Mor el youtuber Apetor, de 57 anys, mentre gravava un desafiament extrem

Si Loulogio o Outconsumer et semblen majors, imagina’t un youtuber que triomfara encara més que ells i que fora quasi 20 anys major. Era el cas d’Apetor, un humorista noruec de 57 anys que va arribar a superar de llarg el milió de seguidors en la plataforma de vídeos. Un accident mentre gravava el seu ‘pròxim hit’ ha acabat de la pitjor manera possible.

 

«Em dic Tor Eckhoff, vaig nàixer en 1964 en Sandefjor, noruega, i treball en una fàbrica de pintura», diu la seua biografia en YouTube, on a més explicava que la seua vocació com a creador era «un hobby» i li venia des de 1990: «Aquell any em vaig pegar una llet en tirar-me de cap en un llac poc profund, em vaig fer unes quantes ferides, i per descomptat el vaig gravar».

 

Creador des de 2006 (el mateix any en què es va estrenar oficiosament Rubius), Apetor sumava 1,2 milions de fidels i quasi 400 milions de visites, en una explosió de popularitat que va rebentar en 2018. Fa just un any superava la barrera del milió, esdeveniment que va celebrar com era el seu costum: bevent-se una botella de vodka en un paratge gelat.

«L’alcohol calfa el teu cos? Doncs no«, advertia en els seus vídeos, i així i tot era l’element més popular per a -suposem- ajudar-lo a suportar les temperatures extremes a les quals s’enfrontava en innombrables challenges. «Ho faig pels riures», aclaria.

No obstant això, entre els seus followers aqueixos riures es van quedar gelades fa set dies, quan va començar a circular el rumor que havia mort. Indignat pels xiuxiuejos, va pujar un vídeo (molt a l’estil Mangel) pel seu 57 aniversari confirmant que estava «viu i cuejant», en el que ha acabat sent una inesperada i tràgic comiat.

El mitjà noruec Verdans Gang cita a fonts de la família per a confirmar que Eckhoff va morir cinc dies després de l’última actualització en el seu canal, mentre gravava un vídeo patinant sobre un llac gelat. Malgrat que tenia molta experiència rodant en ambients similars, el gel es va trencar i el youtuber va acabar morint per hipotèrmia.

 

Les mostres d’afecte no s’han fet esperar en les xarxes, on ja circulen homenatges a l’humorista i nombroses condolences des de totes parts del planeta, però especialment en la seua Noruega natal, on era una temerària celebritat. Mentrestant paisatge gèlid, molts seguidors destaquen com «va portar calor als seus cors». Potser li hauria agradat això en el seu epitafi.

Últimes notícies

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.