Mor el youtuber Apetor, de 57 anys, mentre gravava un desafiament extrem

Si Loulogio o Outconsumer et semblen majors, imagina’t un youtuber que triomfara encara més que ells i que fora quasi 20 anys major. Era el cas d’Apetor, un humorista noruec de 57 anys que va arribar a superar de llarg el milió de seguidors en la plataforma de vídeos. Un accident mentre gravava el seu ‘pròxim hit’ ha acabat de la pitjor manera possible.

 

«Em dic Tor Eckhoff, vaig nàixer en 1964 en Sandefjor, noruega, i treball en una fàbrica de pintura», diu la seua biografia en YouTube, on a més explicava que la seua vocació com a creador era «un hobby» i li venia des de 1990: «Aquell any em vaig pegar una llet en tirar-me de cap en un llac poc profund, em vaig fer unes quantes ferides, i per descomptat el vaig gravar».

 

Creador des de 2006 (el mateix any en què es va estrenar oficiosament Rubius), Apetor sumava 1,2 milions de fidels i quasi 400 milions de visites, en una explosió de popularitat que va rebentar en 2018. Fa just un any superava la barrera del milió, esdeveniment que va celebrar com era el seu costum: bevent-se una botella de vodka en un paratge gelat.

«L’alcohol calfa el teu cos? Doncs no«, advertia en els seus vídeos, i així i tot era l’element més popular per a -suposem- ajudar-lo a suportar les temperatures extremes a les quals s’enfrontava en innombrables challenges. «Ho faig pels riures», aclaria.

No obstant això, entre els seus followers aqueixos riures es van quedar gelades fa set dies, quan va començar a circular el rumor que havia mort. Indignat pels xiuxiuejos, va pujar un vídeo (molt a l’estil Mangel) pel seu 57 aniversari confirmant que estava «viu i cuejant», en el que ha acabat sent una inesperada i tràgic comiat.

El mitjà noruec Verdans Gang cita a fonts de la família per a confirmar que Eckhoff va morir cinc dies després de l’última actualització en el seu canal, mentre gravava un vídeo patinant sobre un llac gelat. Malgrat que tenia molta experiència rodant en ambients similars, el gel es va trencar i el youtuber va acabar morint per hipotèrmia.

 

Les mostres d’afecte no s’han fet esperar en les xarxes, on ja circulen homenatges a l’humorista i nombroses condolences des de totes parts del planeta, però especialment en la seua Noruega natal, on era una temerària celebritat. Mentrestant paisatge gèlid, molts seguidors destaquen com «va portar calor als seus cors». Potser li hauria agradat això en el seu epitafi.

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.