Mor el youtuber Apetor, de 57 anys, mentre gravava un desafiament extrem

Si Loulogio o Outconsumer et semblen majors, imagina’t un youtuber que triomfara encara més que ells i que fora quasi 20 anys major. Era el cas d’Apetor, un humorista noruec de 57 anys que va arribar a superar de llarg el milió de seguidors en la plataforma de vídeos. Un accident mentre gravava el seu ‘pròxim hit’ ha acabat de la pitjor manera possible.

 

“Em dic Tor Eckhoff, vaig nàixer en 1964 en Sandefjor, noruega, i treball en una fàbrica de pintura”, diu la seua biografia en YouTube, on a més explicava que la seua vocació com a creador era “un hobby” i li venia des de 1990: “Aquell any em vaig pegar una llet en tirar-me de cap en un llac poc profund, em vaig fer unes quantes ferides, i per descomptat el vaig gravar”.

 

Creador des de 2006 (el mateix any en què es va estrenar oficiosament Rubius), Apetor sumava 1,2 milions de fidels i quasi 400 milions de visites, en una explosió de popularitat que va rebentar en 2018. Fa just un any superava la barrera del milió, esdeveniment que va celebrar com era el seu costum: bevent-se una botella de vodka en un paratge gelat.

L’alcohol calfa el teu cos? Doncs no“, advertia en els seus vídeos, i així i tot era l’element més popular per a -suposem- ajudar-lo a suportar les temperatures extremes a les quals s’enfrontava en innombrables challenges. “Ho faig pels riures”, aclaria.

No obstant això, entre els seus followers aqueixos riures es van quedar gelades fa set dies, quan va començar a circular el rumor que havia mort. Indignat pels xiuxiuejos, va pujar un vídeo (molt a l’estil Mangel) pel seu 57 aniversari confirmant que estava “viu i cuejant”, en el que ha acabat sent una inesperada i tràgic comiat.

El mitjà noruec Verdans Gang cita a fonts de la família per a confirmar que Eckhoff va morir cinc dies després de l’última actualització en el seu canal, mentre gravava un vídeo patinant sobre un llac gelat. Malgrat que tenia molta experiència rodant en ambients similars, el gel es va trencar i el youtuber va acabar morint per hipotèrmia.

 

Les mostres d’afecte no s’han fet esperar en les xarxes, on ja circulen homenatges a l’humorista i nombroses condolences des de totes parts del planeta, però especialment en la seua Noruega natal, on era una temerària celebritat. Mentrestant paisatge gèlid, molts seguidors destaquen com “va portar calor als seus cors”. Potser li hauria agradat això en el seu epitafi.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els preus van pujar un 0,5% al febrer en la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana

L'IPC va augmentar un 0,5% al febrer en la Comunitat Valenciana, una dècima més que la mitjana. La taxa anual va aconseguir el 2,6% i l'acumulat de l'any va quedar en el 0,2%.

Detinguda una dona per calar foc a la seua parella a Chiva; la víctima està molt greu

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda a Chiva per, presumptament, calar foc a la seua parella. L'home, de 49, roman molt greu en la Unitat de Cremats de La Fe.

Superem la controvèrsia sobre l’accent, i sobretot, la del patró lingüístic

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del debat sobre l’accent de 'València/Valéncia' i, sobretot, d’una qüestió més ampla: quin model de valencià escrit s’hauria de prioritzar

Detinguda per calar foc a la seua parella a Chiva (València)

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda per calar foc a la seua parella, un home de 49, a Chiva (València). El cas s'investiga com a violència domèstica.

Cap de setmana amb ruixats i neu des de 700 m després d’un divendres buidat

Divendres amb cel buidat i temperatures estables. El cap de setmana portarà ruixats febles, caiguda notable de les màximes i neu des de 700-900 m a l'interior nord.

Catalá afirma que l’Ajuntament no pot adoptar mesures sobre els trens de Rodalia en Falles

Catalá ha sostingut que és totalment impossible que l'Ajuntament decidisca sobre la xarxa ferroviària estatal. Demana a Delegació els informes tècnics si recolza la proposta de Renfe.

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.