta el pes del ball segons es pot veure en les imatges.


En el vídeo, que dura quasi dos minuts, es pot veure a Arrimadas abillada amb un vestit típic per a l’ocasió ballant entregada amb el famós locutor de la Cadena Cope, presentador de ‘Herrera en Cope’, el programa matutí de l’emissora dels bisbes.

Tots dos ballarins van ser el centre d’atenció de la caseta en la qual estaven fins al punt que poden veure’s molts mòbils gravant el ball dels dos famosos personatges.

En el vídeo, a més, es pot veure com quasi tots els assistents estan gravant l’escena amb els seus telèfons mòbils. Algun, amb una mica de mala llet, ha preguntat si això era Mogadiscio, capital de Somàlia, país al qual va dir que anava a demanar asil si el PSOE i Podemos arribaven al govern d’Espanya.

Això sí, l’escena ha donat per a centenars de comentaris, des dels positius als humorístics, passant pels crítics.

Últimes notícies

La UPV impulsa una campanya solidària per a sostindre dues germanes gazatines refugiades a València

La Universitat Politècnica de València ha obert una campanya per arreplegar 12.000 euros i garantir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València després de fugir de Gaza.

Més mitjans dels bombers d’Alacant este estiu per a arribar més prompte a les emergències

El Consorci de Bombers de la Diputació d’Alacant ha reforçat el dispositiu especial d’estiu, amb més retenes, un segon helicòpter i drons per a reduir els temps d’intervenció davant incendis i grans emergències a la província.

Arresten a Alacant un fugitit buscat per Algèria per blanqueig de capitals

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home de 46 anys reclamat per Algèria per blanqueig de capitals, relacionat amb una xarxa de contraban i exportació il·legal de petroli.

Alliberen 9 persones trans víctimes d’una xarxa de prostitució a València

La Policia Nacional ha desarticulat a València una organització que explotava sexualment persones trans sud-americanes, amb 5 detinguts i 9 víctimes alliberades.

Dubljevic penja les botes i el València Basket retira el dorsal 14 per sempre

Bojan Dubljevic ha anunciat la seua retirada com a jugador professional i el València Basket ha decidit retirar el dorsal 14 de la primera plantilla masculina i dedicar-li una pista a L'Alqueria del Basket.

Mor un motorista de 28 anys en eixir de la carretera a Montroi

Un jove motorista de 28 anys ha mort este dissabte en eixir de la via a la CV-435, a l’altura de Montroi, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris.

Noves ajudes perquè els ajuntaments impulsen trinquets i pistes de pilota valenciana

La Generalitat ha anunciat un pla d’ajudes perquè els ajuntaments que projectin trinquets o altres instal·lacions de pilota valenciana puguen accedir a subvencions. L’anunci ha arribat en la final del Trofeu President de la Generalitat 2026, disputada al Trinquet de Pelayo.

Les famílies de Gandia reben els primers quatre restos identificats de víctimes del franquisme

L'Ajuntament de Gandia ha entregat a les famílies els restos de quatre víctimes del franquisme exhumades de les fosses comunes del cementeri municipal, després de quasi 87 anys d'espera.