Mor el youtuber Apetor, de 57 anys, mentre gravava un desafiament extrem

Si Loulogio o Outconsumer et semblen majors, imagina’t un youtuber que triomfara encara més que ells i que fora quasi 20 anys major. Era el cas d’Apetor, un humorista noruec de 57 anys que va arribar a superar de llarg el milió de seguidors en la plataforma de vídeos. Un accident mentre gravava el seu ‘pròxim hit’ ha acabat de la pitjor manera possible.

 

«Em dic Tor Eckhoff, vaig nàixer en 1964 en Sandefjor, noruega, i treball en una fàbrica de pintura», diu la seua biografia en YouTube, on a més explicava que la seua vocació com a creador era «un hobby» i li venia des de 1990: «Aquell any em vaig pegar una llet en tirar-me de cap en un llac poc profund, em vaig fer unes quantes ferides, i per descomptat el vaig gravar».

 

Creador des de 2006 (el mateix any en què es va estrenar oficiosament Rubius), Apetor sumava 1,2 milions de fidels i quasi 400 milions de visites, en una explosió de popularitat que va rebentar en 2018. Fa just un any superava la barrera del milió, esdeveniment que va celebrar com era el seu costum: bevent-se una botella de vodka en un paratge gelat.

«L’alcohol calfa el teu cos? Doncs no«, advertia en els seus vídeos, i així i tot era l’element més popular per a -suposem- ajudar-lo a suportar les temperatures extremes a les quals s’enfrontava en innombrables challenges. «Ho faig pels riures», aclaria.

No obstant això, entre els seus followers aqueixos riures es van quedar gelades fa set dies, quan va començar a circular el rumor que havia mort. Indignat pels xiuxiuejos, va pujar un vídeo (molt a l’estil Mangel) pel seu 57 aniversari confirmant que estava «viu i cuejant», en el que ha acabat sent una inesperada i tràgic comiat.

El mitjà noruec Verdans Gang cita a fonts de la família per a confirmar que Eckhoff va morir cinc dies després de l’última actualització en el seu canal, mentre gravava un vídeo patinant sobre un llac gelat. Malgrat que tenia molta experiència rodant en ambients similars, el gel es va trencar i el youtuber va acabar morint per hipotèrmia.

 

Les mostres d’afecte no s’han fet esperar en les xarxes, on ja circulen homenatges a l’humorista i nombroses condolences des de totes parts del planeta, però especialment en la seua Noruega natal, on era una temerària celebritat. Mentrestant paisatge gèlid, molts seguidors destaquen com «va portar calor als seus cors». Potser li hauria agradat això en el seu epitafi.

Últimes notícies

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.

Les donacions de sang aporten més de 77.500 unitats a la Sanitat valenciana este any

El Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana ha arreplegat 77.502 unitats de sang en els primers mesos de l'any, amb València com a província capdavantera, i quasi 8.000 nous donants.

El PSPV portarà a la Fiscalia el conseller de Sanitat per ocultar dades de la privatització

La portaveu de Sanitat del PSPV-PSOE en Les Corts, Yaissel Sánchez, ha anunciat que denunciarà el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, per no facilitar dades detallades sobre contractacions i derivacions a la sanitat privada entre 2024 i 2026.

Dos joies espanyoles fan el pas definitiu cap al draft de la NBA

Aday Mara i Sergio de Larrea han confirmat la seua presència en la llista d'entrades anticipades del draft de la NBA del 23 i 24 de juny, en què també destaca el mallorquí Baba Miller.