Mor el youtuber Apetor, de 57 anys, mentre gravava un desafiament extrem

Si Loulogio o Outconsumer et semblen majors, imagina’t un youtuber que triomfara encara més que ells i que fora quasi 20 anys major. Era el cas d’Apetor, un humorista noruec de 57 anys que va arribar a superar de llarg el milió de seguidors en la plataforma de vídeos. Un accident mentre gravava el seu ‘pròxim hit’ ha acabat de la pitjor manera possible.

 

«Em dic Tor Eckhoff, vaig nàixer en 1964 en Sandefjor, noruega, i treball en una fàbrica de pintura», diu la seua biografia en YouTube, on a més explicava que la seua vocació com a creador era «un hobby» i li venia des de 1990: «Aquell any em vaig pegar una llet en tirar-me de cap en un llac poc profund, em vaig fer unes quantes ferides, i per descomptat el vaig gravar».

 

Creador des de 2006 (el mateix any en què es va estrenar oficiosament Rubius), Apetor sumava 1,2 milions de fidels i quasi 400 milions de visites, en una explosió de popularitat que va rebentar en 2018. Fa just un any superava la barrera del milió, esdeveniment que va celebrar com era el seu costum: bevent-se una botella de vodka en un paratge gelat.

«L’alcohol calfa el teu cos? Doncs no«, advertia en els seus vídeos, i així i tot era l’element més popular per a -suposem- ajudar-lo a suportar les temperatures extremes a les quals s’enfrontava en innombrables challenges. «Ho faig pels riures», aclaria.

No obstant això, entre els seus followers aqueixos riures es van quedar gelades fa set dies, quan va començar a circular el rumor que havia mort. Indignat pels xiuxiuejos, va pujar un vídeo (molt a l’estil Mangel) pel seu 57 aniversari confirmant que estava «viu i cuejant», en el que ha acabat sent una inesperada i tràgic comiat.

El mitjà noruec Verdans Gang cita a fonts de la família per a confirmar que Eckhoff va morir cinc dies després de l’última actualització en el seu canal, mentre gravava un vídeo patinant sobre un llac gelat. Malgrat que tenia molta experiència rodant en ambients similars, el gel es va trencar i el youtuber va acabar morint per hipotèrmia.

 

Les mostres d’afecte no s’han fet esperar en les xarxes, on ja circulen homenatges a l’humorista i nombroses condolences des de totes parts del planeta, però especialment en la seua Noruega natal, on era una temerària celebritat. Mentrestant paisatge gèlid, molts seguidors destaquen com «va portar calor als seus cors». Potser li hauria agradat això en el seu epitafi.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.